Dubbele cijfers op het scorebord tegen Fransquote:Op zondag 16 juni 2024 15:32 schreef MoreDakka het volgende:
Toch weer matig weer die verdediging, tegen Frankrijk gaat zo'n bal er gewoon in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Vet zwijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak er nog een oranje donut bij.
Voor wie andersquote:
Is dit voor Japanners zo geschreven?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Trek
Die
Verdediging
Nu
Dicht
Als
Polen
In
De
Buurt
Komt
Pffff…
Zak door je hoeven vetkegel.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak er nog een oranje donut bij.
Allemaal de schuld van Jan Smit.quote:
Bring back koopmeinersquote:Op zondag 16 juni 2024 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat kan Veerman niet wat Kroos wel kan ?
Alleen jammer dat ik Polen op nul doelpunten liet staan.quote:
Nee, uit irritatie, want het komt niet duidelijk over daar in Hamburg.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dit voor Japanners zo geschreven?
Nos Sport livequote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik bedoel heeft iemand een link. Ik heb geen tv abonnement meer.
Wtf🤔quote:
Ziggo.nlquote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
https://play.canalplus.nl(...)l7LtviNAKEgAgG6ysNpdquote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
https://npo.nl/startquote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is een juiste constatering.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Veerman en Simons niet zo goed spelen.
En Schoutenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Veerman en Simons niet zo goed spelen.
Gewoon wisselen in de rustquote:Op zondag 16 juni 2024 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Veerman pakt straks een 2e gele kaart en dan gaan we er met 4-1 af.
Die weet ook dat die hem tegen die grote beren van Frankrijk in zijn kont krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Veerman pakt straks een 2e gele kaart en dan gaan we er met 4-1 af.
Alsjeblieft niet zeg. Die dingen hadden ze echt moeten verbieden toen.quote:
https://nos.nl/livestream(...)wing-polen-nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Veerman slecht is ook te makkelijk. Het probleem zit hem veel meer in het ontbreken van fatsoenlijke afspeelmogelijkheden.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:41 schreef Middelpunt het volgende:
Veerman, Schouten, Dumfries en Simons zijn niet best.
Voor Dumfries en Simons hebben we prima vervangers (Geertruida en Frimpong) maar op het middenveld zou ik ook niet weten wie er dan wel moet spelen.
6-0-4 opstelling.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:41 schreef Middelpunt het volgende:
Voor Dumfries en Simons hebben we prima vervangers (Geertruida en Frimpong) maar op het middenveld zou ik ook niet weten wie er dan wel moet spelen.
Niet in een hele campagne.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Koeman heeft er toch meer voetbal ingekregen dan Van Gaal in een hele campagne.
Mja vooral omdat Polen er niets van bakt eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 15:43 schreef Cuendillar het volgende:
Ietsje meer concentratie bij het afmaken en ietsje meer concentratie bij het verdedigen... Maar voor de rest vind ik het best wel oke gaan eigenlijk.
Zouden die Polen dat nu echt denken met al die getinte spelers bij NL?quote:
Dumfries speelt prima, Simons moet je niet wisselen en Veerman en Schouten moet je wat tijd gunnen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:41 schreef Middelpunt het volgende:
Schreeuw niet zo en drink minder.quote:
Een normale bal naar Depay spelen, die achteruit loopt waardoor de Pool er makkelijk tussen kan komen en het een kutpass lijkt terwijl het gewoon de lamlendigheid van Depay is.quote:
Idd Schouten is ook pas 27 jaar. Ruwe parel is het.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dumfries speelt prima, Simons moet je niet wisselen en Veerman en Schouten moet je wat tijd gunnen.
Reijnders heeft in zijn hele carriere 1 doelpunt gemaakt ofzoquote:Op zondag 16 juni 2024 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
Reijnders heeft een goed schot in de benen... gaat huizenhoog over
Wat een kutschot idd.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
valt mee, gister stonden er 11 op het veld.quote:
Wat zijn Reijnders zijn sterke punten überhaupt eigenlijk?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
Krijg je per link betaald?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=fbNnpirwVMM
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Beste 12 in een dozijnspelert ooit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat zijn Reijnders zijn sterke punten überhaupt eigenlijk?
Balletje breedquote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat zijn Reijnders zijn sterke punten überhaupt eigenlijk?
Schouten speelt goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik wacht op het objectieve oordeel van @:PSVCL voordat ik mijn mening geef.
Lekker hoor!quote:Op zondag 16 juni 2024 15:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kersentaart met slagroom tijdens deze rust.
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kersentaart met slagroom tijdens deze rust.
Fijn dat hij einde seizoen blessure heeft gehad, genoeg rust gehadquote:
Coco speelt de sterren van de hemel. Wat een godstalent.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
De nieuwe generatie.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zweetbandje mist weer eens.
#verlorengeneratie #geengoedstel
Rendac.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe generatie.
Kinderen zonder vader.
Vooral de hele rechterkant is vermoeiend slecht. Iedereen zag toch dat het veel beter liep met Frimpong/Geert dan met Simons/Dumfries.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Speelt slecht. Veerman ook. En Reijnders.
beetje onzichtbaarquote:
Mag niet meedoen omdat die zwart isquote:Op zondag 16 juni 2024 15:52 schreef MoreDakka het volgende:
Dumfries staat constant vrij maar krijgt de bal gewoon niet
Ja en op de goede hoogte, Tis geen rugby.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:52 schreef Perrin het volgende:
Koeman moet in de rust even uitleggen dat de bal tússen de palen moet.
Npo live henkquote:Op zondag 16 juni 2024 15:34 schreef polderturk het volgende:
Heeft iemand een link?
Ik heb geen tv abonnement meer.
Mwah. De verdediging staat voor geen meter. Wordt gelukkig weinig getest met afstemming tussen Virgil en de vrij is matig. Gelukkig spreekt Ake goedquote:
eens.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:52 schreef NLGooner het volgende:
Ik vind het niet tegenvallen. Verrassend goed eigenlijk behalve de afronding
Vd Ven > De Vrijquote:Op zondag 16 juni 2024 15:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mwah. De verdediging staat voor geen meter. Wordt gelukkig weinig getest met afstemming tussen Virgil en de vrij is matig. Gelukkig spreekt Ake goed
Dit ja.quote:
Draag jij vandaag een oranje tuinbroek?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht dat Veerman wel wat weg had van Toni Kroos
Polen wordt Europees kampioenquote:
Daar hebben ze het over de drie spelers die moeten blocken terwijl ze dat bij de NOS niet eens benoemen. Vond ik interessant.quote:
Weghorstquote:
Dat gaat mij net te verquote:Op zondag 16 juni 2024 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Draag jij vandaag een oranje tuinbroek?
Werken bij de NOS.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Daar hebben ze het over de drie spelers die moeten blocken terwijl ze dat bij de NOS niet eens benoemen. Vond ik interessant.
Maar goed, van Pierre en Van der Vaart moet je ook niet teveel verwachten natuurlijk.
Wat zeiden ze. Op de NOS waren ze ook tevreden. Had al ruim voor kunnen staan. Vind ik ook. Prima spel.quote:
Waaromquote:Op zondag 16 juni 2024 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja.
En dan volgende wedstrijd met Zirkzee beginnen.
En Geertruida voor Dumbfries.
Even aan Nederland laten zien hoe het moet.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coco speelt de sterren van de hemel. Wat een godstalent.
je mist spelers van het niveau gullti van basten rijkaardquote:
Nee precies, het moet bij de NPO niet te technisch worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Daar hebben ze het over de drie spelers die moeten blocken terwijl ze dat bij de NOS niet eens benoemen. Vond ik interessant.
Maar goed, van Pierre en Van der Vaart moet je ook niet teveel verwachten natuurlijk.
Reclames zijn altijd kut.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op de reclames tijdens het EKis toch mooi man, lijkt net op de sfeer tijdens de super bowl reclames
Michels na de eerste wedstrijd op het EK-88 We hebben geweldig gespeeld. 0-1 verloren.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Zoals Cruijff in 1974 na de 0-0 tegen Zweden zei: Je moet je zorgen maken als je geen kansen creeert, niet als ze er niet ingaan.
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je mist spelers van het niveau gullti van basten rijkaard
dit wordt een moeilijk ek
Pierre en Raf zijn nou net de enige twee goede analisten bij de NOS.quote:
super bowlquote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op de reclames tijdens het EKis toch mooi man, lijkt net op de sfeer tijdens de super bowl reclames
Omdat beter.quote:
Die gaat er ook niet meer komen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.
1-2quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Voorspelling voor ‘t eindresultaat? Jongens, ik heb er geen verstand van. Ben gewoon benieuwd.
3-4quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Voorspelling voor ‘t eindresultaat? Jongens, ik heb er geen verstand van. Ben gewoon benieuwd.
Eerste ronde eruit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Dacht dat @KingRoland als Aziaat meer van de Poké Bowl was.quote:
Vooral Koeman. Die is in dienst van Herrie Mens. Cremeren moet weer gezellig worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Hup Polen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Fijne voortzetting van de wedstrijd allen.
1-3quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Was een prima analyse daarnet.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee precies, het moet bij de NPO niet te technisch worden.
En dan gooi je met een Pokemon 10 kegels om?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Dacht dat @:KingRoland als Aziaat meer van de Poké Bowl was.
Ik zou er wel achter het doel willen staan.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Leuk sfeertje in Hamburg?
Puck van Heel en Bep Backhuis.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Szymanski eruit.
@:dombohetolifantje1 heeft het stadion verlaten.
Het wordt 4-1 voor Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |