Werken bij de NOS.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Daar hebben ze het over de drie spelers die moeten blocken terwijl ze dat bij de NOS niet eens benoemen. Vond ik interessant.
Maar goed, van Pierre en Van der Vaart moet je ook niet teveel verwachten natuurlijk.
Wat zeiden ze. Op de NOS waren ze ook tevreden. Had al ruim voor kunnen staan. Vind ik ook. Prima spel.quote:
Waaromquote:Op zondag 16 juni 2024 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja.
En dan volgende wedstrijd met Zirkzee beginnen.
En Geertruida voor Dumbfries.
Even aan Nederland laten zien hoe het moet.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coco speelt de sterren van de hemel. Wat een godstalent.
je mist spelers van het niveau gullti van basten rijkaardquote:
Nee precies, het moet bij de NPO niet te technisch worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Daar hebben ze het over de drie spelers die moeten blocken terwijl ze dat bij de NOS niet eens benoemen. Vond ik interessant.
Maar goed, van Pierre en Van der Vaart moet je ook niet teveel verwachten natuurlijk.
Reclames zijn altijd kut.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op de reclames tijdens het EKis toch mooi man, lijkt net op de sfeer tijdens de super bowl reclames
Michels na de eerste wedstrijd op het EK-88 We hebben geweldig gespeeld. 0-1 verloren.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Zoals Cruijff in 1974 na de 0-0 tegen Zweden zei: Je moet je zorgen maken als je geen kansen creeert, niet als ze er niet ingaan.
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je mist spelers van het niveau gullti van basten rijkaard
dit wordt een moeilijk ek
Pierre en Raf zijn nou net de enige twee goede analisten bij de NOS.quote:
super bowlquote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op de reclames tijdens het EKis toch mooi man, lijkt net op de sfeer tijdens de super bowl reclames
Omdat beter.quote:
Die gaat er ook niet meer komen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.
1-2quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Voorspelling voor ‘t eindresultaat? Jongens, ik heb er geen verstand van. Ben gewoon benieuwd.
3-4quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Voorspelling voor ‘t eindresultaat? Jongens, ik heb er geen verstand van. Ben gewoon benieuwd.
Eerste ronde eruit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Dacht dat @KingRoland als Aziaat meer van de Poké Bowl was.quote:
Vooral Koeman. Die is in dienst van Herrie Mens. Cremeren moet weer gezellig worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Hup Polen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Fijne voortzetting van de wedstrijd allen.
1-3quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Was een prima analyse daarnet.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee precies, het moet bij de NPO niet te technisch worden.
En dan gooi je met een Pokemon 10 kegels om?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Dacht dat @:KingRoland als Aziaat meer van de Poké Bowl was.
Ik zou er wel achter het doel willen staan.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Leuk sfeertje in Hamburg?
Puck van Heel en Bep Backhuis.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis vooral een speler van het niveau Cruijff.
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Szymanski eruit.
@:dombohetolifantje1 heeft het stadion verlaten.
Het wordt 4-1 voor Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |