abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2024 @ 08:25:35 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_213914542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zeker, dat denk ik ook. En bij het publiek.

Overigens geloof ik niet dat Thijs afzag van een hoger beroep omdat hij inziet dat hij fout zat. Ik denk dat hij in is gaan zien dat hij er waarschijnlijk meer bij te verliezen dan te winnen heeft.
Eens met eerste opmerking en tweede lijkt me erg aannemelijk ja.
pi_213914605
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb hier de afgelopen dagen meegelezen en je hebt vele keren op een duidelijke manier zaken toegelicht en verduidelijkt (net als @:Lienekien). Dat desondanks niet iedereen het begrijpt of wil begrijpen, ligt niet aan jou…
Het is het laatste..een kwestie van niet willen begrijpen
pi_213914613
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 06:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond zijn afscheidsrede of het ook moge heten niet zo sterk. Het was rauw en puur. Maar niet (jurdisch) inhoudelijk genoeg en erg hak op de tak. Hij leek te willen inspelen op de emoties van de rechter. Hij zou moeten weten dat dat niet werkt.

Derhalve, Ali B. lijkt vooral een liefhebber van het vrouwelijk schoon en heeft gebruik gemaakt van zijn mogelijkheden als bekend en vermogen man. Maar ik zie in hem geen verkrachter. Althans, niet totdat er bewijzen worden geleverd.

:{²
Die bewijzen zijn vol op geleverd, alleen denk jij dat bewijs iets fysieks moet zijn. Welk bewijs zou jij willen zien dan? Moet een verkrachting altijd gefilmd worden of hoe werkt dat in jouw beleving?
pi_213914820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik geef je antwoord op de vraag of er bewijs is. Ja, er is bewijs dat in het algemeen in een juridische context als bewijs wordt gezien. Als dat niet het geval was, was het niet tot een zaak gekomen maar geseponeerd. De rechter oordeelt of dit bewijs in deze zaak overtuigend is. Wat vind jij daar lastig aan te begrijpen?
Ok dus het is dermate een zwak verhaal dat het maar net tot een rechtszaak is gekomen want concreet vertellen welke bewijzen zijn geleverd om tot een veroordeling te komen zijn er niet.

De vraag is wat jij lastig vindt aan de vraag of er bewijs is geleverd. Ik krijg alleen maar wazige verhalen te horen in dit topic. Niks concreet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213914829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ok dus het is dermate een zwak verhaal dat het maar net tot een rechtszaak is gekomen want concreet vertellen welke bewijzen zijn geleverd om tot een veroordeling te komen zijn er niet.
De uitspraak moet nog komen, of ben je zelf in je vrije tijd rechter dat je nu al weet dat er geen vreoordeling komt?
pi_213914831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:56 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De aangiftes zijn o.a. het bewijs.

De rechter gaat dat wegen.
Dat is hélemaal een lachertje.
Het zou wat zijn als iemand gelijk de gevangenis in gebonjourd wordt op basis van een aangifte. Dan zou Wilders wel 100.000 jaar de gevangenis in moeten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213914840
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dan adviseer ik je om wat minder stellig en wat nieuwsgieriger te zijn. En om beter te lezen. Ik heb je op alles antwoord gegeven.
Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar de vraag of er bewijs is geleverd, daar krijg ik geen enkel zinnig antwoord op.
pi_213914843
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Verdiep je er zelf dan eens in. De zaak is drie dagen lang inhoudelijk behandeld en jij komt hier even vragen welk bewijs er is, verwacht dan op je wenken bediend te worden en omdat niemand jou een kant-en-klare samenvatting voorschotelt concludeer je maar dat er geen bewijs is.

Ja, daaaaaag.
_O- er ligt gewoon niks. Wat een weerzin om met feiten te komen zeg, in zo een topic note bene.
pi_213914847
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah je eist fysiek bewijs.
Is er zonder lijk ook geen moord?
Gaan we alleen uit van het woord van X vs het woord van Y?
Het staat allemaal nogal zwak vind je niet?
pi_213914860
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Als er bij jou is ingebroken en er zijn geen vingerafdrukken te vinden, ga je dan aangifte doen?
Want, laten we eerlijk zijn: waarschijnlijk heb je gewoon je eigen huis leeggetrokken. Je hebt geen enkel bewijs.

Mijn voorstel is: stuur een mail naar het OM en vraag waarom ze dit showproces voeren. Misschien krijg je een antwoord dat je bevalt. Maar ik denk het niet. Ik denk dat geen enkele reactie je zal bevallen.
Ja dan doe ik aangifte?
"Waarschijnlijk heb je" daar doe jij weer assumpties, zoiets zou echt niet mee moeten wegen in een rechtszaak, dat is volstrekt krankjorum.
Ok leuk voorstel, ga ik natuurlijk niet doen.
Allicht dat er in het vonnis wat te lezen valt wat wél met feiten te doen heeft, maar zover in dit topic komt er 0.0 boven water. En jullie voelen je allemaal aangevallen dat ik dat benoem.

Hebben jullie een hekel aan rechtsstatelijkheid?
pi_213914861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is hélemaal een lachertje.
Het zou wat zijn als iemand gelijk de gevangenis in gebonjourd wordt op basis van een aangifte. Dan zou Wilders wel 100.000 jaar de gevangenis in moeten.
Een reeks aangiften, patronen daarin, met steunbewijs, daar moet de rechter het mee doen.

Je hebt echt geen enkel benul van hoe zedenzaken werken, en ik maar ietsje meer, dus een discussie hierover heeft geen zin.
pi_213914877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Een reeks aangiften, patronen daarin, met steunbewijs, daar moet de rechter het mee doen.

Je hebt geen echt geen enkel benul van hoe zedenzaken werken, en ik maar ietsje meer, dus een discussie hierover heeft geen zin.
Dat is niet mijn vraag, ik vraag om bewijs dat een beetje zwaar kan wegen.
Er is natuurlijk een reden dat er vaak géén aangifte komt of het tot een rechtszaak komt en dat het veelal leidt tot vrijspraak vanwege gebrek aan bewijs, dat begrip hebben jij en ik wel, hoop ik.
pi_213914923
Het doet er niet toe wat jíj zwaar vindt wegen, @ludovico . Het gaat erom wat in een juridische context geldt als bewijs. Daar wil ik je graag nog meer uitleg over geven dan ik al heb gedaan, als je het lief vraagt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213915022
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar de vraag of er bewijs is geleverd, daar krijg ik geen enkel zinnig antwoord op.
Dan had je het proces moeten volgen
pi_213915102
Zou het afwijken van de termijn van 2 naar 4 weken mbt tot de beslissing van de rechter niet te maken kunnen hebben dat men onderzoek wil doen naar de vermeende intimidatie/beïnvloeding van de verdachten? Ik doel hier op de telefoontje van Ruperti naar advocaat Jager en de advocaat van Jill?

Ik vind het echt heel raar dat een advocaat die helemaal niks met de zaak te maken dat doen? Vond dat echt heel raar. En wie zou de ‘bekende Nederlander’ kunnen zijn?

Als dat allebei in opdracht van Ali zou zijn gegaan dan kan ik mij voorstellen dat dat strafverhogend zou kunnen werken.

Het valt me op de ‘zaak’ Ruperti/Jager helemaal niet zo in het nieuws is, ik had verwacht dat er veel meer ruring over zou zijn.
pi_213915144

Ik denk dat de dames gaan winnen.

Oh wacht, ze hebben al gewonnen door deze rechtszaak aan te gaan!
  zaterdag 15 juni 2024 @ 09:40:51 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213915249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- er ligt gewoon niks. Wat een weerzin om met feiten te komen zeg, in zo een topic note bene.
Wat een arrogantie dat jij verwacht dat je wel even op je wenken bediend gaat worden.

Claudia_x doet nog moeite, daar mag je al verdomd blij mee zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 09:43:51 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213915288
Sommige users zitten weer lekker te zeeleeuwen. Misschien moeten ze zichzelf eens afvragen waarom ze zo zenuwachtig worden van vrouwen die hun recht proberen te halen.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213915351
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:28 schreef proud_mami het volgende:
Zou het afwijken van de termijn van 2 naar 4 weken mbt tot de beslissing van de rechter niet te maken kunnen hebben dat men onderzoek wil doen naar de vermeende intimidatie/beïnvloeding van de verdachten? Ik doel hier op de telefoontje van Ruperti naar advocaat Jager en de advocaat van Jill?
In het begin van de zaak werd al gezegd (door Belleman denk ik) dat er waarschijnlijk langer dan twee weken nodig zou zijn. Ik denk dus dat het verloop op in ieder geval de tweede en derde procesdag geen invloed hierop heeft gehad. Ik vermoed dat van meet af aan duidelijk was dat twee weken krap zouden worden. Redenen daarvoor die ik kan bedenken zijn de hoeveelheid bewijsstukken en de grote hoeveelheid aandacht van de pers. Ik weet alleen niet meer zeker of deze uitspraak voor of na het opvoeren van de getuige was. Mogelijk zorgt ook dat voor vertraging.

quote:
Als dat allebei in opdracht van Ali zou zijn gegaan dan kan ik mij voorstellen dat dat strafverhogend zou kunnen werken.
Volgens Swier ontkent Ali in ieder geval dat hij die opdracht heeft gegeven. Ik kan me voorstellen dat dit contact er wel is geweest, maar dat zaken als 'opdracht geven' en 'intimideren' aan interpretatie onderhevig zijn.

quote:
Het valt me op de ‘zaak’ Ruperti/Jager helemaal niet zo in het nieuws is, ik had verwacht dat er veel meer ruring over zou zijn.
Mee eens. Bij Renze ging het er ook maar even over.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213915418
Als ik deze discussie lees snap ik wel waarom vrouwen meestal geen aangifte doen in dit soort kwesties. Treurig.

Op social media worden de vrouwen voor "hoer" uitgemaakt. Je zult het maar over jezelf moeten lezen
pi_213915454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef Michie_ het volgende:
Als ik deze discussie lees snap ik wel waarom vrouwen meestal geen aangifte doen in dit soort kwesties. Treurig.

Op social media worden de vrouwen voor "hoer" uitgemaakt. Je zult het maar over jezelf moeten lezen
Ja, maar de kans lijkt mij groot dat de meeste van de riool-reacties uit de welbekende hoek komen. Daar kan je dit wel van verwachten. Eigenlijk gewoon stoppen met sociale media, dan heb je ook nergens last van.
pi_213915458
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:48 schreef StateOfMind het volgende:

weekend rechters 8)7
dat is het al vanaf het begin.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 juni 2024 @ 10:04:09 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213915465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef Michie_ het volgende:

Social media is een ziekte. Er is ook niks social aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 15 juni 2024 @ 10:05:34 #224
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213915479
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Social media is een ziekte. Er is ook niks social aan.
Geef sociale media niet de schuld. Geef cyber bullying de schuld.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213915487
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
In het begin van de zaak werd al gezegd (door Belleman denk ik) dat er waarschijnlijk langer dan twee weken nodig zou zijn. Ik denk dus dat het verloop op in ieder geval de tweede en derde procesdag geen invloed hierop heeft gehad. Ik vermoed dat van meet af aan duidelijk was dat twee weken krap zouden worden. Redenen daarvoor die ik kan bedenken zijn de hoeveelheid bewijsstukken en de grote hoeveelheid aandacht van de pers. Ik weet alleen niet meer zeker of deze uitspraak voor of na het opvoeren van de getuige was. Mogelijk zorgt ook dat voor vertraging.
[..]
Oké, dat had ik gemist, dank voor de toelichting.
Volgens Swier ontkent Ali in ieder geval dat hij die opdracht heeft gegeven. Ik kan me voorstellen dat dit contact er wel is geweest, maar dat zaken als 'opdracht geven' en 'intimideren' aan interpretatie onderhevig zijn.
Uiteraard ontkent Ali.
[..]
Mee eens. Bij Renze ging het er ook maar even over.
Ook gezien, idd maar heel kort. Vandaag ook geen nieuw nieuws daarover wat ik echt opvallend vind? Wat kunnen in hemelsblauw de beweegredenen van Ruperti zijn geweest om contact op te nemen met Jager? En hij stelt dat hij het ‘niet zo, iig niet in die bewoordingen heeft gezegd. En hij wil ook niet zeggen wat hij dan wel heeft gezegd. En wie is de ‘BN-er’ die contact met Dieks heeft gezocht? Wel heel toevallig 2 verschillende mensen dat überhaupt hebben gedaan en blijkbaar uit eigen beweging? Ali ontkent (iig in één geval) dat hij daar opdracht toe heeft gegeven. Vragen, vragen, vragen …
pi_213915545
"Hopelijk gaat u niet mee in de emoties."

Alsdus een jankende Tralie B in zijn laatste woord tegenover de rechter. 😆
pi_213915553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat klopt daarom vraag ik hier naar welk bewijs er geleverd is en daar krijg ik geen antwoord op behalve emotionele verbeeldingen van personen of hij daadwerkelijk dader is of niet. Dat hoort geen bewijs te vormen in een rechtszaak dus is geen bewijs. Ligt er nou iets van bewijs of niet?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
En op basis van welk bewijs?

Ik stel de vraag nu 30x en krijg geen antwoord, als er geen bewijs is moet die vrijuit en mag de vraag wel gesteld worden waarom het OM een showproces gaat voeren.
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:17:45 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213915611
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:12 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
[..]
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213915635
quote:

[..]
[..]

SPOILER
Hoi Ali
pi_213915657
quote:

[..]
[..]

SPOILER
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Die bewijzen zijn vol op geleverd, alleen denk jij dat bewijs iets fysieks moet zijn. Welk bewijs zou jij willen zien dan? Moet een verkrachting altijd gefilmd worden of hoe werkt dat in jouw beleving?
pi_213915660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:21 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Hoi Ali
Hoi Jill
pi_213915668
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:23 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
[..]

Getuigen op zijn minst die elkaar niet tegenspreken of een directe aangifte of consistente verklaringen, etc.
pi_213915688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:24 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Getuigen op zijn minst die elkaar niet tegenspreken of een directe aangifte of consistente verklaringen, etc.
Getuigen zijn er, of tellen getuigen alleen als ze de daad met eigen ogen zien? Dat is altijd lastig met zeden zaken.

En wat bedoel je met directe aangifte?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:29:16 #234
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213915689
quote:

[..]
[..]

SPOILER
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213915720
@Claudia_x, ik ben erg benieuwd naar je samenvatting van Renze, maar ik zie 'm niet terug via de link die je post. Zou je 'm hier nog een keer willen plaatsen?
  Spellchecker zaterdag 15 juni 2024 @ 10:35:56 #236
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213915742
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:32 schreef -Spring het volgende:
@:Claudia_x, ik ben erg benieuwd naar je samenvatting van Renze, maar ik zie 'm niet terug via de link die je post. Zou je 'm hier nog een keer willen plaatsen?
TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1
Vanaf #174 ^O^
pi_213915752
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zo kijk ik er niet naar. Als er echt iets overtuigends was van de kant van de vermeende slachtoffers had ik dat erkend, maar dat is niet geleverd, juist het tegenovergestelde.
pi_213915786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:37 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Zo kijk ik er niet naar. Als er echt iets overtuigends was van de kant van de vermeende slachtoffers had ik dat erkend, maar dat is niet geleverd, juist het tegenovergestelde.
Welk belang heeft een Ellen ten Damme hier dan bij?
Waarom zou zij hem moedwillig kapot willen maken ?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:42:10 #239
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_213915792
Hopen dat deze viezerik lekker lang weggestopt gaat worden. Alles aan deze gozer is fout.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:53:50 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213915877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat deze viezerik lekker lang weggestopt gaat worden. Alles aan deze gozer is fout.
Leugenaar, huichelaar, zedendelinquent, manipulator.
Narcist. Maar voor dat laatste kan je helaas geen gevangenisstraf krijgen.

En ipv hij dus excuses aanbiedt, gaan hij en zijn advocaat er vol op in.

Ook al geeft die rechter vrijspraak, niemand wil meer deze overdreven 'knuffel'marokkaan in z'n mediastal hebben. Dat is al fijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213915881
De verdediging was zwak. In de telefoontaps alleen al zit een bekentenis.
Tevens is het niet zo dat het slechts om 3 vrouwen gaat, er zijn meer vrouwen met verklaringen gekomen. Die zijn echter niet opgenomen in het dossier.

Ook dat druk uitoefenen op slachtoffers zie ik nog wel voor waarheid aan. Zelfs in de rechtszaal probeerde Ali een slachtoffer nog te overstemmen (stem verheffen) tijdens het oplezen van een verklaring.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:56:55 #243
117098 Hathor
Effe niet
pi_213915904
Als er een eis van 3 jaar ligt, dan zal er toch behoorlijk wat sluitend bewijs aanwezig zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:02:44 #244
117098 Hathor
Effe niet
pi_213915934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
De verdediging was zwak. In de telefoontaps alleen al zit een bekentenis.
Tevens is het niet zo dat het slechts om 3 vrouwen gaat, er zijn meer vrouwen met verklaringen gekomen. Die zijn echter niet opgenomen in het dossier.

Ook dat druk uitoefenen op slachtoffers zie ik nog wel voor waarheid aan. Zelfs in de rechtszaal probeerde Ali een slachtoffer nog te overstemmen (stem verheffen) tijdens het oplezen van een verklaring.
Die gast is gewoon niet gewend om tegengas te krijgen. Vreselijk opdringerig typetje ook, zoals hij zich bv op de voorgrond drong toen Max Verstappen voor het eerst wereldkampioen werd, tenenkrommend gewoon. Zou me trouwens ook niks verbazen als hij gewoon de hele dag strak van de coke staat. Dat zou in ieder geval het een en ander verklaren.
pi_213915954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die gast is gewoon niet gewend om tegengas te krijgen. Vreselijk opdringerig typetje ook, zoals hij zich bv op de voorgrond drong toen Max Verstappen voor het eerst wereldkampioen werd, tenenkrommend gewoon. Zou me trouwens ook niks verbazen als hij gewoon de hele dag strak van de coke staat. Dat zou in ieder geval het een en ander verklaren.
Exact.
Als ie mocht praten dan barstte hij van energie. Zodra hij moest luisteren dan was hij opeens moe.

Die jongen heeft een bar slechte acteerprestatie neergezet in de rechtszaal.
Hier kijkt een rechter dwars doorheen.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:18:05 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213916089
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 07:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zie niks concreets. Is er enig bewijs? De vraag is toch niet zo ingewikkeld?
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:20:16 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_213916107
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.

Een eis van 3 jaar is vrij pittig en ligt er niet zomaar.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:22:06 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213916123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een eis van 3 jaar is vrij pittig en ligt er niet zomaar.
Dit

Details uit verklaringen zijn niet in de media gebracht en dus ook niet afgestemd. Hij is getapt thuis en vertelt daar van alles, zijn vrouw is hem zat. Zo best staat Ali er niet voor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:22:25 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213916124
quote:

[..]

Zou hij het gedaan kunnen hebben denk je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213916128
quote:

[..]

Man man man
pi_213916145
quote:

[..]

Het zal eerder een verzinsel van Ali zijn dat alles zogenaamd met wederzijds goedkeuren is gebeurd.
De tapgesprekken alleen al zijn een bekentenis. De rechter kan ook het gedrag van Ali op de zitting meewegen.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:27:50 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213916159
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Zou hij het gedaan kunnen hebben denk je?
Absoluut, iedereen kan alles gedaan hebben. Maar veroordeel enkel met bewijs.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:40:26 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213916262
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is het begin van de vakantieperiode, dingen gaan trager. Dat zal bij een rechtbank niet anders werken.
De eerste schoolvakantie begint 6 juli, dat is regio Zuid, waar deze rechtbank en rechtszaak sowieso niets mee van doen hebben, de zomervakantie van regio Midden begint 13 juli en die van Noord op 20 juli.
Dus de vakanties beginnen pas na de uitspraak.

Het zou me niets verbazen als dat bommetje dat Ruth Jager gedropt heeft de reden is.
De rechtbank zal dat willen uitzoeken, want dat is nogal van invloed op de zaak, zeker als het waar is, en ik verwacht dat het waar is, want dat is niet alleen intimidatie en bedreiging, maar ook min of meer een schuldbekentenis van Ali B.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213916271
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
De eerste schoolvakantie begint 6 juli, dat is regio Zuid, waar deze rechtbank en rechtszaak sowieso niets mee van doen hebben, de zomervakantie van regio Midden begint 13 juli en die van Noord op 20 juli.

Het zou me niets verbazen als dat bommetje dat Ruth Jager gedropt heeft de reden is.
De rechtbank zal dat willen uitzoeken, want dat is nogal van invloed op de zaak, zeker als het waar is, en ik verwacht dat het waar is, want dat is niet alleen intimidatie en bedreiging, maar ook min of meer een schuldbekentenis van Ali B.
Mits hij er zelf ook opdracht toe heeft gegeven.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:46:46 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213916316
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat gaat toch ook gebeuren? :?

Daar was het hele sp3ctakel afgelopen week voor, men presenteert het bewijs aan een onafhankelijke partij die gemachtigd is in te schatten of dat bewijs voldoende is voor een veroordeling en daar een passende straf aan te koppelen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:46:55 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213916318
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen die hier meent al te kunnen zeggen dat hij vrij gesproken wordt, geeft wat mij betreft blijk van hoogmoed en zelfoverschatting.

Wij zijn geen rechters.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:47:58 #257
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213916324
Bewijs:
Meisje zegt verkracht te zijn door Ali terwijl ze Ronnie Flex aan het pijpen was. Ronnie zegt dat Ali inderdaad de kamer binnenkwam en er een akkefietje was waarna Ali wegging.
Ronnie heeft niet gezien dat Ali z'n vingers in dat meisje duwde.
Ali claimt nu dat hij boos was dat ze aan het neuken waren in de ruimte waar hij bidt tot Allah. Want Allah houdt niet van sperma van vreemde mannen. Maar schijnbaar wel van seriële vreemdgangers.
Dus waarom hij ze niet z'n heilige bid kamer heeft uutgetrapt is een raadsel. En daarmee lijkt het erop dat Ali's versie van dat akkefietje niet heel geloofwaardig is.
Ali is getapt en zei tegen z'n vrouw: het is het woord van een stripper, een escort, tegen mij. Nu zegt hij dat dat om een ander meisje ging (schijnbaar doet hij vaker dingen waarvoor hij nu een excuus moet zien te vinden).
Er was een vrouw die het meisje snachts bij de bushalte zag zitten en die haar aar het station heeft gebracht. Die vrouw kwam van de week opeens in de lucht bij de advocate. Dan kan dat een verzonnen verhaal zijn maar diezelfde bejaarde zei dat ze dat de dag na het incident ook aan haar collega heeft verteld.
Het was toen vakantie, en volgens Ali B's advocaat praten collega's alleen met elkaar op kantoor.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 juni 2024 @ 11:50:09 #258
408813 crew  trein2000
pi_213916357
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:56 schreef Hathor het volgende:
Als er een eis van 3 jaar ligt, dan zal er toch behoorlijk wat sluitend bewijs aanwezig zijn.
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is alles of niets. Je kunt niet zeggen “het is een beetje bewezen dus we doen maar 6 weken”.

Of het nu net aan voldoende bewijs is of een kogeltje rond dossier. Dat zou voor de strafmaat niet uitmaken. Dan praat je echt over de omstandigheden waaronder het feit begaan is en de persoonlijke omstandigheden van de dader
zie email 27 oktober
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:51:40 #259
28167 matthijst
pi_213916379
Naja het zijn feiten van 3 aanklaagsters.
Zou kunnen dat niet elke aanklacht bewezen blijkt?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:52:53 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213916397
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef matthijst het volgende:
Het kan nog allerlei kanten op, inderdaad.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:01:24 #261
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213916519
Is er geen kans dat ook de rechter bedreigd wordt?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:07:02 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213916560
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Geef sociale media niet de schuld. Geef cyber bullying de schuld.
Dat heeft iig niets te maken met de lage bereidheid aangifte te doen van aanranding of verkrachting.

Die lage bereidheid heeft wel te maken met een deel van de reacties, namelijk dat het moeilijk te bewijzen is, en dat je als slachtoffer zeer onbehoorlijk behandeld wordt, letterlijk al eeuwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213916563
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef matthijst het volgende:
4 zedenfeiten met 3 vrouwen.
Echter zijn er meer vrouwen die verklaringen hebben afgelegd.

Tapgesprekken
Schakelbewijs
Intimidatie (of poging tot)

Hij kan nog 4 weken genieten van z'n vrijheid.
pi_213916627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:07 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
4 zedenfeiten met 3 vrouwen.
Echter zijn er meer vrouwen die verklaringen hebben afgelegd.

Tapgesprekken
Schakelbewijs
Intimidatie (of poging tot)

Hij kan nog 4 weken genieten van z'n vrijheid.
Als ie al wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, zal-ie niet meteen doorgaan.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:19:44 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213916646
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:41 schreef -Spring het volgende:

[..]
Mits hij er zelf ook opdracht toe heeft gegeven.
Als hij Ruperti überhaupt heeft gesproken over deze zaak terwijl hij al een advocaat had is dat al vreemd, en "opdracht geven" kan op heel veel manieren.

Ruperti zal niet zomaar contact met Jager hebben gezocht, en hij ontkent zelfs niet dat hij het met Jager over deze zaak heeft gehad, hij stelt dat hij het anders gezegd heeft.

Al met al zeer dubieus, tenzij de zoon van Taghi Ali B. wilde helpen/naaien, maar dat zou betekenen dat Ruperti gelogen had dat hij contact had gehad met Ali B. en dat denk ik dan ook weer niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213916694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als hij Ruperti überhaupt heeft gesproken over deze zaak terwijl hij al een advocaat had is dat al vreemd, en "opdracht geven" kan op heel veel manieren.

Ruperti zal niet zomaar contact met Jager hebben gezocht, en hij ontkent zelfs niet dat hij het met Jager over deze zaak heeft gehad, hij stelt dat hij het anders gezegd heeft.

Al met al zeer dubieus, tenzij de zoon van Taghi Ali B. wilde helpen/naaien, maar dat zou betekenen dat Ruperti gelogen had dat hij contact had gehad met Ali B. en dat denk ik dan ook weer niet.
Het kan ook zo zijn dat ie idd wel contact heeft gehad met Ali, dat ie zich daarna kwaad heeft lopen maken over het ontecht dat z'n 'broer' is aangedaan en dat ie daarna uit een misplaatst gevoel van 'broederschap' die advocate heeft benaderd bedreigd.

Ik weet het niet hoor, ik ben gelukkig niet zo thuis in de natuurlijke gedragingen van de Marokkaanse onderwereld. Maar ik vind het een plausibel scenario.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:28:13 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213916747
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef -Spring het volgende:

[..]
Het kan ook zo zijn dat ie idd wel contact heeft gehad met Ali, dat ie zich daarna kwaad heeft lopen maken over het ontecht dat z'n 'broer' is aangedaan en dat ie daarna uit een misplaatst gevoel van 'broederschap' die advocate heeft benaderd bedreigd.

Ik weet het niet hoor, ik ben gelukkig niet zo thuis in de natuurlijke gedragingen van de Marokkaanse onderwereld. Maar ik vind het een plausibel scenario.
Nah, als Ruperti van dat kaliber was dat hij zich om een aanklacht tegen iemand al zo kwaad maakt dat hij een collega gaat "waarschuwen" had hij het niet tot advocaat van Taghi geschopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:29:37 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213916762
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef -Spring het volgende:

[..]

De advocate is niet bedreigd, hè. Er zou gezegd zijn dat er vervelende verhalen tijdens de rechtszaak naar buiten zouden komen over Ten Damme en daar zouden Ten Damme en haar management niet blij mee zijn.
pi_213916770
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:47 schreef matthijst het volgende:
Bewijs:
Meisje zegt verkracht te zijn door Ali terwijl ze Ronnie Flex aan het pijpen was. Ronnie zegt dat Ali inderdaad de kamer binnenkwam en er een akkefietje was waarna Ali wegging.
Ronnie heeft niet gezien dat Ali z'n vingers in dat meisje duwde.
Ali claimt nu dat hij boos was dat ze aan het neuken waren in de ruimte waar hij bidt tot Allah. Want Allah houdt niet van sperma van vreemde mannen. Maar schijnbaar wel van seriële vreemdgangers.

Deze onzin kan je achterwege laten. Natuurlijk houdt Allah niet van vreemdgangers.
pi_213916791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:30 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Deze onzin kan je achterwege laten. Natuurlijk houdt Allah niet van vreemdgangers.
Vertel dat even aan Ali
pi_213916831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:32 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Vertel dat even aan Ali
Ik heb geen contact met hem.
pi_213916876
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:16 schreef nostra het volgende:

[..]
Als ie al wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, zal-ie niet meteen doorgaan.
o barst, dat is ook zo. hij gaat in hoger beroep als er een straf uit komt.

nouja, hoe dan ook. Diegene die besloot om de tap te plaatsen ten tijde van de Boos-uitzending mag wat mij betreft promoveren. Die zak heeft de namen genoemd in dat gesprek van toevallig de vrouwen die hem aangeklaagd hebben.

het onderzoek liep 10 maanden dacht ik.
  Admin zaterdag 15 juni 2024 @ 12:42:56 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213916889
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:30 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Het mag wel even klaar zijn met het religieuze gedoe. We zijn geen religieus forum. Laten we het verder bij een discussie houden op basis van onze wetgeving en niet op basis van welk geloof dan ook. Top.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213916920
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:45 schreef matthijst het volgende:

[..]
Oh? Waarom maakt Ali zich dan druk om sperma in z'n bidkamer, maar niet om zn rondneuken.
En zelfmoord he, die heeft hij ook niet gepleegd omdat dat niet mag van zijn geloof.
pi_213916935
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De advocate is niet bedreigd, hè. Er zou gezegd zijn dat er vervelende verhalen tijdens de rechtszaak naar buiten zouden komen over Ten Damme en daar zouden Ten Damme en haar management niet blij mee zijn.
Onder druk gezet, bedoel ik.
pi_213916943
Dat rondneuken kregen zijn vrienden echt wel te horen. Er zal een gore kliek om hem heen zijn die er weet van heeft. Vreemdgaan vertelt ie natuurlijk niet aan z'n vrouw, wel aan z'n vrienden.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 12:53:33 #277
28167 matthijst
pi_213916990
Ali voelt natuurlijk ook dat hij zelf boven Allah staat.
Bidden doet hij alleen voor de show.
pi_213917001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zeg dan ook niet dat het niet logisch is. Ik noem het hier omdat het nieuws is en er eerder over is gespeculeerd. Thijs Römer heeft afgezien van een hoger beroep en Ali B zou dat ook kunnen doen als hij schuldig wordt verklaard.
Hangt er vooral vanaf wat de strafmaat is. Als hij daadwerkelijke 2-3 jaar de gevangenis in moet snap ik dat hij in beroep zal gaan, in de betreffende bajes zal hij namelijk niet als held worden ontvangen. Integendeel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213917024
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:47 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Prima, maar dan moet hij ook dat soort onzin weglaten. Hij is degene die dat noemt. Als hij dat niet zei, zei ik dit ook niet; simpel toch.
Zijn reactie toont het dubbele moraal van Ali B aan, dat Ali het zelf niet zo nauw neemt met zijn geloof. Dat maakt zijn verdediging nog zwakker, "ik zou dat niet doen want geloof" blijkt niet uit zijn gedrag. Dat maakt die reactie van hem ontopic. En jou reactie daarop compleet offtopic.
pi_213917031
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Hangt er vooral vanaf wat de strafmaat is. Als hij daadwerkelijke 2-3 jaar de gevangenis in moet snap ik dat hij in beroep zal gaan, in de betreffende bajes zal hij namelijk niet als held worden ontvangen. Integendeel.
Accepteren van de straf of in hoger beroep gaan (en dan wel of niet vrijgesproken worden) maakt niet zo veel uit
Links of rechts om: deze droplul komt nooit meer aan de bak _O_
Dat is zijn echte straf _O_
pi_213917063
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heel veel mensen die geen kinderen of kleine kinderen hebben gaan juist vóór of na de schoolvakantie.

Ik ben niet bekend met Ruth Jager en haar bommetje, wie is dat en wat heeft ze gedropt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:06:49 #283
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213917088
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
We hebben het over een man die stelselmatig vrouwen seksueel lastig blijft vallen, blijft intimideren, en bij een rechtszaak begint over zijn geloof. Dan zou er al een korannetje moeten gaan branden. Ik bedoel lampje.
Een beetje advocaat zou ook afgeraden hebben om hier überhaupt over te beginnen. En wanneer hij dat wel heeft afgeraden dan toont het aan dat hij zijn cliënt niet in bedwang kan houden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213917089
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 12:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Accepteren van de straf of in hoger beroep gaan (en dan wel of niet vrijgesproken worden) maakt niet zo veel uit
Links of rechts om: deze droplul komt nooit meer aan de bak _O_
Dat is zijn echte straf _O_
De vraag is niet zozeer of hij aan de bak komt, maar of hij de bak in gaat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213917110
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:05 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Oh dus die vrijheid van meningsuiting werkt één kant op? Of onze mening of mond dicht. Klinkt niet zo vrij?
Ik zou me melden bij Ali B. Hij is diegene die zn eigen geloof bespot.
pi_213917112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben niet bekend met Ruth Jager en haar bommetje, wie is dat en wat heeft ze gedropt?
quote:
Slachtofferadvocaat Ruth Jager zegt onder druk te zijn gezet door raadsman Michael Ruperti zodat Ellen ten Damme haar verklaring zou intrekken in het proces tegen Ali B. Ruperti ontkent dit en zegt tegen NU.nl een klacht in te gaan dienen bij de deken.

De naam van Ruperti, de huidige advocaat van Ridouan Taghi, viel vrijdagmiddag ineens tijdens het slotpleidooi van Ruth Jager, die Ten Damme bijstaat in de zaak tegen Ali B. Jager zei kort geleden te zijn gebeld door Ruperti. Hij zou haar namens Ali B hebben gezegd dat het beter zou zijn voor Ten Damme om haar verklaring in de zedenzaak in te trekken.
https://www.nu.nl/media/6(...)in-proces-ali-b.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')