quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat klopt daarom vraag ik hier naar welk bewijs er geleverd is en daar krijg ik geen antwoord op behalve emotionele verbeeldingen van personen of hij daadwerkelijk dader is of niet. Dat hoort geen bewijs te vormen in een rechtszaak dus is geen bewijs. Ligt er nou iets van bewijs of niet?
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
En op basis van welk bewijs?
Ik stel de vraag nu 30x en krijg geen antwoord, als er geen bewijs is moet die vrijuit en mag de vraag wel gesteld worden waarom het OM een showproces gaat voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:12 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
[..]
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
[..]
[..]
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.Hoi AliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn vol op geleverd, alleen denk jij dat bewijs iets fysieks moet zijn. Welk bewijs zou jij willen zien dan? Moet een verkrachting altijd gefilmd worden of hoe werkt dat in jouw beleving?
Getuigen op zijn minst die elkaar niet tegenspreken of een directe aangifte of consistente verklaringen, etc.quote:
Getuigen zijn er, of tellen getuigen alleen als ze de daad met eigen ogen zien? Dat is altijd lastig met zeden zaken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:24 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Getuigen op zijn minst die elkaar niet tegenspreken of een directe aangifte of consistente verklaringen, etc.
[..]
[..]
Er is geen bewijs, 0,0. Alle verklaringen van de vermeende slachtoffers rammelen, met getuigen die hen tegenspreken, hun gedrag na het incident die hun narratief niet ondersteund (vriendelijke berichtjes op insta aan Ali, hem uitnodigen naar de eigen show, etc.). Dat zijn de feiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:32 schreef -Spring het volgende:
@:Claudia_x, ik ben erg benieuwd naar je samenvatting van Renze, maar ik zie 'm niet terug via de link die je post. Zou je 'm hier nog een keer willen plaatsen?
Zo kijk ik er niet naar. Als er echt iets overtuigends was van de kant van de vermeende slachtoffers had ik dat erkend, maar dat is niet geleverd, juist het tegenovergestelde.quote:
Welk belang heeft een Ellen ten Damme hier dan bij?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:37 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet naar. Als er echt iets overtuigends was van de kant van de vermeende slachtoffers had ik dat erkend, maar dat is niet geleverd, juist het tegenovergestelde.
Dank!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1
Vanaf #174
Leugenaar, huichelaar, zedendelinquent, manipulator.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat deze viezerik lekker lang weggestopt gaat worden. Alles aan deze gozer is fout.
Die gast is gewoon niet gewend om tegengas te krijgen. Vreselijk opdringerig typetje ook, zoals hij zich bv op de voorgrond drong toen Max Verstappen voor het eerst wereldkampioen werd, tenenkrommend gewoon. Zou me trouwens ook niks verbazen als hij gewoon de hele dag strak van de coke staat. Dat zou in ieder geval het een en ander verklaren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
De verdediging was zwak. In de telefoontaps alleen al zit een bekentenis.
Tevens is het niet zo dat het slechts om 3 vrouwen gaat, er zijn meer vrouwen met verklaringen gekomen. Die zijn echter niet opgenomen in het dossier.
Ook dat druk uitoefenen op slachtoffers zie ik nog wel voor waarheid aan. Zelfs in de rechtszaal probeerde Ali een slachtoffer nog te overstemmen (stem verheffen) tijdens het oplezen van een verklaring.
Exact.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die gast is gewoon niet gewend om tegengas te krijgen. Vreselijk opdringerig typetje ook, zoals hij zich bv op de voorgrond drong toen Max Verstappen voor het eerst wereldkampioen werd, tenenkrommend gewoon. Zou me trouwens ook niks verbazen als hij gewoon de hele dag strak van de coke staat. Dat zou in ieder geval het een en ander verklaren.
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie niks concreets. Is er enig bewijs? De vraag is toch niet zo ingewikkeld?
Een eis van 3 jaar is vrij pittig en ligt er niet zomaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.²
Ditquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een eis van 3 jaar is vrij pittig en ligt er niet zomaar.
Zou hij het gedaan kunnen hebben denk je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.²
Man man manquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |