Het zal eerder een verzinsel van Ali zijn dat alles zogenaamd met wederzijds goedkeuren is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veels te dun allemaal. Daarnaast, op basis van reeds publiek beschikbare informatie kan/kon de getuige een aansluitend verhaal verzinnen.²
Absoluut, iedereen kan alles gedaan hebben. Maar veroordeel enkel met bewijs.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou hij het gedaan kunnen hebben denk je?
De eerste schoolvakantie begint 6 juli, dat is regio Zuid, waar deze rechtbank en rechtszaak sowieso niets mee van doen hebben, de zomervakantie van regio Midden begint 13 juli en die van Noord op 20 juli.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is het begin van de vakantieperiode, dingen gaan trager. Dat zal bij een rechtbank niet anders werken.
Mits hij er zelf ook opdracht toe heeft gegeven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste schoolvakantie begint 6 juli, dat is regio Zuid, waar deze rechtbank en rechtszaak sowieso niets mee van doen hebben, de zomervakantie van regio Midden begint 13 juli en die van Noord op 20 juli.
Dus de vakanties beginnen pas na de uitspraak.
Het zou me niets verbazen als dat bommetje dat Ruth Jager gedropt heeft de reden is.
De rechtbank zal dat willen uitzoeken, want dat is nogal van invloed op de zaak, zeker als het waar is, en ik verwacht dat het waar is, want dat is niet alleen intimidatie en bedreiging, maar ook min of meer een schuldbekentenis van Ali B.
Dat gaat toch ook gebeuren?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut, iedereen kan alles gedaan hebben. Maar veroordeel enkel met bewijs.²
Iedereen die hier meent al te kunnen zeggen dat hij vrij gesproken wordt, geeft wat mij betreft blijk van hoogmoed en zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut, iedereen kan alles gedaan hebben. Maar veroordeel enkel met bewijs.²
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is alles of niets. Je kunt niet zeggen “het is een beetje bewezen dus we doen maar 6 weken”.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:56 schreef Hathor het volgende:
Als er een eis van 3 jaar ligt, dan zal er toch behoorlijk wat sluitend bewijs aanwezig zijn.
Het kan nog allerlei kanten op, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef matthijst het volgende:
Naja het zijn feiten van 3 aanklaagsters.
Zou kunnen dat niet elke aanklacht bewezen blijkt?
Dat heeft iig niets te maken met de lage bereidheid aangifte te doen van aanranding of verkrachting.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geef sociale media niet de schuld. Geef cyber bullying de schuld.
4 zedenfeiten met 3 vrouwen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef matthijst het volgende:
Naja het zijn feiten van 3 aanklaagsters.
Zou kunnen dat niet elke aanklacht bewezen blijkt?
Als ie al wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, zal-ie niet meteen doorgaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
4 zedenfeiten met 3 vrouwen.
Echter zijn er meer vrouwen die verklaringen hebben afgelegd.
Tapgesprekken
Schakelbewijs
Intimidatie (of poging tot)
Hij kan nog 4 weken genieten van z'n vrijheid.
Als hij Ruperti überhaupt heeft gesproken over deze zaak terwijl hij al een advocaat had is dat al vreemd, en "opdracht geven" kan op heel veel manieren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mits hij er zelf ook opdracht toe heeft gegeven.
Het kan ook zo zijn dat ie idd wel contact heeft gehad met Ali, dat ie zich daarna kwaad heeft lopen maken over het ontecht dat z'n 'broer' is aangedaan en dat ie daarna uit een misplaatst gevoel van 'broederschap' die advocate heeft benaderd bedreigd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij Ruperti überhaupt heeft gesproken over deze zaak terwijl hij al een advocaat had is dat al vreemd, en "opdracht geven" kan op heel veel manieren.
Ruperti zal niet zomaar contact met Jager hebben gezocht, en hij ontkent zelfs niet dat hij het met Jager over deze zaak heeft gehad, hij stelt dat hij het anders gezegd heeft.
Al met al zeer dubieus, tenzij de zoon van Taghi Ali B. wilde helpen/naaien, maar dat zou betekenen dat Ruperti gelogen had dat hij contact had gehad met Ali B. en dat denk ik dan ook weer niet.
Nah, als Ruperti van dat kaliber was dat hij zich om een aanklacht tegen iemand al zo kwaad maakt dat hij een collega gaat "waarschuwen" had hij het niet tot advocaat van Taghi geschopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat ie idd wel contact heeft gehad met Ali, dat ie zich daarna kwaad heeft lopen maken over het ontecht dat z'n 'broer' is aangedaan en dat ie daarna uit een misplaatst gevoel van 'broederschap' die advocate heeft benaderd bedreigd.
Ik weet het niet hoor, ik ben gelukkig niet zo thuis in de natuurlijke gedragingen van de Marokkaanse onderwereld. Maar ik vind het een plausibel scenario.
De advocate is niet bedreigd, hè. Er zou gezegd zijn dat er vervelende verhalen tijdens de rechtszaak naar buiten zouden komen over Ten Damme en daar zouden Ten Damme en haar management niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat ie idd wel contact heeft gehad met Ali, dat ie zich daarna kwaad heeft lopen maken over het ontecht dat z'n 'broer' is aangedaan en dat ie daarna uit een misplaatst gevoel van 'broederschap' die advocate heeft benaderd bedreigd.
Ik weet het niet hoor, ik ben gelukkig niet zo thuis in de natuurlijke gedragingen van de Marokkaanse onderwereld. Maar ik vind het een plausibel scenario.
Deze onzin kan je achterwege laten. Natuurlijk houdt Allah niet van vreemdgangers.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:47 schreef matthijst het volgende:
Bewijs:
Meisje zegt verkracht te zijn door Ali terwijl ze Ronnie Flex aan het pijpen was. Ronnie zegt dat Ali inderdaad de kamer binnenkwam en er een akkefietje was waarna Ali wegging.
Ronnie heeft niet gezien dat Ali z'n vingers in dat meisje duwde.
Ali claimt nu dat hij boos was dat ze aan het neuken waren in de ruimte waar hij bidt tot Allah. Want Allah houdt niet van sperma van vreemde mannen. Maar schijnbaar wel van seriële vreemdgangers.
Vertel dat even aan Aliquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:30 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Deze onzin kan je achterwege laten. Natuurlijk houdt Allah niet van vreemdgangers.
o barst, dat is ook zo. hij gaat in hoger beroep als er een straf uit komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Als ie al wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, zal-ie niet meteen doorgaan.
Het mag wel even klaar zijn met het religieuze gedoe. We zijn geen religieus forum. Laten we het verder bij een discussie houden op basis van onze wetgeving en niet op basis van welk geloof dan ook. Top.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:30 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Deze onzin kan je achterwege laten. Natuurlijk houdt Allah niet van vreemdgangers.
En zelfmoord he, die heeft hij ook niet gepleegd omdat dat niet mag van zijn geloof.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh? Waarom maakt Ali zich dan druk om sperma in z'n bidkamer, maar niet om zn rondneuken.
Onder druk gezet, bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De advocate is niet bedreigd, hè. Er zou gezegd zijn dat er vervelende verhalen tijdens de rechtszaak naar buiten zouden komen over Ten Damme en daar zouden Ten Damme en haar management niet blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |