abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213927214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik ben een voorstander van Venus. Veel beter dan Mars. Ok, je kunt er niet landen, maar een ballon met adembare lucht stijgt daar op tot een kilometer of 50, waar het ~20 graden en 1 bar is. Net als op Aarde. Ok, je kunt de lucht niet ademen en die bevat zwavelzuur. Maar je hoeft, in tegenstelling tot op Mars niet bang te zijn voor straling. Dus je kunt naar buiten in dunne, plastic kleding en een ademmasker, in plaats van in een gepantserd drukpak. Je moet wel alles wat je nodig hebt uit de lucht filteren. Je maakt water van CO2 en zwavelzuur, en daar kun je ook plastics en andere organische stoffen van maken.

Dus, op Mars leef je ondergronds, op Venus in de lucht.
pi_213927628
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, en als we dat echt zouden doen ga je al die ballonnen aan elkaar vastmaken met bruggen en parkjes er tussen. Je zou in plaats van een plastic pak ook een beschermende crème kunnen gebruiken.

En de zwaartekracht is ongeveer hetzelfde als op Aarde, dus je hoeft niet bang te zijn dat mensen scheefgroeien, of dat vrouwen wel gezonde baby's kunnen krijgen. Dingen die op Mars (en de Maan) helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn.

Het grootste minpunt is dat je de chemische elementen die we nodig hebben en die daar niet genoeg in de lucht zitten, moet overvliegen van de Aarde. Maar dat heb je op Mars ook. En veel van de belangrijke elementen (zoals fosfor) zitten volgens recente spectrumanalyses in voldoende mate in de atmosfeer.

En lucht opzuigen en verwerken is een stuk eenvoudiger dan ijs opgraven, wat op Mars de eerste prioriteit is.
  zondag 16 juni 2024 @ 09:10:10 #205
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213928728
x

[ Bericht 34% gewijzigd door michaelmoore op 16-06-2024 11:25:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213928807
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 09:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
op aarde leefde de mens toen de dinosaurussen uitstierven door de komeetinslag ook ondergronds , alles wat er over is gebleven dat leefde toen ondergronds , krokodillen , hondachtigen en ook mensen
Alleen in de oceanen is weinig veranderd
Er bestonden toen nog geen mensen ...
  zondag 16 juni 2024 @ 09:33:01 #207
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213928933
x

[ Bericht 36% gewijzigd door michaelmoore op 16-06-2024 11:25:14 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 16 juni 2024 @ 11:25:07 #208
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213930019
x
  zondag 16 juni 2024 @ 11:37:00 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213930150
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Er bestonden toen nog geen mensen ...
tuurlijk wel. Staat toch in de bijbel?
_O-
pi_213931201
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
tuurlijk wel. Staat toch in de bijbel?
_O-
Gek genoeg staan de dinosaurussen dan weer niet in de bijbel :P

Volgens m'n familie van christelijke zijde is de aarde zo'n ~6.000 jaar oud.
Dus wel logisch dat daar geen ruimte meer voor was :P
pi_213931226
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gek genoeg staan de dinosaurussen dan weer niet in de bijbel :P

Volgens m'n familie van christelijke zijde is de aarde zo'n ~6.000 jaar oud.
Dus wel logisch dat daar geen ruimte meer voor was :P
Bijzonder. Aardige kans dat ze dan denken dat dinosaurusbotten een verleiding van de duivel zijn ofzo? Geen idee hoe ze olie en steenkool zouden verklaren...
  zondag 16 juni 2024 @ 13:21:15 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213931313
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Bijzonder. Aardige kans dat ze dan denken dat dinosaurusbotten een verleiding van de duivel zijn ofzo? Geen idee hoe ze olie en steenkool zouden verklaren...
Zijn vast wel een paar gristelijke geologen die daar een lulverhaal over kunnen ophangen
pi_213931378
quote:

[..]
"Ze (mensen en dinosaurussen) leefden in den beginne zij aan zij"
"Het plaatsen / begraven van oudere botten is een test van god in het geloof"
"De botten zijn vervalste gietsels door ongelovigen"

Ik heb ze allemaal gehoord en gelezen :+
pi_213931443
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, dat soort teksten komen me bekend voor. Alleen hoe dan het ontstaan van olie en steenkool? Niet dat dat van dino's komt, uiteraard
  zondag 16 juni 2024 @ 13:48:26 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213931767
quote:

[..]
Die zijn natuurlijk door God himself geschapen, op de 5e dag, toen hij in zijn zijn vrije tijd erachter kwam dat zijn dikke BMW uit de 7 serie met een lege tank kwam te staan *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 juni 2024 @ 13:49:02 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213931774
Godverdomme riep ie toen :(
A murky, forgotten land.
pi_213931997
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal gehoord en gelezen :+
Een van de meest bizarre verklaringen vind ik nog wel is dat de tijd vroeger een heel andere snelheid had waardoor wat nu miljoenen jaren geleden lijkt in feite nog maar een paar duizend jaar oud is.
pi_213932275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als je een kolonie op mars wilt oprichten, zal je toch heel wat miljarden bij elkaar moeten sprokkelen. Zulke hoog gegrepen doelen streven de meeste mensen niet na ;)
Als het zo doorgaat hoeven we niet meer naar Mars, dan hebben we ons eigen Mars. ;) Scheelt ook geld.
  zondag 16 juni 2024 @ 15:10:27 #219
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213933280
Mars :{w
Snickers *O*
A murky, forgotten land.
pi_213934727
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, dat soort teksten komen me bekend voor. Alleen hoe dan het ontstaan van olie en steenkool? Niet dat dat van dino's komt, uiteraard
Tijdens de zondvloed is een grote hoeveelheid aan planten en dieren vergaan. Door de extreem grote druk van de zondvloed is dat materiaal in korte tijd omgezet in olie en steenkool.

Of de makkelijkere weg: God heeft het geschapen toen hij de aarde schiep.
  zondag 16 juni 2024 @ 17:51:17 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213936856
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 16:03 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Tijdens de zondvloed is een grote hoeveelheid aan planten en dieren vergaan. Door de extreem grote druk van de zondvloed is dat materiaal in korte tijd omgezet in olie en steenkool.

Of de makkelijkere weg: God heeft het geschapen toen hij de aarde schiep.
en diamanten zijn gemaakt door de engelen uit stukjes van de regenboog
pi_213988476
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 12:22 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk kan hij dan even de service verbeteren want die is bagger, zo slecht dat ik overweeg om een ander merk te gaan rijden.
Maak ons eens wat wijzer aub?
Je had toch problemen met de accu meen ik mij te herinneren.
  donderdag 20 juni 2024 @ 20:38:08 #223
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_213989336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 19:43 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Maak ons eens wat wijzer aub?
Je had toch problemen met de accu meen ik mij te herinneren.
Inmiddels staat mijn auto sinds 31 mei bij Tesla, kunnen ze geen leenauto fixen voor me dus rij ik nu op eigen kosten een huurauto (KIA Stonic). Terugbelverzoeken worden niet nagekomen, communicatie in de app word je gewoon afgewimpeld (Geen idee, we laten het weten, vriendelijke groet). Je kan niet direct het service center bellen, je moet via een landelijk nummer bellen met Tesla, dus om de juiste persoon aan de lijn te krijgen is nagenoeg onmogelijk. Geen antwoord op wanneer het klaar is, geen antwoord of dat ik de kosten voor die huurauto vergoed krijg, geen antwoord op hoeveel deze grap gaat kosten of dat het volledig binnen de garantie valt. Tesla's Service :') !!!

Ik heb bijna ¤70k voor die auto neergelegd, (2021 Model 3 performance) de accu ging stuk binnen 30.000 km na nog geen 2,5 jaar, moet geheel vervangen worden, ik moest halsoverkop mijn auto naar een service center brengen en Tesla negeert mij verder volledig 3 weken. Is het zo gek om iets betere service te verwachten?

Als ik een Jaguar van dat bedrag had gekocht dan werd de rode loper voor mij uitgerold iedere keer als je de dealer binnen komt lopen denk ik.

Het was een prachtige auto, maar de service van Tesla maakt het dat de volgende auto een ander merk wordt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_213990396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 20:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Inmiddels staat mijn auto sinds 31 mei bij Tesla, kunnen ze geen leenauto fixen voor me dus rij ik nu op eigen kosten een huurauto (KIA Stonic). Terugbelverzoeken worden niet nagekomen, communicatie in de app word je gewoon afgewimpeld (Geen idee, we laten het weten, vriendelijke groet). Je kan niet direct het service center bellen, je moet via een landelijk nummer bellen met Tesla, dus om de juiste persoon aan de lijn te krijgen is nagenoeg onmogelijk. Geen antwoord op wanneer het klaar is, geen antwoord of dat ik de kosten voor die huurauto vergoed krijg, geen antwoord op hoeveel deze grap gaat kosten of dat het volledig binnen de garantie valt. Tesla's Service :') !!!

Ik heb bijna ¤70k voor die auto neergelegd, (2021 Model 3 performance) de accu ging stuk binnen 30.000 km na nog geen 2,5 jaar, moet geheel vervangen worden, ik moest halsoverkop mijn auto naar een service center brengen en Tesla negeert mij verder volledig 3 weken. Is het zo gek om iets betere service te verwachten?

Als ik een Jaguar van dat bedrag had gekocht dan werd de rode loper voor mij uitgerold iedere keer als je de dealer binnen komt lopen denk ik.

Het was een prachtige auto, maar de service van Tesla maakt het dat de volgende auto een ander merk wordt.
Bedankt voor je info/reactie.
Hopen voor je dat het goed opgelost gaat worden, dit lijkt mij idd erg vervelend.
Het is idd niet gek om een goede service en communicatie te verlangen.

Geen dealernetwerk is idd een groot nadeel van Tesla, niet gegarandeerd natuurlijk dat dat altijd perfect is maar de kans is groter met persoonlijk contact. En dat je iemand verantwoordelijk kan stellen.
pi_213991001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 20:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Dat is wel schandelijk slecht inderdaad.

Dat een accu stuk gaat is een statistische mogelijkheid, dat kan gebeuren.
Maar die afhandeling is bedroevend.
pi_213992125
Zo zie je maar weer, dat als je echt heel rijk wilt worden, dan moet je een godsdienst oprichten. Zodra veel mensen jou zien als de grote verlosser, gaan ze leven volgens jouw regels en willen ze je al hun geld geven. Daar kan handel drijven niet tegenop.
pi_213992960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Zo zie je maar weer, dat als je echt heel rijk wilt worden, dan moet je een godsdienst oprichten. Zodra veel mensen jou zien als de grote verlosser, gaan ze leven volgens jouw regels en willen ze je al hun geld geven. Daar kan handel drijven niet tegenop.
Ik hoorde vandaag nog in een podcast dat je van fysieke goederen produceren moeilijk rijk kan worden.
Software, beloften en dromen daar kan je pas puissant rijk van worden.
pi_215754200
quote:
Rechter blijft beloning van ruim 100 miljard dollar voor Tesla-baas Musk blokkeren

Ook na tegenstand van aandeelhouders van Tesla blijft een Amerikaanse rechter bij het besluit om een topbeloning voor topman Elon Musk te blokkeren. Opvallend is dat de waarde van het beloningspakket voor de rijkste man ter wereld intussen flink is gegroeid.
Het gaat om een pakket aandelenopties dat in 2018 al was afgesproken. Aanvankelijk waren die 2,6 miljard dollar waard. Aan het begin van dit jaar, toen de rechter in de Amerikaanse staat Delaware voor het eerst een blokkade opwierp, was de waarde van de beloning door koersstijgingen al opgelopen tot 56 miljard dollar. En maandagavond was de mogelijke waarde van de aandelenopties op basis van de huidige koersen zelfs 101 miljard dollar (ruim 96 miljard euro).

Die beloning zou Musk - met een vermogen van meer dan 300 miljard dollar al de rijkste man ter wereld - nog veel rijker maken, vooral door de koersstijgingen van dit jaar. Maar dat feest gaat dus niet door.

Hoewel aandeelhouders eerder al hadden ingestemd met de beloning en dat in juni nogmaals deden (72 procent was voor), blijft de rechter in Delaware namelijk bij de blokkade. Volgens de rechter was het bestuur van Tesla te innig met de topman en zijn aandeelhouders in 2018 niet goed ingelicht over de details van het beloningsplan.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215754402
Goedzo. Als aandeelhouder kan ik dit toejuichen.
pi_215754433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 09:48 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Lol welke fokker werkt er bij nu.nl
"Maar dat feest gaat dus niet door"

Vol met emotie en opgekropte woede schrijft de nu.nl activist met EDS over de enige "win" die ze de afgelopen maanden kunnen projecteren.

Iedereen weet dat dit niet standhoudt, hij gaat zijn 100 miljard gewoon krijgen lekker puh.

Allemaal opgekropte politieke woede van de rechter, maarja al die Biden/Bush/Obama installed rechters zijn laatste tijd natuurlijk fuming.

Als straks SpaceX naar de beurs gaat gaat hij over de 1000 miljard! bossing.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215754513
twitter

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 09:48 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Je had driekwart van het bericht weg kunnen laten.

Meer info:
https://finance.yahoo.com(...)ollar-235420631.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2024 10:21:10 ]
pi_215754670
Laat ze die 100 miljard lekker verdelen over 1.000.000 medewerkers. Ieder 100.000 dollar.
pi_215754723
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:41 schreef Cockwhale het volgende:
Laat ze die 100 miljard lekker verdelen over 1.000.000 medewerkers. Ieder 100.000 dollar.
quote:
Tesla's average salary varies depending on the location, department, and specific role. However, based on various sources like Glassdoor, Payscale, and Comparably, here's a general overview:
* United States:

* The average annual total compensation, including base salary, bonuses, and stock options, is around $194,000.

* Salaries can range from $144,000 to $545,000, depending on the position and experience level.

* Netherlands:
* The average annual salary for Tesla employees in the Netherlands is approximately ¤50,097.
Niet nodig toch? ze mogen blij zijn dat ze mogen werken voor zo'n succesvol bedrijf.

50k is wel boven modaal maar aardig karig, alleen zullen er vast wel lui zijn die dubbele verdienen in NL.
En de service medewerkers aan de 50k.

Kijk alleen al hoeveel werk/geld Elon Musk oplevert in Nederland, zo veel openstaande vacatures, en die betalen allemaal belasting hier.

https://www.tesla.com/nl_NL/careers/search/?site=NL
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215754806
Gaan mensen onder de 50 jaar het nog meemaken dat iemand deze man van de troon gaat stoten qua rijkdom?
pi_215754807
quote:
Nee joh, de stofzuigerslang erop en alles naar 1 persoon die landen voor meerdere eeuwen zou kunnen onderhouden.
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:59:42 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215754826
Grappig hoe mensen hier afgeven op geld voor aandeelhouders. Vraag me af of ze weten hoe hun pensioen straks betaald gaat worden.
pi_215754856
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:20 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Je had driekwart van het bericht weg kunnen laten.

Meer info:
https://finance.yahoo.com(...)ollar-235420631.html
Musk heeft groot gelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215754882
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Niet nodig toch? ze mogen blij zijn dat ze mogen werken voor zo'n succesvol bedrijf.

50k is wel boven modaal maar aardig karig, alleen zullen er vast wel lui zijn die dubbele verdienen in NL.
En de service medewerkers aan de 50k.

Kijk alleen al hoeveel werk/geld Elon Musk oplevert in Nederland, zo veel openstaande vacatures, en die betalen allemaal belasting hier.

https://www.tesla.com/nl_NL/careers/search/?site=NL
Daar willen al de conservatieve mensen toch niet werken als er dit in de vacatures staat. :D

Tesla gelooft in gelijke behandeling en positieve discriminatie en zet zich in voor diversiteit op de werkplek. _O-

En niet eens salaris indicaties erbij. 8-)
pi_215755019
quote:
Personeel heeft het ook niet zwaar hoor. Vooral de gene die er lang zitten. Als je daar rond 2010/2015 begon en goed presteerde. Zou je nu rond de 1 a 2 miljoen euro aan bonussen bijelkaar gepraapt hebben (indien je niet je aandelen verkocht) en dan heb ik het niet over managers etc. maar gewoon normaal personeel.
pi_215755269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:56 schreef theunderdog het volgende:
Gaan mensen onder de 50 jaar het nog meemaken dat iemand deze man van de troon gaat stoten qua rijkdom?
Wellicht Putin of wat oliesjeiks die er al zijn? In ieder geval zal deze blokkade van 100 miljard dollar oid in aandelen ook wel wat uitmaken.
  dinsdag 3 december 2024 @ 11:54:06 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215755281
100 miljard dollar voor een megalomane narcist, wat kan er misgaan?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215755598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:54 schreef -XOR- het volgende:
100 miljard dollar voor een megalomane narcist, wat kan er misgaan?
Rechters die bepalen wat de maximale beloningen van individuen mogen zijn, wat kan er misgaan?
pi_215755726
Ik weet niet wat het is met Nederlanders. We kunnen het klaarblijkelijk niet verdragen als iemand met het hoofd boven het maaiveld uitsteekt, ook niet wanneer dat ons allen welvarender maakt. We zijn een afgunstig en parasitair volkje geworden.

In de VS wordt de bijdrage van ondernemers beter op waarde geschat:

twitter
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:15:30 #244
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215755881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig hoe mensen hier afgeven op geld voor aandeelhouders.
Het is gewoon een ziek systeem.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:17:41 #245
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215755896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het is gewoon een ziek systeem.
Ja, haal vooral uit de quote dat pensioenfondsen aandeelhouders zijn.
Wat denk jij als betere oplossing? Volks Eigen Bedrijven?
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:19:44 #246
Why is all the rum gone?
pi_215755906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Rechters die bepalen wat de maximale beloningen van individuen mogen zijn, wat kan er misgaan?
Mooi dat je met deze post duidelijk aangeeft dat je geen idee hebt waarom de rechter het niet goedvindt. Kom je wel wat dom over. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:20:22 #247
Why is all the rum gone?
pi_215755910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Wat denk jij als betere oplossing?

Geen aandelenhandel.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:22:14 #248
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215755929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Geen aandelenhandel.
Hoe denk je dan kapitaal op te halen als je een bedrijf opzet?
pi_215755933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Mooi dat je met deze post duidelijk aangeeft dat je geen idee hebt waarom de rechter het niet goedvindt. Kom je wel wat dom over. ^O^
73-75% van de aandeelhouders heeft dit jaar nog akkoord gegeven op de bonus, geen enkele reden dat een politiek gefrustreerde rechter zich hier over moet of zelfs mag buigen.

Gevalletje van ElonDerangementSyndrome.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:25:20 #250
Why is all the rum gone?
pi_215755941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hoe denk je dan kapitaal op te halen als je een bedrijf opzet?
Bank.

Als je een IQ hebt boven de 70, moet je toch doorhebben dat economische crises alleen maar bestaan omdat de aandelenhandel bestaat.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:26:52 #251
Why is all the rum gone?
pi_215755954
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:22 schreef epicbeardman het volgende:

73-75% van de aandeelhouders heeft dit jaar nog akkoord gegeven op de bonus, geen enkele reden dat een politiek gefrustreerde rechter zich hier over moet of zelfs mag buigen.
De rechter heeft het onderbouwd.

quote:
Gevalletje van ElonDerangementSyndrome.
Alleen mensen die last hebben van het Stockholm Syndroom zijn niet in staat om daar objectief naar te kijken.
pi_215755966
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De rechter heeft het onderbouwd.
[..]
Alleen mensen die last hebben van het Stockholm Syndroom zijn niet in staat om daar objectief naar te kijken.
Ze zijn gewoon rationeel: Musk maakt hen rijker.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:28:46 #253
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215755971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Bank.
En als de bank nee zegt?
Waarom zou een bank wel mogen investeren in bedrijven en private investeerders en pensioenfondsen niet?
Wat spreekt er tegen dat ik mijn geld beleg in bedrijven ipv het op een spaarrekening te zetten?
quote:
Als je een IQ hebt boven de 70, moet je toch doorhebben dat economische crises alleen maar bestaan omdat de aandelenhandel bestaat.
Als je een IQ boven de 70 hebt kom je met argumenten en niet met jij bakken.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:30:54 #254
Why is all the rum gone?
pi_215755987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

En als de bank nee zegt?
Dan heb je blijkbaar geen goed verhaal.

quote:
Als je een IQ boven de 70 hebt kom je met argumenten en niet met jij bakken.
Dit argument, bedoel je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

dinsdag 3 december 2024 @ 13:32:02 #255
Why is all the rum gone?
pi_215755997
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:28 schreef Claudia_x het volgende:

En de rechter ziet te veel belangenverstrengeling tussen Musk en zijn Raad van Bestuur. Uitstekende reden om er niet mee akkoord te gaan. ^O^
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:34:57 #256
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215756022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dan heb je blijkbaar geen goed verhaal.
[..]
Dit argument, bedoel je?
[..]

Wanneer je dit je bezwaren zijn tegen particuliere beleggingen en beleggingen door pensioenfondsen dan heb je geen sterk verhaal.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:41:35 #257
Why is all the rum gone?
pi_215756080
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wanneer je dit je bezwaren zijn tegen particuliere beleggingen en beleggingen door pensioenfondsen dan heb je geen sterk verhaal.
Als jij in een bedrijf wil investeren, prima. Het is de HANDEL IN AANDELEN die het kankergezwel is van ons economische systeem.
pi_215756100
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Of die andere groep beleggers is gewoon rationeel: Musk maakt ze niet 100 miljard rijker.
pi_215756130
ik vind dat die man liever zijn grote mond houdt maar hij levert wel puik werk. ik wou dat europese zakenmensen een paar procentpunten van zijn ambitie en houding hadden wat betreft risico's nemen. want amerika schiet als een raket de ruimte in terwijl europa haar graf graaft
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:46:17 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215756137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als jij in een bedrijf wil investeren, prima. Het is de HANDEL IN AANDELEN die het kankergezwel is van ons economische systeem.
Oh, dus ik mag investeren in een bedrijf maar die investering niet verkopen?
Een kankergezwel nog wel, en all caps... Klinkt alsof je niet verder gekomen bent dan LTS zwakstroom en 4 danslessen
pi_215756155
Leuk voor die gare autist met zijn midlifecrisis
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:52:35 #262
Why is all the rum gone?
pi_215756183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Oh, dus ik mag investeren in een bedrijf maar die investering niet verkopen?
Je wordt met de minuut intelligenter.

quote:
Een kankergezwel nog wel, en all caps...
....omdat jij niet verder gekomen bent dan AJLO zonder danslessen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:55:22 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215756220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Je wordt met de minuut intelligenter.
[..]
....omdat jij niet verder gekomen bent dan AJLO zonder danslessen.
:') :')
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:56:41 #264
Why is all the rum gone?
pi_215756231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef gwn_een_user het volgende:
ik vind dat die man liever zijn grote mond houdt maar hij levert wel puik werk. ik wou dat europese zakenmensen een paar procentpunten van zijn ambitie en houding hadden wat betreft risico's nemen. want amerika schiet als een raket de ruimte in terwijl europa haar graf graaft
Dat komt omdat wij geen hoofdletters meer gebruiken.

dinsdag 3 december 2024 @ 13:57:13 #265
Why is all the rum gone?
pi_215756236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
:') :')
Ah, de argumenten zijn op. Beter om stil te zijn, dan. Good boy.
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:09:10 #266
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215756323
Het gaat aandeelhouders dan ook puur om aandelen prijzen, en Musk doet dat schijnbaar wel goed.
Want Tesla is 1 grote bubbel.

Tesla is now worth more than GM, Ford, Toyota, and other car companies — combined
pi_215757553
quote:

[..]
Bank.

Nee die veroorzaken nooit crises :D
  dinsdag 3 december 2024 @ 16:59:35 #268
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215757685
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Nee die veroorzaken nooit crises :D
DaT ZoU FurBodeN Moetuh Worduh!
pi_215757810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:09 schreef Zoddie het volgende:
Het gaat aandeelhouders dan ook puur om aandelen prijzen, en Musk doet dat schijnbaar wel goed.
Want Tesla is 1 grote bubbel.

Tesla is now worth more than GM, Ford, Toyota, and other car companies — combined

Tesla is gewoon goddelijk. Ook SpaceX en X trouwens.

Als je haat op Elon's top bedrijven die de wereld op een positieve manier veranderen ben je waarschijnlijk een racistische bigot die succesvolle afrikanen het licht in de ogen niet gunt.
  dinsdag 3 december 2024 @ 18:29:22 #270
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215758707
quote:

[..]
Bank.

economische crisis ontstaan door geld gekte zoals opties op termijnhandel op tulpenbollen

tulpenbollen aandelen crypto dubai vastgoed

https://isgeschiedenis.nl(...)jdens-de-gouden-eeuw

quote:
De tulpenmarktbubbel knapt
In februari 1637 klapte de speculatiegolf in elkaar. Door de ineenstorting ontstond chaos rondom alle lopende contracten. Mensen kwam erachter dat veel kopers de dure tulpen helemaal niet konden betalen. De prijzen stortten ineen. De tulpenproducenten konden niet langer hun tulpen verkopen voor de absurd hoge bedragen. Ondanks alle onrust bleven de bloemen populair na de crash. Wel werden ze verkocht voor een meer schappelijke prijs.

Is de bitcoin de tulpenbol van de 21e eeuw?
Onderzoekers vergelijken de bitcoin vaak met de tulpenrage uit de Gouden Eeuw en claimen dat de handel in cryptocurrency ook een speculatieve bubbel is.
quote:
De tulpengekte tijdens de Gouden Eeuw
Haarlem, februari 1637 – Hollandse handelaren weigeren nog langer akkoord te gaan met de absurd hoge prijzen van de tulpenbollen.
Kopers waren het zat dat ze de bloemen nooit daadwerkelijk ontvingen nadat ze de tulpen op contract hadden gekocht.

Kortom, de tulpenbeurs stortte in elkaar.
De speculatiegolf rondom de tulpen was de eerste financiële zeepbel in de wereldgeschiedenis.

Een tulp voor dezelfde prijs als een grachtenpand
Tot 1634 hielden enkel vakkundige kwekers en rijke liefhebbers zich bezig met de productie en verkoop van tulpen.
Daarna groeide in Holland en Utrecht de belangstelling voor de bloemen.
Buitenstaanders gingen zich bemoeien met de tulpenhandel.

De vraag naar de geliefde tulpenbollen nam enorm toe. Hierdoor konden handelaren de prijzen tot buitengewone niveaus laten stijgen.
In januari 1637 bereikte de prijs zijn hoogtepunt en kostte een tulpenbol zelfs evenveel als een grachtenpand in Amsterdam.
Tulpenbollen werden vervolgens ook doorverkocht aan mensen die de peperdure bloemen niet eens konden betalen. Ook werd er gehandeld in ‘opties’ op de tulpen.
De bollen waren op dat moment nog maar net geplant: men betaalde vooruit en zou de tulp pas later ontvangen
pi_215766042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:25 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]
Personeel heeft het ook niet zwaar hoor. Vooral de gene die er lang zitten. Als je daar rond 2010/2015 begon en goed presteerde. Zou je nu rond de 1 a 2 miljoen euro aan bonussen bijelkaar gepraapt hebben (indien je niet je aandelen verkocht) en dan heb ik het niet over managers etc. maar gewoon normaal personeel.
Het gaat niet om zwaar, het gaat erom dat waardering gelijk wordt verdeeld en het niet een beeld schetst dat Elon letterlijk alles in z'n eentje presteert.
pi_215781907
In de geïndustrialiseerde gebieden in de VS zijn de salarissen het dubbele van hier, maar de prijzen ook. En helemaal in de grote steden in Californië, waar een groot aantal van de Tesla werknemers woont en werkt. In Los Angeles ben je een pauper als je maar een ton per jaar verdient en kun je waarschijnlijk geen huis betalen.

Maar als je zoveel geld hebt als Musk, gaat het alleen nog om de macht. Iedereen moet doen wat hij wil.
pi_215781963
Bij DE kan een topbestuurder een bonus tegenmoet zien van 60 miljoen Euro als hij de doelstelling van het bedrijf realiseert.

Ik had ook de koffie branche moeten ingaan ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215782012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Bij DE kan een topbestuurder een bonus tegenmoet zien van 60 miljoen Euro als hij de doelstelling van het bedrijf realiseert.

Ik had ook de koffie branche moeten ingaan ;(
kleine kans dat je ook daadwerkelijk in de top beland.
pi_215782066
Ik wil vriendinnetje of vriendje van Elon Musk zijn. Als hij straks in het Witte Huis zit.
  zaterdag 7 december 2024 @ 16:57:10 #276
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215798831
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 00:30 schreef yessie234 het volgende:
Ik wil vriendinnetje of vriendje van Elon Musk zijn. Als hij straks in het Witte Huis zit.
musk en X AI zijn straks de baas in de USA

MUSK is straks de eerste triljonair , na de IPO van Space X
pi_215798951
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Tesla is gewoon goddelijk. Ook SpaceX en X trouwens.

Als je haat op Elon's top bedrijven die de wereld op een positieve manier veranderen ben je waarschijnlijk een racistische bigot die succesvolle afrikanen het licht in de ogen niet gunt.
Boerenkool met chopsticks eten behoeft geen oefening, dat kan Elon zelfs. Cyberpunks are go...
pi_215799597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 07:32 schreef CoolGuy het volgende:
En terecht dat ie 't krijgt.
Ik vind het echt geweldig wat deze man heeft opgezet, alleen maar respect voor.
pi_215799646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
economische crisis ontstaan door geld gekte zoals opties op termijnhandel op tulpenbollen

tulpenbollen aandelen crypto dubai vastgoed

https://isgeschiedenis.nl(...)jdens-de-gouden-eeuw
[..]
[..]

Nonsense, er was helemaa geen economische crisis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zaterdag 7 december 2024 @ 18:27:26 #280
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215799798
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:08 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Ik vind het echt geweldig wat deze man heeft opgezet, alleen maar respect voor.
Jep, ik ook.

nIeMaNd hOeFt Zo VeEl GeLd Te HeBbEn. Hui-len.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215799988
Opgezet en opgekocht is niet hetzelfde :')

Beetje doen alsof ie geen miljardair is die in succesvolle bedrijven investeert. Met z'n "iQ", heb je die gast op dat podium zien springen........
pi_215801747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jep, ik ook.

nIeMaNd hOeFt Zo VeEl GeLd Te HeBbEn. Hui-len.
Heb je hem al je hele vermogen gedoneerd? Want als hij zulke mirakels kan verrichten met slechts 300 miljard, wat kan hij dan doen met een biljoen? De nieuwe verlosser! *O*
  zaterdag 7 december 2024 @ 23:14:44 #283
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215803331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Heb je hem al je hele vermogen gedoneerd? Want als hij zulke mirakels kan verrichten met slechts 300 miljard, wat kan hij dan doen met een biljoen? De nieuwe verlosser! *O*
Als SPace X IPO gaat dan zal Musk Biljonair worden , dat zit er wel in,
hij kan companys opstarten in het tempo dat een ander een nieuwe fiets koopt

https://finance.yahoo.com(...)court-195624165.html

quote:
Tesla ( TSLA ) heeft duidelijk gemaakt dat het bereid is alles te doen om het salarispakket van 56 miljard dollar van CEO Elon Musk te herstellen.

Slechts enkele uren nadat de hoogste rechter van het Hof van Cassatie in Delaware, kanselier Kathaleen McCormick, een stemming van aandeelhouders van Tesla in juni ten gunste van de deal had verworpen , beloofde Tesla een hogere rechtbank te vragen de beslissing ongedaan te maken.

"De beslissing van de rechtbank is verkeerd en we gaan in beroep", aldus Tesla in een bericht op Musks socialemediaplatform X.

De combinatie van McCormicks beslissing en Tesla's reactie leidt tot een juridische strijd in 2025 die tot aan het Amerikaanse Hooggerechtshof zou kunnen leiden, en die gevolgen zou kunnen hebben voor elk groot beursgenoteerd bedrijf.

De nieuwe vraag die centraal staat in de komende strijd, zou de regels van het ondernemingsrecht kunnen veranderen:
mogen aandeelhouders ooit een rechter overstemmen?

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 07-12-2024 23:26:31 ]
pi_215803469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als SPace X IPO gaat dan zal Musk Biljonair worden , dat zit er wel in,
hij kan companys opstarten in het tempo dat een ander een nieuwe fiets koopt

https://finance.yahoo.com(...)court-195624165.html
[..]

Musk doet helemaal niets om het leven van andere mensen beter te maken. Hij wil gewoon in de geschiedenisboeken staan als de grootste en beste mens ooit. Dat is alles.

Je kent het gezegde: als je 10 mensen vermoord ben je een moordenaar, als je er 100 vermoord voor de goede zaak ben je en held en als je er een paar miljoen vermoord ben je een massamoordenaar of een groot staatsman, al naar gelang of je wint of verliest.
pi_215803482
En wat voor bedrijven wil ie nog "opzetten"? Hij heeft twitter al gekocht voor z'n AI, starlink, tesla.....

Eerst eens kijken wat z'n efficiëntie-bureau gaat presteren. Mensen ontslaan heeft hem bij X ook geen problemen opgeleverd, ofzo.
pi_215803503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef havanagila het volgende:
En wat voor bedrijven wil ie nog "opzetten"? Hij heeft twitter al gekocht voor z'n AI, starlink, tesla.....

Eerst eens kijken wat z'n efficiëntie-bureau gaat presteren. Mensen ontslaan heeft hem bij X ook geen problemen opgeleverd, ofzo.
Wanneer was de laatste keer dat het er beter op werd en/of hij zijn beloftes nakwam? Dat de aandelen Tesla het nu zo goed doen is voornamelijk omdat hij in Trump zijn hol zit.
pi_215803522
Oh ja, Trump z'n nepotisme. Dat gaat ook nog vermakelijk uitpakken.
  zaterdag 7 december 2024 @ 23:58:55 #288
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215803640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Musk doet helemaal niets om het leven van andere mensen beter te maken. Hij wil gewoon in de geschiedenisboeken staan als de grootste en beste mens ooit. Dat is alles.

Je kent het gezegde: als je 10 mensen vermoord ben je een moordenaar, als je er 100 vermoord voor de goede zaak ben je en held en als je er een paar miljoen vermoord ben je een massamoordenaar of een groot staatsman, al naar gelang of je wint of verliest.
Musk wil naar Mars , voor de mensheid zichzelf om zeep helpt door klimaat ,atoom oorlog of AI ,
om daar een voortbestaan van het menselijk soort mogelijk te maken , al dan niet met behulp van AI

dat moet in 2026 gaan gebeuren en ik denk dat het gaat lukken , wel interessant , halve wege wil ie gaan refuelen met een hulpraket
pi_215803697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Musk doet helemaal niets om het leven van andere mensen beter te maken.
Mwah,

SpaceX makes Starlink internet service free for people hit by hurricanes Helene and Milton
  zondag 8 december 2024 @ 00:21:29 #290
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215803820
quote:
starlink mini kost haast niets meer

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:40 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wanneer was de laatste keer dat het er beter op werd en/of hij zijn beloftes nakwam? Dat de aandelen Tesla het nu zo goed doen is voornamelijk omdat hij in Trump zijn hol zit.
zonder MUSK was de toekomst veel minder spannend geweest

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 08-12-2024 00:28:05 ]
pi_215842738
quote:
Elon Musk's net worth tops $400 billion, a first for any person

Tesla CEO Elon Musk has become the first person to top a net worth of $400 billion, according to Bloomberg News.

Musk's wealth, which was last counted at $384 billion by the Bloomberg Billionaires Index, jumped after an insider share sale of SpaceX, the space exploration company that he founded. According to Bloomberg, the sale boosted Musk's net worth by about $50 billion, bringing his current net worth to $429.2 billion.

The world's second wealthiest person, Jeff Bezos, is worth $244 billion, Bloomberg Billionaires Index shows.

Musk's fortunes have been turbocharged since the November 5 presidential election, with President-elect Donald Trump's victory helping to lift the tech executive's wealth. That's because Tesla shareholders believe Musk's decision to spend millions on Trump's candidacy will reap dividends through federal policies that could help the electric vehicle maker.

Where does Musk's wealth come from?
Since the election, shares of Tesla have soared almost 70%, lifting the value of his stake to about $165 billion, according to Bloomberg.

His stake in xAI, his artificial intelligence company, is worth about $25 billion, while his SpaceX holdings were worth about $82 billion before the private sale, Bloomberg reported. His other holdings include X, the social media app and the Boring Company.
Zal Musk de 1e mens zijn die $ trillionair wordt :?
pi_215845167
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef havanagila het volgende:
Opgezet en opgekocht is niet hetzelfde :')

Beetje doen alsof ie geen miljardair is die in succesvolle bedrijven investeert. Met z'n "iQ", heb je die gast op dat podium zien springen........
Dit is echt een treurige cope. Ik vind die man ook niets. Maar hij heeft voor zichzelf een bubbel gecreëerd waardoor hij zeker de aankomende jaren nog de rijkste ter wereld is. Dan ben je niet dom.
pi_215845174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Zal Musk de 1e mens zijn die $ trillionair wordt :?
Hoe rijk is echt totaal niet interessant. Ik ben vooral benieuwd naar 'hoelang'. Zal Musk het voor elkaar krijgen tot zijn dood de rijkste ter wereld te blijven? en dit door te geven aan dierbare?
pi_215845442
Bekijk deze YouTube-video
Vermogen Elon Musk stijgt naar $400 miljard dollar
pi_215845451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef havanagila het volgende:

Hij wilt toch een soort alles-in-een app maken, naar het voorbeeld van wechat? Communiceren, kopen, bankzaken, etc, alles in 1 app.
  donderdag 12 december 2024 @ 12:03:38 #296
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215845467
Idioterie. Alles.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 12 december 2024 @ 12:12:50 #297
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215845525
Dat krijg je als je heel de launch industrie naar de ruimte domineert.
  donderdag 12 december 2024 @ 12:17:33 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215845555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hij wilt toch een soort alles-in-een app maken, naar het voorbeeld van wechat? Communiceren, kopen, bankzaken, etc, alles in 1 app.
ja daar hoor je niets meer van

maar we zijn het gewend van musk dat ie opeens met iets komt en dan valt alles samen , zou me niets verbazen als X de kant van een wereldwijd Crypto betaal netwerk gaat worden en dat dan X AI er mee gaat rekenen

Dan is X de enige bank ter wereld met een valuta die niet aan inflatie onderhevig is maar aan deflatie
pi_215847547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoe rijk is echt totaal niet interessant. Ik ben vooral benieuwd naar 'hoelang'. Zal Musk het voor elkaar krijgen tot zijn dood de rijkste ter wereld te blijven? en dit door te geven aan dierbare?
Als hij gaat beginnen met zijn marsplannen, gaat dat vermogen heel snel verminderen, dat heeft Musk zelf ook al vaker gezegd. Een marskolonie is een financieel zwart gat :P
pi_215847590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als hij gaat beginnen met zijn marsplannen, gaat dat vermogen heel snel verminderen, dat heeft Musk zelf ook al vaker gezegd. Een marskolonie is een financieel zwart gat :P
In oorlogen kan je geld blijven pompen, heur
pi_215847606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja daar hoor je niets meer van

maar we zijn het gewend van musk dat ie opeens met iets komt en dan valt alles samen , zou me niets verbazen als X de kant van een wereldwijd Crypto betaal netwerk gaat worden en dat dan X AI er mee gaat rekenen

Dan is X de enige bank ter wereld met een valuta die niet aan inflatie onderhevig is maar aan deflatie
Wel een beetje sneu voor Mark Zuckerberg, toen hij het wilde invoeren werd hij tegengewerkt door de EU en US gov. Musk lijkt beter te weten hoe en waar aan welke knoppen te draaien _O-

quote:
Diem_Libra(digital_currency)
The project generated backlash from government regulators in the European Union, the USA, other countries, and among the general public over monetary sovereignty, financial stability, privacy, and antitrust concerns which ultimately helped kill the project
:'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')