SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Duurde lang.quote:
Zij is geboren in Leidenquote:
"Van Den Broeck werd in 1996 geboren in het Nederlandse Leiden als dochter van een Senegalese moeder en Belgische vader. Als kind groeide ze op in Antwerpen, Zuid-Afrika, Jamaica, Ierland en Noorwegen.[1]"quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom spreekt Naomi zowel geen Vlaams/Nederlands of Frans?
Helemaal als ze deze atleten niet verteld hebben dat het om de tijd gaatquote:
Weet je hoe ze hem altijd aanmoedigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
"Is Vloon al uitgezonden?" Neequote:
'Overactmodus AAN'quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Is Vloon al uitgezonden?" Nee
"Dan zet ik even mijn enthousiasme aan"
Fok'ers maken dus ook nog kans op een EK titel als dat het recept voor success isquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Doom at om 3 uur 's nachts een pizza. Keurig.
Bedankt. Waar zouden we zonder jou zijn.quote:
YWquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt. Waar zouden we zonder jou zijn.
Het is dat braddie al in de autosport zit..quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fok'ers maken dus ook nog kans op een EK titel als dat het recept voor success is
En die liepen nou ook niet bepaald hard doorquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:02 schreef DeeBee het volgende:
15s achter op schema
B-race die wint zou echt top zijn ja
Een uur lijkt me onpraktisch in ieder geval.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang moet zo'n lat eigenlijk blijven liggen na de sprong?
Eens met deze take.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Deels, maar ik vind haar dit toernooi niet fantastisch, zeker niet voor iemand die bijna een 48'er schroeide op de indoorbaan...
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een uur lijkt me onpraktisch in ieder geval.
Die hebben dit EK juist overgeslagen om alles op de Spelen te zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of ze na al die successen nu wel een keer een olympische medaille gaan pakken. Net terwijl de beste broertjes Borlee er waarschijnlijk niet meer bij zijn
Totdat de jury het als geldig aanmerkt, wat over het algemeen is totdat je de mat verlaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang moet zo'n lat eigenlijk blijven liggen na de sprong?
28:24.93quote:
Tja, we kunnen er om blijven lachen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het in België positieve effecten heeft op zowel de herkenbaarheid/interesse van/in de teams als de interesse in de breedtesport van de bewuste sporten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
Bij Sporza worden continu die belachelijke bijnamen gedropt
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:15 schreef TheArt het volgende:
Dacht David Naert nou dat Kimeli had gewonnen?
Type Ruben en Ine in commentaarhokquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:15 schreef Redefine het volgende:
Commentator zat geloof ik wat anders te kijken dan de race
Volgende keer naar de B-groep dus.quote:
Ze springt nu niet ver genoeg iigquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef Redefine het volgende:
Zou wel zuur zijn voor Assani. Even ver als een ander springen, maar toch erachter staan, want mindere tweede sprong. En dan op het laatst nog van het podium vallen.
Nee, helaas voor haar. Maar mooi voor de dochter van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze springt nu niet ver genoeg iig
Portugal en Spanje hebben zelf bootjes gestuurd naar Cuba etc. zeker. Of Turkije een paar jaar geleden, dat was ook episch.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens als je moet vluchten uit Zuid-Sudan.
Dat eerste kan ik me iets bij voorstellen maar over de bijdrage aan breedtesport ben ik heel benieuwd hoe ze de causaliteit vast hebben gesteld!quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, we kunnen er om blijven lachen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het in België positieve effecten heeft op zowel de herkenbaarheid/interesse van/in de teams als de interesse in de breedtesport van de bewuste sporten.
Wij staan 110% achter DAT ASS op de Spelenquote:
Je kunt je haast niet voorstellen dat die over 7 weken nog een keer kunnen pieken.. de Italianen dan met namequote:Op woensdag 12 juni 2024 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat Italië op de Spelen gaat presteren. Of Frankrijk.
Ah, dat wist ik niet. Maar zijn zij tegenwoordig nog goed genoeg (en fit.. ) voor de splittijden van vanavond?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dit EK juist overgeslagen om alles op de Spelen te zetten.
Jacobs met een 9.56 straks uiteraardquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je haast niet voorstellen dat die over 7 weken nog een keer kunnen pieken.. de Italianen dan met name
DAT ASS genotquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij staan 110% achter DAT ASS op de Spelen
THOMSUNNNN geblesseerd geraakt dit weekend, definitief einde tijdperk
Er zal toch ook wel een onafhankelijk iemand zijn die dit moet doen of controleren mag ik hopen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef wimderon het volgende:
Als je daar als Italiaan zit prik je je metertje toch ook gewoon een paar centimeter verder dan waar ze landde toch?
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Vrouwenfinale bij het verspringen is altijd mooi om te zien.
Senior?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
De altijd even sympathieke Ingebritsen
België.quote:
Dat zou die eindsprint wel wat beter verklaren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Belgie toch ook wel echt op de brommer dit toernooi
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou die eindsprint wel wat beter verklaren.
Ja, terwijl hij een aantal keer verslagen is nadat hij het initiatief had genomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Ja, geen fan van Jakob, maar zo verschrikkelijk goed
Ook jammer dat Josh Kerr dan ook een arrogante kikker isquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Ja, geen fan van Jakob, maar zo verschrikkelijk goed
Is de hand van god.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Hitlergroet had die achterwege mogen laten
Logisch, ze hebben zelf gelobbyd voor die advancequote:
Cubanen ontvluchten hun land vanwege een leven van onderdrukking en algehele treurigheid.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Portugal en Spanje hebben zelf bootjes gestuurd naar Cuba etc. zeker. Of Turkije een paar jaar geleden, dat was ook episch.
Ja en nu expres Jakob gaat ontlopen, om dan het onderlinge resultaat in stand te houden, want Jakob wint 8 van de 10 keer natuurlijk...quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook jammer dat Josh Kerr dan ook een arrogante kikker is
Dit ja. Volstrekte onzin.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Logisch, ze hebben zelf gelobbyd voor die advance
Maar dus wel gewoon derde, sowieso close achter Bol. Benieuwd naar het duel in Paris met VSt en Jamaica.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandenbroek, Vervaat, Bolingo, Polet
(Ik spel de Belgische namen vast fout)
Tokkiegodquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:36 schreef franklop het volgende:
Ondertussen wordt hier in het dorp vuurwerk afgestoken.
Heel random wel
Mjah.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:35 schreef wimderon het volgende:
Cubanen ontvluchten hun land vanwege een leven van onderdrukking en algehele treurigheid.
Het is inderdaad Ponette, niet Polet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandenbroek, Vervaat, Bolingo, Polet
(Ik spel de Belgische namen vast fout)
En GB. Die hebben ook vier snelle loopsters. Het wordt echt wel spannend om de medailles. Maar Nederland heeft goede papieren om achter de VS op het podium te komen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dus wel gewoon derde, sowieso close achter Bol. Benieuwd naar het duel in Paris met VSt en Jamaica.
Vast wel ergens.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het vast al eens eerder gevraagd, maar is Koppelaar nog actief?
Heeft hij ons ook al ontdekt? Zo ja, hoi Joris!quote:
Weer eens wat anders dan die hoogspringers met hun kont.quote:
Nog niet denk ik, anders had hij het filmpje wel gedeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft hij ons ook al ontdekt? Zo ja, hoi Joris!
https://worldathletics.or(...)r-koppelaar-14456364quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het vast al eens eerder gevraagd, maar is Koppelaar nog actief?
Vooral Leon Haan.quote:
Swoboda?quote:
De startloopster voor Duitsland heet Junkquote:
Nee de Duitse Junkquote:
Ah, okquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De startloopster voor Duitsland heet Junk
Lückenkemper voor Duitsland.quote:
quote:
Alle 0 die meededen?quote:
Zag er al apart uit op de fotofinishquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Vliegende stok voor SUI, mag ook niet voor de finish lijkt me?
Die zei dat ze zo snel mogelijk moesten lopen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:47 schreef AgnesGru het volgende:
De dames hebben geluisterd naar Prof. Dr. Ing. Sedoc
En goed wisselenquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zei dat ze zo snel mogelijk moesten lopen?
En dan komt ie met Samuel. Djezus, die gast leeft echt nog 10 jaar terug.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:49 schreef TheArt het volgende:
Seedo heet ze Greg, mijn god wat slecht voor een zogenaamde kenner.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:51 schreef RipCity het volgende:
Die rechtse werkt over 10 jaar in snackbar in Maaskantje
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nederland zit er volgens mij meer stok in de broek dan dat ze vast hebben
Er pakken er altijd wel een paar een DQ bij de kwalificaties en tijdens de finale.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Greg denkt dat ze een medaille kunnen halen in Parijs. Dat gaat alleen lukken als de VS, Jamaica en GB hun stok laten vallen...
Reserve voor als je de andere stok laat vallen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nederland zit er volgens mij meer stok in de broek dan dat ze vast hebben
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:53 schreef Felagund het volgende:
Zok en Zak en de avonturen op de 4x100 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |