SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Duurde lang.quote:
Zij is geboren in Leidenquote:
"Van Den Broeck werd in 1996 geboren in het Nederlandse Leiden als dochter van een Senegalese moeder en Belgische vader. Als kind groeide ze op in Antwerpen, Zuid-Afrika, Jamaica, Ierland en Noorwegen.[1]"quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom spreekt Naomi zowel geen Vlaams/Nederlands of Frans?
Helemaal als ze deze atleten niet verteld hebben dat het om de tijd gaatquote:
Weet je hoe ze hem altijd aanmoedigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
"Is Vloon al uitgezonden?" Neequote:
'Overactmodus AAN'quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Is Vloon al uitgezonden?" Nee
"Dan zet ik even mijn enthousiasme aan"
Fok'ers maken dus ook nog kans op een EK titel als dat het recept voor success isquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Doom at om 3 uur 's nachts een pizza. Keurig.
Bedankt. Waar zouden we zonder jou zijn.quote:
YWquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt. Waar zouden we zonder jou zijn.
Het is dat braddie al in de autosport zit..quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fok'ers maken dus ook nog kans op een EK titel als dat het recept voor success is
En die liepen nou ook niet bepaald hard doorquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:02 schreef DeeBee het volgende:
15s achter op schema
B-race die wint zou echt top zijn ja
Een uur lijkt me onpraktisch in ieder geval.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang moet zo'n lat eigenlijk blijven liggen na de sprong?
Eens met deze take.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Deels, maar ik vind haar dit toernooi niet fantastisch, zeker niet voor iemand die bijna een 48'er schroeide op de indoorbaan...
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een uur lijkt me onpraktisch in ieder geval.
Die hebben dit EK juist overgeslagen om alles op de Spelen te zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of ze na al die successen nu wel een keer een olympische medaille gaan pakken. Net terwijl de beste broertjes Borlee er waarschijnlijk niet meer bij zijn
Totdat de jury het als geldig aanmerkt, wat over het algemeen is totdat je de mat verlaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang moet zo'n lat eigenlijk blijven liggen na de sprong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |