Ze springt nu niet ver genoeg iigquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef Redefine het volgende:
Zou wel zuur zijn voor Assani. Even ver als een ander springen, maar toch erachter staan, want mindere tweede sprong. En dan op het laatst nog van het podium vallen.
Nee, helaas voor haar. Maar mooi voor de dochter van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze springt nu niet ver genoeg iig
Portugal en Spanje hebben zelf bootjes gestuurd naar Cuba etc. zeker. Of Turkije een paar jaar geleden, dat was ook episch.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens als je moet vluchten uit Zuid-Sudan.
Dat eerste kan ik me iets bij voorstellen maar over de bijdrage aan breedtesport ben ik heel benieuwd hoe ze de causaliteit vast hebben gesteld!quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, we kunnen er om blijven lachen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het in België positieve effecten heeft op zowel de herkenbaarheid/interesse van/in de teams als de interesse in de breedtesport van de bewuste sporten.
Wij staan 110% achter DAT ASS op de Spelenquote:
Je kunt je haast niet voorstellen dat die over 7 weken nog een keer kunnen pieken.. de Italianen dan met namequote:Op woensdag 12 juni 2024 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat Italië op de Spelen gaat presteren. Of Frankrijk.
Ah, dat wist ik niet. Maar zijn zij tegenwoordig nog goed genoeg (en fit.. ) voor de splittijden van vanavond?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dit EK juist overgeslagen om alles op de Spelen te zetten.
Jacobs met een 9.56 straks uiteraardquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je haast niet voorstellen dat die over 7 weken nog een keer kunnen pieken.. de Italianen dan met name
DAT ASS genotquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij staan 110% achter DAT ASS op de Spelen
THOMSUNNNN geblesseerd geraakt dit weekend, definitief einde tijdperk
Er zal toch ook wel een onafhankelijk iemand zijn die dit moet doen of controleren mag ik hopen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:20 schreef wimderon het volgende:
Als je daar als Italiaan zit prik je je metertje toch ook gewoon een paar centimeter verder dan waar ze landde toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |