SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ooohh dus JIJ veroorzaakt dat slechte weer telkensquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:06 schreef Yesse het volgende:
Ik moet niet meer gaan fietsen de komende periode. Elke keer als ik fiets dan gaat het regenen. Zelfs als het niet voorspeld is
Ja. Maar ik ga de komende 1,5e week niet fietsenquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooohh dus JIJ veroorzaakt dat slechte weer telkens
Geen idee hoe het in je hoofd terecht is gekomen. Maar je had het slechter kunnen treffen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb al twee dagen Sennek - A Matter of Time in mijn hoofd.
Ja, dat eerste vraag ik me ook af en over het tweede ben ik het helemaal mee eens. Gisteren onder de douche had ik 7 van de laatste 10 Belgische inzendingen gezongen, omdat ik dit lied in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het in je hoofd terecht is gekomen. Maar je had het slechter kunnen treffen.
Zijn er ook chickies met dubbel D's in de tent?quote:
Femke loopt zo mooiquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
De NOS is echt compleet kut vanavond, dit kan toch niet.
Waarom niet? Vind het vaak wel vermakelijkquote:Ik vind bij de Belg kijken alleen niet zo leuk, maar jezus.
Omdat veel om de Belgen draait (logischquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het zo erg?
[..]
Waarom niet? Vind het vaak wel vermakelijk
Mijn tepels zijn ongeveer dubbel d van de kou en ik heb kippenvel. Telt dat ook?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn er ook chickies met dubbel D's in de tent?
Ik ga even informeren bij Partysquadquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn ongeveer dubbel d van de kou en ik heb kippenvel. Telt dat ook?
Die presentatrice is niet de slimste volgens mij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat veel om de Belgen draait (logisch) maar ik daar niet altijd zin in heb
ik zapte net heen en weer, maar NOS is nu weer normaal.
Ik vond het van de week ook wel meevallen, maar vandaag was het eerste uur 5 minuten sport, 10 minuten reclame en 45 minuten praten en dat praten was ook gewoon dom door de vragen van de presentatrice.
Hoe het werkt met dat stokje enzo, mijn hemel.
Ook steeds dat het vergelijkbaar was met het WK en Sedoc maar zeggen van neequote:Op woensdag 12 juni 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die presentatrice is niet de slimste volgens mij.
quote:
Ze heeft het niet ontkracht hè?quote:
Nee daar moeten mensen als jij en ik ook maar niet aan beginnen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:53 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me echt zenuwslopend die 100 meter estafette, om dat stokje goed door te geven. Bij de 400 kun je je in ieder geval nog een beetje inhouden.
*begint met trainen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee daar moeten mensen als jij en ik ook maar niet aan beginnen.
Hoewel een race onder ons SCers wel lachen zou zijn. Per regio dan of zo. Dan kan ik meedoen voor Gelderland met Billy of voor Buitenland met Fred_B en Luctor.
Daar wil ik ook misschien heen, maar dan in Leeuwarden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga met een vriendin naar S10 in Grunn
Ohhhhh wat vet! Ik las dat hij ook heel goed isquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
En ik ga naar Frozen de musical![]()
In de zomervakantie, met dochter, en dan gezellig een nachtje hotel erbij
Leek me ook leuk om daar heen te gaan, maar ik schrok van de prijs.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
Mijn moeder en ik hadden plannen om naar iets anders van Fred van Leer te gaan - Make up your mind in concertquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef Yesse het volgende:
Ik ga dit jaar met vriendinnen "fout" doen. We gaan naar Fred & Friends
Ik had in jouw plaats die laatste emoji vervangen metquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hadden plannen om naar iets anders van Fred van Leer te gaan - Make up your mind in concert![]()
Maar dat is helaas tot nader order uitgesteld en dan moet je daar nieuwe kaartjes voor bestellen. We gaan er daarom stiekem van uit dat het feest niet doorgaat
Dat heb ik tegenwoordig ook met alles, veel concerten ook. Alles is zowat 80/90 euro terwijl ik dan 40/50 verwacht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leek me ook leuk om daar heen te gaan, maar ik schrok van de prijs.
Waarom? We vonden het leuk om hier naar toe te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had in jouw plaats die laatste emoji vervangen met... Zo zie je maar weer!
Nee dat geloof ik ook, ik zeg alleen dat het voor mij persoonlijk een opluchting zou zijn om niet te hoevenquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom? We vonden het leuk om hier naar toe te gaan.
Het is niet heel goedkoop. Maar voor 2,5 uur topvermaak doen we het wel en zo vaak gaan we niet naar zoietsquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leek me ook leuk om daar heen te gaan, maar ik schrok van de prijs.
Het moment met de jurk tijdens Let it go was in Londen echt prachtigquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
Gisteren trad Babymetal op in AFAS. Had me wel leuk geleken, maar niet per se 60 euro leuk. Nog op Ticketswap gekeken maar helaas steeds misgegrepen. Nou ja, dan maar nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook met alles, veel concerten ook. Alles is zowat 80/90 euro terwijl ik dan 40/50 verwacht.
Bizar en je draait dat ook niet meer terug. En zolang alles gewoon uitverkocht is hoeft dat helaas ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren trad Babymetal op in AFAS. Had me wel leuk geleken, maar niet per se 60 euro leuk. Nog op Ticketswap gekeken maar helaas steeds misgegrepen. Nou ja, dan maar nietAls ik echt heel graag was gegaan had ik gewoon de volle mep betaald.
AC/DC was laatst nog makkelijker kiezen. Dat moest bijna 200 euro per kaartje kosten![]()
Dat gaat dan wel om staanplekken hè. zitplekken waren goedkoperquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:14 schreef H_T het volgende:
AC/DC was laatst nog makkelijker kiezen. Dat moest bijna 200 euro per kaartje kosten![]()
De zitplekken die ik zag waren nog steeds ruim boven de 100. En het was in de Arena, die niet bepaald bekend staat om het goede geluid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel om staanplekken hè. zitplekken waren goedkoper
Zou de formatie langer geduurd hebben dan de aanstaande regeringsperiode?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:47 schreef Em31 het volgende:
Nou dat nieuwe kabinet wordt vast een succes. Nu krijgen we die ‘mijn tweet klopt’ mevrouw erbij.
Hebben ze toch nog wat bereikt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou de formatie langer geduurd hebben dan de aanstaande regeringsperiode?
Ik zat laatst te kijken naar kaartjes voor The Script. Een band die best leuke liedjes heeft. Kaartjes waren 60 tot 90 euro. Goede genadequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook met alles, veel concerten ook. Alles is zowat 80/90 euro terwijl ik dan 40/50 verwacht.
Lekker bezig Geert.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:47 schreef Em31 het volgende:
Nou dat nieuwe kabinet wordt vast een succes. Nu krijgen we die ‘mijn tweet klopt’ mevrouw erbij.
P!NK zat ik toevallig ook naar te kijken vorige week en toen dacht ik hetzelfde. En wilde 4 kaartjes voor dat Songfestivalfeest kopen als cadeau en toen schrok ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat laatst te kijken naar kaartjes voor The Script. Een band die best leuke liedjes heeft. Kaartjes waren 60 tot 90 euro. Goede genade![]()
Ook het goedkoopste kaartje voor P!NK in de Johan Cruyff arena was iets van 80 euro. Dat is niet leuk meer.
Mijn moeder en ik gaan wel maar ze mogen wel met grote namen komen om de prijs te compenseren. De line-up die nu bekend is is zeker niet slecht maar ook geen 80 euro waard.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
P!NK zat ik toevallig ook naar te kijken vorige week en toen dacht ik hetzelfde. En wilde 4 kaartjes voor dat Songfestivalfeest kopen als cadeau en toen schrok ik ook.was rond de 300 euro, dat is toch niet niks.
Ja ze moeten natuurlijk al die artiesten naar Nederland halen en betalen, dan wordt het ook al snel duur. Het lijkt me wel heel leuk een keer en wie ze tot nu toe bekend gemaakt hebben ook, maar ik denk er nog even over na om het cadeau te geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik gaan wel maar ze mogen wel met grote namen komen om de prijs te compenseren. De line-up die nu bekend is is zeker niet slecht maar ook geen 80 euro waard.
Ik was jaren terug heel actief op Twitter maar op een gegeven moment merkte ik toch dat het een slechte invloed had op m'n gemoedsrust en toen heb ik het grotendeels gedag gezegd. En sinds Musk het heeft eigenlijk helemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
Wat stom trouwens dat je geen likes meer kunt zien, zo vond ik altijd leuke accounts of tweets. Gewoon eeuwig doorklikken.
Ja ik merkte al dat ik het minder vaak aanklikte, maar met grotere gebeurtenissen vond ik het nog wel handig. Maar dan vooral om meer info te vinden via de likes.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was jaren terug heel actief op Twitter maar op een gegeven moment merkte ik toch dat het een slechte invloed had op m'n gemoedsrust en toen heb ik het grotendeels gedag gezegd. En sinds Musk het heeft eigenlijk helemaal.
Precies, je zult nu toch ook echt naar Tiktok moeten. Met de tijd mee, Em!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik merkte al dat ik het minder vaak aanklikte, maar met grotere gebeurtenissen vond ik het nog wel handig. Maar dan vooral om meer info te vinden via de likes.Nouja dat is nu wel klaar dus.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, je zult nu toch ook echt naar Tiktok moeten. Met de tijd mee, Em!
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]het scheelt niet veel, maar kan de verleiding nog steeds weerstaan.
Ja, daarvan ontgaat me het nut ook. Waarom zou je dat privé moeten houden?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
Wat stom trouwens dat je geen likes meer kunt zien, zo vond ik altijd leuke accounts of tweets. Gewoon eeuwig doorklikken.
Post geliket, niemand ziet het tochquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was jaren terug heel actief op Twitter maar op een gegeven moment merkte ik toch dat het een slechte invloed had op m'n gemoedsrust en toen heb ik het grotendeels gedag gezegd. En sinds Musk het heeft eigenlijk helemaal.
Die bekijk ik eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]Ach ik heb het al een tijdje (zelf nooit iets gepost). Het is in principe gewoon Instagram Reels maar dan een maand of zo sneller.
Hmm ik denk dat we dan moeten bedenken wat Elon Musk graag wil liken zonder dat mensen het zien..quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daarvan ontgaat me het nut ook. Waarom zou je dat privé moeten houden?
Ik had nog gekeken voor Bruce Springsteen. 123 euro voor staanplaatsen op het achterveldquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren trad Babymetal op in AFAS. Had me wel leuk geleken, maar niet per se 60 euro leuk. Nog op Ticketswap gekeken maar helaas steeds misgegrepen. Nou ja, dan maar nietAls ik echt heel graag was gegaan had ik gewoon de volle mep betaald.
Dochter betaalt 80 euro voor Taylor Swift en dan zit ze driehoogachter ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:42 schreef Em31 het volgende:
Even teruggezocht, in 2015 betaalde ik 120 euro voor Adele en zaten we in de zaal en ticket voor eerste ring was 95 euro. Dat was toen duur voor kaartjes weet ik nog. Zou nu sowieso het dubbele zijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat we dan moeten bedenken wat Elon Musk graag wil liken zonder dat mensen het zien..
Een collega had gekeken naar tickets voor haar optredens in Munchen. Goedkoopste kaartje? 200 euro.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:42 schreef Em31 het volgende:
Even teruggezocht, in 2015 betaalde ik 120 euro voor Adele en zaten we in de zaal en ticket voor eerste ring was 95 euro. Dat was toen duur voor kaartjes weet ik nog. Zou nu sowieso het dubbele zijn.
Ik denk dat Musk ook How to become a tyrant heeft gekekenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En die verkoopt gewoon die hele Arena 4 keer uit met wat voor prijzen ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter betaalt 80 euro voor Taylor Swift en dan zit ze driehoogachter ofzo
Reddit is ook best leuk jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die bekijk ik eigenlijk ook nooitmaar wel op YouTube en daar zit ik dan ook veel te lang te scrollen. Reddit vind ik de laatste tijd ook wel weer leuk.
Zou wat zijn als je daar nog peseta’s voor gaat vragenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
Jullie mogen ook wel komen kijken als ik karaoke doe hoor, en gewoon gratis. Wel fijn voor de bar als je een drankje bestelt natuurlijk.
Ja inderdaad en je krijgt ook wel vaak interessante dingen aanbevolen. Nadat je een serie hebt gezien is het ook wel leuk om nog wat extra info te vinden, had ik nu met Baby Reindeer. Dat mis ik trouwens wel tegenwoordig, praten/lezen over een aflevering terwijl je een week moet wachten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Reddit is ook best leuk jaKan je ook weer iets meer de diepte mee in soms. Daar post ik dan wel actiever mee zo af en toe.
Nou misschien zou dat wel heel terecht zijn, weet je toch niet?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar nog peseta’s voor gaat vragen
Ja maar dat is trouwens wel grappig dat het praten over films en series weer terug is van weggeweest. Vroeger keken we alles natuurlijk op hetzelfde moment op TV en op een gegeven moment deed iedereen het op heel verschillende momenten, maar omdat releases op Netflix en zo steeds groter worden gemaakt krijg je nu wel weer dat effect dat je de ervaring met anderen kan delen, heel positief vind ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en je krijgt ook wel vaak interessante dingen aanbevolen. Nadat je een serie hebt gezien is het ook wel leuk om nog wat extra info te vinden, had ik nu met Baby Reindeer. Dat mis ik trouwens wel tegenwoordig, praten/lezen over een aflevering terwijl je een week moet wachten.
Ja dat vind ik dus leuk aan House of the Dragon, weet dat er boeken zijn, maar alsnog leuk om elke week reacties enzo te lezen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is trouwens wel grappig dat het praten over films en series weer terug is van weggeweest. Vroeger keken we alles natuurlijk op hetzelfde moment op TV en op een gegeven moment deed iedereen het op heel verschillende momenten, maar omdat releases op Netflix en zo steeds groter worden gemaakt krijg je nu wel weer dat effect dat je de ervaring met anderen kan delen, heel positief vind ik
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dit weekend nog een concertje voor ¤25, het kan dus wel
The Effect, nieuw bandje met een zoon van Phil Collins en een zoon van Steve Lukather (die van Toto)!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |