"Natuurlijk vind jij dit fijn, je bent toch een hoer, hoer?"quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een walgelijke posting. Wist je dat veel mensen in de prostitutie in hun jeugd te maken hebben gehad met misbruik? Trauma als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik is nota bene een risicofactor om slachtoffer te worden van een loverboy en in de prostitutie te belanden.
Wat zijn dan de consequenties voor hem wanneer hij voor Allah staat, gaat hij nu niet meer naar het paradijs? Of zijn er nog loopholes, als hij bijvoorbeeld heel veel Zakat aan de armen zou geven hij toch nog op een mooi plekje kan rekenen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, want daar mag dit in zijn geheel niet.
De vele manieren waarop de vermeende slachtoffers hier zwart worden gemaakt, zijn weerzinwekkend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Natuurlijk vind jij dit fijn, je bent toch een hoer, hoer?"![]()
Ze moeten gewoon eens duidelijker en assertiever worden, die vrouwen. Alle vrouwen verdomme. Ook de hoeren.
Ja. Snap je dat mijn post ging over haar betoog over hoe 'traumatisch' het voor haar was, terwijl ze daarna een sekswerker werd? Als ik Ali's kant van het verhaal hoor en die van haar en de omstandigheid waarbij ze ook seks had met een ander en die ander eerder het verhaal van Ali bevestigd, en dat ze zich ook niet echt verzette tegen Ali (zoals BansheeBoy aangeeft), dan maakt het haar verhaal over hoe 'traumatisch' het was ongeloofwaardiger vind ik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen vrijwillig en dwang?
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef Toby56 het volgende:
Ze moeten gewoon eens duidelijker en assertiever worden, die vrouwen. Alle vrouwen verdomme.
Ik zal er als onechte vent rekening mee houden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jij kiest er blijkbaar voor om mee te gaan in het verhaal van de dames. Ik kies nog geen kant. Voor mijn opmerking "spel" is geen bewijs nodig, want dat is de normale (bij wet toegestane) 0-lijn. Wanneer je het zwaarder wilt maken, prima, maar dan leveren van bewijs.²
Ik schreef dit tot 2x toe bij nu.nl, maar mijn reactie werd afgewezenquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk wat voor strategie Ali B. voert: DARVO.
D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
Het lijkt er niet op dat je het verschil snapt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:33 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ja. Snap je dat mijn post ging over haar betoog over hoe 'traumatisch' het voor haar was, terwijl ze daarna een sekswerker werd? Als ik Ali's kant van het verhaal hoor en die van haar en de omstandigheid waarbij ze ook seks had met een ander en die ander eerder het verhaal van Ali bevestigd, en dat ze zich ook niet echt verzette tegen Ali (zoals BansheeBoy aangeeft), dan maakt het haar verhaal over hoe 'traumatisch' het was ongeloofwaardiger vind ik.
Als jij 'nee' niet begrijpt, dan is de vrouw niet degene die iets aan haar communicatie moet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.²
Idd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een walgelijke posting. Wist je dat veel mensen in de prostitutie in hun jeugd te maken hebben gehad met misbruik? Trauma als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik is nota bene een risicofactor om slachtoffer te worden van een loverboy en in de prostitutie te belanden.
Feit?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.²
Neequote:Op woensdag 12 juni 2024 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij 'nee' niet begrijpt, dan is de vrouw niet degene die iets aan haar communicatie moet doen?
Ik vrees dat het niet de grootste lichten zijn die op zulke topics afkomen. Ik zou zelf ook beter moeten weten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:36 schreef prunus het volgende:
[..]
Idd.Vraag mij bij dat soort berichten af: verdiepen sommige mensen zich dan nooit ergens in? Of is iemand daar te simpel voor? Of gewoon ongeïnteresseerd en is het vooral leuk om met een vingertje te wijzen naar mensen?
Ook dat is helaas een feit. Maar het ene sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Feit?
Wat dacht je van:
Veel mannen moeten eens wat aan hun wijze van communicatie en seksuele dadendrang doen. Niet alle mannen, veel mannen.
Echt zonde van je tijd. Alleen de meest zouteloze, open deur en tenenkrommend politiek correcte reacties komen er daar doorheen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik schreef dit tot 2x toe bij nu.nl, maar mijn reactie werd afgewezen
Top.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het spijt me, ik zou moeten begrijpen dat 'nee' altijd 'nee' is.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk de jongeheer toch in de mond neemt is dat toch een ja. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Beejte als:
Kees: "Linda, laten we naar de stad gaan. Lekker frietje eten."
Linda: "Nee, heb hoofdpijn Kees."
Kees: "Gaan we langs de drogist, pijnstillertje scoren, nemen we daarna een frietje."
Linda: "Prima! Ik neem een friet speciaal"
Volgens de nee-is-nee school zat Linda nog steeds met hoofdpijn.²
De ene nee is de andere niet. Dat weet iedereen, in überhaupt welke situatie dan ook. Dat zou een mooie zaak worden: iedereen die iemand probeert over te halen (na een nee) strafbaar stellen.quote:
Euh, waarom niet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan later in godsnaam sekswerker worden?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:34 schreef nostra het volgende:
Leuk verdienen als rechtbankverslaggever.
[ afbeelding ]
De FOK! rechtbank zou met die dames wel raad weten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet de grootste lichten zijn die op zulke topics afkomen. Ik zou zelf ook beter moeten weten.
Je wens?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:42 schreef theunderdog het volgende:
Ali B gaat hoe dan ook worden vrijgesproken.
Omdat alle vrouwen hoeren of geldwolven zijn - of beide.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?
Als je daarmee bedoelt dat op basis van de onderbuik de goegemeente straft, dan ben ik daar bepaald geen voorstander van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Straffeloos is niet alleen juridisch. Ook zonder dat het voor de rechter komt, kunnen er consequenties volgen.
Ik heb geen idee wat de rechter gaat oordelen, maar de verklaringen van BN'ers als Ellen ten Damme en Birgit zullen zeker helpen het publiek te overtuigen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De FOK! rechtbank zou met die dames wel raad weten.
Overigens: de ECHTE rechtbank gaat gewoon kijken of er voldoende bewijs is. De pech voor de verdachte is dat het niet bij 1 of 2 personen blijft. En de lijst van slachtoffers strekt zich uit van assertieve "oude rotten in het vak" tot onzekere nieuwkomers in het vak.
Het is een onverwoestbaar goed gevoel: iedereen houdt van mij en iedereen geeft mij altijd mijn zin want iedereen houdt van mij.
Maar, zoals een Groot Licht hier al heeft opgemerkt: de echte wereld is niet zo makkelijk.
En hier ben ik ontzettend blij om.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef Toby56 het volgende:
Overigens: de ECHTE rechtbank gaat gewoon kijken of er voldoende bewijs is.
Geen idee of die van Belleman is, het rijtje dikke auto's met perskaarten viel me alleen op bij de rechtbank tijdens het proces.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de rechter gaat oordelen, maar de verklaringen van BN'ers als Ellen ten Damme en Birgit zullen zeker helpen het publiek te overtuigen.
Juist ja.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen hoeren of geldwolven zijn - of beide.
Wat zegt de Koran er eigenlijk over? Over getrouwde mannen die 20 jaar vreemd gaan en als hun vrouw zwanger is soms twee vrouwen op 1 avond afwerken (en dan heb ik het hier alleen over dingen die hij zelf vandaag vertelde). Staat daar iets van een straf op, of is dat niet zo zwaar?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De ene nee is de andere niet. Dat weet iedereen, in überhaupt welke situatie dan ook. Dat zou een mooie zaak worden: iedereen die iemand probeert over te halen (na een nee) strafbaar stellen.
Het is allemaal veel genuanceerder als wordt gesteld.²
Juist. En daar ben ik op mijn beurt ontzettend blij om.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.²
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar gaat hij nou naar het Paradijs of niet? Hoe denkt Allah over vreemdgaan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.²
Ik heb het niet over "ernstig stelselmatig misbruik". Eén traumatische ervaring is al een risicofactor. Je gebrek aan nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen is stuitend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.
Heb je iets tegen hem?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist. En daar ben ik op mijn beurt ontzettend blij om.
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook dat is helaas een feit. Maar het ene sluit het andere niet uit.²
De zielige huilvariant is dan ook niet echt handig en geloofwaardig in dit geval.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ja, net als zo'n beetje elk gezond persoon die het belangrijk vindt om met wederzijdse instemming seks te hebben.quote:
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Veel mannen moeten eens wat aan hun wijze van communicatie en seksuele dadendrang doen. Niet alle mannen, veel mannen.
Dat zei Ali ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.
Wat een onzin. Sekswerkers hebben juist opvallend vaak een misbruikverleden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.²
Dus je hebt alle benodigde feiten en bewijzen al gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ja, net als zo'n beetje elk gezond persoon die het belangrijk vindt om met wederzijdse instemming seks te hebben.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je hebt alle benodigde feiten en bewijzen al gezien.²
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub niet doen of dit exacte wiskunde is.²
Je stelt dus een vraag naar de bekende weg. Laat dit de volgende keer achterwege aub. Dat scheelt mij en jou tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sekswerkers hebben juist opvallend vaak een misbruikverleden.
Als Ali B niet Ali B had geheten, maar Aron Cohen, dan was zijn mening waarschijnlijk 180 graden andersquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wat staat je moreel kompas weer perfect afgesteld. Een ware verrijking ben je.
Hij snapt het niet nee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "ernstig stelselmatig misbruik". Eén traumatische ervaring is al een risicofactor. Je gebrek aan nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen is stuitend.
Wacht de feiten en de benodigde bewijzen af. Anders lijkt het meer op een stok die je zocht om iemand neer te slaan die je toch niet mocht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ja, net als zo'n beetje elk gezond persoon die het belangrijk vindt om met wederzijdse instemming seks te hebben.
Ali B. is een man.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.²
Dat idee heb ik dus ook. Je slaat echt de spijker op de kop. Moet je kijken hoeveel mensen er "Marokkanen" bij halen. De relevantie ontgaat me volkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Ali B niet Ali B had geheten, maar Aron Cohen, dan was zijn mening waarschijnlijk 180 graden anders
Nou, ik vraag me af of in de uitspraak van de rechters niet wordt meegenomen dat dhr Ali B het misschien toch verkeerd had ingeschat en aangevoeld bij de vrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.²
En anderen maar verwijten dat ze vooringenomen zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Ali B niet Ali B had geheten, maar Aron Cohen, dan was zijn mening waarschijnlijk 180 graden anders
Dit dus.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ali B. is een man.
De aanklachten gaan over zijn dwingende manier van communiceren en over zijn seksuele dadendrang. Die - volgens de aanklachten - grensoverschrijdend waren.
En daar buigt de rechtbank zich nu over. Dat denk ik overigens niet als enige. De kranten, de media en FOK! staan er vol mee.
Dat hij het niet snapt is één ding. Dat hij het niet wíl snappen, dat vind ik onvergeeflijk.quote:
Dat is eerlijkquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook. Je slaat echt de spijker op de kop. Moet je kijken hoeveel mensen er "Marokkanen" bij halen. De relevantie ontgaat me volkomen.²
Bewijzen, dat moet tellen. Interpretatie, inschatten, afwegen: allemaal aan vele (subjectieve) variabelen onderhevig. Menig man zou dan voor het gerecht moeten komen. Feiten en bewijzen aub.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of in de uitspraak van de rechters niet wordt meegenomen dat dhr Ali B het misschien toch verkeerd had ingeschat en aangevoeld bij de vrouwen.
Feit is dat hij over de grens van heel wat vrouwen is gegaan, het is zijn woord tegen Ellen, zijn woord tegen Birgit, zijn woord tegen Jill, en zo nog veel meer vrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bewijzen, dat moet tellen. Interpretatie, inschatten, afwegen: allemaal aan vele (subjectieve) variabelen onderhevig. Menig man zou dan voor het gerecht moeten komen. Feiten en bewijzen aub.²
Maar wat zegt de Koran nou over overspelige mannen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wacht de feiten en de benodigde bewijzen af. Anders lijkt het meer op een stok die je zocht om iemand neer te slaan die je toch niet mocht.²
Natacha Harlequin heeft op tv gezegd dat hij ernaar uitkeek om een openbare verklaring af te leggen. "Hij staat te popelen om te spreken," zei ze.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Wilde Ali b trouwens zelf dat hij nu tijdens de rechtszaak zo in beeld werd gebracht? Op foto’s staat ie er niet echt geweldig en voordelig op, bijtend op z’n onderlip en boos om zich heen kijkend.
Nee geen onderbuik. Door je positie in een organisatie kan gedrag moreel laakbaar zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat op basis van de onderbuik de goegemeente straft, dan ben ik daar bepaald geen voorstander van.
De getuigen (waar nota bene de vermeende slachtoffers zelf naar verwezen), de berichten en het gedrag van de vermeende slachtoffers na het incident tegenover Ali, spreken eerder voor Ali. Een heel betoog houden over hoe "traumatisch" het voor haar was (een sekswerker), terwijl ze er zelf in meeging en Ali ook niet gewelddadig of fysiek dwingend was, is gewoon niet geloofwaardig. Ze had voet bij stuk kunnen houden en nee gezegd en dan was hij afgedropen net als bij Iris Hond of Birgit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zei Ali ook.
Hij ging met zoveel vrouwen om, en het grootste gedeelte van die vrouwen voelde zich niet aangerand.
Ik vond het een heel goed argument. En jij?
Mannen of vrouwen maakt dacht ik niet uit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat zegt de Koran nou over overspelige mannen?
quote:Van Leeuwen kwam aan het einde van de dag zelf aan het woord in de rechtbank. "Jij duldt geen nee", sprak ze. Hierbij refereerde ze ook aan de verzoeken van B om een mediationgesprek. "Je hebt me daar meerdere keren om gevraagd. Ik heb het overwogen, maar ik twijfelde aan de oprechtheid van je intenties. Ook de 'nee' die ik tegen de mediation heb gezegd, accepteerde je niet. Je wilde er een 'ja' van maken."
"Jill, ik weet echt niet hoe dit kan", reageerde de rapper. "Ik ben nooit agressief tegen jou geweest." Hij vroeg haar opnieuw om mee te doen aan mediation. "Open die deur voor het gesprek, geef het een kans." Bron
Dank dat ik van jou wel antwoord krijg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mannen of vrouwen maakt dacht ik niet uit.
100 zweepslagen.
(Koran 24:2)
Volgens de bijbel: doorgaans dood door steniging.
(Deuteronomium 22:18-24)
(Maar daar gaat deze rechtszaak niet over.)
Net zoals bij Ellen ten Damme die gelukkig fysiek sterk genoeg was om hem van haar weg te houden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:13 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
De getuigen (waar nota bene de vermeende slachtoffers zelf naar verwezen), de berichten en het gedrag van de vermeende slachtoffers na het incident tegenover Ali, spreken eerder voor Ali. Een heel betoog houden over hoe "traumatisch" het voor haar was (een sekswerker), terwijl ze er zelf in meeging en Ali ook niet gewelddadig of fysiek dwingend was, is gewoon niet geloofwaardig. Ze had voet bij stuk kunnen houden en nee gezegd en dan was hij afgedropen net als bij Iris Hond of Birgit.
quote:Ze zou Ali B zeker drie keer van zich af hebben geduwd, maar hij zou telkens terug zijn gekomen. Bron
denk dat iedereen Ali B van zich af kan duwen. Is gewoon een opgepompte dwerg van 1m60quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net zoals bij Ellen ten Damme die gelukkig fysiek sterk genoeg was om hem van haar weg te houden.
[..]
Er zijn getuigen (waar ze zelf naar verwees) die een deel van haar verhaal tegenspreken, en ook dat ze na het incident normaal en vriendelijk met Ali omging. Ali heeft hiernaast een andere verhaal over wat er gebeurde.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net zoals bij Ellen ten Damme die gelukkig fysiek sterk genoeg was om hem van haar weg te houden.
[..]
Empathie is niet jouw sterkste punt, is het wel?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:13 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
De getuigen (waar nota bene de vermeende slachtoffers zelf naar verwezen), de berichten en het gedrag van de vermeende slachtoffers na het incident tegenover Ali, spreken eerder voor Ali. Een heel betoog houden over hoe "traumatisch" het voor haar was (een sekswerker), terwijl ze er zelf in meeging en Ali ook niet gewelddadig of fysiek dwingend was, is gewoon niet geloofwaardig. Ze had voet bij stuk kunnen houden en nee gezegd en dan was hij afgedropen net als bij Iris Hond of Birgit.
In de islam is sex buiten het huwelijk ook overspel. Maar is een verschil in bestraffing.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet ook Amber Heard gaan geloven uit "empathie".quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Empathie is niet jouw sterkste punt, is het wel?
Waarom moet dat zo lang duren, ondertussen kan die pedo gewoon z'n gang blijven gaan.quote:
Zij zegt: je luistert niet naar me, je respecteert mijn 'nee' niet, je wil dat het een 'ja' is en dus maak je er een 'ja' van. En Ali luistert niet naar wat ze zegt en probeert wéér van haar 'nee' een 'ja' te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarmee bevestigt hij nogmaals dat het inderdaad waar is dat hij geen "nee" kan horen.
En Ali heeft dingen over Boos gezegd die volgens Boos gelogen zijn. Ali is een leugenaar en een fantast, dus waarom zou je hem geloven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:23 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Er zijn getuigen (waar ze zelf naar verwees) die een deel van haar verhaal tegenspreken, en ook dat ze na het incident normaal en vriendelijk met Ali omging. Ali heeft hiernaast een andere verhaal over wat er gebeurde.
Er kan zoveel. Dit is tevens flinterdun. Feiten en bewijzen aub.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel dit soort reacties geen direct bewijs vormen, laten ze wel zien hoe het ongeveer gegaan kan zijn, de momenten waarop voor Ali er alleen toe deed wat hij wílde horen.
De vraag is wat de Koran erover zei.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de islam is sex buiten het huwelijk ook overspel. Maar is een verschil in bestraffing.
Sex buiten het huwelijk (als ongehuwde) is 100 zweepslagen. Maar sex als gehuwde met een ander is steniging tot de dood.
Dit is waar de sharia als grondwet geldt.²
Ja, wat een sukkel. Ben zo benieuwd naar de uitspraak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarmee bevestigt hij nogmaals dat het inderdaad waar is dat hij geen "nee" kan horen.
Je springt steeds van de hak op de tak. Ali heeft BOOS niet verkracht en aangerand. Liegen doe je bewust, misschien heeft Ali gelogen over BOOS en zegt dat alsnog niks over wat er is gebeurd met de vrouwen, misschien liegt BOOS. Iedereen liegt weleens, ook jij, ook de vermeende slachtoffers, waarom zou ik jou of hen geloven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En Ali heeft dingen over Boos gezegd die volgens Boos gelogen zijn. Ali is een leugenaar en een fantast, dus waarom zou je hem geloven?
Vrijspraak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, wat een sukkel. Ben zo benieuwd naar de uitspraak.
Gek genoeg liggen bij jou alleen de verklaringen van de vermeende slachtoffers onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:39 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Je springt steeds van de hak op de tak. Ali heeft BOOS niet verkracht en aangerand. Liegen doe je bewust, misschien heeft Ali gelogen over BOOS en zegt dat alsnog niks over wat er is gebeurd met de vrouwen, misschien liegt BOOS. Iedereen liegt weleens, ook jij, ook de vermeende slachtoffers, waarom zou ik jou of hen geloven?
Laag bij de gronds, voor een mod.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de islam is sex buiten het huwelijk ook overspel. Maar is een verschil in bestraffing.
Sex buiten het huwelijk (als ongehuwde) is 100 zweepslagen. Maar sex als gehuwde met een ander is steniging tot de dood.
Dit is waar de sharia als grondwet geldt.²
Hij gebruikt zelf in de rechtszaal zijn geloof als verzachtende omstandigheid, dat dat hem toch leidt door het leven oidquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo interessant dat hij moslim is. Doet er niet toe.
Niet volgens de Koran.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
thanks.
Dus Ali B zou gedood moeten worden? [...]
Hij is met de auto naar de rechtbank gekomen. Zullen we het over auto's hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij gebruikt zelf in de rechtszaal zijn geloof als verzachtende omstandigheid, dat dat hem toch leidt door het leven oid
Vanmorgen bij de opening, vertelde Ali dat hij aan zelfmoord gedacht heeft. Maar dat zijn geloof hem tegenhield. Fijn dat iemand steun aan zijn geloof heeft.quote:
Dat is wat de dames zeggen. Maakt het nog geen feit. Houdt je paarden!quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Feit is dat hij over de grens van heel wat vrouwen is gegaan, het is zijn woord tegen Ellen, zijn woord tegen Birgit, zijn woord tegen Jill, en zo nog veel meer vrouwen.
Eigenlijk vind ik dat ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo interessant dat hij moslim is. Doet er niet toe.
Ach kijk; iemand is getriggerd, geeft geen inhoudelijke reactie en maakt het dan ook nog eens een persoonlijk dingetje.quote:
Waarom/quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ach kijk; iemand is getriggerd, geeft geen inhoudelijke reactie en maakt het dan ook nog eens een persoonlijk dingetje.
Natuurlijk gaat dat niet tot verzachtende omstandigheden leiden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ook.
Maar Ali vindt het wel belangrijk om zijn geloof af en toe te benoemen. Ik weet niet zo gauw of dat tot een verzachtende omstandigheid kan leiden. Alle drie onderdelen van de Trias Politica bestaan en spreken in NL onafhankelijk van iedere kerk of religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |