Ik moet ook Amber Heard gaan geloven uit "empathie".quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Empathie is niet jouw sterkste punt, is het wel?
Waarom moet dat zo lang duren, ondertussen kan die pedo gewoon z'n gang blijven gaan.quote:
Zij zegt: je luistert niet naar me, je respecteert mijn 'nee' niet, je wil dat het een 'ja' is en dus maak je er een 'ja' van. En Ali luistert niet naar wat ze zegt en probeert wéér van haar 'nee' een 'ja' te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarmee bevestigt hij nogmaals dat het inderdaad waar is dat hij geen "nee" kan horen.
En Ali heeft dingen over Boos gezegd die volgens Boos gelogen zijn. Ali is een leugenaar en een fantast, dus waarom zou je hem geloven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:23 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Er zijn getuigen (waar ze zelf naar verwees) die een deel van haar verhaal tegenspreken, en ook dat ze na het incident normaal en vriendelijk met Ali omging. Ali heeft hiernaast een andere verhaal over wat er gebeurde.
Er kan zoveel. Dit is tevens flinterdun. Feiten en bewijzen aub.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel dit soort reacties geen direct bewijs vormen, laten ze wel zien hoe het ongeveer gegaan kan zijn, de momenten waarop voor Ali er alleen toe deed wat hij wílde horen.
De vraag is wat de Koran erover zei.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de islam is sex buiten het huwelijk ook overspel. Maar is een verschil in bestraffing.
Sex buiten het huwelijk (als ongehuwde) is 100 zweepslagen. Maar sex als gehuwde met een ander is steniging tot de dood.
Dit is waar de sharia als grondwet geldt.²
Ja, wat een sukkel. Ben zo benieuwd naar de uitspraak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarmee bevestigt hij nogmaals dat het inderdaad waar is dat hij geen "nee" kan horen.
Je springt steeds van de hak op de tak. Ali heeft BOOS niet verkracht en aangerand. Liegen doe je bewust, misschien heeft Ali gelogen over BOOS en zegt dat alsnog niks over wat er is gebeurd met de vrouwen, misschien liegt BOOS. Iedereen liegt weleens, ook jij, ook de vermeende slachtoffers, waarom zou ik jou of hen geloven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En Ali heeft dingen over Boos gezegd die volgens Boos gelogen zijn. Ali is een leugenaar en een fantast, dus waarom zou je hem geloven?
Vrijspraak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, wat een sukkel. Ben zo benieuwd naar de uitspraak.
Gek genoeg liggen bij jou alleen de verklaringen van de vermeende slachtoffers onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:39 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Je springt steeds van de hak op de tak. Ali heeft BOOS niet verkracht en aangerand. Liegen doe je bewust, misschien heeft Ali gelogen over BOOS en zegt dat alsnog niks over wat er is gebeurd met de vrouwen, misschien liegt BOOS. Iedereen liegt weleens, ook jij, ook de vermeende slachtoffers, waarom zou ik jou of hen geloven?
Laag bij de gronds, voor een mod.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat zegt de Koran nou over overspelige mannen?
thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de islam is sex buiten het huwelijk ook overspel. Maar is een verschil in bestraffing.
Sex buiten het huwelijk (als ongehuwde) is 100 zweepslagen. Maar sex als gehuwde met een ander is steniging tot de dood.
Dit is waar de sharia als grondwet geldt.²
Hij gebruikt zelf in de rechtszaal zijn geloof als verzachtende omstandigheid, dat dat hem toch leidt door het leven oidquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo interessant dat hij moslim is. Doet er niet toe.
Niet volgens de Koran.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
thanks.
Dus Ali B zou gedood moeten worden? [...]
Hij is met de auto naar de rechtbank gekomen. Zullen we het over auto's hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij gebruikt zelf in de rechtszaal zijn geloof als verzachtende omstandigheid, dat dat hem toch leidt door het leven oid
Vanmorgen bij de opening, vertelde Ali dat hij aan zelfmoord gedacht heeft. Maar dat zijn geloof hem tegenhield. Fijn dat iemand steun aan zijn geloof heeft.quote:
Dat is wat de dames zeggen. Maakt het nog geen feit. Houdt je paarden!quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Feit is dat hij over de grens van heel wat vrouwen is gegaan, het is zijn woord tegen Ellen, zijn woord tegen Birgit, zijn woord tegen Jill, en zo nog veel meer vrouwen.
Eigenlijk vind ik dat ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo interessant dat hij moslim is. Doet er niet toe.
Ach kijk; iemand is getriggerd, geeft geen inhoudelijke reactie en maakt het dan ook nog eens een persoonlijk dingetje.quote:
Waarom/quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ach kijk; iemand is getriggerd, geeft geen inhoudelijke reactie en maakt het dan ook nog eens een persoonlijk dingetje.
Natuurlijk gaat dat niet tot verzachtende omstandigheden leiden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ook.
Maar Ali vindt het wel belangrijk om zijn geloof af en toe te benoemen. Ik weet niet zo gauw of dat tot een verzachtende omstandigheid kan leiden. Alle drie onderdelen van de Trias Politica bestaan en spreken in NL onafhankelijk van iedere kerk of religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |