Je wens?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:42 schreef theunderdog het volgende:
Ali B gaat hoe dan ook worden vrijgesproken.
Omdat alle vrouwen hoeren of geldwolven zijn - of beide.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?
Als je daarmee bedoelt dat op basis van de onderbuik de goegemeente straft, dan ben ik daar bepaald geen voorstander van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Straffeloos is niet alleen juridisch. Ook zonder dat het voor de rechter komt, kunnen er consequenties volgen.
Ik heb geen idee wat de rechter gaat oordelen, maar de verklaringen van BN'ers als Ellen ten Damme en Birgit zullen zeker helpen het publiek te overtuigen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De FOK! rechtbank zou met die dames wel raad weten.
Overigens: de ECHTE rechtbank gaat gewoon kijken of er voldoende bewijs is. De pech voor de verdachte is dat het niet bij 1 of 2 personen blijft. En de lijst van slachtoffers strekt zich uit van assertieve "oude rotten in het vak" tot onzekere nieuwkomers in het vak.
Het is een onverwoestbaar goed gevoel: iedereen houdt van mij en iedereen geeft mij altijd mijn zin want iedereen houdt van mij.
Maar, zoals een Groot Licht hier al heeft opgemerkt: de echte wereld is niet zo makkelijk.
En hier ben ik ontzettend blij om.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef Toby56 het volgende:
Overigens: de ECHTE rechtbank gaat gewoon kijken of er voldoende bewijs is.
Geen idee of die van Belleman is, het rijtje dikke auto's met perskaarten viel me alleen op bij de rechtbank tijdens het proces.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de rechter gaat oordelen, maar de verklaringen van BN'ers als Ellen ten Damme en Birgit zullen zeker helpen het publiek te overtuigen.
Juist ja.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen hoeren of geldwolven zijn - of beide.
Wat zegt de Koran er eigenlijk over? Over getrouwde mannen die 20 jaar vreemd gaan en als hun vrouw zwanger is soms twee vrouwen op 1 avond afwerken (en dan heb ik het hier alleen over dingen die hij zelf vandaag vertelde). Staat daar iets van een straf op, of is dat niet zo zwaar?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De ene nee is de andere niet. Dat weet iedereen, in überhaupt welke situatie dan ook. Dat zou een mooie zaak worden: iedereen die iemand probeert over te halen (na een nee) strafbaar stellen.
Het is allemaal veel genuanceerder als wordt gesteld.²
Juist. En daar ben ik op mijn beurt ontzettend blij om.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.²
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een walgelijke posting. Wist je dat veel mensen in de prostitutie in hun jeugd te maken hebben gehad met misbruik? Trauma als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik is nota bene een risicofactor om slachtoffer te worden van een loverboy en in de prostitutie te belanden.
Maar gaat hij nou naar het Paradijs of niet? Hoe denkt Allah over vreemdgaan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt dat nog uit. Ali B. is al aan de publieke schandpaal genageld. Check de berichten eens onder de Youtube filmpjes over Ali B.²
Ik heb het niet over "ernstig stelselmatig misbruik". Eén traumatische ervaring is al een risicofactor. Je gebrek aan nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen is stuitend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.
Heb je iets tegen hem?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist. En daar ben ik op mijn beurt ontzettend blij om.
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook dat is helaas een feit. Maar het ene sluit het andere niet uit.²
De zielige huilvariant is dan ook niet echt handig en geloofwaardig in dit geval.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ja, net als zo'n beetje elk gezond persoon die het belangrijk vindt om met wederzijdse instemming seks te hebben.quote:
Maar daar gaat deze rechtszaak helemaal niet over. Ook al denk jij misschien van wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Veel mannen moeten eens wat aan hun wijze van communicatie en seksuele dadendrang doen. Niet alle mannen, veel mannen.
Dat zei Ali ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind je posting ook walgelijk door wat Ali een keer in een bepaalde setting deed en waarin zij zonder weinig weerstand in meeging vergelijkt met ernstig stelselmatig misbruik.
Wat een onzin. Sekswerkers hebben juist opvallend vaak een misbruikverleden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.²
Dus je hebt alle benodigde feiten en bewijzen al gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ja, net als zo'n beetje elk gezond persoon die het belangrijk vindt om met wederzijdse instemming seks te hebben.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je hebt alle benodigde feiten en bewijzen al gezien.²
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub niet doen of dit exacte wiskunde is.²
Je stelt dus een vraag naar de bekende weg. Laat dit de volgende keer achterwege aub. Dat scheelt mij en jou tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sekswerkers hebben juist opvallend vaak een misbruikverleden.
Als Ali B niet Ali B had geheten, maar Aron Cohen, dan was zijn mening waarschijnlijk 180 graden andersquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wat staat je moreel kompas weer perfect afgesteld. Een ware verrijking ben je.
Hij snapt het niet nee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "ernstig stelselmatig misbruik". Eén traumatische ervaring is al een risicofactor. Je gebrek aan nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen is stuitend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |