"Natuurlijk vind jij dit fijn, je bent toch een hoer, hoer?"quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een walgelijke posting. Wist je dat veel mensen in de prostitutie in hun jeugd te maken hebben gehad met misbruik? Trauma als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik is nota bene een risicofactor om slachtoffer te worden van een loverboy en in de prostitutie te belanden.
Wat zijn dan de consequenties voor hem wanneer hij voor Allah staat, gaat hij nu niet meer naar het paradijs? Of zijn er nog loopholes, als hij bijvoorbeeld heel veel Zakat aan de armen zou geven hij toch nog op een mooi plekje kan rekenen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, want daar mag dit in zijn geheel niet.
De vele manieren waarop de vermeende slachtoffers hier zwart worden gemaakt, zijn weerzinwekkend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Natuurlijk vind jij dit fijn, je bent toch een hoer, hoer?"![]()
Ze moeten gewoon eens duidelijker en assertiever worden, die vrouwen. Alle vrouwen verdomme. Ook de hoeren.
Ja. Snap je dat mijn post ging over haar betoog over hoe 'traumatisch' het voor haar was, terwijl ze daarna een sekswerker werd? Als ik Ali's kant van het verhaal hoor en die van haar en de omstandigheid waarbij ze ook seks had met een ander en die ander eerder het verhaal van Ali bevestigd, en dat ze zich ook niet echt verzette tegen Ali (zoals BansheeBoy aangeeft), dan maakt het haar verhaal over hoe 'traumatisch' het was ongeloofwaardiger vind ik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen vrijwillig en dwang?
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef Toby56 het volgende:
Ze moeten gewoon eens duidelijker en assertiever worden, die vrouwen. Alle vrouwen verdomme.
Ik zal er als onechte vent rekening mee houden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jij kiest er blijkbaar voor om mee te gaan in het verhaal van de dames. Ik kies nog geen kant. Voor mijn opmerking "spel" is geen bewijs nodig, want dat is de normale (bij wet toegestane) 0-lijn. Wanneer je het zwaarder wilt maken, prima, maar dan leveren van bewijs.²
Ik schreef dit tot 2x toe bij nu.nl, maar mijn reactie werd afgewezenquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk wat voor strategie Ali B. voert: DARVO.
D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
Het lijkt er niet op dat je het verschil snapt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:33 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ja. Snap je dat mijn post ging over haar betoog over hoe 'traumatisch' het voor haar was, terwijl ze daarna een sekswerker werd? Als ik Ali's kant van het verhaal hoor en die van haar en de omstandigheid waarbij ze ook seks had met een ander en die ander eerder het verhaal van Ali bevestigd, en dat ze zich ook niet echt verzette tegen Ali (zoals BansheeBoy aangeeft), dan maakt het haar verhaal over hoe 'traumatisch' het was ongeloofwaardiger vind ik.
Als jij 'nee' niet begrijpt, dan is de vrouw niet degene die iets aan haar communicatie moet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.²
Idd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een walgelijke posting. Wist je dat veel mensen in de prostitutie in hun jeugd te maken hebben gehad met misbruik? Trauma als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik is nota bene een risicofactor om slachtoffer te worden van een loverboy en in de prostitutie te belanden.
Feit?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Argumentum ad absurdum. Nergens voor nodig. Het is een feit dat veel vrouwen wat aan hun communicatie kunnen doen en assertiviteit. Dat is slechts een constatering. Niet alle vrouwen, veel vrouwen.²
Neequote:Op woensdag 12 juni 2024 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij 'nee' niet begrijpt, dan is de vrouw niet degene die iets aan haar communicatie moet doen?
Ik vrees dat het niet de grootste lichten zijn die op zulke topics afkomen. Ik zou zelf ook beter moeten weten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:36 schreef prunus het volgende:
[..]
Idd.Vraag mij bij dat soort berichten af: verdiepen sommige mensen zich dan nooit ergens in? Of is iemand daar te simpel voor? Of gewoon ongeïnteresseerd en is het vooral leuk om met een vingertje te wijzen naar mensen?
Ook dat is helaas een feit. Maar het ene sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Feit?
Wat dacht je van:
Veel mannen moeten eens wat aan hun wijze van communicatie en seksuele dadendrang doen. Niet alle mannen, veel mannen.
Echt zonde van je tijd. Alleen de meest zouteloze, open deur en tenenkrommend politiek correcte reacties komen er daar doorheen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:35 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik schreef dit tot 2x toe bij nu.nl, maar mijn reactie werd afgewezen
Top.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het spijt me, ik zou moeten begrijpen dat 'nee' altijd 'nee' is.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk de jongeheer toch in de mond neemt is dat toch een ja. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Beejte als:
Kees: "Linda, laten we naar de stad gaan. Lekker frietje eten."
Linda: "Nee, heb hoofdpijn Kees."
Kees: "Gaan we langs de drogist, pijnstillertje scoren, nemen we daarna een frietje."
Linda: "Prima! Ik neem een friet speciaal"
Volgens de nee-is-nee school zat Linda nog steeds met hoofdpijn.²
De ene nee is de andere niet. Dat weet iedereen, in überhaupt welke situatie dan ook. Dat zou een mooie zaak worden: iedereen die iemand probeert over te halen (na een nee) strafbaar stellen.quote:
Euh, waarom niet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan later in godsnaam sekswerker worden?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
De auto van Saskia Belleman? En waarom post je dat in dit topic?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:34 schreef nostra het volgende:
Leuk verdienen als rechtbankverslaggever.
[ afbeelding ]
De FOK! rechtbank zou met die dames wel raad weten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet de grootste lichten zijn die op zulke topics afkomen. Ik zou zelf ook beter moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |