Dit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo lees ontwijken ze elkaar en hebben ze twee huizen naast elkaar.
Misschien proberen ze nog de schijn op te houden naar de kinderen.
Maar ze zou zichzelf te kort doen uiteindelijk niet te scheiden lijkt me.
Maar waarom zou je dan later in godsnaam sekswerker worden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:30 schreef okzbow het volgende:
Dit is wel een opvallende uitspraak:
Advocaat Jager krijgt nu het woord. Zij leest een verklaring van Naomi voor. "Ik ben niet het ideale slachtoffer", leest ze voor. Er wordt gesproken van veel emotionele bagage. In het verhaal wordt benadrukt dat Naomi op het moment van het schrijverskamp geen sekswerker was.
Ali heeft wel veel te veel in het grijze gebied geopereerd denk ik. Flink dwingend geweest en daar kwam je 10 jaar geleden nog mee weg maar nu niet meer.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is inmiddels niemand meer over om straf te krijgen voor wat er bij de voice is gebeurd, dus kennelijk kan wat er dan ook precies is gebeurd wel degelijk straffeloos.
En dat roept dan weer de vraag op of er wel iets strafbaars is gebeurd.
Ik zie de relevantie niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan later in godsnaam sekswerker worden?
En dan beweren dat je geen zelfmoord pleegt vanwege je geloof, maar de rest kon hij wel ondanks zijn geloof.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:28 schreef HSG het volgende:
Je randt vrouwen aan, mogelijk heb je er 1 verkracht en thuis ga je het conservatie moslimmetje spelen en je vrouw jarenlang besodemieteren en voor gek verklaren.. Je bent nep, een talentloze stuk stront, een loser en een viespeuk.
Verdwijn Ali B en rap ook.
Bedoel je vanwege een mogelijk trauma? (Ik heb niet alles meegekregen.)quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan later in godsnaam sekswerker worden?
Dan is een joint toch wel iets anders dan zelfmoord.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan beweren dat je geen zelfmoord pleegt vanwege je geloof, maar de rest kon hij wel ondanks zijn geloof.
En dit inderdaad. Wat een zielig figuur is het ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan beweren dat je geen zelfmoord pleegt vanwege je geloof, maar de rest kon hij wel ondanks zijn geloof.
Wat speelt bij zijn vrouw is dat zij een trouwe conservatieve moslima is die geleerd heeft naar zijn man te luisteren en hem trouw te blijven. De kans is niet heel groot dat zij een scheiding gaat aanvragen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zo’n vrouw bij hem blijft… (ik dacht echt dat die vrouw al elders in de buurt was gaan wonen).
Is zij hoer gewordenquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:39 schreef DrDentz het volgende:
De broer van Ali B is nu toch ook de pooier van Famke Louise? Krokodillen tranen dit hoor
Ohquote:
Breghje Kommers ja? Die een heel succesvol eigen bedrijf in de hiphop heeft?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:34 schreef HSG het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Wat een zielig figuur is het ook.
[..]
Wat speelt bij zijn vrouw is dat zij een trouwe conservatieve moslima is die geleerd heeft naar zijn man te luisteren en hem trouw te blijven. De kans is niet heel groot dat zij een scheiding gaat aanvragen.
Toen men Ali B een keer thuis hebben bezocht liep zij in een nikab rond.
Zijn vrouw, Breghje Kommers, hiphopmagnaat, is een trouwe conservatieve moslima?!quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:34 schreef HSG het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Wat een zielig figuur is het ook.
[..]
Wat speelt bij zijn vrouw is dat zij een trouwe conservatieve moslima is die geleerd heeft naar zijn man te luisteren en hem trouw te blijven. De kans is niet heel groot dat zij een scheiding gaat aanvragen.
Toen men Ali B een keer thuis hebben bezocht liep zij in een nikab rond.
Maar met wie wil zij dan paren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn zelf ook bekend. Dus ik denk niet dat dat nog indruk maakt. Zo groot is Ali B nou ook weer niet.
Het wordt hier steeds gekker.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn vrouw, Breghje Kommers, hiphopmagnaat, is een trouwe conservatieve moslima?!
quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breghje Kommers ja? Die een heel succesvol eigen bedrijf in de hiphop heeft?
Geloof er niks van
Die zijn allang uit elkaar. Of mis ik iets?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn vrouw, Breghje Kommers, hiphopmagnaat, is een trouwe conservatieve moslima?!
Straffeloos is niet alleen juridisch. Ook zonder dat het voor de rechter komt, kunnen er consequenties volgen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is inmiddels niemand meer over om straf te krijgen voor wat er bij de voice is gebeurd, dus kennelijk kan wat er dan ook precies is gebeurd wel degelijk straffeloos.
En dat roept dan weer de vraag op of er wel iets strafbaars is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |