Eens. Er zijn vele fotos van Joling zo, en hij komt weg waarmee een ander direct gecancelled zou worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat is dan ook walgelijk, iemand zo ongevraagd plat op de bek pakken is sowieso fout
Daar gaat het hier niet over.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:50 schreef Za het volgende:
[..]
Eens. Er zijn vele fotos van Joling zo, en hij komt weg waarmee een ander direct gecancelled zou worden.
Ik vind het helemaal niet normaal.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Hoezo emo, het is onrechtvaardig.
De ene na de andere verdwijnt van het toneel, nog voor er en rechter aan te pas is gekomen.
Van veel lui van wie we weten dat ze in de rondte n**kten, en die lijst is lang, zul je nooit iets horen.
Gerard Joling mag mannen vrijelijk on camera iedereen aanranden:
Jan Versteegh:
[ afbeelding ]
Brigitte Nijman:
[ afbeelding ]
Nogmaals, vervang Joling eens met Frans Timmermans of Humberto Tan.
Het is gewoon een openlijke smeerlap, en iedereen vindt dat normaal.
[..]
Welke vrouw is ooit veroordeeld voor het verkrachten van een man?
Ftfyquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even los van alles in deze zaak, een man IEMAND ongevraagd op de mond zoenen zoals Joling hier doet is natuurlijk ook walgelijk.
Dat het walgelijk is, daar zijn de meeste het wel over eens.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even los van alles in deze zaak, een man ongevraagd op de mond zoenen zoals Joling hier doet is natuurlijk ook walgelijk.
Oh wacht die lui komen weg met onzedelijk gedrag, dus laten we Ali B er ook maar mee wegkomen, zoiets?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:54 schreef Za het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik noem voorbeelden van lui die wegkomen met onzedelijk gedrag. Dat is on topic.
Dan heeft ie geluk gehad dat niemand erover aan de bel trok.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:54 schreef Za het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik noem voorbeelden van lui die wegkomen met onzedelijk gedrag. Dat is on topic.
Als slachtoffer moet je ook aan de bel trekken (bijvoorbeeld met een klacht of aangifte). Dat hebben die slachtoffers van Joling niet gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:55 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dat het walgelijk is, daar zijn de meeste het wel over eens.
Maar hij heeft wel een punt.
Bij Joling is het dan lachen gieren brullen.
Maar ben je voorzitter van de Spaanse voetbalbond, en geef je van blijdschap een vluchtige kus op de mond van een vrouwelijke speelster, dan is het aanranding
Dat zo’n vrouw bij hem blijft… (ik dacht echt dat die vrouw al elders in de buurt was gaan wonen).quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Elan het volgende:
20 jaar lang je grote naar ras el hanout stinkende tampeloeris lichtelijk geforceerd in groupies steken, terwijl je vrouw en kinderen thuis op de bank zitten, en dan nu huilie huilie doen in een rechtbank te Haarlem...
BUUURN
Zeker. Het wordt verschillend benaderd omdat niemand Joling serieus neemt en de meerderheid hem als een clown beschouwt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:55 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dat het walgelijk is, daar zijn de meeste het wel over eens.
Maar hij heeft wel een punt.
Bij Joling is het dan lachen gieren brullen.
Maar ben je voorzitter van de Spaanse voetbalbond, en geef je van blijdschap een vluchtige kus op de mond van een vrouwelijke speelster, dan is het aanranding
Eens.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:52 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind het helemaal niet normaal.
Maar als Frans Timmermans door rood rijdt op weg naar een haastvergadering of een brallende student... en ome agent die ziet het... dat zal ook wel verschillend worden beoordeeld. Dat maakt echter niet dat de daad van de student minder strafbaar wordt. Al is het een vervelende vorm van klassenjustitie.
Nee, maar hij staat toch een beetje symbool voor vele mannen op dit moment met beschuldigingen aan hun broek, en het slechts op basis van aantijgingen, nog voor een aangifte zelfs al einde carrière is.quote:Het lastige aan dit soort beredeneringen is dat je er de daden van Ali B. niet mee kunt goedpraten.
Wat ik zo lees ontwijken ze elkaar en hebben ze twee huizen naast elkaar.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zo’n vrouw bij hem blijft… (ik dacht echt dat die vrouw al elders in de buurt was gaan wonen).
Als de beweringen voor een rechtbank onjuist of zwaar gekleurd blijken te zijn, dan zou hij zich kunnen herstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:01 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Nee, maar hij staat toch een beetje symbool voor vele mannen op dit moment met beschuldigingen aan hun broek, en het slechts op basis van aantijgingen, nog voor een aangifte zelfs, het einde al carrière is.
Dat moet niet kunnen imo.
En zo zijn nog veel meer mannen en bekende Nederlanders en mannen niet beschuldigd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:01 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Nee, maar hij staat toch een beetje symbool voor vele mannen op dit moment met beschuldigingen aan hun broek, en het slechts op basis van aantijgingen, nog voor een aangifte zelfs al einde carrière is.
Mooi voorbeeld inderdaad. Die twee hadden een toxische relatie en hadden beide schuld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als de beweringen voor een rechtbank onjuist of zwaar gekleurd blijken te zijn, dan zou hij zich kunnen herstellen.
Check Johnny Depp.
Ali B als symbool voor de NL manquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:01 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat toch een beetje symbool voor vele mannen op dit moment met beschuldigingen aan hun broek, en het slechts op basis van aantijgingen, nog voor een aangifte zelfs al einde carrière is.
Die misschien toch sex hadden met een vrouw die naderhand dacht wilde ik dit eigenlijk wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:02 schreef MissButterflyy het volgende:
En zo zijn nog veel meer mannen en bekende Nederlanders en mannen niet beschuldigd.
Ik zie de DARVO hier niet zo duidelijk. (Ik kwam er ook niet mee.)quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar even in het hypothetische geval dat hij onschuldig is: dan is hij in deze toch ook het slachtoffer geworden?
En was dat er 1 of zoals bij Ali een heleboel vrouwen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:04 schreef Za het volgende:
[..]
Die misschien toch sex hadden met een vrouw die naderhand dacht wilde ik dit eigenlijk wel.
Ik noem een Johnny de Mol jr.
Hoe hij er vanochtend op die andere locatie in ging.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:05 schreef Remco het volgende:
Bijna een complete meltdown van Aram Bade in Boulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |