Het is vooral iemand zonder enige vorm van zelfreflectiequote:
Gerede twijfel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind dit soort zaken fascinerend. Hoe kun je ooit zonder redelijke twijfel aantonen dat seks tussen personen in 2014 verkrachting was?
En waarom komt men daar nu ineens meequote:Op woensdag 12 juni 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind dit soort zaken fascinerend. Hoe kun je ooit zonder redelijke twijfel aantonen dat seks tussen personen in 2014 verkrachting was?
Dat is ook heel lastig, zoals bewijslast in dit soort zaken altijd vrij lastig is. Heb alleen wel het idee dat het eerherstel waar Ali zo naar op zoek was er in ieder geval niet gaat komen ook al wordt ie vrijgesproken van strafbare feiten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Zijn deur staat altijd open,quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef capricia het volgende:
Tuurlijk Ali. Gaat vast goedkomen.
[ x ]
Je zou met behulp van getuigen en whatsapp berichten iets aan kunnen tonen. Maar over het algemeen is dat ook vrij lastig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Rappers krijgen juist status van dit soort zaken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook heel lastig, zoals bewijslast in dit soort zaken altijd vrij lastig is. Heb alleen wel het idee dat het eerherstel waar Ali zo naar op zoek was er in ieder geval niet gaat komen ook al wordt ie vrijgesproken van strafbare feiten.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef capricia het volgende:
Tuurlijk Ali. Gaat vast goedkomen.
[ x ]
is het een rapper dan? Ik dacht gewoon een eenvoudige volkszanger tegenwoordig....quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rappers krijgen juist status van dit soort zaken.
Hilversum zal hem nooit meer in de armen sluiten maar de rapscene wel.
Als ik het zo aanhoor is er geen sprake van brute verkrachting met geweld ofzo. Als je elkaar dan jaren lang niet onder ogen durft te komen lopen de emoties natuurlijk hoog op.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:Zipportal als gij koud neervalt bende gij schuld
Dat kan inderdaad echt niet. Is niet gelijkwaardig en hij heeft ook een machtspositie over zijn kandidaten die hij coacht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef luxerobots het volgende:
Overigens was Ali B coach bij The Voice en had hij toen een affaire met zijn kandidaat.
Kan daar juridisch nog wat mee gedaan worden? Een relatie tussen docent en scholier is strafbaar, of geldt dat niet omdat het hier om een spelprogramma gaat? (Wel een spelprogramma met grote financiële belangen.)
Dat is verklaarbaar en inmiddels ook onderzocht in studies. Slachtoffers denken, voornamelijk als de dader een bekend persoon is, dat ze niet worden geloofd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waarom komt men daar nu ineens mee
En Thijs heeft daar een succes mee gehadquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk wat voor strategie Ali B. voert: DARVO.
D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
Het OM heeft benadrukt dat alle zaken volledig los staan en niks te maken hebben met the voice.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef luxerobots het volgende:
Overigens was Ali B coach bij The Voice en had hij toen een affaire met zijn kandidaat.
Kan daar juridisch nog wat mee gedaan worden? Een relatie tussen docent en scholier is strafbaar, of geldt dat niet omdat het hier om een spelprogramma gaat? (Wel een spelprogramma met grote financiële belangen.)
Ik denk dat hij veel zwaarder gestraft gaat worden dan Thijs en dat isquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
En wat ik op nu.nl lees was een van die meiden die hij coachte echt nog heel jong.
Als er bewijs is, heeft ie echt een heel groot probleem.
Zijn zelf ook bekend. Dus ik denk niet dat dat nog indruk maakt. Zo groot is Ali B nou ook weer niet.quote:
Ik denk het eigenlijk niet.... mbt Thijs zijn er overduidelijk bewijzen....quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel zwaarder gestraft gaat worden dan Thijs en dat is![]()
Ja, maar hier is het niet alleen het woord van Ali tegen Ellen hè.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:29 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.... mbt Thijs zijn er overduidelijk bewijzen....
Mwah. Heeft eerder met machtsposities te maken en de showbizz waarin sommige types denken dat ze onaantastbaar zijn. Dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:
Nee ze twijfelt of er penetratie was, daar heeft ze wisselende verklaringen over af gelegd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
Dus Ellen zag een stijve piemel, moest er om lachen, heeft Ali van zich af gehouden....Dus ze is niet verkracht.Wel raar dat dan pontificaal vermeld werd dat ze juist wel is verkracht.
Alom een vreemde zaak. Zal mij er later eens wat beter over in lezen.
Inderdaad. Er zitten wel aantoonbare inconsistenties in de verhalen van de dames, inclusief getuigenverklaringen die hen tegenspreken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
En wat ik op nu.nl lees was een van die meiden die hij coachte echt nog heel jong.
Als er bewijs is, heeft ie echt een heel groot probleem.
Het is een heel raar verhaal zelfs.... er klopt echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
Dus Ellen zag een stijve piemel, moest er om lachen, heeft Ali van zich af gehouden....Dus ze is niet verkracht.Wel raar dat dan pontificaal vermeld werd dat ze juist wel is verkracht.
Alom een vreemde zaak. Zal mij er later eens wat beter over in lezen.
Hoe ga je het dwang component bewijzen? Daar is op zijn minst grote twijfel over.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar hier is het niet alleen het woord van Ali tegen Ellen hè.
Maar ook van Ali tegen Birgit
Ali tegen Jill.
Ali tegen Iris
Ali tegen beppie en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ik weet niet wat ik moet voorstellen bij de v en o, maar is dit niet precies wat een onschuldig persoon zou doen? Ontkennen en boos worden op de uiter van de valse beschuldiging lijkt mij zeer normaal als je hele leven overhoop gaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk wat voor strategie Ali B. voert: DARVO.
D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rappers krijgen juist status van dit soort zaken.
Hilversum zal hem nooit meer in de armen sluiten maar de rapscene wel.
Reverse Victim & Offender.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet voorstellen bij de v en o, maar is dit niet precies wat een onschuldig persoon zou doen? Ontkennen en boos worden op de uiter van de valse beschuldiging lijkt mij zeer normaal als je hele leven overhoop gaat.
Kijk maar naar amerika, hoe vaker je heb gezeten hoe meer respect je afdwingtquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:40 schreef 2dope het volgende:
[..]klopt ja 'de rapscene' houdt van verkrachters. Nog meer zwakzinnige opmerkingen in petto?
Dat ze daar in het algemeen ook van criminelen houden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:40 schreef 2dope het volgende:
[..]klopt ja 'de rapscene' houdt van verkrachters. Nog meer zwakzinnige opmerkingen in petto?
Trquote:
Bron? En dan graag met betrekking tot de gehele rapscene hè, dus niet met anekdotes aankomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kijk maar naar amerika, hoe vaker je heb gezeten hoe meer respect je afdwingt
Een strafblad is een verplicht accessoire.
Hmm redelijk zwakzinnig inderdaad al krijg je een paar punten aftrek door de nuance 'in het algemeen'quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat ze daar in het algemeen ook van criminelen houden?
Hoe pers ik er nog een traantje uit.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zal druk worden met bezoek in de gevangenis![]()
Familie wil jou dood’
Ali heeft het echt verbruid bij zijn familie. “Iedereen in de familie haat jou op dit moment en iedereen praat over jou Ali van: ‘We zien hem op dit moment liever dood dan levend.’ Dus wij als familie Bouali ontkennen alles wat jij over ons familielid zegt. Het is onze broer. Jouw opa vervloekt je uit Marokko. Die vervloekt jou.”
De schade die Ali aanricht in de familie is ongelooflijk, aldus de oom. “Wat jouw opa heeft gezien met zijn leeftijd van boven de negentig jaar, Ali. Hij belt mij om de paar dagen om jou en als je eens wist wat op jouw hoofd staat, dat wil je niet weten. Jij staat als de vijand nummer één van de Bouali’s op dit moment.”
https://www.mediacourant.(...)iet-jou-liever-dood/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |