abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213882339
De langverwachte rechtszaak van Ali B, die twee dagen duurt, begint woensdag in Haarlem. De rapper en voormalig coach van the Voice of Holland wordt verdacht van twee verkrachtingen en twee aanrandingen van in totaal drie vrouwen. Wat kunnen we verwachten en wat hangt hem boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?

Alexander van Eenennaam, Raymond Boere 11-06-24, 20:30

Waar wordt Ali B precies van verdacht?
De aanklacht tegen Ali B is grofweg in drie delen te splitsen. De ‘oudste’ zaak is die van zangeres Ellen ten Damme. In het voorjaar van 2014 was zij met Ali in Marokko voor het tv-programma Ali B en de muziekkaravaan. Daar zou de rapper ’s nachts haar kamer zijn binnengedrongen en Ten Damme tot seks hebben gedwongen. De zangeres heeft daarover wel verklaard bij de politie, maar deed geen aangifte. Desondanks ging het Openbaar Ministerie over tot vervolging.

De tweede aanklacht in chronologische volgorde is de aanranding, op 29 mei 2018, van zangeres Jill Helena. In 2013 haalde zij in the Voice of Holland als pupil van Ali de finale. De rapper zou haar in 2018 in een auto hebben meegenomen naar een afgelegen bospad en haar daar hebben gedwongen tot ‘ontuchtige handelingen’.

Bij de derde vrouw, een destijds 20-jarige muzikante die aanwezig was bij een schrijverskamp, gaat het om zowel een aanranding als een verkrachting. Zij vertelde daar in januari 2020 over in de uitzending van het onlineprogramma Boos van Tim Hofman. Zij had orale seks met een andere artiest op het moment dat Ali B zonder toestemming zijn vingers in haar stak. Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.

Wat mogen we verwachten van de rechtszaak?
Op de eerste dag komen de feiten op tafel. De rechters bespreken met Ali B minutieus de aangiftes en zullen hem aan de tand voelen over wat er allemaal is gebeurd. Ook de slachtoffers krijgen de gelegenheid iets te zeggen. Naar verwachting maakt het Openbaar Ministerie aan het einde van de dag bekent welke straf ze tegen B. eisen. Donderdag, de tweede procesdag, voert advocaat Bart Swier van Ali B zijn verdediging en krijgt Ali B aan het einde van de zitting het laatste woord.

Bart Swier, advocaat
De rapper zal zowel woensdag als donderdag ingaan op vragen van de rechtbank. Tot nu toe heeft hij de aantijgingen ontkend, maar in de rechtbank zal hij voor het eerst in detail treden. Ook zal hij volgens zijn advocaat Swier journalisten te woord staan. ,,Ali B ontkent nog steeds alle beschuldigingen en zal daarover ook uitgebreid verklaren tijdens de zitting en ingaan op alle vragen van de rechters. Ali B wil graag zijn verhaal doen. Zijn stem en beelden mogen worden opgenomen en uitgezonden. Ook loopt hij voor geen enkele journalist weg.”

Niet alleen het verhaal van Ali B komt aan bod, ook het vermeende slachtoffer Jill Helena zal haar kant van het verhaal vertellen. Volgens slachtofferadvocaat Sébas Diekstra heeft ze het zwaar in de aanloop naar het proces. ,,Jill is ontzettend gespannen en ziet enorm op tegen de rechtszaak. Ondanks haar inspanningen om rustig te blijven, heeft ze al weken last van hevige hartkloppingen”, aldus Diekstra. ,,Toch is ze vastbesloten om door te zetten. Ze beseft hoe belangrijk het is om haar verhaal te doen. Ze hoopt dat dit voor haar eindelijk de afsluiting zal zijn van iets waar zij al jaren mee worstelt.”

Ellen ten Damme is niet aanwezig bij de rechtszaak. Zij hield het bij een verklaring bij de politie. Daarmee steunt zij andere slachtoffers, maar mengt ze zich niet actief in het proces.

Wat hangt Ali B boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?
Wanneer de rechters hem schuldig bevinden aan verkrachting, dan wordt het sowieso een gevangenisstraf. De wet schrijft voor dat een taakstraf bij zo’n ernstig vergrijp niet opgelegd mag worden. Al zijn er rechters die deze regel in het verleden hebben omzeild, door één dag cel op te leggen in combinatie met een taakstraf. De maximumstraf voor verkrachting is twaalf jaar, maar dan gaat het om de zwaarste omstandigheden. Mocht Ali B worden veroordeeld, dan zal het er voor wat betreft de zwaarte van de straf ook van afhangen hoeveel van de aanklachten wettelijk en overtuigend worden bewezen. De uitspraak is vooralsnog voorzien voor 27 juni.

https://www.ad.nl/show/al(...)verwachten~a408d025/

'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.' :? Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent. :{

:T
speak only if it improves the silence.
pi_213882382
Wat een ontzettende lul is het ook
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:08:01 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882387
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:06 schreef BeriBeri het volgende:
Kom je daar nu pas achter :?
pi_213882392
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:06 schreef BeriBeri het volgende:
Het is vooral iemand zonder enige vorm van zelfreflectie :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213882395
Ik vind dit soort zaken fascinerend. Hoe kun je ooit zonder redelijke twijfel aantonen dat seks tussen personen in 2014 verkrachting was?
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 17:10:18 #6
236264 crew  capricia
pi_213882403
Tuurlijk Ali. Gaat vast goedkomen.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:10:33 #7
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882406
Knuffel Marokkaan _O- _O- _O-

Indenk niet dat iemand hem nog wil knuffelen _O-
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:10:43 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213882410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind dit soort zaken fascinerend. Hoe kun je ooit zonder redelijke twijfel aantonen dat seks tussen personen in 2014 verkrachting was?
Gerede twijfel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213882411
quote:
En waarom komt men daar nu ineens mee :')
pindazakje
pi_213882414
quote:
Dat is ook heel lastig, zoals bewijslast in dit soort zaken altijd vrij lastig is. Heb alleen wel het idee dat het eerherstel waar Ali zo naar op zoek was er in ieder geval niet gaat komen ook al wordt ie vrijgesproken van strafbare feiten.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:11:59 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882418
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef capricia het volgende:

[ x ]
Zijn deur staat altijd open, |:(

Want zijn vrouw is aan het verhuizen |:) *O* *O*
pi_213882431
quote:
Je zou met behulp van getuigen en whatsapp berichten iets aan kunnen tonen. Maar over het algemeen is dat ook vrij lastig.

Ik denk zelf ook dat Ali B een sterke zaak heeft, en dat hij door een gebrek aan bewijs vrijuit gaat.
pi_213882433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat is ook heel lastig, zoals bewijslast in dit soort zaken altijd vrij lastig is. Heb alleen wel het idee dat het eerherstel waar Ali zo naar op zoek was er in ieder geval niet gaat komen ook al wordt ie vrijgesproken van strafbare feiten.
Rappers krijgen juist status van dit soort zaken.

Hilversum zal hem nooit meer in de armen sluiten maar de rapscene wel.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:16:21 #14
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213882440
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef capricia het volgende:

[ x ]
:') :') :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213882458
twitter

@Zipportal als gij koud neervalt bende gij schuld
pi_213882461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

is het een rapper dan? Ik dacht gewoon een eenvoudige volkszanger tegenwoordig....
pi_213882469
Overigens was Ali B coach bij The Voice en had hij toen een affaire met zijn kandidaat.

Kan daar juridisch nog wat mee gedaan worden? Een relatie tussen docent en scholier is strafbaar, of geldt dat niet omdat het hier om een spelprogramma gaat? (Wel een spelprogramma met grote financiële belangen.)
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:21:39 #18
438527 MissButterflyy
pi_213882474
Hij ziet zichzelf echt als het zielige slachtoffer. Snif snif ;(
pi_213882476
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]

@:Zipportal als gij koud neervalt bende gij schuld
Als ik het zo aanhoor is er geen sprake van brute verkrachting met geweld ofzo. Als je elkaar dan jaren lang niet onder ogen durft te komen lopen de emoties natuurlijk hoog op.

Dit zie ik vaker, dat veel vrouwen vertikken een gesprek aan te gaan. Ook bij Ali B, er is er niet eentje die even wilt praten.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:22:41 #20
438527 MissButterflyy
pi_213882478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef luxerobots het volgende:
Overigens was Ali B coach bij The Voice en had hij toen een affaire met zijn kandidaat.

Kan daar juridisch nog wat mee gedaan worden? Een relatie tussen docent en scholier is strafbaar, of geldt dat niet omdat het hier om een spelprogramma gaat? (Wel een spelprogramma met grote financiële belangen.)
Dat kan inderdaad echt niet. Is niet gelijkwaardig en hij heeft ook een machtspositie over zijn kandidaten die hij coacht.
Ik vermoed dat een coach strafbaar is in dit geval.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:23:45 #21
438527 MissButterflyy
pi_213882485
En wat ik op nu.nl lees was een van die meiden die hij coachte echt nog heel jong.
Als er bewijs is, heeft ie echt een heel groot probleem.
pi_213882492
Het is inmiddels wel duidelijk wat voor strategie Ali B. voert: DARVO.

D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
pi_213882496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
En waarom komt men daar nu ineens mee :')
Dat is verklaarbaar en inmiddels ook onderzocht in studies. Slachtoffers denken, voornamelijk als de dader een bekend persoon is, dat ze niet worden geloofd.

Doordat er meer mensen opstonden, staan ze mentaal een stuk sterker en durven de stap daardoor te zetten.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:26:12 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
En Thijs heeft daar een succes mee gehad |:) _O- _O- _O-
pi_213882510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef luxerobots het volgende:

Het OM heeft benadrukt dat alle zaken volledig los staan en niks te maken hebben met the voice.

Daarnaast is hij zijn relatie pas begonnen toen hij geen invloed meer had op de uitslag, een van de eerste tweets van Saskia.

"5 uur geleden
Hun affaire zou volgens Jill zijn begonnen op de avond van de finale van The Voice, nadat de rapper geen zeggenschap meer had over haar lot in het programma. Volgens Ali B is dit na de finale van het programma geweest. De relatie ging volgens Jill Helena kort daarna over, maar de twee bleven elkaar af en toe zien. Volgens Ali B duurde de relatie tot 2018. De rapper zegt altijd duidelijk te zijn geweest dat hij bij zijn gezin zou blijven."

[ Bericht 20% gewijzigd door TjjWester op 12-06-2024 17:48:06 ]
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:26:56 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882514
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
En wat ik op nu.nl lees was een van die meiden die hij coachte echt nog heel jong.
Ik denk dat hij veel zwaarder gestraft gaat worden dan Thijs en dat is ^O^ ^O^
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:27:58 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213882523
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 16:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom niet?
Zijn zelf ook bekend. Dus ik denk niet dat dat nog indruk maakt. Zo groot is Ali B nou ook weer niet.
pi_213882534
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ik denk dat hij veel zwaarder gestraft gaat worden dan Thijs en dat is ^O^ ^O^
Ik denk het eigenlijk niet.... mbt Thijs zijn er overduidelijk bewijzen....
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:30:47 #29
438527 MissButterflyy
pi_213882540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:29 schreef okzbow het volgende:

[..]
Ik denk het eigenlijk niet.... mbt Thijs zijn er overduidelijk bewijzen....
Ja, maar hier is het niet alleen het woord van Ali tegen Ellen hè.
Maar ook van Ali tegen Birgit
Ali tegen Jill.
Ali tegen Iris
Ali tegen beppie en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
pi_213882541
Dit is wel een opvallende uitspraak:

Advocaat Jager krijgt nu het woord. Zij leest een verklaring van Naomi voor. "Ik ben niet het ideale slachtoffer", leest ze voor. Er wordt gesproken van veel emotionele bagage. In het verhaal wordt benadrukt dat Naomi op het moment van het schrijverskamp geen sekswerker was.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:31:21 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882548
https://www.parool.nl/kun(...)ps://www.google.com/

Hij heeft een zoon uit 2009 :')

Leuk op schoolplein :|W
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:33:44 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882569
Zal druk worden met bezoek in de gevangenis |:)

Familie wil jou dood’

Ali heeft het echt verbruid bij zijn familie. “Iedereen in de familie haat jou op dit moment en iedereen praat over jou Ali van: ‘We zien hem op dit moment liever dood dan levend.’ Dus wij als familie Bouali ontkennen alles wat jij over ons familielid zegt. Het is onze broer. Jouw opa vervloekt je uit Marokko. Die vervloekt jou.”

De schade die Ali aanricht in de familie is ongelooflijk, aldus de oom. “Wat jouw opa heeft gezien met zijn leeftijd van boven de negentig jaar, Ali. Hij belt mij om de paar dagen om jou en als je eens wist wat op jouw hoofd staat, dat wil je niet weten. Jij staat als de vijand nummer één van de Bouali’s op dit moment.”

https://www.mediacourant.(...)iet-jou-liever-dood/
pi_213882574
Dus Ellen zag een stijve piemel, moest er om lachen, heeft Ali van zich af gehouden....Dus ze is niet verkracht.Wel raar dat dan pontificaal vermeld werd dat ze juist wel is verkracht.

Alom een vreemde zaak. Zal mij er later eens wat beter over in lezen.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:34:11 #34
438527 MissButterflyy
pi_213882575
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:31 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Zoals elke Marokkaan
Mwah. Heeft eerder met machtsposities te maken en de showbizz waarin sommige types denken dat ze onaantastbaar zijn. Dat moet maar eens afgelopen zijn.
pi_213882582
Ik zit de blog van nu.nl nog eens te lezen.

De hond heeft verklaart dat zij geen negatieve ervaringen heeft gehad met Ali b, na een blauwtje is hij afgedropen

Dat is me totaal ontgaan
pi_213882589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
Dus Ellen zag een stijve piemel, moest er om lachen, heeft Ali van zich af gehouden....Dus ze is niet verkracht.Wel raar dat dan pontificaal vermeld werd dat ze juist wel is verkracht.

Nee ze twijfelt of er penetratie was, daar heeft ze wisselende verklaringen over af gelegd.
pi_213882606
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Inderdaad. Er zitten wel aantoonbare inconsistenties in de verhalen van de dames, inclusief getuigenverklaringen die hen tegenspreken.
pi_213882611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:34 schreef Gibson88 het volgende:

Het is een heel raar verhaal zelfs.... er klopt echt helemaal niets van.
pi_213882618
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, maar hier is het niet alleen het woord van Ali tegen Ellen hè.
Maar ook van Ali tegen Birgit
Ali tegen Jill.
Ali tegen Iris
Ali tegen beppie en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Hoe ga je het dwang component bewijzen? Daar is op zijn minst grote twijfel over.

Zonder dwang geen verkrachting.
pi_213882620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

D - Deny
A - Attack
R - Reverse
V - Victim
O - Offender
Ik weet niet wat ik moet voorstellen bij de v en o, maar is dit niet precies wat een onschuldig persoon zou doen? Ontkennen en boos worden op de uiter van de valse beschuldiging lijkt mij zeer normaal als je hele leven overhoop gaat.
  Eindredactie Games woensdag 12 juni 2024 @ 17:40:55 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213882639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

:') klopt ja 'de rapscene' houdt van verkrachters. Nog meer zwakzinnige opmerkingen in petto?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:42:02 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213882649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik moet voorstellen bij de v en o, maar is dit niet precies wat een onschuldig persoon zou doen? Ontkennen en boos worden op de uiter van de valse beschuldiging lijkt mij zeer normaal als je hele leven overhoop gaat.
Reverse Victim & Offender.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213882695
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
:') klopt ja 'de rapscene' houdt van verkrachters. Nog meer zwakzinnige opmerkingen in petto?
Kijk maar naar amerika, hoe vaker je heb gezeten hoe meer respect je afdwingt

Een strafblad is een verplicht accessoire.
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:46:56 #44
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_213882698
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
Dat ze daar in het algemeen ook van criminelen houden?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:49:06 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882723

Daar denk je nu pas aan :|W
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:50:02 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Miss 200.000.000! woensdag 12 juni 2024 @ 17:53:57 #47
367000 roos94
  Eindredactie Games woensdag 12 juni 2024 @ 17:54:30 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213882778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Bron? En dan graag met betrekking tot de gehele rapscene hè, dus niet met anekdotes aankomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Dat ze daar in het algemeen ook van criminelen houden?
Hmm redelijk zwakzinnig inderdaad al krijg je een paar punten aftrek door de nuance 'in het algemeen'
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_213882779
quote:
Hoe pers ik er nog een traantje uit.
  Spellchecker woensdag 12 juni 2024 @ 17:56:54 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213882804
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zal druk worden met bezoek in de gevangenis |:)

Familie wil jou dood’

Ali heeft het echt verbruid bij zijn familie. “Iedereen in de familie haat jou op dit moment en iedereen praat over jou Ali van: ‘We zien hem op dit moment liever dood dan levend.’ Dus wij als familie Bouali ontkennen alles wat jij over ons familielid zegt. Het is onze broer. Jouw opa vervloekt je uit Marokko. Die vervloekt jou.”

De schade die Ali aanricht in de familie is ongelooflijk, aldus de oom. “Wat jouw opa heeft gezien met zijn leeftijd van boven de negentig jaar, Ali. Hij belt mij om de paar dagen om jou en als je eens wist wat op jouw hoofd staat, dat wil je niet weten. Jij staat als de vijand nummer één van de Bouali’s op dit moment.”

https://www.mediacourant.(...)iet-jou-liever-dood/
Ja

ex-vrouw Ali B. wil niet met hem gezien worden
pi_213882811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ali B zit toch helemaal niet in die scene?

Het is een popartiest, maar er zit geen enkele technische begaafdheid in als het om rappen gaat. In de rapscene waar je met een strafblad een toffe peer lijkt, denk ik niet dat ze heel veel acht slaan op Ali B.
-nee-
pi_213882819
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ali B zit toch helemaal niet in die scene?

Het is een popartiest, maar er zit geen enkele technische begaafdheid in als het om rappen gaat. In de rapscene waar je met een strafblad een toffe peer lijkt, denk ik niet dat ze heel veel acht slaan op Ali B.
Nog niet, maar ik zie het ook niet gebeuren dat hilversum hem terug neemt.
pi_213882848
Krachtige verklaring van Jill Helena O+
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:03:54 #54
438527 MissButterflyy
pi_213882860
quote:
Ik begreep dat zij ook in de showbizz werkt en goed verdiend, of een bedrijf heeft samen met hem ofzo?

Hopelijk gaat ze nu echt scheiden.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:04:56 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213882869
twitter

Ali en oprecht :|W _O- _O- _O-
pi_213882910
Ik heb het gevoel dat met name zachtmoedige rondneukerde BN'ers worden gepakt.

Gasten die sterker staan of met veel macht, zoals Jeroen Pauw en Johnny de Mol, zullen gewoon de dans ontspringen, enerzijds omdat Pauw wat meer intellectuele vrouwen pakte, anderzijds omdat Johnny's vader gewoon kan bepalen of jij een carrière hebt niet.

Ik beschuldig geen van tweeën ervan schuldig te zijn aan verkrachting, maar dat ze aan de lopende band vrouwen afwerkten waarvan sommigen zich achteraf misschien ook afvragen of ze het wel wilden, daar twijfel ik niet aan.

Kijk ook zo'n Gerard Joling die geregeld ongevraagd zijn tong bij een hetero man in hun mond steekt, dat is aanranding, gewoon op foto, maar dat wordt weggelachen, stel je voor dat Frans Timmermans dat zou doen.

Dan zo'n 38 jarige Bridget Maasland die in de Natte Kat zonder slip de ik meen 18 jarige Hazes verleidde, verander die namens eens in Marco Borsato en Maan. Dan wordt het opeens een akelige situatie.

Ik vind dat mannen zo gigantisch de lul zijn, en zij ook eens aangifte moeten gaan doen, wanneer ze verleid worden tot sex door een vrouw is het geen verkrachting, maar zij kunnen nooit achteraf aangifte doen. Of wanneer het bv gewoon van twee kanten kwam, altijd zijn vrouwen de slachtoffers.

Zogenaamd zijn we zo gelijk, en is een man "lucky" wanneer hij door een geile vrouw wordt benaderd, maar andersom ookal wordt een man gestalkt, hij is altijd dader.

En hele carrières die niks te maken hebben met wat deze lui tussen de lakens of in kelders uitvoeren, zijn om zeep. Openlijk aan de schandpaal, gelijk bij aanvang.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:07:50 #57
438527 MissButterflyy
pi_213882922
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Hahahaha!
_O-
pi_213882964
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Za het volgende:

Gasten die sterker staan of met veel macht, zoals Jeroen Pauw en Johnny de Mol, zullen gewoon de dans ontspringen, enerzijds omdat Pauw wat meer intellectuele vrouwen pakte, anderzijds omdat Johnny's vader gewoon kan bepalen of jij een carrière hebt niet.

Ik beschuldig geen van tweeën ervan schuldig te zijn aan verkrachting, maar dat ze aan de lopende band vrouwen afwerkten waarvan sommigen zich achteraf misschien ook afvragen of ze het wel wilden, daar twijfel ik niet aan.

Kijk ook zo'n Gerard Joling die geregeld ongevraagd zijn tong bij een hetero man in hun mond steekt, dat is aanranding, gewoon op foto, maar dat wordt weggelachen, stel je voor dat Frans Timmermans dat zou doen.

Dan zo'n 38 jarige Bridget Maasland die in de Natte Kat zonder slip de ik meen 18 jarige Hazes verleidde, verander die namens eens in Marco Borsato en Maan. Dan wordt het opeens een akelige situatie.

Ik vind dat mannen zo gigantisch de lul zijn, en zij ook eens aangifte moeten gaan doen, wanneer ze verleid worden tot sex door een vrouw is het geen verkrachting, maar zij kunnen nooit achteraf aangifte doen. Of wanneer het bv gewoon van twee kanten kwam, altijd zijn vrouwen de slachtoffers.

Zogenaamd zijn we zo gelijk, en is een man "lucky" wanneer hij door een geile vrouw wordt benaderd, maar andersom ookal wordt een man gestalkt, hij is altijd dader.

En hele carrières die niks te maken hebben met wat deze lui tussen de lakens of in kelders uitvoeren, zijn om zeep. Openlijk aan de schandpaal, gelijk bij aanvang.
Niet alles gelezen maar Hazes was geen 18, dus gewoon bij de feiten houden graag i.p.v. maar wat roepen en framen.
pi_213882974
twitter

RIP hookers punt nl
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:15:01 #60
438527 MissButterflyy
pi_213883006
quote:

Wat een emo post. Al die arme mannen toch, slachtoffer van vrouwen die erop belust zijn die arme mannen erin te tuinen en helemaal kaal te plukken.
En je ‘feiten’ kloppen niet eens, er zijn ook vrouwen die mannen stalken en ervoor zijn veroordeeld.
pi_213883007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nog niet, maar ik zie het ook niet gebeuren dat hilversum hem terug neemt.
Na die krokodillentranen denk ik dat het overal een beetje klaar voor hem is. Dat wordt studio's verhuren, meer niet.
-nee-
pi_213883012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:11 schreef Shii het volgende:

Niet alles gelezen maar Hazes was geen 18, dus gewoon bij de feiten houden graag i.p.v. maar wat roepen en framen.
Niet toen ze een relatie kregen, maar op dat huwelijksfeest de ranzigheid met Bridget in 2014 wel, nou 19 hooguit.
pi_213883013
quote:
Boehoehoe, wat is die toch zielig :'(
pi_213883017
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Reverse Victim & Offender.
Maar even in het hypothetische geval dat hij onschuldig is: dan is hij in deze toch ook het slachtoffer geworden?
  Spellchecker woensdag 12 juni 2024 @ 18:16:52 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213883023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik begreep dat zij ook in de showbizz werkt en goed verdiend, of een bedrijf heeft samen met hem ofzo?

Hopelijk gaat ze nu echt scheiden.
Volgens mij haar eigen bedrijf.
En ^O^
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:18:14 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213883037
pi_213883047
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:11 schreef superniger het volgende:
[ x ]

RIP hookers punt nl
Reviews bitte @Zipportal
U MAD?
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:20:22 #68
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213883052
Ali heeft echt een joekel van een neus
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:22:12 #69
438527 MissButterflyy
pi_213883064
twitter

Hij onderbrak een slachtofferverklaring met gesmeek om een gesprek. Dit geeft wel aan wat zijn probleem is, hij accepteert geen nee, probeert zelfs live in de rechtbank een grens over te gaan.
pi_213883118
Dat 'ie maar voorgoed achter slot en grendel mag verdwijnen, enge smeerlap.
Aan het typen...
pi_213883122
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:15 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Boehoehoe, wat is die toch zielig :'(
Ali Boehoeali
pi_213883138
Ali kan altijd nog drugsdealer worden
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:29:52 #73
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213883150
quote:

Ben het met je eens.

Wat mij wel opvalt, het zijn altijd blanke dames. In het geval van Ali B zal dat wel komen omdat hij hen ziet als hoer, zoals een groot gedeelte van de Marokkanen.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:30:59 #74
438527 MissButterflyy
pi_213883164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ali Boehoeali
Ali Beest
pi_213883166
twitter

woensdag 12 juni 2024 @ 18:32:07 #76
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213883172
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt door al zijn leugens, Allah straft onmiddelijk
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:34:10 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213883198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
pi_213883206
Voor mij staat nog niet vast dat hij schuldig is, daar wacht ik echt de uitspraak van de rechter voor af.

Vreemdgaan zelf, het bedriegen vooral, is niet fraai maar geen reden om iemand te cancellen (ware het niet dat ik sowieso al niet naar hem keek of luisterde voor deze affaire)
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 18:36:48 #79
236264 crew  capricia
pi_213883222
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Die Ali die accepteert geen Nee. Zelfs niet in de rechtbank.
Wat een creep.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213883248
Janken dat je eigen vrouw bedrogen is.

Door jou!

AliGOD _O_ _O-
blablablabla
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:39:16 #81
438527 MissButterflyy
pi_213883249
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
Voor mij staat nog niet vast dat hij schuldig is, daar wacht ik echt de uitspraak van de rechter voor af.

Vreemdgaan zelf, het bedriegen vooral, is niet fraai maar geen reden om iemand te cancellen (ware het niet dat ik sowieso al niet naar hem keek of luisterde voor deze affaire)
Het ziet er niet goed voor hem uit, als zo veel vrouwen, bekende Nederlander of niet, aangeven dat hij ze op z’n minst heeft lastig gevallen en aangerand.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:39:48 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213883254
Waar zit Saskia vanavond aan tafel talkshow :?
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 18:39:53 #83
236264 crew  capricia
pi_213883256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]

Hij onderbrak een slachtofferverklaring met gesmeek om een gesprek. Dit geeft wel aan wat zijn probleem is, hij accepteert geen nee, probeert zelfs live in de rechtbank een grens over te gaan.
Dat was me wel duidelijk. Enge enge man.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213883257
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt door al dat liegen
pi_213883272
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar zit Saskia vanavond aan tafel talkshow :?
twitter

Moeke!!! @Wereldgozer @Coco @maxi-mus
pi_213883275
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het ziet er niet goed voor hem uit, als zo veel vrouwen, bekende Nederlander of niet, aangeven dat hij ze op z’n minst heeft lastig gevallen en aangerand.
Het ziet er slecht uit, maar ik ben er wel voor om mensen (te proberen) niet af te schrijven alvorens een rechter een oordeel heeft uitgesproken.

Die andere figuren van de Voice affaire worden geloof ik niet vervolgd, terwijl ik aanvankelijk sterk de indruk kreeg dat ze ook schuldig waren aan iets (of misschien zijn, geen idee, ik ben niet helemaal up to date).
pi_213883276
Trali B _O-
pi_213883292
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:

Wat een emo post. Al die arme mannen toch, slachtoffer van vrouwen die erop belust zijn die arme mannen erin te tuinen en helemaal kaal te plukken.
Hoezo emo, het is onrechtvaardig.
De ene na de andere verdwijnt van het toneel, nog voor er een rechter aan te pas is gekomen, een beschuldiging volstaat.

Van veel lui van wie we weten dat ze in de rondte n**kten, en die lijst is lang, zul je nooit iets horen.

Gerard Joling mag mannen vrijelijk on camera iedereen aanranden:

Jan Versteegh:

Brigitte Nijman:

Nogmaals, vervang Joling eens met Frans Timmermans of Humberto Tan.
Het is gewoon een openlijke smeerlap, en iedereen vindt dat normaal.

quote:
En je ‘feiten’ kloppen niet eens, er zijn ook vrouwen die mannen stalken en ervoor zijn veroordeeld.
Welke vrouw is ooit veroordeeld voor het verkrachten van een man?
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 18:42:47 #89
236264 crew  capricia
pi_213883293
Hij heeft zijn zaak niet veel goeds gedaan hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:43:07 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213883299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]
Moeke!!! @:wereldgozer @:coco @:maxi-mus
En de onvermijdelijke Marjan Olfers. -O-
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:43:41 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213883307
Zaak van Marco Borsato is pas in 2025
pi_213883308
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:42 schreef Za het volgende:

[..]
Hoezo emo, het is onrechtvaardig.
De ene na de andere verdwijnt van het toneel, nog voor er en rechter aan te pas is gekomen.

Van veel lui van wie we weten dat ze in de rondte n**kten, en die lijst is lang, zul je nooit iets horen.

Gerard Joling mag mannen vrijelijk on camera iedereen aanranden:

Jan Versteegh:
[ afbeelding ]

Brigitte Nijman:
[ afbeelding ]

Nogmaals, vervang Joling eens met Frans Timmermans of Humberto Tan.
Het is gewoon een openlijke smeerlap, en iedereen vindt dat normaal.
[..]
Welke vrouw is ooit veroordeeld voor het verkrachten van een man?
Even los van alles in deze zaak, een man ongevraagd op de mond zoenen zoals Joling hier doet is natuurlijk ook walgelijk.
pi_213883318
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:41 schreef BeriBeri het volgende:
Trali B _O-
:J
pi_213883326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En de onvermijdelijke Marjan Olfers. -O-
Erg jammer.
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 18:45:40 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213883340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]
Moeke!!! @:wereldgozer @:coco @:maxi-mus
Hoe laat?
What can change the nature of a man?
pi_213883349
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:

Even los van alles in deze zaak, een man ongevraagd op de mond zoenen zoals Joling hier doet is natuurlijk ook walgelijk.
Kijk nog even terug svp, ik heb er ook een geplaatst waarbij hij het bij een vrouw doet.
pi_213883351
RTL Boulevard met Aran Bade volledig op het orgel _O-

Die kan er klaarblijkelijk niet heel objectief meer naar kijken
pi_213883371
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:46 schreef Za het volgende:

[..]
Kijk nog even terug svp, ik heb er ook een geplaatst waarbij hij het bij een vrouw doet.
Dat is dan ook walgelijk, iemand zo ongevraagd plat op de bek pakken is sowieso fout
pi_213883380
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 16:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar de tijd dat vrouwen zwijgen is aan het veranderen. Je kan het niet meer straffeloos doen.
Er is inmiddels niemand meer over om straf te krijgen voor wat er bij de voice is gebeurd, dus kennelijk kan wat er dan ook precies is gebeurd wel degelijk straffeloos.

En dat roept dan weer de vraag op of er wel iets strafbaars is gebeurd.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:49:39 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213883396
Ali B doet huilie tijdens verkrachtingszaak

https://www.dumpert.nl/item/100094764_45dc6e9a

_O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')