Bij sporters zie je het ook veel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel makkelijk gezegd. Dan zou elke bekende Hollywood acteur dit toch ook hebben? Ook als je veel aandacht krijgt (wat denk ik best mee viel bij Ali B), begrijp je toch nog wel "nee dit wil ik niet"?
Aangerand of verkracht worden is het "druk hebben" ja?quote:
Vergeet niet de aantrekkingskracht die bekende mannen op vrouwen hebben. Mannen interesseert het eigenlijk niks of een vrouw bekend is, die k kijken naar de aantrekkelijkheid an sich. Voor vrouwen is die bekendheid zelf juist het aantrekkelijke.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel makkelijk gezegd. Dan zou elke bekende Hollywood acteur dit toch ook hebben? Ook als je veel aandacht krijgt (wat denk ik best mee viel bij Ali B), begrijp je toch nog wel "nee dit wil ik niet"?
quote:Ten Damme zou tegen Frank Barendse, manager bij platenlabel Spec en oom van Ali B's vrouw, hebben gezegd dat hij de rapper in de gaten moest houden en dat Ali B niet spoort. Barendse zegt zeker te weten dat ze dit niet tegen hem heeft gezegd.
quote:Paul Witteman is gevraagd naar een opmerking die Ten Damme over Ali B zou hebben gemaakt bij het napraten na een uitzending van Pauw & Witteman. Witteman kan zich dat niet herinneren. Jeroen Pauw ontkent ooit iets van Ten Damme of Witteman te hebben gehoord over wat er tussen haar en Ali B gebeurd zou zijn.
Elke keer met getrouwde mannen omgaan. Ik heb niet zoveel met Iris.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangerand of verkracht worden is het "druk hebben" ja?![]()
Ik denk niet dat dat voor Ellen ten Damme en Birgit Schuurman nog het geval zal zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vergeet niet de aantrekkingskracht die bekende mannen op vrouwen hebben. Mannen interesseert het eigenlijk niks of een vrouw bekend is, die k kijken naar de aantrekkelijkheid an sich. Voor vrouwen is die bekendheid zelf juist het aantrekkelijke.
Veroordeeldquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:11 schreef Black_Baron het volgende:
Als Ali veroordeelt wordt, gaat Geert hem dan het land uit zetten? Zijn Nederlandse paspoort afpakken.
Dat je "niet zoveel hebt met Iris" kan natuurlijk geen reden zijn om dan maar aangerand of verkracht worden "het druk hebben" te gaan noemen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer met getrouwde mannen omgaan. Ik heb niet zoveel met Iris.
Getrouwde mannen zijn ergens onbereikbaar, zijn vaak beschadigde vrouwen die er voor vallen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer met getrouwde mannen omgaan. Ik heb niet zoveel met Iris.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De officier heeft benadrukt dat de gevallen waar hij terecht voor staat niks met the voice te maken hebben.
[ x ]
Wie had dat gedacht? Van nationale knuffelmarokkaan, tot als ongewenste criminele vreemdeling weggaan......quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:11 schreef Black_Baron het volgende:
Als Ali veroordeelt wordt, gaat Geert hem dan het land uit zetten? Zijn Nederlandse paspoort afpakken.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Omdat Geert heldere ideeën heeft over criminele Marokkanen. Laat staan Marokkanen die hier onze vrouwen en meisjes komen verkrachten.
Staat niets over in het regeerakkoord. En zelfs als het er zou staan, moet er nog beleid voor gemaakt worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Omdat Geert heldere ideeën heeft over criminele Marokkanen. Laat staan Marokkanen die hier onze vrouwen en meisjes komen verkrachten.
Maar de tijd dat vrouwen zwijgen is aan het veranderen. Je kan het niet meer straffeloos doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel.
Uiteindelijk blijkt er dan toch niet heel veel meer over dan onvoldoende toezicht op de werkvloer, wat met geile beroemde mannen en jonge aantrekkelijke vrouwen vragen om problemen is.
En soms valt het dan mee en blijkt een tiener waar Borsato niet van af kan blijven geen spijt te krijgen later en de volgende keer beseft zo’n tiener later als ze volwassen is dat die veel oudere man beter had moeten weten en een verknipt moreel kompas heeft (zelfs buiten een afhankelijkheidsrelatie om is het zelden een goed idee).
Wat dat betreft is het voor die beroemde geilaards ook weer dat ze veel worden benaderd door jonge mooie vrouwen waardoor voor hen een oneerbaar voorstel hetzelfde is als bij dansles een dame te dans te vragen. Ook al is iemand dan niet de eerste keuze, even 5 minuten is wel ok.
Dus ik snap ook wel dat zo’n Ali B niet helemaal door heeft gehad dat hij wat afwijkend gedrag heeft vertoond.
Zoals Trump het al zei: als je beroemd bent kun je gewoon een vrouw in haar kruis betasten en ze laten het toe. Maar goed, die staat ook niet bekend om zijn empathisch vermogen natuurlijk.
dit wilde ik net posten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:19 schreef capricia het volgende:
Ali gaat voor niet toerekeningsvatbaar?
[ x ]
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zal ik even zijn reactie voorspellen als hij veroordeeld wordt
Ik herken mij niet in het vonnis en ga in hoger beroep
werkte ook zo goed voor Thijs
Dat staat ook helemaal nergens, dus leg geen woorden in mijn mond.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je "niet zoveel hebt met Iris" kan natuurlijk geen reden zijn om dan maar aangerand of verkracht worden "het druk hebben" te gaan noemen.
Geert kan Marokkanen niet eens uit zijn eigen gedachten zetten laat staan het land uit zetten. Na zijn monsterzege is hij ook teruggekomen op belangrijke punten waarvoor mensen op hem hebben gestemd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |