Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ten Damme is een slimme vrouw, die weet dat het OM alleen kans maakt als ze "dwang" kunnen bewijzen.
Geen verdere getuigen en 10 jaar verder kan ze verklaren wat ze wilt, er is al besproken dat ze wisselende verklaringen heeft afgelegd.
Ik snap echt je logica niet. Zeggen dat je onder dwang seks hebt gehad (verkracht) is verdacht?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ten Damme is een slimme vrouw, die weet dat het OM alleen kans maakt als ze "dwang" kunnen bewijzen.
Geen verdere getuigen en 10 jaar verder kan ze verklaren wat ze wilt, er is al besproken dat ze wisselende verklaringen heeft afgelegd.
En ook dan kun je nog steeds zeggen: die lul niet (pun intended).quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman (oa ook Martijn Krabbe).
Nou en?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman (oa ook Martijn Krabbe).
Lijkt Joling wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:10 schreef matthijst het volgende:
Fijn ventje die Ali,
te pas en te onpas zn tong in iemand mond douwen
Niet opvallend, lachwekkend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen. Ze zegt er geen letsel aan over te houden. De verklaringen van Ten Damme verschillen over of de penetratie is gelukt of niet."
Heel opvallend dat ze over dwang is begonnen en geen idee heeft of de penetratie is gelukt.
De officier heeft benadrukt dat de gevallen waar hij terecht voor staat niks met the voice te maken hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook misstanden kun je opkloppen.
Slechts 1 zaak voor de rechter en dat speelde nota bene jaren later terwijl er kennelijk een affaire aan vooraf is gegaan (correct me if I’m wrong).
Dat is toch wel dunnetjes.
Wat feitelijk werd blootgelegd door Timmetje is iets wat al bekend was onder de naam de Gooische matras ver voordat Timmetje een verliefde blik was in de ogen van zijn ouders.
Naar huidige maatstaven falen van de productiemaatschappij als het gaat om toezicht, maar op zichzelf echt niets nieuws.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen. Ze zegt er geen letsel aan over te houden. De verklaringen van Ten Damme verschillen over of de penetratie is gelukt of niet."
Heel opvallend dat ze over dwang is begonnen en geen idee heeft of de penetratie is gelukt.
Lezen is erg moeilijk voor je...quote:"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen
Het is verdacht dat zij over dwang begint in een zaak waarin het OM wanhopig op zoek is naar juridische dwang.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt je logica niet. Zeggen dat je onder dwang seks hebt gehad (verkracht) is verdacht?
Je logica is letterlijk dat iedereen die iemand beschuldigt van verkrachting verdacht is, dat slaat toch helemaal nergens op?
Ga je nooit horen, gezien maan nooit aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Ik zou ook nog wel eens willen horen of Marco nou die Maan heeft aangeduwd of niet.
Ellen doet het natuurlijk ook voor het geld net als de andere dames volgens een aantal hierquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |