SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
En overal waar Ingebrigtsen komt lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien de Italiaanse kogelstoter ook? Die had wel erg veel voorsprong
Sporzaquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef RipCity het volgende:
Kijken jullie ergens anders? Ik zie alleen maar verspringende donkere mensen?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Italianen vluchten massaal met bootjes naar Tunesië.
Op De Belgquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef RipCity het volgende:
45.06 geloof ik. Loop helaas al 8 jaar niet meer door kutknie. Kan binnenkort wel weer eens proberen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
PR’s op de 10km?
Ik heb een paar jaar geleden 49.09 gelopen bij het lokale rondje. Zelden zo kapot geweest.
Met slecht commentaar van Joris? Dan zit je verkeerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef RipCity het volgende:
Nog wat aangevuld, zo klopt het beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met slecht commentaar en overacting van Joris? Dan zit je verkeerd.
Reclame wordt dus hinderlijk onderbroken door livesport.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:38 schreef Remco het volgende:
De NOS vond het na 20 minuten wel weer tijd voor reclame.
Ik liep mijn snelste 10km tussen km 5 en 15 tijdens de dam tot dam loop. Ergens laag in de 50 minutenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
PR’s op de 10km?
Ik heb een paar jaar geleden 49.09 gelopen bij het lokale rondje. Zelden zo kapot geweest.
Bol is geweest, Mevrouw van Zetten uit Tiel gaat weer wat anders doenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:38 schreef Remco het volgende:
De NOS vond het na 20 minuten wel weer tijd voor reclame.
Lijkt mij een bijzondere aandoening, kutkniequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
45.06 geloof ik. Loop helaas al 8 jaar niet meer door kutknie. Kan binnenkort wel weer eens proberen.
Ik kijk nog hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bol is geweest, Mevrouw van Zetten uit Tiel gaat weer wat anders doen
Afgelopen weekend mijn pr van 34:52 gelopen, heb nog last van mijn benenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
PR’s op de 10km?
Soww dat is snelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Afgelopen weekend mijn pr van 34:52 gelopen, heb nog last van mijn benen
Hier zitten toch sowieso de toppers al in?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:42 schreef Szura het volgende:
zou wel een keer mooi zijn als zo’n kopgroep het haalt
Jezus gast. Serieus? Respectquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dos Santos GOD gaat Noortjes en Amerikaantjes slopenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
400 horden voor mannen zal het niet zoveel anders zijn, denk ik
Gewoon het peloton lappenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:42 schreef Szura het volgende:
zou wel een keer mooi zijn als zo’n kopgroep het haalt
Het is voortaan mevrouw Whiskers uit Tiel?quote:
Koekoekquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk eind dit jaar nog wat aan te scherpen bij een evenement met hazen en meer snellere lopers, liep nu bijna de hele tijd alleenquote:
Niet uit Tiel he?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is voortaan mevrouw Whiskers uit Tiel?
Werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier zitten toch sowieso de toppers al in?
Dit klopt niet eens meer, ben ooit zelfs 3 minuten sneller geweestquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik liep mijn snelste 10km tussen km 5 en 15 tijdens de dam tot dam loop. Ergens laag in de 50 minuten
Als hij maar niet z'n been breekt en op de ER terechtkomt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou het heel leuk vinden als Er een ER springt
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedtquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet uit Tiel he?
Maar ik kijk wel vaker hoor
Ok, wel mede door @:Starflyer
Maar ik vind het wel leuk en deed vroegah zelf aan atletiek![]()
Ok, ok. Misschien trok ik me de "dagjesmensen" enzo te veel aanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedt
Mevrouw van Zetten uit Tiel moet inmiddels toch wel zoveel sport hebben gekeken dat ze een redelijke kenner is?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedt
Ze moeten vaak opspringen voor Russische rakettenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Waarom kunnen Oekraïners zo goed hoogspringen?
Populaire sport aldaar door successen in het verleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Nee, die kijkt alleen de sportjournaals en verder vooral het gebabbel over sport.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel moet inmiddels toch wel zoveel sport hebben gekeken dat ze een redelijke kenner is?
Dan heb je minder last van de wind.quote:
Omdat ze altijd over een stapel dooie Russen moetenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Da's al best veel. No way dat ik sportjournaals ga kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
McColgan m
[..]
Nee, die kijkt alleen de sportjournaals en verder vooral het gebabbel over sport.
En dat doet Klosterhalfen nog niet eens mee.quote:
Zal eens opzoeken hoe dat bij mijn Dam tot Damlopen was. Maar kan me niet voorstellen dat het sneller was dan mijn PR of ik moet het wel raar verdeeld hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit klopt niet eens meer, ben ooit zelfs 3 minuten sneller geweest
De sportjournaals zitten meestal rondom het reguliere journaal, de momenten dat in Tiel de tv aangaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's al best veel. No way dat ik sportjournaals ga kijken.
Ik kijk de sporten die me interesseren, en uiteraard live.
Verbaas mij er altijd wel over dat dit zelden fout gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef kilon het volgende:
Lijkt me toch lastig, dat hoogspringen terwijl de lopers op de 10km zo verspreid over de baan zijn.
Je ziet hem voor het eerst?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andre helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
Ah de Tamberi special.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nu ook wel heel druk en wijd verspreidquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk om tijdens zo’n 10km te moeten springen. Hoe kom je goed in je focus als je de hele tijd moet zoeken naar een goed moment?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sportjournaals zitten meestal rondom het reguliere journaal, de momenten dat in Tiel de tv aangaat.
Het is zijn ding. Tamberi is wel een heldquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een Italiaan.Tamberi?
Waarom?!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is zijn ding. Tamberi is wel een held
Tenzij ze extreem instort wel jaquote:
Olumpies kampioen. Dan mag dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andere helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
Hij won gedeeld goud met een andere atleet tijdens de Olympische Spelen.quote:
Two-Facequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andere helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
Italiaanse rommel.quote:
Nee dat was waardeloosquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij won gedeeld goud met een andere atleet tijdens de Olympische Spelen.
Mooi moment was dat
als ze wint accepteren we die wenkbrauwen natuurlijk gewoonquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:56 schreef wimderon het volgende:
Hondslelijke loopstijl van Warner-Judd, hondslelijke loopstijl van McColgan, hondslelijke wenkbrauwen van Van Es.
Tony van Diepen accepteert die sowieso alquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ze wint accepteren we die wenkbrauwen natuurlijk gewoon
Geloof ik gelijk. Maar wáárom?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij doet het al een tijdje
[ afbeelding ]
Ah, helder. Maar nog steeds verre van logisch. Of mooiquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij won gedeeld goud met een andere atleet tijdens de Olympische Spelen.
Mooi moment was dat
Dat is die guy met de soepele moves van de 4x400 toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tony van Diepen accepteert die sowieso al
Wordt tijd voor blauwe vlaggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:59 schreef kilon het volgende:
Die lopers die ingehaald worden moeten eigenlijk permanent in baan 2 lopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is die guy met de soepele moves van de 4x400 toch?
Die zou je toch bijna van de baan halen. Alsof ze elk moment kan instorten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Warner Jud loopt inderdaad als een dronken mongool
Of op de hakkenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:01 schreef kilon het volgende:
Het zal me niet verbazen als die Belgische Van Es nog in de weg gaat lopen.
Die sluit straks Keith nog inquote:
Dr. Ferrari heeft 24/7 spreekuur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Italiaantjes schroeien enorm. Perfect geprepareerd.
Zeker. Dit had ik totaal niet verwacht.quote:
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dr. Ferrari heeft 24/7 spreekuur.
Zat vast iets door de pasta.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vertrouw die Italianen voor geen meter
Prachtig die ontspanning gehouden. Volledige focus, mooi om te zien. Als ze had geforceerd was ze misschien nog wel ingestort.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Van Es liep die laatste ronde alsof ze nog 10 rondjes door kon
En geheel clean, itt de Italiaantjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Toch ongelofelijk hoeveel medailles WE inmiddels standaard halen met atletiek. Vroeger was het een verdwaalde Som of Blom eens in de 8 jaar
Geen Russen scheelt natuurlijk een stuk op een EK.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Toch ongelofelijk hoeveel medailles WE inmiddels standaard halen met atletiek. Vroeger was het een verdwaalde Som of Blom eens in de 8 jaar
Groente en fruit genotquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En geheel clean, itt de Italiaantjes.
Karin Ruckstuhl op de zevenkamp!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Vroeg pieken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:07 schreef DeeBee het volgende:
Italiaantjes zijn echt ongekend geprepareerd, wonderwerken van dr. Ferrari
Rutger Smith.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En die discuswerper/kogelstoter waar ik de naam van ben vergeten
Zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Triple jump is wel een niveautje hoor
Het is lachwekkendquote:
Die hooguit paar keer per jaar dat ik het zie kan ik er niet wakker van liggen.quote:
Ik zie het pas 1x. Maar gatver..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hooguit paar keer per jaar dat ik het zie kan ik er niet wakker van liggen.
Ik vind het eigenlijk een echt heel stom onderdeelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hinkstapspringen is hoogtepunt van dit toernooi
BLIJVEN STEMMEN OP DE EU MENSENquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:17 schreef hhh38 het volgende:
Maar het zijn dus 2 Cubanen die voor Spanje en Portugal uitkomen?
Snelwandelen dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een echt heel stom onderdeel![]()
Zoiets als steeple chase
Neequote:
Mooi zo. Nu al klaar meequote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:17 schreef hhh38 het volgende:
Maar het zijn dus 2 Cubanen die voor Spanje en Portugal uitkomen?
Het is maar net waar je kijkt. Bij Italie kijken ze vast alleen naar het hoogspringen en minder naar de hink-stap-sprong.quote:
I.i.g. niet zo goed als in Spanje en Portugal. Vooral in Spanje dan, want daar hebben ze altijd wel wat zakken geld klaarstaan voor overlopende Latijns Amerikanen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd, of worden ze in Cuba niet financieel ondersteund?
Ze kunnen nu in ieder geval vrijer reizen zeiden ze van de week. Weet niet meer of het bij Sporza of NOS was.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd, of worden ze in Cuba niet financieel ondersteund?
Dat lijkt mij vrij veel.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Het klopte wel dat het voller minder leeg zit op dinsdag
Tamberi?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schtiel kutventje probeert stoer te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |