De sportjournaals zitten meestal rondom het reguliere journaal, de momenten dat in Tiel de tv aangaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's al best veel. No way dat ik sportjournaals ga kijken.
Ik kijk de sporten die me interesseren, en uiteraard live.
Verbaas mij er altijd wel over dat dit zelden fout gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef kilon het volgende:
Lijkt me toch lastig, dat hoogspringen terwijl de lopers op de 10km zo verspreid over de baan zijn.
Je ziet hem voor het eerst?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andre helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
Ah de Tamberi special.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nu ook wel heel druk en wijd verspreidquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk om tijdens zo’n 10km te moeten springen. Hoe kom je goed in je focus als je de hele tijd moet zoeken naar een goed moment?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sportjournaals zitten meestal rondom het reguliere journaal, de momenten dat in Tiel de tv aangaat.
Het is zijn ding. Tamberi is wel een heldquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een Italiaan.Tamberi?
Waarom?!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is zijn ding. Tamberi is wel een held
Tenzij ze extreem instort wel jaquote:
Olumpies kampioen. Dan mag dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andere helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
Hij won gedeeld goud met een andere atleet tijdens de Olympische Spelen.quote:
Two-Facequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom? Op je halve gezicht baard en snor en op de andere helft niet?!![]()
Een Italiaan.Tamberi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |