Als hij maar niet z'n been breekt en op de ER terechtkomt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou het heel leuk vinden als Er een ER springt
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedtquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet uit Tiel he?
Maar ik kijk wel vaker hoor
Ok, wel mede door @:Starflyer
Maar ik vind het wel leuk en deed vroegah zelf aan atletiek![]()
Ok, ok. Misschien trok ik me de "dagjesmensen" enzo te veel aanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedt
Mevrouw van Zetten uit Tiel moet inmiddels toch wel zoveel sport hebben gekeken dat ze een redelijke kenner is?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook geen mevrouw van Zetten uit Tiel he. Die kijkt alleen maar de hapklare brokken die de NOS aanbiedt
Ze moeten vaak opspringen voor Russische rakettenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Waarom kunnen Oekraïners zo goed hoogspringen?
Populaire sport aldaar door successen in het verleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Nee, die kijkt alleen de sportjournaals en verder vooral het gebabbel over sport.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel moet inmiddels toch wel zoveel sport hebben gekeken dat ze een redelijke kenner is?
Dan heb je minder last van de wind.quote:
Omdat ze altijd over een stapel dooie Russen moetenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Da's al best veel. No way dat ik sportjournaals ga kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
McColgan m
[..]
Nee, die kijkt alleen de sportjournaals en verder vooral het gebabbel over sport.
En dat doet Klosterhalfen nog niet eens mee.quote:
Zal eens opzoeken hoe dat bij mijn Dam tot Damlopen was. Maar kan me niet voorstellen dat het sneller was dan mijn PR of ik moet het wel raar verdeeld hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit klopt niet eens meer, ben ooit zelfs 3 minuten sneller geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |