Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!quote:
Moest daaraan denken door huidige tt, zelfde liedje.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Ben toch wel benieuwd of Danny tevreden was met het FOK! logo in Pride kleurenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Lekker vergelijkbaar ook welquote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat zal niet anders zijn hier op FOK!quote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat lelijke varken van jou wil niemand verkrachten hoor, die is gewoon veiligquote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op zondag 9 juni 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals het opvallend is hoeveel van die users hier die altijd hoog van de toren blazen over het vrije woord, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig, de maatschappij probeert ons het zwijgen op te leggen, dit is Nederland niet meer, en ik vergeet dan nog wat vooroordelen over buitenlanders ad infinitum ad nauseam, zelf helemaal niks bij willen dragen aan het verbeteren of verdedigen van de maatschappij.
Lafaards gonna lafaard.
Over types als Telefoonvork, komt het bekend voor?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nederlanders of ook over nieuwe Nederlanders?
Dat je niet voor NL gaat vechten snap ik, ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Hun vliegtuig staat al in het vet om te vertrekken naar Canadaa.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:05 schreef Nober het volgende:
Alles voor de sneuvelbereidheid.
[ x ]
[ x ]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:42 schreef Nober het volgende:
Is het verder toegenomen inmiddels? Lijkt me wel toch? Wie wil er nou niet sneuvelen voor z'n land?
[ x ]
Lever je paspoort dan maar in.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen gaan toch zeker niet de inmiddels vele oerlelijke ruziezoekende vechtersbazen verdedigen? Mensen zullen dus veel eerder deserteren.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.
Tja, en zo zou ik niet voor jou vechten.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Nyamuk het volgende:
Sneuvelbereidheid.
Wat een heerlijk progressief woord.
De grap is uiteraard dat het zo ver heeft kunnen komen ondanks dat we er allemaal naar hebben staan kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Precies.![]()
Maar nee, in werkelijkheid allesbehalve vooruitstrevend! Hooguit ter verdediging.![]()
Echter, de noodzaak gebiedt in het geval dat er selecties zullen plaatsvinden tot waardige en capabele 'zendelingen', los daarvan of zij wel/niet bereid zijn om te sneuvelen.
Het is tegen die tijd allesbehalve een grap, en al helemaal geen fijne aangelegenheid!
ik ben al bang voor de kapper, en dan sneuvelen?? Met een flink overdosis ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Peppert het volgende:
Het klinkt heel heldhaftig sneuvelen voor het land. Het romantiseren van oorlog. Totdat je kinderen, moeder, vrouw en vader onthoofd, in kleine stukken uiteengereten of bloedend en halfdood naast je liggen te sterven. Of tot het moment dat je wordt afgevoerd naar een martelgevangenis waar je seksueel wordt doodgemarteld.
Dat moet ik even aan de binnenkant van m’n ogen gaan bekijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij seksueel worden doodgemarteld?
Dat is een lot dat je zeker staat te wachten als je niet vecht. Zie Oekraïne.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Peppert het volgende:
Het klinkt heel heldhaftig sneuvelen voor het land. Het romantiseren van oorlog. Totdat je kinderen, moeder, vrouw en vader onthoofd, in kleine stukken uiteengereten of bloedend en halfdood naast je liggen te sterven. Of tot het moment dat je wordt afgevoerd naar een martelgevangenis waar je seksueel wordt doodgemarteld.
Ik denk dat je vooral niet aan lustobwekkende handelingen moet denken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Death by snu snuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Als je het maar houdt bij plantaardige drugs. De synthetische varianten zoals fentanyl zijn levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben al bang voor de kapper, en dan sneuvelen?? Met een flink overdosis ?
Nachtmerries. Het seksueel vernederen van dames/kinderen hoort gewoon bij een oorlog als de bedoeling is om dat volk te vernietigen. Het is een zeer potent symbool van volksvernietiging. De vernedering is vaak enorm voor de mannelijke populatie dat ze hebben gefaald om het 'zwakkere' geslacht te beschermen. Een vernedering die de hele moraal ineen doet storten. Het seksueel lichamelijk vernietigen van mannen in een martelgevangenis kan op allerlei manieren. Het is niet meer dan donkere fantasieën. Een kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
je eikeltje er afhalen met een scheermesje of zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
niet hoe hoger in de boom , des meer gaat men het leven waarderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:
Hoe groot zou de sneuvelbereidheid van een Willem Alexander, Schoof of zelfs een Jetten zijn?
quote:Leger redt het niet met alleen beroepsmilitairen en reservisten
Nu er de komende jaren miljarden worden geïnvesteerd in de krijgsmacht, moet Defensie ook op zoek naar veel meer personeel. Al is het maar om al die nieuwe tanks, vliegtuigen en wapensystemen te bedienen. En als het tot een serieus conflict komt, zullen we grote aantallen troepen moeten leveren aan de NAVO, staat in de Defensienota, die is gepresenteerd in Amersfoort.
En dan gaan we het niet redden met alleen de beroepsmilitairen en reservisten die we nu hebben, is de boodschap van minister Brekelmans en staatssecretaris Tuinman, die de nota hebben geschreven. De oude dienstplicht keert "niet direct" terug, maar er wordt wel gezocht naar "een dienmodel dat voorziet in maatregelen met een (gradueel) meer verplichtend karakter".
https://nos.nl/artikel/25(...)airen-en-reservisten
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?quote:Op zondag 1 september 2024 08:31 schreef Chadi het volgende:
Nou de elite kan mijn rug op. Sneuvelen doe ik niet voor ze.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Want we vechten niet tegen mensen, maar tegen machten en krachten die over de wereld willen heersen. We vechten tegen de leiders van de duisternis, tegen de hoogste kwade machten.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eenieder die zijn land niet wil verdedigen wanneer het wordt aangevallen is geen knip voor de neus waard en mag dit land z.s.m. verlaten. Liefst dus voor een invasie; aan zulke lafaards heb je niets.
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eenieder die zijn land niet wil verdedigen wanneer het wordt aangevallen is geen knip voor de neus waard en mag dit land z.s.m. verlaten. Liefst dus voor een invasie; aan zulke lafaards heb je niets.
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.
Een land zonder grenzen is geen land. Voor mijn gevoel zijn we niks meer dan belastingslaven die niet veel te zeggen hebben. Dus waarom zou je Nederland dan verdedigen? Denk je dat er 1 politicus of iemand van het koningshuis mee gaat vechten? Nope.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.
We hebben in 1940 gezien hoe het koningshuis en de regering op de Duitse inval reageerden.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef stinkielinkie het volgende:
Dus waarom zou je Nederland dan verdedigen? Denk je dat er 1 politicus of iemand van het koningshuis mee gaat vechten? Nope.
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zegt ie vanachter zijn computer.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.
De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
Misschien zien die Oekraïense deserteurs er gewoon de zin niet van in om tegen Rusland te vechten.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.
Gaat je niet lukken om het met de kogel af te dwingen. We hebben een verrassing voor je.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
De Nederlandse belangen inzake NordStream verdedigen met diplomatieke middelen is al te veel gevraagd. Het zijn de landverrarders die dienstplichtigen willen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.
Landverraders zijn een pest.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. kan dat ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.
Landverraders zijn een pest.
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?quote:
Een aanval op Nederland is compleet irrealistisch. Rusland heeft maanden nodig om een troosteloos dorp op een paar km afstand te veroveren, waar de meerderheid van de bevolking ook nog Russisch is.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
Alleen op de kmaquote:Op donderdag 5 september 2024 23:47 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat je eerst een DEI-cursus krijgt als je opgeroepen wordt bij Defensie?
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vraag ik me nog steeds af of Rusland militair inderdaad zoveel zwakker is dan we altijd gedacht hebben, of dat Rusland gewoon een andere strategie voert.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:46 schreef LXIV het volgende:
Wat deze oorlog geleerd heeft is dat Rusland juist veel zwakker is dan we altijd gedacht hebben. Onnoemelijk veel zwakker.
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinneaquote:Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.
En dan denk ik: de vorige oorlog is ons koningshuis en regering ook naar Engeland gegaan.
En dat koningshuis is hier nog steeds. Dus zo erg is het niet om je heil elders te zoeken voor je familie.
Dus het buitenland zou mij wel erg lokken ja.
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?
Dat weet ik niet maar als je stelt dat je niet bereid bent om Nederland te verdedigen want "elite" dan ben je dus ook niet bereid om je familie te verdedigen. Daar zit namelijk geen verschil tussen als het om Nederland gaat.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:quote:
En welke nationaliteit heb jij? Want ofwel je noemt jezelf laf of je bent helemaal geen nederlander en je oordeel is bepaald niet ongekleurd te noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:
• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)
Jason.²
Oh ja. Dank!quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinnea
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
Noem eens een nationaliteit waarbij het bovenstaande niet voorkomt? Ik wacht wel even. Maar niet te lang.
Je beantwoordde mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.²
Verzonnen argumenten kan ik niks mee jasonquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:
• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)
Jason.²
Over het algemeen doen zij dat dus niet. Het is niet dat ik er fier op ben hoor. Liever benoem ik het ook niet. Maar het zijn helaas wel de feiten.quote:[b]Op vrijdag 6 september 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:[/b
Ik heb al die nationaliteiten zien wegrennen of zich overgeven in bepaalde situaties dus volgens mij is je observatie onjuist.
Helaas spekkie big. Alles komt serieus linea recta uit de realiteit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verzonnen argumenten kan ik niks mee jason
Maar nogmaals, welke nationaliteit ben jij dan? En feiten gebaseerd op subjectieve n=1 redenatie zijn, dit is wel een feit, geen feiten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over het algemeen doen zij dat dus niet. Het is niet dat ik er fier op ben hoor. Liever benoem ik het ook niet. Maar het zijn helaas wel de feiten.²
Carlo Picornie en Leonardo Pansier gingen de confrontatie ook niet uit de weg. Daarbij ontbrak het Carlo Picornie niet aan sneuvelbereidheid.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.
Toch zijn we geen makkelijk land om even in te lijven.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Over het algemeen kent de Hollandse volksaard een laf karakter. Ik durf dit bericht daarom wel in twijfel te trekken.²
Ik heb 2 nationaliteiten. En dan nog, ik kan net die uitzondering zijn. Ik zei toch over het algemeen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar nogmaals, welke nationaliteit ben jij dan? En feiten gebaseerd op subjectieve n=1 redenatie zijn, dit is wel een feit, geen feiten.
Oh, JIJ bent de uitzondering. Natuurlijk. Hoeveel oorlogen heb jij meegemaakt dat je dat weet, trouwens?quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 2 nationaliteiten. En dan nog, ik kan net die uitzondering zijn. Ik zei toch over het algemeen.²
Jij bent ook een uitzondering. Kan prima.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, JIJ bent de uitzondering. Natuurlijk. Hoeveel oorlogen heb jij meegemaakt dat je dat weet, trouwens?
Ik heb in Srebrenica gediend als militair, ik weet heel zeker dat ik niet laf ben en dat de soldaten waarmee ik daar diende niet laf waren maar volgens jou zie ik dat helemaal verkeerd?
Van iemand die stelt dat vrouwen geen rokje en/of naveltruitjes moeten dragen omdat er anders ooit wel eens wat zou kunnen gebeuren klinkt het heel vreemd als hij iemand laf noemt die met een boog om een troepje hangjongeren heenloopt tbhquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas spekkie big. Alles komt serieus linea recta uit de realiteit.
[ afbeelding ]²
ok surequote:
Leuke rubriek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.
Blijkbaar vind user @:Nober die heel betrouwbaar.
Oneens, de tijden zijn veranderd, zo ook de oorlogsvoering, zo ook t patriottisme.. welk patriottisme??quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |