Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!quote:
Moest daaraan denken door huidige tt, zelfde liedje.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Ben toch wel benieuwd of Danny tevreden was met het FOK! logo in Pride kleurenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Lekker vergelijkbaar ook welquote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat zal niet anders zijn hier op FOK!quote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat lelijke varken van jou wil niemand verkrachten hoor, die is gewoon veiligquote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op zondag 9 juni 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals het opvallend is hoeveel van die users hier die altijd hoog van de toren blazen over het vrije woord, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig, de maatschappij probeert ons het zwijgen op te leggen, dit is Nederland niet meer, en ik vergeet dan nog wat vooroordelen over buitenlanders ad infinitum ad nauseam, zelf helemaal niks bij willen dragen aan het verbeteren of verdedigen van de maatschappij.
Lafaards gonna lafaard.
Over types als Telefoonvork, komt het bekend voor?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nederlanders of ook over nieuwe Nederlanders?
Dat je niet voor NL gaat vechten snap ik, ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Hun vliegtuig staat al in het vet om te vertrekken naar Canadaa.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:05 schreef Nober het volgende:
Alles voor de sneuvelbereidheid.
[ x ]
[ x ]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:42 schreef Nober het volgende:
Is het verder toegenomen inmiddels? Lijkt me wel toch? Wie wil er nou niet sneuvelen voor z'n land?
[ x ]
Lever je paspoort dan maar in.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen gaan toch zeker niet de inmiddels vele oerlelijke ruziezoekende vechtersbazen verdedigen? Mensen zullen dus veel eerder deserteren.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.
Tja, en zo zou ik niet voor jou vechten.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Nyamuk het volgende:
Sneuvelbereidheid.
Wat een heerlijk progressief woord.
De grap is uiteraard dat het zo ver heeft kunnen komen ondanks dat we er allemaal naar hebben staan kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Precies.![]()
Maar nee, in werkelijkheid allesbehalve vooruitstrevend! Hooguit ter verdediging.![]()
Echter, de noodzaak gebiedt in het geval dat er selecties zullen plaatsvinden tot waardige en capabele 'zendelingen', los daarvan of zij wel/niet bereid zijn om te sneuvelen.
Het is tegen die tijd allesbehalve een grap, en al helemaal geen fijne aangelegenheid!
ik ben al bang voor de kapper, en dan sneuvelen?? Met een flink overdosis ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Peppert het volgende:
Het klinkt heel heldhaftig sneuvelen voor het land. Het romantiseren van oorlog. Totdat je kinderen, moeder, vrouw en vader onthoofd, in kleine stukken uiteengereten of bloedend en halfdood naast je liggen te sterven. Of tot het moment dat je wordt afgevoerd naar een martelgevangenis waar je seksueel wordt doodgemarteld.
Dat moet ik even aan de binnenkant van m’n ogen gaan bekijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij seksueel worden doodgemarteld?
Dat is een lot dat je zeker staat te wachten als je niet vecht. Zie Oekraïne.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Peppert het volgende:
Het klinkt heel heldhaftig sneuvelen voor het land. Het romantiseren van oorlog. Totdat je kinderen, moeder, vrouw en vader onthoofd, in kleine stukken uiteengereten of bloedend en halfdood naast je liggen te sterven. Of tot het moment dat je wordt afgevoerd naar een martelgevangenis waar je seksueel wordt doodgemarteld.
Ik denk dat je vooral niet aan lustobwekkende handelingen moet denken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Death by snu snuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Als je het maar houdt bij plantaardige drugs. De synthetische varianten zoals fentanyl zijn levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben al bang voor de kapper, en dan sneuvelen?? Met een flink overdosis ?
Nachtmerries. Het seksueel vernederen van dames/kinderen hoort gewoon bij een oorlog als de bedoeling is om dat volk te vernietigen. Het is een zeer potent symbool van volksvernietiging. De vernedering is vaak enorm voor de mannelijke populatie dat ze hebben gefaald om het 'zwakkere' geslacht te beschermen. Een vernedering die de hele moraal ineen doet storten. Het seksueel lichamelijk vernietigen van mannen in een martelgevangenis kan op allerlei manieren. Het is niet meer dan donkere fantasieën. Een kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
je eikeltje er afhalen met een scheermesje of zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef Kriegel het volgende:
niet hoe hoger in de boom , des meer gaat men het leven waarderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:
Hoe groot zou de sneuvelbereidheid van een Willem Alexander, Schoof of zelfs een Jetten zijn?
quote:Leger redt het niet met alleen beroepsmilitairen en reservisten
Nu er de komende jaren miljarden worden geïnvesteerd in de krijgsmacht, moet Defensie ook op zoek naar veel meer personeel. Al is het maar om al die nieuwe tanks, vliegtuigen en wapensystemen te bedienen. En als het tot een serieus conflict komt, zullen we grote aantallen troepen moeten leveren aan de NAVO, staat in de Defensienota, die is gepresenteerd in Amersfoort.
En dan gaan we het niet redden met alleen de beroepsmilitairen en reservisten die we nu hebben, is de boodschap van minister Brekelmans en staatssecretaris Tuinman, die de nota hebben geschreven. De oude dienstplicht keert "niet direct" terug, maar er wordt wel gezocht naar "een dienmodel dat voorziet in maatregelen met een (gradueel) meer verplichtend karakter".
https://nos.nl/artikel/25(...)airen-en-reservisten
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?quote:Op zondag 1 september 2024 08:31 schreef Chadi het volgende:
Nou de elite kan mijn rug op. Sneuvelen doe ik niet voor ze.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Want we vechten niet tegen mensen, maar tegen machten en krachten die over de wereld willen heersen. We vechten tegen de leiders van de duisternis, tegen de hoogste kwade machten.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eenieder die zijn land niet wil verdedigen wanneer het wordt aangevallen is geen knip voor de neus waard en mag dit land z.s.m. verlaten. Liefst dus voor een invasie; aan zulke lafaards heb je niets.
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eenieder die zijn land niet wil verdedigen wanneer het wordt aangevallen is geen knip voor de neus waard en mag dit land z.s.m. verlaten. Liefst dus voor een invasie; aan zulke lafaards heb je niets.
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.
Een land zonder grenzen is geen land. Voor mijn gevoel zijn we niks meer dan belastingslaven die niet veel te zeggen hebben. Dus waarom zou je Nederland dan verdedigen? Denk je dat er 1 politicus of iemand van het koningshuis mee gaat vechten? Nope.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over je land verdedigen maar kanonnenvlees voor BlackRock e.d. spelen.
We hebben in 1940 gezien hoe het koningshuis en de regering op de Duitse inval reageerden.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef stinkielinkie het volgende:
Dus waarom zou je Nederland dan verdedigen? Denk je dat er 1 politicus of iemand van het koningshuis mee gaat vechten? Nope.
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |