abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213816974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Zijn die lui die aangeven niet voor ons land te willen vechten niet toevallig allemaal geïmporteerde figuren? Want dan snap ik het wel :D
Zie boven. Het is allemaal flauwekul uit de duim van een journalist. Het rapport van dienst spreekt nergens van "sneuvelbereidheid". Met dank aan Recursief die de moeite nam om het wel even te lezen.

Tevens ventileer je hier weer ongepast je particuliere onfrisse xenofobie.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_213817357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Als je dat zo erg vindt waarom ben je er dan voor om zulke mensen met busladingen binnen te halen?
En weer de buitenlanderkaart.

1. Waar maak je uit op dat ik daar een voorstander van ben?

2. Wat draag jij bij aan de maatschappij behalve death & taxes?

Je bewijst m'n punt alleen maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_213817433
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En weer de buitenlanderkaart.

1. Waar maak je uit op dat ik daar een voorstander van ben?

2. Wat draag jij bij aan de maatschappij behalve death & taxes?

Je bewijst m'n punt alleen maar.
Omdat dat elkaar tegenspreekt. Je vindt het erg dat Nederlanders niks zouden willen bijdragen, maar bij buitenlanders maakt het niks uit.

Even kijken, ik betaal belasting, huur, en geef geld uit aan de middenstand in de buurt. Verder doe ik weleens boodschappen voor de buren. Hoe kom je erbij dat ik niks bijdraag? Vooroordelen.
pi_213817721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:29 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Omdat dat elkaar tegenspreekt. Je vindt het erg dat Nederlanders niks zouden willen bijdragen, maar bij buitenlanders maakt het niks uit.
Je maakt een aanname die niet klopt. Dus je spreekt jezelf tegen.
quote:
Even kijken, ik betaal belasting, huur, en geef geld uit aan de middenstand in de buurt. Verder doe ik weleens boodschappen voor de buren. Hoe kom je erbij dat ik niks bijdraag? Vooroordelen.
Prachtig hoor. En wat maakt dat jou anders dan vrijwel letterlijk iedereen in de maatschappij?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_213817748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Je maakt een aanname die niet klopt. Dus je spreekt jezelf tegen.
[..]
Prachtig hoor. En wat maakt dat jou anders dan vrijwel letterlijk iedereen in de maatschappij?
Iedereen? Meer dan 10% van de bevolking krijgt een uitkering.
pi_213817794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:50 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Iedereen? Meer dan 10% van de bevolking krijgt een uitkering.
Ook die betalen belasting, huur, en geven geld uit aan de middenstand in de buurt. Dus wat is je punt?

Daarnaast lees je even gemakzuchtig over het woordje 'vrijwel' in m'n post. Bietje lui wel heur.
pi_213817802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ook die betalen belasting, huur, en geven geld uit aan de middenstand in de buurt. Dus wat is je punt?

Daarnaast lees je even gemakzuchtig over het woordje 'vrijwel' in m'n post. Bietje lui wel heur.
Ontopic dan. Ben jij bereid om als kanonnenvoer te dienen?
pi_213817864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:55 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Ontopic dan. Ben jij bereid om als kanonnenvoer te dienen?
Als het moet? Ja. Alhoewel ik denk dat ik inmiddels te oud ben om in echte gevechtsfuncties te dienen. Maar ik ben wel militair geweest toen ik jong was.
pi_213817892
En volledig ontopic: ja, ik ben zelfs bereid om te vechten voor de vrijheid die jou de mogelijkheid geeft om je onfrisse gedachtes te spuien. Want zo werkt een vrije maatschappij.
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:31:30 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_213818169
Ik ben te oud om soldaat te worden. Maar als m'n land bezet zou worden: misschien spion, bommenmaker of aanslagen plannen.
are we infinite or am I alone
pi_213823952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:31 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ben te oud om soldaat te worden. Maar als m'n land bezet zou worden: misschien spion, bommenmaker of aanslagen plannen.
Sexy travestiet spionne?
pi_213846025
twitter

Zou ie sneuvelbereidheid hebben?
pi_213846308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:03 schreef Barbusse het volgende:
En volledig ontopic: ja, ik ben zelfs bereid om te vechten voor de vrijheid die jou de mogelijkheid geeft om je onfrisse gedachtes te spuien. Want zo werkt een vrije maatschappij.
Het is wel opvallend dat het juist degenen zijn die wel militair zijn geweest dit soort dingen zeggen want is exact waarom ik ooit beroeps geworden ben.
  zondag 9 juni 2024 @ 14:48:44 #289
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213846318
Laten we gezamenlijk van harte hopen dat het niet zover hoeft te komen. Maar kan het hoogstpersoonlijk érg waarderen dat er in NL zoveel dappere mensen zijn die hiertoe bereid zijn. Serieus!
Daarnaast resten er (helaas) velen die hieraan niet kunnen deelnemen, en vooral omdat er (meer dan ooit) belangrijke maatschappelijke taken te vervullen blijven.

Bepaalde mensen die op de maatschappelijke ladder vrij hoog staan aangeschreven zullen, indien mogelijk, juist bijzonder actief moeten blijven op gebruikelijke posten buiten het 'wapengekletter'. Dat laatste geldt dan vooral in onverhoopt 'slechte tijden', wat uiteraard voor vrijwel eenieder geldt in oorlogstijd. Het spreekt dan ook voor zich dat allen die zich bereid hebben getoond en hebben gevochten voor hun land te zijner tijd best (financieel) in het zonnetje gezet mogen worden.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 9 juni 2024 @ 16:23:43 #290
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_213846941
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 14:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is wel opvallend dat het juist degenen zijn die wel militair zijn geweest dit soort dingen zeggen want is exact waarom ik ooit beroeps geworden ben.
Net zoals het opvallend is hoeveel van die users hier die altijd hoog van de toren blazen over het vrije woord, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig, de maatschappij probeert ons het zwijgen op te leggen, dit is Nederland niet meer, en ik vergeet dan nog wat vooroordelen over buitenlanders ad infinitum ad nauseam, zelf helemaal niks bij willen dragen aan het verbeteren of verdedigen van de maatschappij.

Lafaards gonna lafaard.
  zondag 9 juni 2024 @ 16:36:19 #291
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213847009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Alhoewel ik denk dat ik inmiddels te oud ben om in echte gevechtsfuncties te dienen.
Grootspraak van een oude versleten man dus. Het zijn altijd oude versleten mannen die likkebaardend jonge mannen de dood insturen. Ik doe er niet aan mee en aan jou hebben we niks. Next.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 09-06-2024 18:20:57 ]
Graag op anoniem
pi_213847026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:31 schreef crystal_meth het volgende:
Veel succes ermee, nu de staat je van meer kanten in de gaten houdt dan je weten kunt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 9 juni 2024 @ 16:42:54 #293
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_213847041
Vechten tot de dood met onbekende mensen omdat een stel politici die elkaar wel kennen ruzie hebben met elkaar.

Wat een weekdier ben je dan :')
Heel veel sambal
pi_213847054
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:42 schreef Nyamuk het volgende:
Vechten tot de dood met onbekende mensen omdat een stel politici die elkaar wel kennen ruzie hebben met elkaar.

Wat je zegt ben je zelf.
  zondag 9 juni 2024 @ 17:40:00 #295
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_213847515
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Grootspraak van een oude versleten man dus. Het zijn altijd oude versleten mannen die likkebaardend jonge mannen de dood insturen. Ik doe er niet aan mee en aan jou hebben we niks. Next.
Wat een aannames. Doen we niks mee want aan jou hebben we nog minder. Next.
  zondag 9 juni 2024 @ 18:30:27 #296
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_213848091
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:44 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wat je zegt ben je zelf.
Aldus iemand die niet vecht :')
Heel veel sambal
pi_213848574
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:42 schreef Nyamuk het volgende:

Ja maar je doet het voor je land.

pi_213848675
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Net zoals het opvallend is hoeveel van die users hier die altijd hoog van de toren blazen over het vrije woord, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig, de maatschappij probeert ons het zwijgen op te leggen, dit is Nederland niet meer, en ik vergeet dan nog wat vooroordelen over buitenlanders ad infinitum ad nauseam, zelf helemaal niks bij willen dragen aan het verbeteren of verdedigen van de maatschappij.

Lafaards gonna lafaard.
Bureaustoelhelden. Die zijn toch niets waard in een gevecht dus je kan beter zonder doen.
Conscience do cost.
pi_213848754
Als ik de jongere garde zo zie dan mag ik hopen dat onze levens niet van hun gaan afhangen. :')
pi_213848807
slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')