abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214903657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:

[..]
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.

De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
Zegt ie vanachter zijn computer.
pi_214903664
Alle 18-35-jarigen geef acht!!!

twitter
pi_214903683
quote:
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.
Misschien zien die Oekraïense deserteurs er gewoon de zin niet van in om tegen Rusland te vechten.
pi_214903797
quote:

De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
Gaat je niet lukken om het met de kogel af te dwingen. We hebben een verrassing voor je.
pi_214903949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.

Landverraders zijn een pest.
De Nederlandse belangen inzake NordStream verdedigen met diplomatieke middelen is al te veel gevraagd. Het zijn de landverrarders die dienstplichtigen willen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214903966
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.

Landverraders zijn een pest.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. kan dat ook?
Ik heb ook nog een kind hier. Misschien denk ik wel eerst vanuit haar. Wat voor een 12 jarige het beste is.

En minder in begrippen van landverraad.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214904038
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 september 2024 @ 23:44:48 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214904064
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef Nober het volgende:
Alle 18-35-jarigen geef acht!!!

[ x ]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 september 2024 @ 23:46:40 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214904073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een aanval op Nederland is compleet irrealistisch. Rusland heeft maanden nodig om een troosteloos dorp op een paar km afstand te veroveren, waar de meerderheid van de bevolking ook nog Russisch is.
Maar dan wel de hele NAVO op de knieën krijgen? Die 20x sterker is militair en 50x economisch?
Dat ze na drie maanden vechten om Potogorsk of hoe het ook heet opeens doorstoten naar Kiev, Warschau, Berlijn en dan Amsterdam?
Wat deze oorlog geleerd heeft is dat Rusland juist veel zwakker is dan we altijd gedacht hebben. Onnoemelijk veel zwakker.
The End Times are wild
  donderdag 5 september 2024 @ 23:47:28 #60
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_214904079
Klopt het dat je eerst een DEI-cursus krijgt als je opgeroepen wordt bij Defensie?
  donderdag 5 september 2024 @ 23:48:29 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214904090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:47 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat je eerst een DEI-cursus krijgt als je opgeroepen wordt bij Defensie?
Alleen op de kma
The End Times are wild
pi_214904097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.

En dan denk ik: de vorige oorlog is ons koningshuis en regering ook naar Engeland gegaan.
En dat koningshuis is hier nog steeds. Dus zo erg is het niet om je heil elders te zoeken voor je familie.
Dus het buitenland zou mij wel erg lokken ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214904170
geef burgers Pervitine en sneuvelbereidheid groeit
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214904189
Het moment dat Dick Schoof naar Engeland gaat, ben je eigenlijk al te laat.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214904297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:46 schreef LXIV het volgende:
Wat deze oorlog geleerd heeft is dat Rusland juist veel zwakker is dan we altijd gedacht hebben. Onnoemelijk veel zwakker.
Eerlijk gezegd vraag ik me nog steeds af of Rusland militair inderdaad zoveel zwakker is dan we altijd gedacht hebben, of dat Rusland gewoon een andere strategie voert.

Het zou net zo goed zo kunnen zijn dat Rusland bewust geen strategie voert waarmee het Oekraïne in korte tijd op de knieën krijgt, maar dat Rusland bewust niet zijn beste eenheden en beste wapens inzet en er een soort uitputtingsoorlog van maakt.

Rusland zal een uitputtingsoorlog uiteindelijk winnen. In het Kremlin weten ze maar al te goed dat uiteindelijk geen enkele Amerikaan, Brit, Fransman, Duitser, Pool, Nederlander of Belg bereid is om voor Oekraïne te sneuvelen. Het westen kan Oekraïne volstoppen met wapens, maar als Oekraïne de oorlog wil voortzetten, dan zal Oekraïne zelf het kanonnenvoer moeten leveren. Als op een gegeven moment alle Oekraïense weerbare mannen gesneuveld, gewond, gedeserteerd of gevlucht zijn, dan heeft Oekraïne gewoon geen kanonnenvoer meer.
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 00:23:22 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214904300
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.

En dan denk ik: de vorige oorlog is ons koningshuis en regering ook naar Engeland gegaan.
En dat koningshuis is hier nog steeds. Dus zo erg is het niet om je heil elders te zoeken voor je familie.
Dus het buitenland zou mij wel erg lokken ja.
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinnea
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214904301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.

Blijkbaar vind user @Nober die heel betrouwbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214904315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat weet ik niet maar als je stelt dat je niet bereid bent om Nederland te verdedigen want "elite" dan ben je dus ook niet bereid om je familie te verdedigen. Daar zit namelijk geen verschil tussen als het om Nederland gaat.
  vrijdag 6 september 2024 @ 00:29:49 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214904318
Over het algemeen kent de Hollandse volksaard een laf karakter. Ik durf dit bericht daarom wel in twijfel te trekken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 00:30:48 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214904323
Waar blijkt dat laffe karakter uit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 september 2024 @ 00:36:23 #71
13462 BansheeBoy
pi_214904333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:30 schreef sp3c het volgende:
Waar blijkt dat laffe karakter uit?
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:

• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)

Jason.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214904335
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:

• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)

Jason.

En welke nationaliteit heb jij? Want ofwel je noemt jezelf laf of je bent helemaal geen nederlander en je oordeel is bepaald niet ongekleurd te noemen.

Noem eens een nationaliteit waarbij het bovenstaande niet voorkomt? Ik wacht wel even. Maar niet te lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2024 00:38:56 ]
pi_214904344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinnea
Oh ja. Dank!
Naar de oost werden iets van 200.000 dienstplichtigen uitgezonden.
En dat vind ik een moeilijke discussie, was dat zo legitiem wat daar gebeurt is?

Ik denk dat ik mijn kind daar liever weg van hou.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 september 2024 @ 00:43:14 #74
13462 BansheeBoy
pi_214904347
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:

Noem eens een nationaliteit waarbij het bovenstaande niet voorkomt? Ik wacht wel even. Maar niet te lang.
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.

Ik hoop dat ik snel genoeg ben majesteit. Er zit een fijn hoofdje op.

pi_214904352
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.

Je beantwoordde mijn vraag niet.

Ik heb al die nationaliteiten zien wegrennen of zich overgeven in bepaalde situaties dus volgens mij is je observatie onjuist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2024 00:45:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')