Zegt ie vanachter zijn computer.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.
De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
Misschien zien die Oekraïense deserteurs er gewoon de zin niet van in om tegen Rusland te vechten.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
De doodstraf moet terug in oorlogstijd. Je ziet in Oekraïne al dat er veel deserteurs zijn omdat de straffen een paar jaar cel zijn.
Gaat je niet lukken om het met de kogel af te dwingen. We hebben een verrassing voor je.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef Confetti het volgende:
De kogel is de beste manier om de dienstplicht af te dwingen als het echt erom gaat.
De Nederlandse belangen inzake NordStream verdedigen met diplomatieke middelen is al te veel gevraagd. Het zijn de landverrarders die dienstplichtigen willen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.
Landverraders zijn een pest.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. kan dat ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer Nederland aangevallen mocht worden, verdedig je het... al ben je te zwaar, te groot, te klein, te rijk, te arm, je verdedigt je land.
Landverraders zijn een pest.
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?quote:
Een aanval op Nederland is compleet irrealistisch. Rusland heeft maanden nodig om een troosteloos dorp op een paar km afstand te veroveren, waar de meerderheid van de bevolking ook nog Russisch is.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
Alleen op de kmaquote:Op donderdag 5 september 2024 23:47 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat je eerst een DEI-cursus krijgt als je opgeroepen wordt bij Defensie?
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor je ouders of je familie of gekker nog, jezelf?
Eerlijk gezegd vraag ik me nog steeds af of Rusland militair inderdaad zoveel zwakker is dan we altijd gedacht hebben, of dat Rusland gewoon een andere strategie voert.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:46 schreef LXIV het volgende:
Wat deze oorlog geleerd heeft is dat Rusland juist veel zwakker is dan we altijd gedacht hebben. Onnoemelijk veel zwakker.
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinneaquote:Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.
En dan denk ik: de vorige oorlog is ons koningshuis en regering ook naar Engeland gegaan.
En dat koningshuis is hier nog steeds. Dus zo erg is het niet om je heil elders te zoeken voor je familie.
Dus het buitenland zou mij wel erg lokken ja.
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?
Dat weet ik niet maar als je stelt dat je niet bereid bent om Nederland te verdedigen want "elite" dan ben je dus ook niet bereid om je familie te verdedigen. Daar zit namelijk geen verschil tussen als het om Nederland gaat.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:quote:
En welke nationaliteit heb jij? Want ofwel je noemt jezelf laf of je bent helemaal geen nederlander en je oordeel is bepaald niet ongekleurd te noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:
• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)
Jason.²
Oh ja. Dank!quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinnea
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
Noem eens een nationaliteit waarbij het bovenstaande niet voorkomt? Ik wacht wel even. Maar niet te lang.
Je beantwoordde mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |