Eerlijk gezegd vraag ik me nog steeds af of Rusland militair inderdaad zoveel zwakker is dan we altijd gedacht hebben, of dat Rusland gewoon een andere strategie voert.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:46 schreef LXIV het volgende:
Wat deze oorlog geleerd heeft is dat Rusland juist veel zwakker is dan we altijd gedacht hebben. Onnoemelijk veel zwakker.
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinneaquote:Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Even afhankelijk van hoe alles loopt in een hypothetische oorlog. Maar ik denk dat ik volledig vanuit mijn kind zou reageren. En ik weet dat mijn man hier wil blijven.
En dan denk ik: de vorige oorlog is ons koningshuis en regering ook naar Engeland gegaan.
En dat koningshuis is hier nog steeds. Dus zo erg is het niet om je heil elders te zoeken voor je familie.
Dus het buitenland zou mij wel erg lokken ja.
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denkt dat mens nou echt dat je na dat jaar nog eigendom bent van het leger?
Dat weet ik niet maar als je stelt dat je niet bereid bent om Nederland te verdedigen want "elite" dan ben je dus ook niet bereid om je familie te verdedigen. Daar zit namelijk geen verschil tussen als het om Nederland gaat.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor mijn familie doe ik alles. Wie gaat ons aanvallen hier?
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:quote:
En welke nationaliteit heb jij? Want ofwel je noemt jezelf laf of je bent helemaal geen nederlander en je oordeel is bepaald niet ongekleurd te noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:
• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)
Jason.²
Oh ja. Dank!quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vorige oorlog was Nederlands Nieuw Guinnea
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
Noem eens een nationaliteit waarbij het bovenstaande niet voorkomt? Ik wacht wel even. Maar niet te lang.
Je beantwoordde mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet laf. Molukkers (zeker!) niet. Grieken niet. Marokkanen niet. Turken niet. Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.²
Verzonnen argumenten kan ik niks mee jasonquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een uitstekende vraag. Ik zal je wat voorbeelden geven:
• Als Hollandse BFF's door de stad lopen en ze krijgen het aan de stok met een groepje rent er altijd 1 weg
• Groepje jongeren ergens voor de lol aan het hangen? Daar wordt met een grote boog omheen gelopen.
• Men vermijd oogcontact tijdens het wandelen (met de hond) want stel je voor dat je iets wil
• Vrouwen met een hoofddoek of burqa worden alleen schandalig bejegend als de man er niet bij is (smerig!!!)
Jason.²
Over het algemeen doen zij dat dus niet. Het is niet dat ik er fier op ben hoor. Liever benoem ik het ook niet. Maar het zijn helaas wel de feiten.quote:[b]Op vrijdag 6 september 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:[/b
Ik heb al die nationaliteiten zien wegrennen of zich overgeven in bepaalde situaties dus volgens mij is je observatie onjuist.
Helaas spekkie big. Alles komt serieus linea recta uit de realiteit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verzonnen argumenten kan ik niks mee jason
Maar nogmaals, welke nationaliteit ben jij dan? En feiten gebaseerd op subjectieve n=1 redenatie zijn, dit is wel een feit, geen feiten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over het algemeen doen zij dat dus niet. Het is niet dat ik er fier op ben hoor. Liever benoem ik het ook niet. Maar het zijn helaas wel de feiten.²
Carlo Picornie en Leonardo Pansier gingen de confrontatie ook niet uit de weg. Daarbij ontbrak het Carlo Picornie niet aan sneuvelbereidheid.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er ouderwets een robbertje gevochten moet worden of de situatie vraagt om een confrontatie dan zullen ze deze niet uit de weggaan.
Toch zijn we geen makkelijk land om even in te lijven.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Over het algemeen kent de Hollandse volksaard een laf karakter. Ik durf dit bericht daarom wel in twijfel te trekken.²
Ik heb 2 nationaliteiten. En dan nog, ik kan net die uitzondering zijn. Ik zei toch over het algemeen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar nogmaals, welke nationaliteit ben jij dan? En feiten gebaseerd op subjectieve n=1 redenatie zijn, dit is wel een feit, geen feiten.
Oh, JIJ bent de uitzondering. Natuurlijk. Hoeveel oorlogen heb jij meegemaakt dat je dat weet, trouwens?quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 2 nationaliteiten. En dan nog, ik kan net die uitzondering zijn. Ik zei toch over het algemeen.²
Jij bent ook een uitzondering. Kan prima.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, JIJ bent de uitzondering. Natuurlijk. Hoeveel oorlogen heb jij meegemaakt dat je dat weet, trouwens?
Ik heb in Srebrenica gediend als militair, ik weet heel zeker dat ik niet laf ben en dat de soldaten waarmee ik daar diende niet laf waren maar volgens jou zie ik dat helemaal verkeerd?
Van iemand die stelt dat vrouwen geen rokje en/of naveltruitjes moeten dragen omdat er anders ooit wel eens wat zou kunnen gebeuren klinkt het heel vreemd als hij iemand laf noemt die met een boog om een troepje hangjongeren heenloopt tbhquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas spekkie big. Alles komt serieus linea recta uit de realiteit.
[ afbeelding ]²
ok surequote:
Leuke rubriek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Peter Baars is 1 van de grootste complotgekken die Nederland kent. Zo iemand waarvan Baudet nog zal klagen dat zijn theorieën allemaal wat vergezocht zijn.
Blijkbaar vind user @:Nober die heel betrouwbaar.
Oneens, de tijden zijn veranderd, zo ook de oorlogsvoering, zo ook t patriottisme.. welk patriottisme??quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eenieder die zijn land niet wil verdedigen wanneer het wordt aangevallen is geen knip voor de neus waard en mag dit land z.s.m. verlaten. Liefst dus voor een invasie; aan zulke lafaards heb je niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |