abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213789608
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Had Aran daar ook een bron van? Wie heeft hem dat verteld? Sorry ik heb het zelf niet gezien.
Ik gok Wiwi, die refereren ook aan Boulevard :P

https://wiwibloggs.com/20(...)-delegations/281883/
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 19:31:45 #202
163650 Greys
pi_213789655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok Wiwi, die refereren ook aan Boulevard :P

https://wiwibloggs.com/20(...)-delegations/281883/
Maar die zeggen weer dat het hen 'verteld' is, dat van Martin sterdahl. En ik zie daar alleen staan dat hij zich op de achtergrond houdt tijdens het onderzoek. Niks over vakantie of non-actief ofzo toch. :@

quote:
Separately, Wiwibloggs have been told that it’s likely Executive Supervisor Martin sterdahl is maintaining a low profile during this investigation.
M'n probleem is dat het allemaal 'have been told' en 'volgens ingewijden' is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213789693
twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213789714
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar die zeggen weer dat het hen 'verteld' is, dat van Martin sterdahl. En ik zie daar alleen staan dat hij zich op de achtergrond houdt tijdens het onderzoek. Niks over vakantie of non-actief ofzo toch. :@
[..]
M'n probleem is dat het allemaal 'have been told' en 'volgens ingewijden' is.
Dat Martin zich nu even op de achtergrond houdt, lijkt me ook nogal logisch. Misschien kunnen ze die domme Belg die het fake applaus ontkende wat meer op de voorgrond zetten.
pi_213789743
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Had Aran daar ook een bron van? Wie heeft hem dat verteld? Sorry ik heb het zelf niet gezien.
Nee, hij zei alleen dat hij dat nog in de gaten ging houden.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213789801
twitter

Noorwegen doet dus gewoon mee.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 19:44:21 #207
163650 Greys
pi_213789823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Hm. Dit klinkt niet echt als 'wij hebben nogal wat verkeerd aangepakt en zullen er alles aan doen om dat te verbeteren'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 19:45:36 #208
163650 Greys
pi_213789845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Noorwegen doet dus gewoon mee.
Maar dit leest wel als 'als Isral meedoet terwijl ze nog mensen vermoorden doen wij niet mee'. Toch. Of wil ik dat erin lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213789883
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar dit leest wel als 'als Isral meedoet terwijl ze nog mensen vermoorden doen wij niet mee'. Toch. Of wil ik dat erin lezen.
Het lijkt me dat als de EBU toezegt dat er wat meer security achter de schermen rondloopt en Isral en Noorwegen zo veel mogelijk van elkaar worden weggehouden, niet de zwaarste beloften dus, dat Noorwegen niet kan weigeren.
pi_213789886
Ze zullen Isral volgend jaar wel aan de andere kant van de arena zetten, wat ze dit jaar blijkbaar op zaterdag nog hadden gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 19:59:40 #211
163650 Greys
pi_213790024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het lijkt me dat als de EBU toezegt dat er wat meer security achter de schermen rondloopt en Isral en Noorwegen zo veel mogelijk van elkaar worden weggehouden, niet de zwaarste beloften dus, dat Noorwegen niet kan weigeren.
Maar daarmee is het politieke van Eurovision op dat vlak toch nog niet weg. Daar hebben ze het ook over. Ze willen geen season filled with politics meer. Dat haal je niet weg door er wat extra kleedkamers tussen te stoppen en een extra sniper op het dak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213790097
Waar blijft trouwens de 'most watched' video van mei? Normaal gesproken uploaden ze iedere maand toch wel rond deze tijd? Ik ben namelijk toch wel benieuwd wat ze met de twee video's van Joost gaan doen :@
pi_213790184
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar daarmee is het politieke van Eurovision op dat vlak toch nog niet weg. Daar hebben ze het ook over. Ze willen geen season filled with politics meer. Dat haal je niet weg door er wat extra kleedkamers tussen te stoppen en een extra sniper op het dak.
Het EBU-standpunt is duidelijk, namelijk dat Isral eruit gooien politiek is. Dus dat doen ze niet, en daarin worden ze gesteund door grootbetaler Duitsland, die anders ook dreigen niet mee te doen. Dus dan moet er een compromis komen, wat dan normaliter wel neer zal komen op wat toezeggingen dat alles volgend jaar anders wordt. Noorwegen zal best wel even blaffen, maar ik verwacht niet dat zij het onderste uit de kan gaan eisen.
  roze dinsdag 4 juni 2024 @ 20:18:58 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213790287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het EBU-standpunt is duidelijk, namelijk dat Isral eruit gooien politiek is. Dus dat doen ze niet, en daarin worden ze gesteund door grootbetaler Duitsland, die anders ook dreigen niet mee te doen. Dus dan moet er een compromis komen, wat dan normaliter wel neer zal komen op wat toezeggingen dat alles volgend jaar anders wordt. Noorwegen zal best wel even blaffen, maar ik verwacht niet dat zij het onderste uit de kan gaan eisen.
En Rusland mag niet meedoen omdat?
Your beauty never ever scared me.
pi_213790327
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:18 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgend jaar weer uitnodigen. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213790339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik verwacht ook, net als net na de DQ, 0,0% verandering. Helaas.
pi_213790600
quote:

[..]
Omdat deelnemende landen, onder aanvoering van Nederland, dreigden met een boycot als de EBU Rusland niet zou uitsluiten. De aanwezigheid van Isral was dit jaar op voorhand voor niemand een zo groot probleem, en het heeft er niet de schijn van dat dat volgend jaar wezenlijk anders gaat zijn.
pi_213790790
quote:

[..]
Er op dit moment geen Russische omroep lid is van de EBU. Waar zal dit mee te maken hebben.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213790941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Omdat deelnemende landen, onder aanvoering van Nederland, dreigden met een boycot als de EBU Rusland niet zou uitsluiten. De aanwezigheid van Isral was dit jaar op voorhand voor niemand een zo groot probleem, en het heeft er niet de schijn van dat dat volgend jaar wezenlijk anders gaat zijn.
Ik snapte daardoor ook nog wel dat de EBU Isral er niet zomaar uit konden gooien, maar ik had dan weer niet verwacht dat die delegatie zich in Zweden zo zou gedragen. :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 21:28:55 #220
163650 Greys
pi_213791071
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik snapte daardoor ook nog wel dat de EBU Isral er niet zomaar uit konden gooien, maar ik had dan weer niet verwacht dat die delegatie zich in Zweden zo zou gedragen. :')
Ik hoop dat er in elk geval geist wordt door n of meerdere landen dat die Keren Peles nooit meer in de Isralische delegatie mag. Want wat die allemaal voor goors op insta gooide over andere deelnemers hield de EBU niet tegen om haar daar hartelijk welkom te blijven heten. Dat is sowieso niet goed te praten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 juni 2024 @ 21:34:20 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213791115
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hoop dat er in elk geval geist wordt door n of meerdere landen dat die Keren Peles nooit meer in de Isralische delegatie mag. Want wat die allemaal voor goors op insta gooide over andere deelnemers hield de EBU niet tegen om haar daar hartelijk welkom te blijven heten. Dat is sowieso niet goed te praten.
Ook Itay Bezaleli en Dov Gil-Har mogen thuis blijven
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 21:42:55 #222
163650 Greys
pi_213791177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook Itay Bezaleli en Dov Gil-Har mogen thuis blijven
Ja graag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213791654
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat was ook wel heel bijzonder. Ik was vooraf redelijk neutraal rond de afwezigheid van Isral in Zweden. Niet omdat het zo’n sympathiek land is, maar de artiest en de delegatie kan je ook niet per s afrekenen op een oorlog waar ze zelf niet noodzakelijkerwijs om gevraagd hebben.

En dan gedragen ze zich twee weken lang als een stel totaalidioten |:(
  woensdag 5 juni 2024 @ 01:19:23 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213792580
Luchtballon is wel een treffend nummer qua tekst, het is hoe hij alles nu ervaart sinds ESF (en daar heeft ervaren denk ik).
En mooi hoe de graphics vd single cover op Spotify dat benadrukken :).
pi_213792597
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213792979
quote:
De outro komt van de uitzending van Overthinking it:

pi_213793473
Dit vind ik dan weer een voorbeeld van briljante marketing. Een hoop mensen willen het nieuwe nummer van Joost Klein horen, horen de outlook, en vervolgens start het Spotify algoritme uiteraard Europapa. Dus die krijgt ook weer veel plays plus de positieve vibe van overthinking it die je daarin meeneemt.
  woensdag 5 juni 2024 @ 08:37:54 #228
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213793573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 08:25 schreef zatoichi het volgende:
Dit vind ik dan weer een voorbeeld van briljante marketing. Een hoop mensen willen het nieuwe nummer van Joost Klein horen, horen de outlook, en vervolgens start het Spotify algoritme uiteraard Europapa. Dus die krijgt ook weer veel plays plus de positieve vibe van overthinking it die je daarin meeneemt.
Ow bij mij kreeg ik daarna wachtmuziek.
pi_213793578
Leuk weer *O* en eindelijk eens iemand die slim genoeg is om snel weer een nieuw nummer uit te brengen. :P
pi_213793583
Ik heb bij dat nieuwe liedje hetzelfde gevoel als destijds bij Europapapa:
1. Blugh, simpel en kinderlijk.
2. Hmz, mss toch wel aardig.
3. "Je vraagt me waarom, lalalala!"
3. En lossssss!
pi_213793592
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 08:40 schreef -Spring het volgende:
3. En lossssss!
Dit had ik ook _O- bij punt 1 dacht ik, wat een herhaling steeds. En nu blijf ik ‘m aanklikken.
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:01:51 #232
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213793704
Deze kan erbij op mijn sport-playlist :)

Ik kan me wel goed herkennen in de tekst btw :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:08:38 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_213793770
Heel herkenbaar die tekst. O+
pi_213793799
Ik vind op zich het idee om van Right Here Waiting een happy hardcore-nummer te maken al briljant. Dat de uitwerking dan misschien een beetje simpel is... zorgt er wel voor dat mensen het vaak op repeat gaan zetten op Spotify.
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:16:29 #235
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213793843
quote:
Vette track! :J
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:22:40 #236
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213793906
quote:
3. En lossssss!
Europapa haalde bij mezelf punt 2, en qua vermakelijkheid ook alleen maar vanwege het stukje op driekwart.

De nieuwe zal bij punt 1 blijven steken.

Gezien de reacties mis ik waarschijnlijk iets.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 05-06-2024 09:39:54 ]
pi_213793920
quote:
3. En lossssss!
Ik vind dit eigenlijk meer een instant-hit dan Europapa eigenlijk. Dat was voor mij meer een groeier. Het komt waarschijnlijk door de herkenbare melodie van Right Here Waiting, die automatisch goed blijft hangen.

Het zou me daardoor ook niet verbazen als Luchtballon straks eerder uit de Top 100 verdwenen is dan Europapa, want het lijkt me geen plaat die maandenlang indruk gaat maken. Maar dat maakt verder ook niet uit, want zoals @Em31 ook zegt is het marketingtechnisch wel verstandig om snel een populaire opvolger uit te brengen, zodat je goed in de aandacht blijft. Dat is iets waar het in het verleden bij veel ESF-sterren misging.
pi_213793978
Goede knaller weer! Wat een compliment ook aan die man van Overthinking It. Ben benieuwd naar zijn reactie :D
pi_213794093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vind dit eigenlijk meer een instant-hit dan Europapa eigenlijk. Dat was voor mij meer een groeier. Het komt waarschijnlijk door de herkenbare melodie van Right Here Waiting, die automatisch goed blijft hangen.

Het zou me daardoor ook niet verbazen als Luchtballon straks eerder uit de Top 100 verdwenen is dan Europapa, want het lijkt me geen plaat die maandenlang indruk gaat maken. Maar dat maakt verder ook niet uit, want zoals @:em31 ook zegt is het marketingtechnisch wel verstandig om snel een populaire opvolger uit te brengen, zodat je goed in de aandacht blijft. Dat is iets waar het in het verleden bij veel ESF-sterren misging.
Never forget Duncan zijn fantastische optreden op Pinkpop, alle lyrische recensies over die nummers, maar we hebben ze nooit weer gehoord. :+
pi_213794179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:22 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Europapa haalde bij mezelf punt 2, en qua vermakelijkheid ook alleen maar vanwege het stukje op driekwart.

En nee, m'n muzikale smaak is niet extreem 'moeilijk', enige gevoeligheid voor plakkerige loopjes en riffjes is (mogelijk als restant van een muzikale jeugd met veel 'botsautootjesmuziek') wel aanwezig.

Aan de oppervlakte zijn het ook vrij "domme" nummers. Maar ik zie het als de muzikale versie van pop art, je neemt iets wat vrij plat en simpel is en verheft het tot kunst. Joost gebruikt die happy hardcore als een middel om z'n verhaal te vertellen.
pi_213794271
twitter

Dit soort dingen blijven mooi. _O-
pi_213794325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:12 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind op zich het idee om van Right Here Waiting een happy hardcore-nummer te maken al briljant. Dat de uitwerking dan misschien een beetje simpel is... zorgt er wel voor dat mensen het vaak op repeat gaan zetten op Spotify.
En ook net 2 minuten. Dan herhaal je makkelijk nog een keer. :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juni 2024 @ 09:52:21 #243
163650 Greys
pi_213794330
quote:

[..]

Ieder z'n ding en smaak.
Niks mis mee toch!
Ik snap zelf de enrme Taylor Swift hype bv nooit zo heel erg en gezien de ticketverkoop ben ik in de minderheid. :P En mijn eigen grote liefde voor bv nummers als Frankrijk dit jaar wordt hier weer niet al te veel begrepen. Zo is er voor elk wat wils gelukkig.

Europapa was ik wel dol op.
Luchtballon 'vind ik leuk' vanwege de Waiting For You referentie en de tekst die ik van Joost snap. Maar ik vind hem te kort en iets te simpel. Snap echter wel dat mensen het een enorm leuke opvolger vinden en kudo's voor hun timing.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213794367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Never forget Duncan zijn fantastische optreden op Pinkpop, alle lyrische recensies over die nummers, maar we hebben ze nooit weer gehoord. :+
Duncan had gewoon even wat tijd nodig om te werken aan nieuw materiaal.
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:58:59 #245
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213794400
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:52 schreef Greys het volgende:

[..]
Ieder z'n ding en smaak.
Niks mis mee toch!
Ik snap zelf de enrme Taylor Swift hype bv nooit zo heel erg en gezien de ticketverkoop ben ik in de minderheid. :P
Ik begrijp de hype (het klinkt z vanille dat het voor veel mensen werkt en de vrouw kan redelijke teksten pennen, snapt marketing en is klassiek mooi), maar het zelf opzetten? Zeer, zeer zelden. Te vanille. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 05-06-2024 10:06:48 ]
pi_213794489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 09:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het equivalent zou zijn als Joost nu Tantu Beats aan de kant gooit en in Los Angeles gaat werken met allerlei B-producers die minder goed zijn maar wel in Amerika wonen.
pi_213794566
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat Martin zich nu even op de achtergrond houdt, lijkt me ook nogal logisch. Misschien kunnen ze die domme Belg die het fake applaus ontkende wat meer op de voorgrond zetten.
Of die pannenkoek die hoofd Social Media is :')
pi_213794580
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat lees ik er ook in ja, voor zover het sowieso al niet hun intentie is om wederom de televote politiek te manipuleren
pi_213794602
quote:
3. En lossssss!
Zo herkenbaar!
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_213794666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 10:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat lees ik er ook in ja, voor zover het sowieso al niet hun intentie is om wederom de televote politiek te manipuleren
Die sturen vast weer een jong meisje, Wilders & co gaan lijkt mij niet net zo'n campagne voeren voor een type Michael Ben David. :')
pi_213794697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Of die pannenkoek die hoofd Social Media is :')
Vraag me wel serieus af hoe dat in zo'n team gaat dan. :@ Die cameravrouw was daar natuurlijk onderdeel van, maar zouden ze het er allemaal mee eens zijn hoe dit is gegaan? Op sommige plekken zwijgen ze Joost dood, maar op Spotify hebben ze Europapa bijvoorbeeld onder Noorwegen gezet en niet verwijderd. Het is nog afwachten op dat meest bekeken overzicht op Youtube. :+

Maarja zullen we wel nooit achterkomen.
pi_213794776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 10:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Vraag me wel serieus af hoe dat in zo'n team gaat dan. :@ Die cameravrouw was daar natuurlijk onderdeel van, maar zouden ze het er allemaal mee eens zijn hoe dit is gegaan?
Dat is inderdaad interessant, en als we het dan toch over veilige werkomgeving hebben zou het natuurlijk "grappig" zijn als die club zelf met een soort Putin-achtige hand wordt aangestuurd :+
pi_213795582
quote:

[..]

Om Europapa te snappen is dit video echt een aanrader, vanaf ongeveer 24min.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sandrie op 05-06-2024 11:53:55 (.) ]
pi_213795879
Right Here Waiting deuntje *O* gewoon weer een oorwurmpje /hit
pi_213795978
Ik vind het wel een leuk liedje. Typisch Joost. Ogenschijnlijk simpel, maar weer met een diepere boodschap. Hij wil er wat mee zeggen. Al die prikkels zijn soms ook doodvermoeiend.

Dit heeft hij m.i. geschreven voor verwerking van zijn hele ESF-avontuur, dus het is wat kleinschaliger dan Europapa.
pi_213796031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:32 schreef silverevlis het volgende:
Ik vind het wel een leuk liedje. Typisch Joost. Ogenschijnlijk simpel, maar weer met een diepere boodschap. Hij wil er wat mee zeggen. Al die prikkels zijn soms ook doodvermoeiend.

Dit heeft hij m.i. geschreven voor verwerking van zijn hele ESF-avontuur, dus het is wat kleinschaliger dan Europapa.
Dit liedje was er al vr Eurovisie, hij speelde het ook al live. Hij heeft er alleen wat aan toegevoegd, dat "ik word zo moe van mensen"-stuk en de sample van Overthinking It.

Het is wel vermoeiend dat de Telegraaf etc. dit dan als commentaar op Eurovisie zien, terwijl ze volgens mij zelf bij dat concert in 013 waren waar hij het ook al zong :')
  woensdag 5 juni 2024 @ 12:40:51 #257
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213796116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dit liedje was er al vr Eurovisie, hij speelde het ook al live. Hij heeft er alleen wat aan toegevoegd, dat "ik word zo moe van mensen"-stuk en de sample van Overthinking It.

Het is wel vermoeiend dat de Telegraaf etc. dit dan als commentaar op Eurovisie zien, terwijl ze volgens mij zelf bij dat concert in 013 waren waar hij het ook al zong :')
Okay, dan was ik niet goed genoeg op de hoogte. In ieder geval aangepast na het Eurovisie-gebeuren.
Treffend dat het nu is uitgebracht en nog steeds typisch Joost.
Te vinden op het album Gabberland, waar ook de track met Krij op staat. Gaaf hoor.
pi_213796257
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:46 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Okay, dan was ik niet goed genoeg op de hoogte. In ieder geval aangepast na het Eurovisie-gebeuren.
Treffend dat het nu is uitgebracht en nog steeds typisch Joost.
Te vinden op het album Gabberland, waar ook de track met Krij op staat. Gaaf hoor.
Dat laatste is ook helemaal niet zeker, de mensen op Genius weten net zo min als wij hoe dat album gaat heten en welke nummers erop staan. Hij heeft wel een nieuw nummer genaamd Gabberland, en dat zou natuurlijk wel een toffe titel zijn voor een album.
pi_213796339
Nou, ik sla vandaag allerlei planken mis lees ik. Niet verwacht dat die website van Genius dan zo maar wat neerzet/zelf een gokje waagt qua albumtitel en inhoud.

Afijn, Luchtballon is uit, ik vind het typisch Joost en ik vind het een leuk liedje. Het blijft hangen. En netjes dat Richard Marx ook zijn credits krijgt.
Klein wil gewoon fijn bezig zijn :J
pi_213796535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:05 schreef silverevlis het volgende:
Nou, ik sla vandaag allerlei planken mis lees ik. Niet verwacht dat die website van Genius dan zo maar wat neerzet/zelf een gokje waagt qua albumtitel en inhoud.

Afijn, Luchtballon is uit, ik vind het typisch Joost en ik vind het een leuk liedje. Het blijft hangen. En netjes dat Richard Marx ook zijn credits krijgt.
Klein wil gewoon fijn bezig zijn :J
Genius wordt gewoon bijgehouden door fans, maar het is niet iets officieels ofzo. De tekst van Luchtballon die erop staat klopt ook niet, tenminste volgens mij zegt hij niet "door de hoeken, langs de steden" maar "door de wolken".
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juni 2024 @ 13:28:27 #262
163650 Greys
pi_213796571
quote:
Leuk! O+

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 13:36:48 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213796669
https://youtube.com/shorts/x7CSuJeBnSk?si=J0LpXWrLRhZCa1yH

Deze short met Without me van Eminem eronder _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213796711
Vind wel dat de media het nu behoorlijk aandikt hoor. Nu wordt er in mijn ESF-kringen ook artikelen gestuurd waarbij er een soort van ''Joost is altijd al agressief geweest, zie je wel!!!'' plaatje probeert geschetst te worden.

Het is ook altijd hetzelfde cirkeltje _O- eerst gaan we massaal achter hem staan maar daarna wordt het saai en willen mensen weer sensatie en een reden om weer te haten.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 5 juni 2024 @ 13:47:59 #265
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213796773
Gemiste kans om er een liedje van precies 3 minuten van te maken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juni 2024 @ 14:43:08 #266
163650 Greys
pi_213797415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Nexum het volgende:
Vind wel dat de media het nu behoorlijk aandikt hoor. Nu wordt er in mijn ESF-kringen ook artikelen gestuurd waarbij er een soort van ''Joost is altijd al agressief geweest, zie je wel!!!'' plaatje probeert geschetst te worden.

Het is ook altijd hetzelfde cirkeltje _O- eerst gaan we massaal achter hem staan maar daarna wordt het saai en willen mensen weer sensatie en een reden om weer te haten.
Jup.
Met dank aan de Boulevards en AD's en Telegraaf enzo. Er mot brood op de plank, er moeten clicks worden gegenereerd en als ze daarvoor iemands kop moeten hakken boeit ze niet.
Ze zijn alleen leuk over de ESF inzending als het n heel goed gaat n diegene ze genoeg aandacht geeft. Want als dat laagste niet zo is, als ze te weinig interviews krijgen via AvroTros, dan wordt de toon ook vaak al nasty.

Als ik AvroTros was dacht ik daar eens goed over na voor de eventuele volgende keren. Als je inzending goed is heb je sowieso die lui niet nodig Nederlandsers kunnen toch niet op je stemmen. Joost had ze ook niet nodig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213797506
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik AvroTros was dacht ik daar eens goed over na voor de eventuele volgende keren. Als je inzending goed is heb je sowieso die lui niet nodig Nederlandsers kunnen toch niet op je stemmen. Joost had ze ook niet nodig.
HELE rare flex dit.

Weet je zeker dat je niet in Rusland/Noord-Korea wil wonen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juni 2024 @ 15:05:55 #268
163650 Greys
pi_213797638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
HELE rare flex dit.

Wacht even hoor, jij vindt dus dat een ESF-kandidaat VERPLICHT interviews aan de Boulevards met geven ja? Over rare flex en Noord-Korea gesproken. :D

Waylon wilde bv ook niet meer met Stefan van het AD destijds praten op Eurovision in Concert na wat hij eerder had geschreven. Waylon zei tegen de journalist (we stonden ernaast) "Jij geeft me n een hand en zegt sorry of we gaan dit interview niet houden". Het interview werd niet gehouden
Was z'n goed recht. Zou wat zijn als je dat verplicht was. Je bepaalt toch altijd zelf wel aan wie je je tijd geeft.

Ik zeg nergens dat AvroTros die roddeljournalisten moet verbieden over ze te schrijven he? Dat kan namelijk helemaal niet. Je kunt wl bepalen om je interviews niet meer aan bepaalde journalisten te geven als je er toch elke keer stank voor dank door krijgt. Taylor Swift is toch ook niet verplicht om met TMZ of hoe heet dat daar te praten? Ze zou ze vierkant uitlachen als iemand dat zou eisen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 05-06-2024 16:12:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213798182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
HELE rare flex dit.

Niemand verbiedt ze om te schrijven wat ze willen. Maar dat wil niet zeggen dat je ook met ze moet praten. Ze verzinnen toch alles wel bij elkaar. Dat jij dat graag ziet als Mediacourant-adept begrijp ik.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:32:15 #270
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_213798433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://youtube.com/shorts/x7CSuJeBnSk?si=J0LpXWrLRhZCa1yH

Deze short met Without me van Eminem eronder _O-
Ok, gewoonlijk blijf ik heel ver weg van die shorts maar deze is wel echt leuk gedaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_213798859
quote:
3. En lossssss!
Ik niet, ik vind het niet zo'n goed nummer. Verder luister ik wel naar veel van Joost.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 5 juni 2024 @ 17:25:03 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213799024
quote:
Heerlijke late 90s-begin 00s game graphics _O_
pi_213799050
quote:
Heel tof gemaakt weer! En voor mijn gevoel zo'n 100 referenties naar alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, waar ook weer 100 analyses over zullen verschijnen :D
pi_213799062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Heerlijke late 90s-begin 00s game graphics _O_
Leuke clip inderdaad. uwu
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213799192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:26 schreef d_elise het volgende:

[..]
Heel tof gemaakt weer! En voor mijn gevoel zo'n 100 referenties naar alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, waar ook weer 100 analyses over zullen verschijnen :D
Inderdaad _O- ik zag dat iemand al bezig was
twitter
pi_213799284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:26 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ja, in deze video zitten wel duidelijk veel referenties naar het songfestival. Ik vrees alleen dat het iets te ingewikkeld is voor de Telegraaf ;)
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:03:47 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213799673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, in deze video zitten wel duidelijk veel referenties naar het songfestival. Ik vrees alleen dat het iets te ingewikkeld is voor de Telegraaf ;)
Klinkt als iets voor Overthinking It inderdaad ;)
pi_213799701
quote:

[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk. Ik verwacht dat Aran en Shownieuws ook nog wel met wat "ludieke" theorien komen
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:07:04 #280
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213799730
quote:

[..]
Telegraaf komt waarschijnlijk met iets als : Nieuwe misdraging: Joost drijft spot met songfestival en pers in nieuwe clip.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213799765
Met deze videoclip erbij wordt het trouwens alweer een heel mooi kunstproject. Dit is toch de leukste songfestivaldeelnemer ooit, wie maakt nou zoiets? Het is volstrekt uniek.
pi_213799793
TantuBeats (op YouTube)
quote:
Sorry Nena, but this is now my favorite song about Hot Air Balloons..
_O_
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:24:25 #283
436222 Japepk
Padvinder
pi_213799989
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Wacht even hoor, jij vindt dus dat een ESF-kandidaat VERPLICHT interviews aan de Boulevards met geven ja? Over rare flex en Noord-Korea gesproken. :D

Waylon wilde bv ook niet meer met Stefan van het AD destijds praten op Eurovision in Concert na wat hij eerder had geschreven. Waylon zei tegen de journalist (we stonden ernaast) "Jij geeft me n een hand en zegt sorry of we gaan dit interview niet houden". Het interview werd niet gehouden
Was z'n goed recht. Zou wat zijn als je dat verplicht was. Je bepaalt toch altijd zelf wel aan wie je je tijd geeft.

Ik zeg nergens dat AvroTros die roddeljournalisten moet verbieden over ze te schrijven he? Dat kan namelijk helemaal niet. Je kunt wl bepalen om je interviews niet meer aan bepaalde journalisten te geven als je er toch elke keer stank voor dank door krijgt. Taylor Swift is toch ook niet verplicht om met TMZ of hoe heet dat daar te praten? Ze zou ze vierkant uitlachen als iemand dat zou eisen.
Nah. Je kunt natuurlijk niets verplichten, maar je bent wel een afvaardiging van je land, dan mag je ook die pers te woord staan. Treat them like they deserve it, Joost deed dat perfect met dat wegrennen enzo. Gewoon niet te serieus nemen.
't Echte en 't ware!
pi_213800078
Eerlijk gezegd vind ik het refrein een beetje slecht. Maar de rest is dikke prima :Y
pi_213800119
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
Telegraaf komt waarschijnlijk met iets als : Nieuwe misdraging: Joost drijft spot met songfestival en pers in nieuwe clip.
‘Joost schiet complete EBU-directie neer in nieuwe videoclip’
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:35:33 #286
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213800158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het refrein een beetje slecht. Maar de rest is dikke prima :Y
Ik vind het refrein een oorwurm :D Maar ik was destijds dan ook helemaal weg van Right here waiting :') :@ .

Ik zie ook echt heel veel in de clip.
Ik vind vooral dat stukje in de clip dat er mensen staan te dansen om het brandende blauwe schouderpak zo verdrietig ;( . Zijn droom aan gruzelementen en anderen die daar plezier om hebben ;(
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:36:32 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213800177
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
“Joost maakt een dreigende beweging naar de EBU in nieuwe videoclip” :D
pi_213800178
quote:

[..]
"Joost maakt agressieve beweging met AK-47"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juni 2024 @ 18:36:46 #289
163650 Greys
pi_213800181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:24 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nah. Je kunt natuurlijk niets verplichten, maar je bent wel een afvaardiging van je land, dan mag je ook die pers te woord staan. Treat them like they deserve it, Joost deed dat perfect met dat wegrennen enzo. Gewoon niet te serieus nemen.
Dat kan ook. Maar dan bv n interviewtje bij vertrek op Schiphol ofzo. En niet daarna nog vier op locatie, zoals nu steeds verwacht wordt, terwijl ze daar ook buitenlandse pers te woord willens staan (belangrijker voor stemmen ook) en repetities etc. dus genoeg te doen. Het werd nu weer 'Joost wil ons niet meer te woord staan' nadat er al van lles keurig meegewerkt was door hem en hij niks meer kon en wilde zeggen. En dan alsnog een heksenjacht.
Ze eisen meer en meer en indien nee zijn ze beledigd. Daar moeten 'we' eens van af. Want echt, ze zijn die lui niks verplicht. AvroTros kan er bv ook voor kiezen om de deelnemer vooraf alleen in een talkshow te laten opdraven (zoals Lubach dit leuk deed bv!) en dan nog even zwaaien met pers bij vertrek en verder alleen op de persdag die daar georganiseerd wordt. Lijkt me meer dan genoeg voor de roddelpers. Want zoals je zegt dat ene met wegrennen was leuk, maar daarna nog zeventien keer op jacht wordt wat vermoeiend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:39:03 #290
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213800209
quote:

[..]
The Onion Corp _O- :D
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:40:10 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213800227
Ah de clip is heel tof en treffend gemaakt, maar doet me ook zeer. Kijk wat ze hebben veroorzaakt door die DQ.. ;(
pi_213800259
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:35 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik vind het refrein een oorwurm :D Maar ik was destijds dan ook helemaal weg van Right here waiting :') :@ .

Ik vind vooral dat stukje in de clip dat er mensen staan te dansen om het brandende blauwe schouderpak zo verdrietig ;( . Zijn droom aan gruzelementen en anderen die daar plezier om hebben ;(
Ik vind Right here waiting een enorm zeiknummer. Daarom trek ik het misschien ook wat slechter _O- Maar de zang vind ik ook niet mooi. Maar Joost is dan ook geen zanger :P
pi_213800263
Ook weer bizar veel Russische reacties onder die video trouwens. Op de een of andere manier zijn ze in Rusland helemaal Joost-gek.
pi_213800280
quote:

[..]

Ja ik vind het ook sneu, kreeg er ook wel een naar gevoel bij.
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:45:15 #295
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213800329
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik vind Right here waiting een enorm zeiknummer. Daarom trek ik het misschien ook wat slechter _O- Maar de zang vind ik ook niet mooi. Maar Joost is dan ook geen zanger :P
Ik zat toen in mijn pre-puberjaren, ontluikende hormoontjes, denkend aan de Ware Liefde _O- :@

Joost is inderdaad geen heel goede zanger, maar dit klinkt voor mij niet onprettig. Helder en simpel gezongen.
pi_213800405
quote:

[..]

Ja :( Sowieso is de clip best donker. Ook heel grappig en terechte boosheid natuurlijk, maar er zit ook een nare en verdrietige ondertoon in. Logisch natuurlijk, maar als ik dan terugdenk aan die rare discussie gister over marketing theorien mbt de diskwalificatie en dan deze clip zie, kan ik er nog minder bij dat sommige mensen denken dat de DQ beter was voor Joost dan gewoon meedoen.
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:51:52 #297
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213800458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:49 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ja :( Sowieso is de clip best donker. Ook heel grappig en terechte boosheid natuurlijk, maar er zit ook een nare en verdrietige ondertoon in. Logisch natuurlijk, maar als ik dan terugdenk aan die rare discussie gister over marketing theorien mbt de diskwalificatie en dan deze clip zie, kan ik er nog minder bij dat sommige mensen denken dat de DQ beter was voor Joost dan gewoon meedoen.
Ja, deze clip maakt wel duidelijk dat DQ niet zijn droom was...
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:54:24 #298
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213800512
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Eens met je mening over Right here waiting.

Maar op deze manier is het voor mij een stuk beter. Ik was mij zelfs aan het afvragen of Joost zelf het refrein heeft gezongen (of met veel autotune)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213800615
De vorige keer zat dit in een filmpje van de maker van deze videoclip

Nog altijd benieuwd van wie die pressure dan kwam
pi_213800691
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
De vorige keer zat dit in een filmpje van de maker van deze videoclip
[ afbeelding ]
Nog altijd benieuwd van wie die pressure dan kwam
Productieteam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo