Inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heel tof gemaakt weer! En voor mijn gevoel zo'n 100 referenties naar alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, waar ook weer 100 analyses over zullen verschijnen
Ja, in deze video zitten wel duidelijk veel referenties naar het songfestival. Ik vrees alleen dat het iets te ingewikkeld is voor de Telegraafquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heel tof gemaakt weer! En voor mijn gevoel zo'n 100 referenties naar alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, waar ook weer 100 analyses over zullen verschijnen
Klinkt als iets voor Overthinking It inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in deze video zitten wel duidelijk veel referenties naar het songfestival. Ik vrees alleen dat het iets te ingewikkeld is voor de Telegraaf
Dat is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk. Ik verwacht dat Aran en Shownieuws ook nog wel met wat "ludieke" theorieën komenquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in deze video zitten wel duidelijk veel referenties naar het songfestival. Ik vrees alleen dat het iets te ingewikkeld is voor de Telegraaf
Telegraaf komt waarschijnlijk met iets als : Nieuwe misdraging: Joost drijft spot met songfestival en pers in nieuwe clip.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Sorry Nena, but this is now my favorite song about Hot Air Balloons..
Nah. Je kunt natuurlijk niets verplichten, maar je bent wel een afvaardiging van je land, dan mag je ook die pers te woord staan. Treat them like they deserve it, Joost deed dat perfect met dat wegrennen enzo. Gewoon niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even hoor, jij vindt dus dat een ESF-kandidaat VERPLICHT interviews aan de Boulevards móet geven ja? Over rare flex en Noord-Korea gesproken.![]()
Waylon wilde bv ook niet meer met Stefan van het AD destijds praten op Eurovision in Concert na wat hij eerder had geschreven. Waylon zei tegen de journalist (we stonden ernaast) "Jij geeft me nú een hand en zegt sorry of we gaan dit interview niet houden". Het interview werd niet gehouden
Was z'n goed recht. Zou wat zijn als je dat verplicht was. Je bepaalt toch altijd zelf wel aan wie je je tijd geeft.
Ik zeg nergens dat AvroTros die roddeljournalisten moet verbieden over ze te schrijven he? Dat kan namelijk helemaal niet. Je kunt wél bepalen om je interviews niet meer aan bepaalde journalisten te geven als je er toch elke keer stank voor dank door krijgt. Taylor Swift is toch ook niet verplicht om met TMZ of hoe heet dat daar te praten? Ze zou ze vierkant uitlachen als iemand dat zou eisen.
‘Joost schiet complete EBU-directie neer in nieuwe videoclip’quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telegraaf komt waarschijnlijk met iets als : Nieuwe misdraging: Joost drijft spot met songfestival en pers in nieuwe clip.
Ik vind het refrein een oorwurmquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het refrein een beetje slecht. Maar de rest is dikke prima
“Joost maakt een dreigende beweging naar de EBU in nieuwe videoclip”quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Joost schiet complete EBU-directie neer in nieuwe videoclip’
"Joost maakt agressieve beweging met AK-47"quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dan bv één interviewtje bij vertrek op Schiphol ofzo. En niet daarna nog vier op locatie, zoals nu steeds verwacht wordt, terwijl ze daar ook buitenlandse pers te woord willens staan (belangrijker voor stemmen ook) en repetities etc. dus genoeg te doen. Het werd nu weer 'Joost wil ons niet meer te woord staan' nadat er al van álles keurig meegewerkt was door hem en hij niks meer kon en wilde zeggen. En dan alsnog een heksenjacht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah. Je kunt natuurlijk niets verplichten, maar je bent wel een afvaardiging van je land, dan mag je ook die pers te woord staan. Treat them like they deserve it, Joost deed dat perfect met dat wegrennen enzo. Gewoon niet te serieus nemen.
The Onion Corpquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind Right here waiting een enorm zeiknummer. Daarom trek ik het misschien ook wat slechterquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het refrein een oorwurmMaar ik was destijds dan ook helemaal weg van Right here waiting
![]()
.
Ik zie ook echt heel veel in de clip.
Ik vind vooral dat stukje in de clip dat er mensen staan te dansen om het brandende blauwe schouderpak zo verdrietig. Zijn droom aan gruzelementen en anderen die daar plezier om hebben
Ja ik vind het ook sneu, kreeg er ook wel een naar gevoel bij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het refrein een oorwurmMaar ik was destijds dan ook helemaal weg van Right here waiting
![]()
.
Ik vind vooral dat stukje in de clip dat er mensen staan te dansen om het brandende blauwe schouderpak zo verdrietig. Zijn droom aan gruzelementen en anderen die daar plezier om hebben
Ik zat toen in mijn pre-puberjaren, ontluikende hormoontjes, denkend aan de Ware Liefdequote:Op woensdag 5 juni 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Right here waiting een enorm zeiknummer. Daarom trek ik het misschien ook wat slechterMaar de zang vind ik ook niet mooi. Maar Joost is dan ook geen zanger
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
.
Ja, deze clip maakt wel duidelijk dat DQ niet zijn droom was...quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:49 schreef d_elise het volgende:
[..]
JaSowieso is de clip best donker. Ook heel grappig en terechte boosheid natuurlijk, maar er zit ook een nare en verdrietige ondertoon in. Logisch natuurlijk, maar als ik dan terugdenk aan die rare discussie gister over marketing theorieën mbt de diskwalificatie en dan deze clip zie, kan ik er nog minder bij dat sommige mensen denken dat de DQ beter was voor Joost dan gewoon meedoen.
Eens met je mening over Right here waiting.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Right here waiting een enorm zeiknummer. Daarom trek ik het misschien ook wat slechterMaar de zang vind ik ook niet mooi. Maar Joost is dan ook geen zanger
Productieteam?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
De vorige keer zat dit in een filmpje van de maker van deze videoclip
[ afbeelding ]
Nog altijd benieuwd van wie die pressure dan kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |