Ik durf hier niet eens positief over te zijn. Wel opvallend dat Boulevard hiervan de primeur krijgt (ik heb het in ieder geval nergens anders gelezen). Aran zit druk te bellen blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)erzoek-ingesteld-ebu
'Volgens ingewijden'.
Waarom geen officiële melding hiervan dan van EBU als ze het serieus nemen? Zo komt het weer over als wij van Wc eend laten wij van WC eend onderzoeken en daarna is alles goed heur!
Ik vind dat 'ingewijden' een beetje gek. Als de EBU de publieke opinie tevreden wil stellen hiermee komen ze er toch zelf mee naar buiten? Vreemd verhaal. Ik wil ook graag weten wie dat dan voor ze gaat onderzoeken. Of stiekem mensen van de EBU zelf? Alles kan op dit moment namelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:08 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik durf hier niet eens positief over te zijn. Wel opvallend dat Boulevard hiervan de primeur krijgt (ik heb het in ieder geval nergens anders gelezen). Aran zit druk te bellen blijkbaar.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:10 schreef Dave het volgende:
Het onderzoek zal worden uitgevoerd door Mads Österdahl van Vi på Toalettanka AB.
Ja dat doet mij ook twijfelen. Of ze zijn een statement aan het voorbereiden, maar waarom Boulevard dan al de scoop geven?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ingewijden' een beetje gek. Als de EBU de publieke opinie tevreden wil stellen hiermee komen ze er toch zelf mee naar buiten? Vreemd verhaal. Ik wil ook graag weten wie dat dan voor ze gaat onderzoeken. Of stiekem mensen van de EBU zelf? Alles kan op dit moment namelijk.
ah, dat verklaart het.quote:
En wie stelt die vragen dan?quote:
Dit is boulevard en Aran. Het zou zo maar kunnen dat de ingewijden gewoon William Lee Adams is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)erzoek-ingesteld-ebu
'Volgens ingewijden'.
Waarom geen officiële melding hiervan dan van EBU als ze het serieus nemen? Zo komt het weer over als wij van Wc eend laten wij van WC eend onderzoeken en daarna is alles goed heur!
Je zou denken dat onafhankelijk onderzoek wordt gedaan door een derde partij die met niemand een direct band heeft. Maar er staat er idd niet bij wie dat onderzoek gaat doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En wie stelt die vragen dan?
Wie doet dit onderzoek namens de EBU? Of lees ik daar nou zes keer overheen?
Helemaal onafhankelijk gaat zoiets nooit zijn natuurlijk. Al is het maar omdat die ‘onafhankelijke’ partij vast nog wel meer opdrachten van de EBU hoopt te krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat onafhankelijk onderzoek wordt gedaan door een derde partij die met niemand een direct band heeft. Maar er staat er idd niet bij wie dat onderzoek gaat doen.
Héérlijk transparant weer he.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat onafhankelijk onderzoek wordt gedaan door een derde partij die met niemand een direct band heeft. Maar er staat er idd niet bij wie dat onderzoek gaat doen.
Geef opdracht en geld aan onderzoeksbureau, onderzoeksbureau praat naar gewenste conclusie toe, profit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef Cee het volgende:
Misschien kan deze discussie beter in het Nieuwtjes en Geruchten topic, maar ik vraag me af hoe dat dan werkt, een onafhankelijk onderzoek dat ingesteld wordt door de partij welke onderzocht gaat worden.
Misschien kan Bonkie aan de koekjesfabriek vragen of hij meer koekjes mag.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Héérlijk transparant weer he.
Brengt echt vertrouwen zo!
Voor hetzelfde geld zijn de onafhankelijke onderzoekers de twee dames die in de kantine werken in Genève.
Indien gewenst anoniem is ook lekket handig. Stel dat er 1 land anoniem wil antwoorden, nou, wie zou dat dan zijn? Met 2 of 3 anonieme antwoorden kom je er waarschijnlijk ook nog wel achterquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Héérlijk transparant weer he.
Brengt echt vertrouwen zo!
Voor hetzelfde geld zijn de onafhankelijke onderzoekers de twee dames die in de kantine werken in Genève.
Blijft wel apart dat hij er meteen na de finale al niet meer was.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Volgens Aran is Martin Osterdahl ziek/op non actief gesteld/ op vakantie. Interessant.
Ja Aran, tuurlijk. Hij is ook een man/ een mens/ een persoon.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Volgens Aran is Martin Osterdahl ziek/op non actief gesteld/ op vakantie. Interessant.
Had Aran daar ook een bron van? Wie heeft hem dat verteld? Sorry ik heb het zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |