Het zal allemaal wel Koosje, ik word een beetje moe van je moralistisch gebral als ik persoonlijk word maar als het andersom is dan blijft het oorverdovend stil.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima, dan houden we die aanvallen er toch in? Het maakt mij verder niet uit, Chivazje. Ik ben over het algemeen een beschaafde debater, maar ik dat toontje prima meezingen.
'Stalinistisch showproces'? Dat soort idiote termen alleen al. Heb je enig idee wat showprocessen in de Sovjet-Unie inhielden? Wat de gevolgen waren voor 'verdachten' die daaraan werden onderworpen? Het is een grove belediging voor die mensen om het proces tegen Trump daarmee te vergelijken. En het is jou al talloze malen duidelijk gemaakt dat Trump gewoon wordt vervolgd op basis van wetten die hij heeft overtreden. Maar dat wil gewoon niet tot je doordringen.
Jij - en andere Trumpisten - voeden jezelf met desinfo en maken jezelf wijs dat Trump een of ander onfeilbaar persoon is. Met droge ogen beweer je dat Trump de 'meest integere president ooit is'. Ik weet oprecht niet of ik nou moet lachen of moet huilen. Ik snap gewoon werkelijk waar niet hoe je niet kunt zien dat Trump een egocentrische zwendelaar is, dat is hij altijd geweest. Maar als jullie daar op worden gewezen, dan ontken je simpelweg de realiteit, zoals epicbeardman hierboven doet. En dat, beste vriend, is pas écht een obsessie. En ook nog eens die extreem ongezond is.
Tot slot: ongezond om op dagelijkse basis met deze kwestie bezig te zijn? Kerel, Trump is simpelweg onderdeel van de fucking newscycle. Welke ongeïnformeerde domoor is hier nou niet mee bezig?
De hele zaak rond Trump University was ook ruim daarvoor. Zo moeilijk is het echt niet om die voorbeelden te vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Fake news. Iedereen weet dat wiki een linkse minehive is. Kom eens met een aanklacht die echt gepost is. Een nieuwsartikel voor 2016.
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu niet gaan huilen over persoonlijke aanvalletjes hè. Sinds ik weer even kom kijken in gekkenhuis genaamd Fok! ben ik uitgemaakt voor troll, domrechts, tienermeisje etc. Zoals gewoonlijk want zo ken ik je spreek je mij en alleen mij erop aan als het persoonlijk word. Sorry Koosje maar waarom zou ik fatsoenlijk blijven als hetzelfde niet naar mij gegund word?
En dan kom ik meteen bij het tweede punt want het ronduit vijandige gedrag als je maar iets positiefs over Trump zegt betekent wel iets.
Waarom zou je zo vijandig reageren als iemand iets zegt over iemand die je niet aanstaat? Is het dan echt zo gek dat ik concludeer dat er een ongezonde obsessie is rondom de persoon Trump?
Is het gezond dat mensen 6 jaar lang zitten wachten op een veroordeling en nu juichen omdat er een stalinistisch showproces is opgetuigd met verregaande gevolgen voor de politiek de komende jaren?
Ik vind het ongezond om daar op dagelijkse basis mee bezig te zijn en de vijandige reacties vertellen wat dat betreft een hoop.
Dit is best een interessante gedachtengang:quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensHelaas vaak uit een diepe frustratie of zelfs depressie komen.
Wanneer iemand zo emotioneel betrokken is bij een kulproces over hushmoney en dit ook nog eens aanhaalt alsof ze Trump deze keer echt hebben. Na alle impeachments en weet ik het wat allemaal dat ze hebben geprobeerd is er eindelijk iets blijven plakken.
Ze klampen zich aan het kulproces vast alsof ze het ravijn instorten, er hoeft maar iets te gebeuren en de "We've got Trump" droom valt in diggelen, je ziet de angst ook terugkomen in de reacties en posts.
Het is een obsessie, soms lijkt het wel alsof Trump de main person in het leven is van sommigen. Staan op met de god en gaan naar bed denkende aan de god.
Daarnaast zoals eerder genoemd is het een high waar ze zich op dit moment in begeven, een high die ze nog meer gefocust maakt op de "orangemanbad" retoriek.
Het is een soort van massa hersenspoeling die al jaren de wat simpelere hersentjes laat koken. Je moet goed begrijpen als je elke dag MSM leest en reddit dat je overspoeld wordt met propaganda. Als je daar vatbaar voor bent tja dan kan het al snel de emotionele kant opgaan.
Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite" zoals Bush/Clintons/Pelosi's/Obama's/Bidens. Ze zijn als de dood voor een outsider, nog steeds en zullen het altijd zijn. Alleen daarom ben ik al voor Trump. Al deze bovengenoemde criminelen worden door links een handje boven het hoofd gehouden maar zijn voor veel meer oorlogsmisdaden en andere vieze zaken zoals burisma verantwoordelijk.
TDS is de officiele benaming en nu het lijkt dat Trump wederom President gaan worden worden ze agressiever en agressiever. Emoties lopen weer hoog op bij de dems en anti-Drumpfers.
Het ergste is dan ook nog dat ze zelf niet doorhebben dat ze gehersenspoeld worden. En alles klakkeloos maar copy/pasten wat hen voorgespiegeld wordt. Het zijn net bots/NPC's die MSM herhalen. En daar moeten wij mee discussieren. Ha. Totaal zelf incapabel om een eigen mening te vormen.
Ze willen bij een groep horen, denk een beetje aan de protesten waar diegene die protesteren niet eens weten waarvoor ze protesteren, maar het is cool om te doen wat de rest doen en zo krijg je +1'tjes op een internet forum. (vermoedelijk nog van hen eigen alt-accounts ook)
Ik zou verwachten dat als iemand goede dingen doet, die gewoon benoemd kunnen worden, ipv dat er zo'n omtrekkende beweging wordt gemaakt.quote:Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite"
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is best een interessante gedachtengang:
[..]
Ik zou verwachten dat als iemand goede dingen doet, die gewoon benoemd kunnen worden, ipv dat er zo'n omtrekkende beweging wordt gemaakt.
Iedereen heeft als doel altijd in power te blijven.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.
Ze schokken zich kapot toen een zakenman er vandoor ging met de winst tegen een bekende politici als Hilldog.
Republikeinen bestaan niet meer. Zijn allemaal democraten.
Eens, als je uit de fok! bubbel stap dan zie je dat mensen over het algemeen een stuk genuanceerder zijn. Het is erg jammer dat hier een radicale kliekje doet voorkomen dat wat ze doen volstrekt normaal gedrag is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensHelaas vaak uit een diepe frustratie of zelfs depressie komen.
Wanneer iemand zo emotioneel betrokken is bij een kulproces over hushmoney en dit ook nog eens aanhaalt alsof ze Trump deze keer echt hebben. Na alle impeachments en weet ik het wat allemaal dat ze hebben geprobeerd is er eindelijk iets blijven plakken.
Ze klampen zich aan het kulproces vast alsof ze het ravijn instorten, er hoeft maar iets te gebeuren en de "We've got Trump" droom valt in diggelen, je ziet de angst ook terugkomen in de reacties en posts.
Het is een obsessie, soms lijkt het wel alsof Trump de main person in het leven is van sommigen. Staan op met de god en gaan naar bed denkende aan de god.
Daarnaast zoals eerder genoemd is het een high waar ze zich op dit moment in begeven, een high die ze nog meer gefocust maakt op de "orangemanbad" retoriek.
Het is een soort van massa hersenspoeling die al jaren de wat simpelere hersentjes laat koken. Je moet goed begrijpen als je elke dag MSM leest en reddit dat je overspoeld wordt met propaganda. Als je daar vatbaar voor bent tja dan kan het al snel de emotionele kant opgaan.
Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite" zoals Bush/Clintons/Pelosi's/Obama's/Bidens. Ze zijn als de dood voor een outsider, nog steeds en zullen het altijd zijn. Alleen daarom ben ik al voor Trump. Al deze bovengenoemde criminelen worden door links een handje boven het hoofd gehouden maar zijn voor veel meer oorlogsmisdaden en andere vieze zaken zoals burisma verantwoordelijk.
TDS is de officiele benaming en nu het lijkt dat Trump wederom President gaan worden worden ze agressiever en agressiever. Emoties lopen weer hoog op bij de dems en anti-Drumpfers.
Het ergste is dan ook nog dat ze zelf niet doorhebben dat ze gehersenspoeld worden. En alles klakkeloos maar copy/pasten wat hen voorgespiegeld wordt. Het zijn net bots/NPC's die MSM herhalen. En daar moeten wij mee discussieren. Ha. Totaal zelf incapabel om een eigen mening te vormen.
Ze willen bij een groep horen, denk een beetje aan de protesten waar diegene die protesteren niet eens weten waarvoor ze protesteren, maar het is cool om te doen wat de rest doen en zo krijg je +1'tjes op een internet forum. (vermoedelijk nog van hen eigen alt-accounts ook)
De vraag is dan wel waarom je binnen je Fok-bubbel er niet in slaagt enige nuance te leggen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, als je uit de fok! bubbel stap dan zie je dat mensen over het algemeen een stuk genuanceerder zijn. Het is erg jammer dat hier een radicale kliekje doet voorkomen dat wat ze doen volstrekt normaal gedrag is.
Soms kwam ik even terug om een postje te droppen in AMV. De rabiate haat die je dan tegemoet komt binnen een aantal uur is ronduit bizar. Je word bevraagd of je wel niet goed bij je hoofd bent, je bent een cultist, extreem rechts, domrechts etc etc.
Let wel minimaal 6 jaar lang hebben ze zitten hopen dat de politieke tegenstander berecht en veroordeeld word. Of het nu ging om Rusland, Oekraïne of weet ik veel wat, de man moest via de rechtbank uit de politiek verwijdert worden.
Nu is het eindelijk zo ver dat ze met een stalinistisch showproces waar de rechter een enorme Trump hater is, een medewerker van Bidens DOJ zich ook is gaan bemoeien met de zaak en de dochter van de rechter die een medewerker was van de campagne van Harris hebben ze het eindelijk voor elkaar om Trump te berechten op een boekhoudkundig foutje.
Helaas voor Biden is er maar weinig veranderd in de peilingen maar 1 ding weet ik wel. De Republikeinen zijn extra gemotiveerd om te gaan stemmen dit jaar. Elk enigszins neutraal mens kan zien dat dit showprocess totaal politiek gemotiveerd was. De schade die is aangericht is niet te overzien. De volgende stap is natuurlijk dat men de politieke tegenstanders in de toekomst gaan vermoorden. Net zoals in Rusland en andere autoritaire landen waar ze een broertje dood hebben aan democratie.
Die deur is “onbedoeld” nu open gezet voor de democraten en al dat alles omdat ze het niet aandurfden om dit te beslechten in de politieke arena.
Het is blijkbaar een 'stuk genuanceerder' als je Trump's rechtszaak een 'stalinistisch showproces' noemt terwijl je de hele rechtszaak duidelijk niet gevolgd hebt en toch beweert dat Trump veroordeeld is voor een niet-bestaand misdrijf.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
De vraag is dan wel waarom je binnen je Fok-bubbel er niet in slaagt enige nuance te leggen.
Trump had drie advocaten, kon zich uitgebreid verdedigen, alle getuigen oproepen die hij maar wilde en werd zelfs tov andere aangeklaagden met fluwelen handschoentjes aangepakt (geen arrestatie na het veelvuldig schenden van zijn gag order).quote:New York Penal Law § 175.10
Under our law, a person is guilty of falsifying business records in the first degree when, with intent to defraud that includes an intent to commit another crime or to aid or concealthe commission thereof, that person:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:27 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat iedereen natuurlijk allang wist word door de FBI eindelijk een keer bevestigd.
Wat een gelul, als de FBI zoiets in handen heeft dan weten ze heel goed van wie het is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.
Ja de FBI wel natuurlijk. So whatquote:Op donderdag 6 juni 2024 04:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat iedereen natuurlijk allang wist word door de FBI eindelijk een keer bevestigd.
[..]
Wat een gelul, als de FBI zoiets in handen heeft dan weten ze heel goed van wie het is.
Bizar dan dat ze het als propaganda markeerden en instructies gaven aan onder andere Twitter om er voor te zorgen dat het verhaal zich niet zou verspreiden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja de FBI wel natuurlijk. So what
Die hebben nooit het tegendeel beweert? Je vindt dat ze dat eerder hadden moeten doen of zo? De FBI laat zich nooit publiekelijk uit over lopende zaken.
Bron?quote:Op donderdag 6 juni 2024 05:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bizar dan dat ze het als propaganda markeerden en instructies gaven aan onder andere Twitter om er voor te zorgen dat het verhaal zich niet zou verspreiden.
Oh ja hoor:quote:Is het ooit wel eens in je opgekomen dat de corruptie in de VS welig tiert?
Trump kwamquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.
Ze schokken zich kapot toen een zakenman er vandoor ging met de winst tegen een bekende politici als Hilldog.
Republikeinen bestaan niet meer. Zijn allemaal democraten.
De laptop en de info is al jaren in verschillende handen ..quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:27 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Als er daadwerkelijk iets gevonden is dat Biden kan veroordelen voor bijvoorbeeld corruptie..quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.
Opvallend dat de jury nooit voorkomt in dit soort rants. Waarom is dat denk je?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
...
Nu is het eindelijk zo ver dat ze met een stalinistisch showproces waar de rechter een enorme Trump hater is, een medewerker van Bidens DOJ zich ook is gaan bemoeien met de zaak en de dochter van de rechter die een medewerker was van de campagne van Harris hebben ze het eindelijk voor elkaar om Trump te berechten op een boekhoudkundig foutje.
...
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trump kwam
[..]
De laptop en de info is al jaren in verschillende handen ..
Anders lekt er niet het een na het ander van uit.
Maar nu komt het..
Niemand doet iets.
Veel geschreeuw veel geblaat maar je moet iets van een daadwerkelijk misdrijf constateren om iemand aan te klagen, dit gebeurde niet.
Schreeuw dit naar je eigen kamp..
DOE ER IETS MEE!!
Als er dan uit komt meer er is verder niks strafbaars dan houd het gewoon op!
quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Uiteraard heeft junior hier gelijk. Er is zover ik weet nog nooit een president geweest die zo zwak overkomt als Biden. De man is seniel, als je mentaal niet capabel genoeg word geacht om jezelf te verdedigen in de rechtbank dan ben je mentaal zeker niet capabel genoeg om een land te leiden.
quote:
Dat valt wel mee, eigenlijk. Ben ik er weer ingetrapt.quote:
En jij trapt daar in.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Uiteraard heeft junior hier gelijk. Er is zover ik weet nog nooit een president geweest die zo zwak overkomt als Biden. De man is seniel, als je mentaal niet capabel genoeg word geacht om jezelf te verdedigen in de rechtbank dan ben je mentaal zeker niet capabel genoeg om een land te leiden.
Dan moet Biden wel eerst een misdrijf plegen zoals Trump. Pas dan kan een aanklager het aan een Grand Jury voorleggen en die beslist of de aanklager een zaak heeft of niet. Rechters worden geloot en een jury (gekozen door beide partijen) beslist uiteindelijk of iemand schuldig is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.
En dan het liefst met een zeer partijdige rechter die al meerdere zaken van Biden behandelt die ook nog familie heeft met banden met de Trump campagne. Alleen zo kun je een eerlijk proces hebben tegen Biden en word het vertrouwen in de rechtsstaat herstelt.
Natuurlijk is Biden capabel om zich te verdedigen itt Trump die te laf was om zichzelf te verdedigen en dus niet capabel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Welk deel van het woord jury begrijp je niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.
En dan het liefst met een zeer partijdige rechter die al meerdere zaken van Biden behandelt die ook nog familie heeft met banden met de Trump campagne. Alleen zo kun je een eerlijk proces hebben tegen Biden en word het vertrouwen in de rechtsstaat herstelt.
Dat vindt domrechts helemaal niet nodig, toen Trump, die het echt niet vindt kunnen om politieke rivalen te vervolgen, nog bij elke rally Lock her up riep, zat Chivaz hem met een nat broekje te vereren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan moet Biden wel eerst een misdrijf plegen zoals Trump. Pas dan kan een aanklager het aan een Grand Jury voorleggen en die beslist of de aanklager een zaak heeft of niet. Rechters worden geloot en een jury (gekozen door beide partijen) beslist uiteindelijk of iemand schuldig is.
[..]
Natuurlijk is Biden capabel om zich te verdedigen itt Trump die te laf was om zichzelf te verdedigen en dus niet capabel.
Net als met Clinton en het niet alsof Trump het niet al lang geprobeerd heeft haar te vervolgen in zijn eerste termijn. Ook Comey wilde hij vervolgen. Mc Gahn heeft daar toendertijd een stokje voor gestoken:quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk iets gevonden is dat Biden kan veroordelen voor bijvoorbeeld corruptie..
Was er dan niet allang wat door gedaan?
Ook al is er maar een filter dun beetje echt bewijs had men er allang een zaak van gemaakt.
Bedoel er waren 60+ zaken gemaakt voor fraude voor de corruptie verkiezingen.
Veelal stonden de advocaten met de bek vol tanden zonder ook maar iets kwa bewijs voor de rechter en werd gelijk afgewezen.
Daarvoor hadden ze 0 bewijs.
Maar met een laptop vol zogenaamd bewijs van corruptie, de info ligt letterlijk overal nu veel advocaten van trump hebben ook die info..
Doet men niks.
Intussen doe ze het bij Fox News voorkomen alsof Trump uit de goedheid van zijn hart ervan afzagquote:President Donald Trump told his counsel’s office last spring that he wanted to prosecute political adversaries Hillary Clinton and former FBI Director James Comey, an idea that prompted White House lawyers to prepare a memo warning of consequences ranging up to possible impeachment, The New York Times reported Tuesday.
Then-counsel Don McGahn told the president he had no authority to order such a prosecution, and he had White House lawyers prepare the memo arguing against such a move, The Associated Press confirmed with a person familiar with the matter who was not authorized to discuss the situation. McGahn said that Trump could request such a probe but that even asking could lead to accusations of abuse of power, the newspaper said.
Presidents typically go out of their way to avoid any appearance of exerting influence over Justice Department investigations.
Trump has continued to privately discuss the matter of prosecuting his longtime adversaries, including talk of a new special counsel to investigate both Clinton and Comey, the newspaper said, citing two people who had spoken to Trump about the matter.
Trump has repeatedly and publicly called on the Justice Department to investigate Clinton, and he has tweeted his dismay over what he saw as former Attorney General Jeff Sessions’ reluctance to go after Clinton. Trump’s former lawyer, John Dowd, urged Deputy Attorney General Rod Rosenstein in a memo last year to investigate Comey and his handling of the Clinton email investigation.
Sessions last year said he was directing senior federal prosecutors to look into matters raised by House Republicans related to the Clinton Foundation and a uranium mine transaction benefiting the foundation that was approved when Clinton was secretary of state. The FBI has been investigating that matter. Sessions, in March, told lawmakers that he was not prepared to appoint a special counsel to investigate the FBI and potential political bias there.
The White House did not immediately respond to a request for comment on the report. McGahn’s lawyer, William Burck, also did not respond to a request for comment.
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Zou Ruth Bader Ginsburg haar stem ook nog uitbrengen dit jaar?quote:According to the PILF, 334 deceased Michigan registrants are listed on government records as registering to vote after their date of death.
The organization launched a probe into the state’s voter records nearly four years ago.
The PILF discovered 27,000 names of likely deceased registrants on the state’s Qualified Voter File (QVF).
The group asked Michigan’s Democrat Secretary of State Jocelyn Benson about her plan to remove them.
Trump tells Dr Phil there are 'dark forces that control Biden'quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden heeft de echte "elite" vast dirt over, blackmailing, (enge videos mss?) daarom is Biden de perfecte marionet. Speelpop. Fallguy/Scapegoat.
Ook gelijk een reden dat ze met niemand beter kunnen komen bij de democraten. Niemand hebben ze zo in hen macht als de Bidens. Die familie is zo vies dat je ze alles kan laten doen!
Hierom noem ik Biden dus ook Xiden, hij danst met dictator's zoals Xi Jin Ping. Hij zit in de pocket. China ownt de Biden familie.quote:China's President Xi Jinping, who Hunter called "No. 1," personally approved meetings between VP Joe Biden and CEFC Chairman Ye Jianming, according to the 630-page report sent to U.S. Congress.
After a 13-month investigation into Hunter Biden's Laptop, Marco Polo, a nonprofit led by a former President Donald Trump staffer, released a 630-page report yesterday with 2,020 citations that fully document 459 crimes committed by the Biden family and their business associates.
The detailed report, which was sent to District Attorneys, U.S. Attorneys, and all 535 members of the House and the Senate, includes 140 alleged business-related crimes, 191 sex-related offenses, and 128 drug-related crimes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zijn het toch de Chinezen die de dirt hebben op Ome Joe en zijn familie? daar kwam Hunters laptop leak ook vandaan. En de diamanten die chairman YE heeft gegeven aan Hunter staan op foto's van zijn laptop.
Ok, nu graag factchecks please.
https://oversight.house.gov/landing/biden-family-investigation/
Of toch de Russen?
En wat ze allemaal in Oekraine hebben uitgespookt is precies hetzelfde, Biden Crime Syndicate family.
Woosh, schud ik zo ff allemaal uit mijn mouw. King Conspiracy.
Ik moet uitkijken dat de FBI/CIA/AIVD mij niet binnenkort bezoekt in opdracht van die enge familie.
Maar Trump's advocaten betaalde hush money aan een pornosterretje! Oh nee toch...! wat een crimineel![]()
![]()
Zou uren kunnen doorgaan, maar dan krijg ik zo veel reports van de usual suspects om deze informatie te verwijderen. Dat er een luchtalarm afgaat op de FOK headquarters.
[ Bericht 16% gewijzigd door epicbeardman op 07-06-2024 19:17:37 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
Of wat te denken over de diamanten die Hunter kreeg vanuit China?
[..]
Hierom noem ik Biden dus ook Xiden, hij danst met dictator's zoals Xi Jin Ping. Hij zit in de pocket. China ownt de Biden familie.Je probeert hiermee een rookgordijn op te werpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zijn het toch de Chinezen die de dirt hebben op Ome Joe en zijn familie? daar kwam Hunters laptop leak ook vandaan. En de diamanten die chairman YE heeft gegeven aan Hunter staan op foto's van zijn laptop.
Ok, nu graag factchecks please.
https://oversight.house.gov/landing/biden-family-investigation/
[ afbeelding ]
Of toch de Russen?
[ afbeelding ]
En wat ze allemaal in Oekraine hebben uitgespookt is precies hetzelfde, Biden Crime Syndicate family.
Woosh, schud ik zo ff allemaal uit mijn mouw. King Conspiracy.
Ik moet uitkijken dat de FBI/CIA/AIVD mij niet binnenkort bezoekt in opdracht van die enge familie.
Maar Trump's advocaten betaalde hush money aan een pornosterretje! Oh nee toch...! wat een crimineel![]()
![]()
Zou uren kunnen doorgaan, maar dan krijg ik zo veel reports van de usual suspects om deze informatie te verwijderen. Dat er een luchtalarm afgaat op de FOK headquarters.
quote:Einde Infowars, complotdenker Alex Jones moet bezittingen verkopen
Alex Jones wacht niet op beslagname en is akkoord gegaan met de verkoop van onder meer Infowars om de schadevergoedingen te betalen aan de ouders van de vermoorde kindertjes van Sandy Hook. Hij is hoofdelijk aansprakelijk gesteld voor de 1,5 miljard dollar die de ouders moeten krijgen, en inmiddels persoonlijk failliet verklaard. Of het voldoende gaat ombrengen om alle schade vergoedingen te kunnen betalen moet nog blijken.
Einde Infowars, complotdenker Alex Jones moet bezittingen verkopen
Het is ook niet zo'n groot punt als ze het doen lijken. Wat mij betreft mag iedereen die de wet overtreedt gelijk behandeld worden. Als bewezen kan worden dat Biden iets crimineels doet moet die ook berecht en veroordeeld worden, net als Trump dat nu is. 'Jamaar kijk dan wat Biden doet' is gewoon niet zo'n sterk argument.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je probeert hiermee een rookgordijn op te werpen.
Probleem is dat Obama tal van jaren aan de macht is geweest en overal rechters heeft geplaatst, en de Bush rechters die er nog zitten zijn ook pro-democraat. Beetje als wat er gezegd wordt over de Supreme Court aanstellingen van Trump.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n groot punt als ze het doen lijken. Wat mij betreft mag iedereen die de wet overtreedt gelijk behandeld worden. Als bewezen kan worden dat Biden iets crimineels doet moet die ook berecht en veroordeeld worden, net als Trump dat nu is. 'Jamaar kijk dan wat Biden doet' is gewoon niet zo'n sterk argument.
Trump vangt ook bot bij rechters die hij zelf aan heeft gesteld hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Probleem is dat Obama tal van jaren aan de macht is geweest en overal rechters heeft geplaatst, en de Bush rechters die er nog zitten zijn ook pro-democraat. Beetje als wat er gezegd wordt over de Supreme Court aanstellingen van Trump.
Ookal zal je bewijs hebben tegen de Bidens en geloof mij dat is er, dat krijg je nooit ergens geland. Ja nu een fake gun trialtje voor Hunter (om zo de enge foto's/video's maar niet te behandelen(waar we hier niet over mogen praten)
Anders word je wel Seth Rich nummer 2 en door democraten ingehuurde MS-13 cartel members vermoord.
Murder of Seth Rich
[ afbeelding ]
Dems schromen er niet om je te verwijderen als je ze pijn kan doen.
https://www.neonrevolt.co(...)-levels-part-1-of-3/
https://www.neonrevolt.co(...)-levels-part-2-of-3/
https://www.neonrevolt.co(...)-levels-part-3-of-3/
Wat jij niet begrijpt is dat het mij helemaal niets uitmaakt of Trump in de bak komt of wat dan ook, als je mij kent (van bv Sandy Hook topic) dan moet je weten dat mijn BNW interesses veel verder reiken dan een zielig hushmoney zaakje waar je zo onmogelijk trots op bent. No one cares over die "conviction" die toch wel teruggedraaid gaat worden door SCOTUS. (immunity) Jullie mogen jullie "We've got him" high van mij wel even hebben, maar is ondertussen alweer een grijze plaat aan het worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Trump vangt ook bot bij rechters die hij zelf aan heeft gesteld hoorEn dan nog steeds, als Trump iets crimineels doet moet hij daarvoor berecht en veroordeeld worden, onafhankelijk van wat andere wel of niet doen! Dat hele jamaar die is zo nutteloos.
Wat ik hier in lees is dat de Trump aanhang voor iedereen bang is geworden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is bang voor Trump, de uniparty wil hen stoeltjes behouden en zeker niet iemand aanstellen die hen topbaantjes kan laten verdwijnen.
Maar wat precies ze dan goed doen weet je kennelijk niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat jij niet begrijpt is dat het mij helemaal niets uitmaakt of Trump in de bak komt of wat dan ook, als je mij kent (van bv Sandy Hook topic) dan moet je weten dat mijn BNW interesses veel verder reiken dan een zielig hushmoney zaakje waar je zo onmogelijk trots op bent. No one cares over die "conviction" die toch wel teruggedraaid gaat worden door SCOTUS. (immunity) Jullie mogen jullie "We've got him" high van mij wel even hebben, maar is ondertussen alweer een grijze plaat aan het worden.
De enige reden dat ik types zoals Trump en Musk waardeer is omdat ze zo veel woede opwekken bij links, dan moeten ze iets goed doen.
Oh jawel hoor, 2016 tot 2020 was het heel wat prettiger allemaal in de wereld een stuk minder clownworld like. Minder degeneracy at the "Crack House"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat precies ze dan goed doen weet je kennelijk niet.
Dat maakt het nogal vaag.
En niet te vergeten, dankzij Trump heeft Pfizer BioNTech aangekocht, zodat de VS voldoende Covid vaccins zou hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, 2016 tot 2020 was het heel wat prettiger allemaal in de wereld een stuk minder clownworld like. Minder degeneracy at the "Crack House"
Lage hypotheekrentes onder Trump, geen oorlogen, veel vrede in Arabische wereld, vluchten weer van israel naar arabische landen. Dikke vette meme's van het Trump Twitter account die types zoals jou helemaal wild maakte. Zo erg zelfs dat ze hem moesten verwijderen van Twitter door de FBI.
Heerlijke vent, amusementvol, beste oneliners. Veel humor (niet altijd begrepen helaas door woedende lefties)
The left can't meme.
Weet je wat nog het beste is? hij doet dit voor Amerika. Hij had ook gewoon in 2015 kunnen kiezen om lekker in 1 van zijn paleisjes te blijven of Trump Towers. Lekker golfen, goddelijk leven, maar hij offert alles op voor de Amerikaan.
De gevestigde orde is zich kapot geschokken dat een memende, zakenman won van een vrouw als Hilldog.
Ja Trump zorgde er expres voor dat de vaccin snel gereleased zou worden, als hij dat niet had gedaan dan hadden we wellicht nu nog in de "pandemie" gezeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
En niet te vergeten, dankzij Trump heeft Pfizer BioNTech aangekocht, zodat de VS voldoende Covid vaccins zou hebben![]()
Anyway, het effect van een presidentschap begint niet op dag 1 en eindigt ook niet op de laatste dag he.
Wel jammer dat Kate Middleton daardoor Turbo kanker heeft gekregen...quote:Op zondag 9 juni 2024 00:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja Trump zorgde er expres voor dat de vaccin snel gereleased zou worden, als hij dat niet had gedaan dan hadden we wellicht nu nog in de "pandemie" gezeten.
Want de Biden administratie had het liefst tot aan de volgende verkiezingen gebruik gemaakt om zijn rally's te beperken en mail-in-ballots te misbruiken.
Hij deed wat een President MOEST doen. Het was een 4D schaakspel. Dit staat los van de mogelijke vaccinatie schades. Hij dwong niemand om deze te nemen. In tegenstelling tot Biden.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel jammer dat Kate Middleton daardoor Turbo kanker heeft gekregen...
Of had je toen een andere pet op.
Het is nogal tegenstrijdig: Trump moest het vaccin versnellen, maar Kate had het niet moeten nemen....quote:Op zondag 9 juni 2024 00:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij deed wat een President MOEST doen. Het was een 4D schaakspel. Dit staat los van de mogelijke vaccinatie schades. Hij dwong niemand om deze te nemen. In tegenstelling tot Biden.
Trump versnelde het vaccin omdat hij het zag aankomen wat het dictatoriale regiem onder Biden zou doen als die toiletpot geïnstalleerd zou worden. Hij kon ook niet weten dat er mogelijke vaccinatieschade zou ontstaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nogal tegenstrijdig: Trump moest het vaccin versnellen, maar Kate had het niet moeten nemen....
En dat is wel de rode draad bij de Trump aanhang.
Clown world.
https://www.healio.com/ne(...)edness-bill-into-lawquote:President Donald J. Trump this week signed the Pandemics and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act, or PAHPAI, into law.
The bill reauthorizes the Biomedical Advanced Research and Development Authority (BARDA) under the Public Health Service Act and the Federal Food, Drug and Cosmetic Act, which experts said will strengthen the country’s preparedness against a variety of global disease threats. Congress passed PAHPAI earlier this month.
Waarom was er dan versneld een vaccin nodig?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump versnelde het vaccin omdat hij het zag aankomen wat het dictatoriale regiem onder Biden zou doen als die toiletpot geïnstalleerd zou worden.
Maar bij Kate zei je dat ze beter had moeten onderzoeken of het vaccin gevaarlijk is voordat ze het nam, en als gevolg daarvan nu Turbo kanker heeft gekregen.quote:Hij kon ook niet weten dat er mogelijke vaccinatieschade zou ontstaan.
Voor het versneld op de markt brengen van een vaccin dat turbo kanker veroorzaakt?quote:Trump is ook een trots man die hier natuurlijk de eer voor wilde opstrijken.
Ik raak niet in de war hoor, het is alleen strijdig met wat je schrijft in het covid topic.quote:Ik heb het gevoel dat je van mij probeert te winnen, maar dat kan je niet. Je insinueert en denkt dingen te weten die ontstaan zijn uit foute aannames.
Zou ik je eens in de war maken? Kijk eens wat Trump in 2019 al deed! Oe.. wist hij al dat corona er aan kwam?
[..]
https://www.healio.com/ne(...)edness-bill-into-law
Nee, waarom?quote:Nu moet jij toch pro-Trump worden ondertussen?
1. Dit heb ik al verteld hierboven. Lees maar terug. Anders zaten we nu nog in de pandemie.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom was er dan versneld een vaccin nodig?
[..]
Maar bij Kate zei je dat ze beter had moeten onderzoeken of het vaccin gevaarlijk is voordat ze het nam, en als gevolg daarvan nu Turbo kanker heeft gekregen.
[..]
Voor het versneld op de markt brengen van een vaccin dat turbo kanker veroorzaakt?
Dat vind je prima?
[..]
Ik raak niet in de war hoor, het is alleen strijdig met wat je schrijft in het covid topic.
[..]
Nee, waarom?
Dat is wel een heel simplistische gedachtengang.
Maar dat valt in dezelfde lijn als denken dat Kate Turbo kanker heeft gekregen van het Pfizer vaccin.
Als Trump op basis van immunity er vanaf gaat komen dan ben je voor Biden ook gelijk klaar toch? Daar gaat dat dan ook voor op.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat jij niet begrijpt is dat het mij helemaal niets uitmaakt of Trump in de bak komt of wat dan ook, als je mij kent (van bv Sandy Hook topic) dan moet je weten dat mijn BNW interesses veel verder reiken dan een zielig hushmoney zaakje waar je zo onmogelijk trots op bent. No one cares over die "conviction" die toch wel teruggedraaid gaat worden door SCOTUS. (immunity) Jullie mogen jullie "We've got him" high van mij wel even hebben, maar is ondertussen alweer een grijze plaat aan het worden.
De enige reden dat ik types zoals Trump en Musk waardeer is omdat ze zo veel woede opwekken bij links, dan moeten ze iets goed doen.
Uiteraard, maar daar vind er bij de magats dan ook meteen kortsluiting plaats in die leegte waar hersenen zouden moeten zitten.quote:Op zondag 9 juni 2024 07:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als Trump op basis van immunity er vanaf gaat komen dan ben je voor Biden ook gelijk klaar toch? Daar gaat dat dan ook voor op.
Maar je ageert ook tegen het 'gedwongen' vaccineren, om zo snel mogelijk uit de pandemie te komen.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
1. Dit heb ik al verteld hierboven. Lees maar terug. Anders zaten we nu nog in de pandemie.
Alsof ik er wat aan heb dat Biden in de bak komt te zitten, die gast staat al met 1 poot in het graf. Mij gaat het om mensen wakker te maken. Biden is toch untouchable. Dat is na al die youtube filmpjes wel ondertussen bekend.quote:Op zondag 9 juni 2024 07:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als Trump op basis van immunity er vanaf gaat komen dan ben je voor Biden ook gelijk klaar toch? Daar gaat dat dan ook voor op.
quote:It would make no sense for Biden to remove himself from the ticket in order to simply elevate Vice President Kamala Harris. The point of the whole exercise is to win. Michelle Obama is the only potential candidate who could safely replace a black woman on the Democrat ticket without causing a major political disruption inside a core Democrat voter group. Plus, Michelle is Teflon: a popular celebrity with little track record - and the guarantee that any criticism will elicit a chorus of "racist!" and "sexist!" accusations. She is by far the hardest candidate for Trump to beat.
Zijn tegenstander was toch degene die een pornoster met wie hij aan het rampetampen was terwijl zijn vrouw lag te baren moest afkopen om dit niet naar buiten te laten komen terwijl er verkiezingen waren en hij de partij die beweert op te komen voor normen en waarden moest vertegenwoordigen?quote:Op maandag 10 juni 2024 00:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd is Biden de perfecte trekpop/marionet omdat ze hem hoogstwaarschijnlijk kunnen blackmailen
[..]
Beste zin heb je daar gemaakt!quote:Op maandag 10 juni 2024 00:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zijn tegenstander was toch degene die een pornoster met wie hij aan het rampetampen was terwijl zijn vrouw lag te baren moest afkopen om dit niet naar buiten te laten komen terwijl er verkiezingen waren en hij de partij die beweert op te komen voor normen en waarden moest vertegenwoordigen?
Biden is bejaard, die man moet lekker achter de geraniums gaan zitten.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:49 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het gaat geweldig met Biden, waarom loopt hij zo raar vragen jullie? Hij heeft last van zijn voet duh!!!
Goede humor, kijk iedereen lachen. Elke Trumper begrijpt dat dit sarcastisch is. Zo kennen wij Trump, wel opvallend korte knipsel weer he!quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 18:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goede humor, kijk iedereen lachen. Elke Trumper begrijpt dat dit sarcastisch is. Zo kennen wij Trump, wel opvallend korte knipsel weer he!
Tevens heeft hij in deze rally ook geroepen dat Biden een cognitieve test moet uitvoeren en drugstest voor het debat, Trump is wil dat ook zelf toestaan.
Iets zegt in mij dat Biden hier niet mee akkoord gaat
Kan je jezelf als President nog meer voor schut zetten, Biden en de democraten hebben maar 1 pathethic tactic. Dat is de tegenstander aanvallen. Zijn economie staat op instorten, hypotheekrentes skyhigh, mensen die hen hypotheken/auto's/rekeningen niet meer kunnen betalen. Dankzij Biden komt er een grotere crash aan dan 2008. De enige reden dat GDP omhoog gaat is dat mensen lenen.quote:
Uhm, jij bent diegene die ff snel mijn vorige pagina posts wil weg"poetsen" met allemaal random bij elkaar gezochte tweets van je favoriete gebruikers. Op het goddelijke Elon platform. Niemand lees die al die tweets die je maar neerplempt hier. Ten eerste het heeft niks te maken met BNW, ten tweede doe je dit omdat het saai is in de POL topics.quote:
Dat ik niet inga op alle complotterige nonsens die je iedere keer weer post waar geen bewijs voor is en al tig keer besproken is wil niet zeg ik iets 'wegpoets'. Er zat echt helemaal niets nieuws in je posts.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, jij bent diegene die ff snel mijn vorige pagina posts wil weg"poetsen" met allemaal random bij elkaar gezochte tweets van je favoriete gebruikers. Op het goddelijke Elon platform. Niemand lees die al die tweets die je maar neerplempt hier. Ten eerste het heeft niks te maken met BNW, ten tweede doe je dit omdat het saai is in de POL topics.
Voegt niets toe aan een eventuele discussie die spam. Niemand leest het of klikt erop.
Waar vindt je ze uberhaupt? Tweets met 30likes. Deep in the rabbit hole of X.
En hoezo snel ander onderwerp? mijn reactie is juist gericht op je tweets. Die wederom alleen maar Trump in een slecht daglicht proberen te zetten. De democraten tactiek waar jij zo hard op gaat.
Ik vind het wat interessanter dan het hele orangemanbad gedoe wat al bijna 9 jaar bezig is ondertussen. Dat moet toch ook wel keer gaan vervelen? Blijkbaar niet, maar ik vind het niet erg hoor. Zo krijg ik ook nog wel eens wat mee van Trump. Jullie zijn mijn nieuwsfeed.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat ik niet inga op alle complotterige nonsens die je iedere keer weer post waar geen bewijs voor is en al tig keer besproken is wil niet zeg ik iets 'wegpoets'. Er zat echt helemaal niets nieuws in je posts.
Prima als je zo graag in die onzin wil blijven geloven hoor. Succes ermee!
Is Trump ook bereid om tijdens het debat aan een leugendetector te zitten?quote:Op maandag 10 juni 2024 18:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goede humor, kijk iedereen lachen. Elke Trumper begrijpt dat dit sarcastisch is. Zo kennen wij Trump, wel opvallend korte knipsel weer he!
Tevens heeft hij in deze rally ook geroepen dat Biden een cognitieve test moet uitvoeren en drugstest voor het debat, Trump is wil dat ook zelf toestaan.
Hey eindelijk een grapje waar ik om kan lachen, ik denk nog dat hij zo gek is ook om het te doen ook.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is Trump ook bereid om tijdens het debat aan een leugendetector te zitten?
Als een complete mongool waar je niets mee te maken wilt hebben jou vraagt om een drugstest te doen doe jij dat ongetwijfeld direct ofzo?quote:Op maandag 10 juni 2024 18:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tja het verschil is dat Trump daadwerkelijk de wet overtreed, totaal ongeschikt is voor het presidentschap qua kennis, een gevaar is voor de democratie en ook alleen maar kandidaat is voor eigen gewin.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik vind het wat interessanter dan het hele orangemanbad gedoe wat al bijna 9 jaar bezig is ondertussen. Dat moet toch ook wel keer gaan vervelen? Blijkbaar niet, maar ik vind het niet erg hoor. Zo krijg ik ook nog wel eens wat mee van Trump. Jullie zijn mijn nieuwsfeed.
Zou mijn nachtmerrie zijn om 9 jaar elke dag met Trump bezig te zijn, ik wil ook nog wel eens achter Bush/Biden/Obama/Hillary e.d aangaan.
Trump is een fraudeur, oplichter, aanrander en nu ook een crimineel. Hij liegt over de meest vreemde zaken, gebruikt het presidentschap voor persoonlijk gewin, en lijkt er een soort eigen werkelijkheid op na te houden. Hoeveel meer wil jij nog zien voor je hem als bad zou bestempelen?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik vind het wat interessanter dan het hele orangemanbad gedoe wat al bijna 9 jaar bezig is ondertussen. Dat moet toch ook wel keer gaan vervelen? Blijkbaar niet, maar ik vind het niet erg hoor. Zo krijg ik ook nog wel eens wat mee van Trump. Jullie zijn mijn nieuwsfeed.
Zou mijn nachtmerrie zijn om 9 jaar elke dag met Trump bezig te zijn, ik wil ook nog wel eens achter Bush/Biden/Obama/Hillary e.d aangaan.
Deze agressieve houding doet mij denken aan je overlord Biden. Altijd maar boos, gefrustreerd en vol met haat. De aanhang is een weerspiegeling hiervan.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Als een complete mongool waar je niets mee te maken wilt hebben jou vraagt om een drugstest te doen doe jij dat ongetwijfeld direct ofzo?
Niks mis met zijn antwoord. Overigens zei zijn woordvoerder dat het niet 'fat' was maar 'fact'. Maar dan nog, als je ronduit staat te liegen kan je een stevig weerwoord verwachten.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze agressieve houding doet mij denken aan je overlord Biden. Altijd maar boos, gefrustreerd en vol met haat. De aanhang is een weerspiegeling hiervan.
Schelden met mongool.. dat kan toch niet meer anno 2024.. belediging voor de mongolenjij haalt de woke-test niet dit jaar zo.
"Look fat" "You're a goddam liar" "Lets do pushup's right here if you wanna test my shape"
Altijd zo offended bij ook maar enige tegenspraak, je ziet het ook bij diegene die overal tegen protesteren tegenwoordig. Iedereen ziet dat ze Biden volpompen met drugs.
Reden dat Biden zo boos is dat hij de waarheid spreekt, Burisma was Hunter de chairman voor.. een gasbedrijf.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zegt nergens 'fat' en die man liegt idd. Niks mis met zijn antwoord.
Dat jij daar allerlei emoties bij bedenkt is pure projectie.
quote:Hunter Biden, Burisma, and Corruption: The Impact on U.S. Government Policy and Related Concerns
U.S. Senate Committee on Homeland
Security and Governmental Affairs
U.S. Senate Committee on Finance
Majority Staff Report
n late 2013 and into 2014, mass protests erupted in Kyiv, Ukraine, demanding
integration into western economies and an end to systemic corruption that had plagued the
country.
At least 82 people were killed during the protests, which culminated on Feb. 21 when
Ukrainian President Viktor Yanukovych abdicated by fleeing the country. Less than two months
later, over the span of only 28 days, significant events involving the Bidens unfolded.
On April 16, 2014, Vice President Biden met with his son’s business partner, Devon
Archer, at the White House. Five days later, Vice President Biden visited Ukraine, and he soon
after was described in the press as the “public face of the administration’s handling of Ukraine.”
The day after his visit, on April 22, Archer joined the board of Burisma. Six days later, on April
28, British officials seized $23 million from the London bank accounts of Burisma’s owner,
Mykola Zlochevsky. Fourteen days later, on May 12, Hunter Biden joined the board of Burisma,
and over the course of the next several years, Hunter Biden and Devon Archer were paid
millions of dollars from a corrupt Ukrainian oligarch for their participation on the board.
The 2014 protests in Kyiv came to be known as the Revolution of Dignity — a revolution
against corruption in Ukraine. Following that revolution, Ukrainian political figures were
desperate for U.S. support. Zlochevsky would have made sure relevant Ukrainian officials were
well aware of Hunter’s appointment to Burisma’s board as leverage. Hunter Biden’s position on
the board created an immediate potential conflict of interest that would prove to be problematic
for both U.S. and Ukrainian officials and would affect the implementation of Ukraine policy.
The Chairmen’s investigation into potential conflicts of interest began in August 2019,
with Chairman Grassley’s letter to the Department of Treasury regarding potential conflicts of
interest with respect to Obama administration policy relating to the Henniges transaction.
During the Obama administration, the Committee on Foreign Investment in the United States
(CFIUS) approved a transaction that gave control over Henniges, an American maker of anti-
vibration technologies with military applications, to a Chinese government-owned aviation
company and a China-based investment firm with established ties to the Chinese government.
One of the companies involved in the Henniges transaction was a billion-dollar private
investment fund called Bohai Harvest RST (BHR). BHR was formed in November 2013 by a
merger between the Chinese-government-linked firm Bohai Capital and a company named
Rosemont Seneca Partners. Rosemont Seneca was formed in 2009 by Hunter Biden, the son of
then-Vice President Joe Biden, by Chris Heinz, the stepson of former Secretary of State John
Kerry, and others.
Biden Crime Familyquote:What the Chairmen discovered during the course of this investigation is that the Obama
administration knew that Hunter Biden’s position on Burisma’s board was problematic and did
interfere in the efficient execution of policy with respect to Ukraine.
Moreover, this investigation has illustrated the extent to which officials within the Obama administration
ignored the glaring warning signs when the vice president’s son joined the board of a company
owned by a corrupt Ukrainian oligarch. And, as will be discussed in later sections, Hunter Biden
was not the only Biden who cashed in on Joe Biden’s vice presidency.
his report not only details examples of extensive and complex financial transactions
involving the Bidens, it also describes the quandary other U.S. governmental officials faced as
they attempted to guide and support Ukraine’s anticorruption efforts. The Committees will
continue to evaluate the information and evidence as it becomes available.
De man beweerde dat Biden hem die baan had bezorgd. Dat is een leugen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Reden dat Biden zo boos is dat hij de waarheid spreekt, Burisma was Hunter de chairman voor.. een gasbedrijf.
Waarheid doet pijn en raakte een gevoelige snaar bij Biden.
Burisma:
[..]
[..]
Biden Crime Family
Daarom zijn ze ook zo oorlogsgeil bezig in Oekraine als Proxyland. Dit is allemaal al onder Obama in gang gezet, wij zijn de baddies. Niet Rusland.
Niemand heeft zo veel kennis als ik over deze zaken hier. Want iedereen houdt het beperkt tot "orangemanbad" reeee!
In de PDF en het dikgedrukte stukje hierboven vind ik dit best opmerkelijk.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De man beweerde dat Biden hem die baan had bezorgd. Dat is een leugen.
Bijna mafia praktijken. Maar untouchable, opmerkelijk allemaal wel hoe dit nooit maar ook nooit door een NL journalist of iets zou worden opgezocht. Dat ik wellicht de enige Nederlander ben die dit soort zaken interesseert.quote:On April 16, 2014, Vice President Biden met with his son's business partner, Devon
Archer, at the White House. Five days later, Vice President Biden visited Ukraine, and he soon
after was described in the press as the "public face of the administration's handling of Ukraine."
The day after his visit, on April 22, Archer joined the board of Burisma. Six days later, on April
28, British officials seized $23 million from the London bank accounts of Burisma’s owner,
Mykola Zlochevsky. Fourteen days later, on May 12, Hunter Biden joined the board of Burisma,
and over the course of the next several years, Hunter Biden and Devon Archer were paid
millions of dollars from a corrupt Ukrainian oligarch for their participation on the board.
Weer oud nieuws. Je leert ook niks he? Die aanklager werd op aandringen van Obama samen met europese leiders ontslagen omdat hij corrupt was.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
Crime familyyyyyyy, wel untouchable, doen ze goed. Maarja wat verwacht je van een partij die de elections kan stelen.
Deze Devon Archer?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
In de PDF en het dikgedrukte stukje hierboven vind ik dit best opmerkelijk.
[..]
Bijna mafia praktijken. Maar untouchable, opmerkelijk allemaal wel hoe dit nooit maar ook nooit door een NL journalist of iets zou worden opgezocht. Dat ik wellicht de enige Nederlander ben die dit soort zaken interesseert.
Heel apart.
Ik heb helemaal niets met Biden.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze agressieve houding doet mij denken aan je overlord Biden. Altijd maar boos, gefrustreerd en vol met haat. De aanhang is een weerspiegeling hiervan.
Ik heb wel gezien dat Trumpetisten inderdaad erg van de slachtofferrol waren. Hele tijd beledigd en gekrenkt enzo. Moeilijk doen over elk woord. Waanbeelden over dat iedereen het op ze heeft voorzienquote:Schelden met mongool.. dat kan toch niet meer anno 2024.. belediging voor de mongolenjij haalt de woke-test niet dit jaar zo.
Dat zie jij alleen omdat mensen op je social media hebben gezegd dat jij dat moet zien.quote:"Look fat" "You're a goddam liar" "Lets do pushup's right here if you wanna test my shape"
Altijd zo offended bij ook maar enige tegenspraak, je ziet het ook bij diegene die overal tegen protesteren tegenwoordig. Iedereen ziet dat ze Biden volpompen met drugs.
Het gaat mij er niet eens om hoe of wat, feit dat die Biden al ten tijde van die coup daar bezig was. Dit geeft mij meer leverage in dat de Maidan coup door Obama is opgezet om het Russische kabinet te overthrowen, een pro EU kabinet te laten installeren om vervolgens in oorlog te gaan met Rusland. (ja ja ik weet dat Rusland een "inval" gedaan heeft)quote:Op maandag 10 juni 2024 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weer oud nieuws. Je leert ook niks he? Die aanklager werd op aandringen van Obama samen met europese leiders ontslagen omdat hij corrupt was.
Alsof je tegen een muur praat
Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Biden.
[..]
Ik heb wel gezien dat Trumpetisten inderdaad erg van de slachtofferrol waren. Hele tijd beledigd en gekrenkt enzo. Moeilijk doen over elk woord. Waanbeelden over dat iedereen het op ze heeft voorzien
[..]
Dat zie jij alleen omdat mensen op je social media hebben gezegd dat jij dat moet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |