Het zal allemaal wel Koosje, ik word een beetje moe van je moralistisch gebral als ik persoonlijk word maar als het andersom is dan blijft het oorverdovend stil.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima, dan houden we die aanvallen er toch in? Het maakt mij verder niet uit, Chivazje. Ik ben over het algemeen een beschaafde debater, maar ik dat toontje prima meezingen.
'Stalinistisch showproces'? Dat soort idiote termen alleen al. Heb je enig idee wat showprocessen in de Sovjet-Unie inhielden? Wat de gevolgen waren voor 'verdachten' die daaraan werden onderworpen? Het is een grove belediging voor die mensen om het proces tegen Trump daarmee te vergelijken. En het is jou al talloze malen duidelijk gemaakt dat Trump gewoon wordt vervolgd op basis van wetten die hij heeft overtreden. Maar dat wil gewoon niet tot je doordringen.
Jij - en andere Trumpisten - voeden jezelf met desinfo en maken jezelf wijs dat Trump een of ander onfeilbaar persoon is. Met droge ogen beweer je dat Trump de 'meest integere president ooit is'. Ik weet oprecht niet of ik nou moet lachen of moet huilen. Ik snap gewoon werkelijk waar niet hoe je niet kunt zien dat Trump een egocentrische zwendelaar is, dat is hij altijd geweest. Maar als jullie daar op worden gewezen, dan ontken je simpelweg de realiteit, zoals epicbeardman hierboven doet. En dat, beste vriend, is pas écht een obsessie. En ook nog eens die extreem ongezond is.
Tot slot: ongezond om op dagelijkse basis met deze kwestie bezig te zijn? Kerel, Trump is simpelweg onderdeel van de fucking newscycle. Welke ongeïnformeerde domoor is hier nou niet mee bezig?
De hele zaak rond Trump University was ook ruim daarvoor. Zo moeilijk is het echt niet om die voorbeelden te vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Fake news. Iedereen weet dat wiki een linkse minehive is. Kom eens met een aanklacht die echt gepost is. Een nieuwsartikel voor 2016.
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu niet gaan huilen over persoonlijke aanvalletjes hè. Sinds ik weer even kom kijken in gekkenhuis genaamd Fok! ben ik uitgemaakt voor troll, domrechts, tienermeisje etc. Zoals gewoonlijk want zo ken ik je spreek je mij en alleen mij erop aan als het persoonlijk word. Sorry Koosje maar waarom zou ik fatsoenlijk blijven als hetzelfde niet naar mij gegund word?
En dan kom ik meteen bij het tweede punt want het ronduit vijandige gedrag als je maar iets positiefs over Trump zegt betekent wel iets.
Waarom zou je zo vijandig reageren als iemand iets zegt over iemand die je niet aanstaat? Is het dan echt zo gek dat ik concludeer dat er een ongezonde obsessie is rondom de persoon Trump?
Is het gezond dat mensen 6 jaar lang zitten wachten op een veroordeling en nu juichen omdat er een stalinistisch showproces is opgetuigd met verregaande gevolgen voor de politiek de komende jaren?
Ik vind het ongezond om daar op dagelijkse basis mee bezig te zijn en de vijandige reacties vertellen wat dat betreft een hoop.
Dit is best een interessante gedachtengang:quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensHelaas vaak uit een diepe frustratie of zelfs depressie komen.
Wanneer iemand zo emotioneel betrokken is bij een kulproces over hushmoney en dit ook nog eens aanhaalt alsof ze Trump deze keer echt hebben. Na alle impeachments en weet ik het wat allemaal dat ze hebben geprobeerd is er eindelijk iets blijven plakken.
Ze klampen zich aan het kulproces vast alsof ze het ravijn instorten, er hoeft maar iets te gebeuren en de "We've got Trump" droom valt in diggelen, je ziet de angst ook terugkomen in de reacties en posts.
Het is een obsessie, soms lijkt het wel alsof Trump de main person in het leven is van sommigen. Staan op met de god en gaan naar bed denkende aan de god.
Daarnaast zoals eerder genoemd is het een high waar ze zich op dit moment in begeven, een high die ze nog meer gefocust maakt op de "orangemanbad" retoriek.
Het is een soort van massa hersenspoeling die al jaren de wat simpelere hersentjes laat koken. Je moet goed begrijpen als je elke dag MSM leest en reddit dat je overspoeld wordt met propaganda. Als je daar vatbaar voor bent tja dan kan het al snel de emotionele kant opgaan.
Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite" zoals Bush/Clintons/Pelosi's/Obama's/Bidens. Ze zijn als de dood voor een outsider, nog steeds en zullen het altijd zijn. Alleen daarom ben ik al voor Trump. Al deze bovengenoemde criminelen worden door links een handje boven het hoofd gehouden maar zijn voor veel meer oorlogsmisdaden en andere vieze zaken zoals burisma verantwoordelijk.
TDS is de officiele benaming en nu het lijkt dat Trump wederom President gaan worden worden ze agressiever en agressiever. Emoties lopen weer hoog op bij de dems en anti-Drumpfers.
Het ergste is dan ook nog dat ze zelf niet doorhebben dat ze gehersenspoeld worden. En alles klakkeloos maar copy/pasten wat hen voorgespiegeld wordt. Het zijn net bots/NPC's die MSM herhalen. En daar moeten wij mee discussieren. Ha. Totaal zelf incapabel om een eigen mening te vormen.
Ze willen bij een groep horen, denk een beetje aan de protesten waar diegene die protesteren niet eens weten waarvoor ze protesteren, maar het is cool om te doen wat de rest doen en zo krijg je +1'tjes op een internet forum. (vermoedelijk nog van hen eigen alt-accounts ook)
Ik zou verwachten dat als iemand goede dingen doet, die gewoon benoemd kunnen worden, ipv dat er zo'n omtrekkende beweging wordt gemaakt.quote:Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite"
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is best een interessante gedachtengang:
[..]
Ik zou verwachten dat als iemand goede dingen doet, die gewoon benoemd kunnen worden, ipv dat er zo'n omtrekkende beweging wordt gemaakt.
Iedereen heeft als doel altijd in power te blijven.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.
Ze schokken zich kapot toen een zakenman er vandoor ging met de winst tegen een bekende politici als Hilldog.
Republikeinen bestaan niet meer. Zijn allemaal democraten.
Eens, als je uit de fok! bubbel stap dan zie je dat mensen over het algemeen een stuk genuanceerder zijn. Het is erg jammer dat hier een radicale kliekje doet voorkomen dat wat ze doen volstrekt normaal gedrag is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet goed begrijpen dat een groot deel van al die boze reacties, waar wij zo goed op gaan trouwensHelaas vaak uit een diepe frustratie of zelfs depressie komen.
Wanneer iemand zo emotioneel betrokken is bij een kulproces over hushmoney en dit ook nog eens aanhaalt alsof ze Trump deze keer echt hebben. Na alle impeachments en weet ik het wat allemaal dat ze hebben geprobeerd is er eindelijk iets blijven plakken.
Ze klampen zich aan het kulproces vast alsof ze het ravijn instorten, er hoeft maar iets te gebeuren en de "We've got Trump" droom valt in diggelen, je ziet de angst ook terugkomen in de reacties en posts.
Het is een obsessie, soms lijkt het wel alsof Trump de main person in het leven is van sommigen. Staan op met de god en gaan naar bed denkende aan de god.
Daarnaast zoals eerder genoemd is het een high waar ze zich op dit moment in begeven, een high die ze nog meer gefocust maakt op de "orangemanbad" retoriek.
Het is een soort van massa hersenspoeling die al jaren de wat simpelere hersentjes laat koken. Je moet goed begrijpen als je elke dag MSM leest en reddit dat je overspoeld wordt met propaganda. Als je daar vatbaar voor bent tja dan kan het al snel de emotionele kant opgaan.
Wat velen niet begrijpen is dat Trump iets goed moet doen als iedereen je haat van de "gevestigde elite" zoals Bush/Clintons/Pelosi's/Obama's/Bidens. Ze zijn als de dood voor een outsider, nog steeds en zullen het altijd zijn. Alleen daarom ben ik al voor Trump. Al deze bovengenoemde criminelen worden door links een handje boven het hoofd gehouden maar zijn voor veel meer oorlogsmisdaden en andere vieze zaken zoals burisma verantwoordelijk.
TDS is de officiele benaming en nu het lijkt dat Trump wederom President gaan worden worden ze agressiever en agressiever. Emoties lopen weer hoog op bij de dems en anti-Drumpfers.
Het ergste is dan ook nog dat ze zelf niet doorhebben dat ze gehersenspoeld worden. En alles klakkeloos maar copy/pasten wat hen voorgespiegeld wordt. Het zijn net bots/NPC's die MSM herhalen. En daar moeten wij mee discussieren. Ha. Totaal zelf incapabel om een eigen mening te vormen.
Ze willen bij een groep horen, denk een beetje aan de protesten waar diegene die protesteren niet eens weten waarvoor ze protesteren, maar het is cool om te doen wat de rest doen en zo krijg je +1'tjes op een internet forum. (vermoedelijk nog van hen eigen alt-accounts ook)
De vraag is dan wel waarom je binnen je Fok-bubbel er niet in slaagt enige nuance te leggen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, als je uit de fok! bubbel stap dan zie je dat mensen over het algemeen een stuk genuanceerder zijn. Het is erg jammer dat hier een radicale kliekje doet voorkomen dat wat ze doen volstrekt normaal gedrag is.
Soms kwam ik even terug om een postje te droppen in AMV. De rabiate haat die je dan tegemoet komt binnen een aantal uur is ronduit bizar. Je word bevraagd of je wel niet goed bij je hoofd bent, je bent een cultist, extreem rechts, domrechts etc etc.
Let wel minimaal 6 jaar lang hebben ze zitten hopen dat de politieke tegenstander berecht en veroordeeld word. Of het nu ging om Rusland, Oekraïne of weet ik veel wat, de man moest via de rechtbank uit de politiek verwijdert worden.
Nu is het eindelijk zo ver dat ze met een stalinistisch showproces waar de rechter een enorme Trump hater is, een medewerker van Bidens DOJ zich ook is gaan bemoeien met de zaak en de dochter van de rechter die een medewerker was van de campagne van Harris hebben ze het eindelijk voor elkaar om Trump te berechten op een boekhoudkundig foutje.
Helaas voor Biden is er maar weinig veranderd in de peilingen maar 1 ding weet ik wel. De Republikeinen zijn extra gemotiveerd om te gaan stemmen dit jaar. Elk enigszins neutraal mens kan zien dat dit showprocess totaal politiek gemotiveerd was. De schade die is aangericht is niet te overzien. De volgende stap is natuurlijk dat men de politieke tegenstanders in de toekomst gaan vermoorden. Net zoals in Rusland en andere autoritaire landen waar ze een broertje dood hebben aan democratie.
Die deur is “onbedoeld” nu open gezet voor de democraten en al dat alles omdat ze het niet aandurfden om dit te beslechten in de politieke arena.
Het is blijkbaar een 'stuk genuanceerder' als je Trump's rechtszaak een 'stalinistisch showproces' noemt terwijl je de hele rechtszaak duidelijk niet gevolgd hebt en toch beweert dat Trump veroordeeld is voor een niet-bestaand misdrijf.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
De vraag is dan wel waarom je binnen je Fok-bubbel er niet in slaagt enige nuance te leggen.
Trump had drie advocaten, kon zich uitgebreid verdedigen, alle getuigen oproepen die hij maar wilde en werd zelfs tov andere aangeklaagden met fluwelen handschoentjes aangepakt (geen arrestatie na het veelvuldig schenden van zijn gag order).quote:New York Penal Law § 175.10
Under our law, a person is guilty of falsifying business records in the first degree when, with intent to defraud that includes an intent to commit another crime or to aid or concealthe commission thereof, that person:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:27 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat iedereen natuurlijk allang wist word door de FBI eindelijk een keer bevestigd.
Wat een gelul, als de FBI zoiets in handen heeft dan weten ze heel goed van wie het is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.
Ja de FBI wel natuurlijk. So whatquote:Op donderdag 6 juni 2024 04:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat iedereen natuurlijk allang wist word door de FBI eindelijk een keer bevestigd.
[..]
Wat een gelul, als de FBI zoiets in handen heeft dan weten ze heel goed van wie het is.
Bizar dan dat ze het als propaganda markeerden en instructies gaven aan onder andere Twitter om er voor te zorgen dat het verhaal zich niet zou verspreiden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja de FBI wel natuurlijk. So what
Die hebben nooit het tegendeel beweert? Je vindt dat ze dat eerder hadden moeten doen of zo? De FBI laat zich nooit publiekelijk uit over lopende zaken.
Bron?quote:Op donderdag 6 juni 2024 05:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bizar dan dat ze het als propaganda markeerden en instructies gaven aan onder andere Twitter om er voor te zorgen dat het verhaal zich niet zou verspreiden.
Oh ja hoor:quote:Is het ooit wel eens in je opgekomen dat de corruptie in de VS welig tiert?
Trump kwamquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet als de uniparty een doel voor ogen hebben om altijd in "power" te blijven (Bushes/Obama's/Hilldogs/Bidens/Sorosjes) Dat Bush nu zich indentificeert als een democraat zegt genoeg.
Ze schokken zich kapot toen een zakenman er vandoor ging met de winst tegen een bekende politici als Hilldog.
Republikeinen bestaan niet meer. Zijn allemaal democraten.
De laptop en de info is al jaren in verschillende handen ..quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:27 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Als er daadwerkelijk iets gevonden is dat Biden kan veroordelen voor bijvoorbeeld corruptie..quote:Op donderdag 6 juni 2024 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee. Aanvankelijk wist niemand dat zeker maar daar is al lang geen discussie meer over. De inhoud toont overigens nog steeds niet aan dat Joe Biden corrupt is en daar wordt Hunter Biden nu ook niet voor vervolgd.
Opvallend dat de jury nooit voorkomt in dit soort rants. Waarom is dat denk je?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
...
Nu is het eindelijk zo ver dat ze met een stalinistisch showproces waar de rechter een enorme Trump hater is, een medewerker van Bidens DOJ zich ook is gaan bemoeien met de zaak en de dochter van de rechter die een medewerker was van de campagne van Harris hebben ze het eindelijk voor elkaar om Trump te berechten op een boekhoudkundig foutje.
...
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trump kwam
[..]
De laptop en de info is al jaren in verschillende handen ..
Anders lekt er niet het een na het ander van uit.
Maar nu komt het..
Niemand doet iets.
Veel geschreeuw veel geblaat maar je moet iets van een daadwerkelijk misdrijf constateren om iemand aan te klagen, dit gebeurde niet.
Schreeuw dit naar je eigen kamp..
DOE ER IETS MEE!!
Als er dan uit komt meer er is verder niks strafbaars dan houd het gewoon op!
quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Uiteraard heeft junior hier gelijk. Er is zover ik weet nog nooit een president geweest die zo zwak overkomt als Biden. De man is seniel, als je mentaal niet capabel genoeg word geacht om jezelf te verdedigen in de rechtbank dan ben je mentaal zeker niet capabel genoeg om een land te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |