Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Van hoofdpijn kan je ook wel moe wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hm.. misschien liever moe dan hoofdpijn![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja, zal hem zo eens van de bank overeind zetten. Kastje waar hij op moet net leeggeruimd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker genieten van je nieuwe televisie.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
lekker koekje etenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hm.. misschien liever moe dan hoofdpijn
![]()
kun je ook wat van krijgen
maar vandaag is het thema dus hoofdpijn
En van moe zijn kun je hoofdpijn krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van hoofdpijn kan je ook wel moe worden
en nog vele ergere dingen![]()
Zorgelijk ja..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En van moe zijn kun je hoofdpijn krijgen
en nog vele ergere dingen![]()
![]()
Ben net wakker ..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van hoofdpijn kan je ook wel moe worden
En niet moe..♡♡♡♡![]()
Such as?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En van moe zijn kun je hoofdpijn krijgen
en nog vele ergere dingen
♡♡♡♡![]()
Waarom zo onaardig?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker koekje eten
![]()
kun je ook wat van krijgen
maar vandaag is het thema dus hoofdpijn
Er is geen thema.
Ik zeg gewoon dat ik hoofdpijn heb♡♡♡♡![]()
Issie aangesloten ook? Dat wordt genieten straks!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zal hem zo eens van de bank overeind zetten. Kastje waar hij op moet net leeggeruimd.♡♡♡♡![]()
Gewoon zeggen wat je wilquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig?
Er is geen thema.
Ik zeg gewoon dat ik hoofdpijn heb![]()
![]()
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat klinkt verwarrend iddquote:
Ik heb net geslapen dus ben niet moe
Wel algemeen moe, is anders♡♡♡♡![]()
Ok, ik snapquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klinkt verwarrend idd
Wel algemeen moe, is anders![]()
![]()
Chronische vermoeidheid snappen veel mensen niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klinkt verwarrend idd
Wel algemeen moe, is anders
Schijnt heel erg te zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.![]()
Weet je toch zelf ook wel wat van je aanhoudende moeheid kunt krijgen..quote:Smile, it's free therapy.![]()
Jij noemt hetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet je toch zelf ook wel wat van je aanhoudende moeheid kunt krijgen..♡♡♡♡![]()
Ik zag twee tegenstrijdigheden en post een 'ik snap het niet meer' cq. 'ben ik nou gek' smiley.quote:
Volgens mij weet je best dat ik dat niet zo bedoel![]()
![]()
Was niet onaardig bedoeld valt alleen op dat er iedere dag een zwaar lichamelijk ongemak is waar je last van schijnt te hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig?
Er is geen thema.
Ik zeg gewoon dat ik hoofdpijn heblijkt me vervelend
Mwa niet echtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zag twee tegenstrijdigheden en post een 'ik snap het niet meer' cq. 'ben ik nou gek' smiley.
Volgens mij weet je best dat ik dat niet zo bedoel
Maar goed, thanks
♡♡♡♡![]()
Een zwaar lichamelijk ongemak? Bij hoofdpijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld valt alleen op dat er iedere dag een zwaar lichamelijk ongemak is waar je last van schijnt te hebbenlijkt me vervelend
Doe eens aardig♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twijfelde of ik het zou doen maar jij doet het![]()
![]()
![]()
![]()
Hangt ook van de mate van CVS af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:35 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid snappen veel mensen niet.
Schijnt heel erg te zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.
Sommigen kunnen echt maar een uurtje iets doen en moeten dan weer dagen op de bank liggen.
Wel eens gelezen van iemand met CVS die daarom euthanasie pleegde.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Het is toch godverdomme niet te geloven?
Ik had 4 dagen geleden al ongesteld moeten worden. Vanochtend nog geen spoor te bekennen. Ik stap bij Rob thuis naar binnen, ga naar de plee en hoppa. Hallo oma!terwijl ik vanmiddag had willen gaan wandelen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar neehoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twijfelde of ik het zou doen maar jij doet het![]()
![]()
Je bent heeeeel bezorgd om mij
En er is niks onaardige aan
Uhuh♡♡♡♡![]()
Ja die geldt absoluut voor jou iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf♡♡♡♡![]()
Ik heb geen cvsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt ook van de mate van CVS af.
Sommigen kunnen echt maar een uurtje iets doen en moeten dan weer dagen op de bank liggen.
Wel eens gelezen van iemand met CVS die daarom euthanasie pleegde.
Voordat mensen dat weer denken♡♡♡♡![]()
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een zwaar lichamelijk ongemak? Bij hoofdpijn?
Doe eens aardig
komt dan over als een flink lichamelijk ongemak.
Lijkt me erg vervelend.
Ik kan me wel voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je dat 24/7 hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt ook van de mate van CVS af.
Wel eens gelezen van iemand met CVS die daarom euthanasie pleegde.![]()
![]()
In jouw wereld blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaan
Lijkt me erg vervelend.
Negeer me dan♡♡♡♡![]()
je sneert... en vult inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar neehoor
Je bent heeeeel bezorgd om mij
En er is niks onaardige aan
Uhuh
In jouw wereld blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaan
Lijkt me erg vervelend.
Negeer me danIk heb geen CVSquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je dat 24/7 hebt.
Ik word moedeloos van de onaardige mensen♡♡♡♡![]()
ik zeg mensen hier niet wat ze wel of niet zouden moeten doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die geldt absoluut voor jou iddSmile, it's free therapy.![]()
Dames doe eens kalm en negeer elkaar gewoon maar
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Fijne dagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Bally-b het volgende:
Was zomaar laat wakker en heerlijk uitgeslapen
Snel nog even naar de markt
Fijne dag allen
Luister naar deze damequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef CrazyMind het volgende:
Dames doe eens kalm en negeer elkaar gewoon maar![]()
![]()
Nee zelfs onder de douche klinkt het nog valser dan valsquote:
Tjaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef CrazyMind het volgende:
Dames doe eens kalm en negeer elkaar gewoon maar♡♡♡♡![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dag allen![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat jij dat hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In jouw wereld blijkbaar
Negeer me dan
[..]
Ik heb geen CVS
Ik word moedeloos van de onaardige mensen
Onaardige mensen moet je negeren (zeggen ze tegen mij dan).![]()
Als niemand het hoort, maakt dat niet uit toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee zelfs onder de douche klinkt het nog valser dan vals![]()
![]()
Jij moet niet overal een sneer in zien, dat is ook al eens tegen je/jullie gezegd..quote:Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik zelf hoor het welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als niemand het hoort, maakt dat niet uit toch?
Hou op hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Jij moet niet overal een sneer in zien, dat is ook al eens tegen je/jullie gezegd..
Kissingbird is niet bezorgd♡♡♡♡![]()
Lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:44 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat hebt.
Onaardige mensen moet je negeren (zeggen ze tegen mij dan).♡♡♡♡![]()
Kattengejank is er niks bijquote:
Zing jij wel onder de douche?Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ja, maar die mensen slapen meestal ook echt veel, maar zijn gewoon nooit uitgerust. Heel akelig lijkt me dat ja. Ik heb zwaar pfeiffer gehad, dus kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je dat 24/7 hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
nivea..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen cvs
Voordat mensen dat weer denkenje stelt een vraag waar je het antwoord al op weetquote:Smile, it's free therapy.![]()
Ga wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nivea..
[..]
je stelt een vraag waar je het antwoord al op weet♡♡♡♡![]()
Nee ik ook niet, denk dat we een goed zingend duo kunnen vormenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Kattengejank is er niks bij
Zing jij wel onder de douche?![]()
![]()
Niemand is volgens jou bezorgd..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kissingbird is niet bezorgdLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Vis halen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Bally-b het volgende:
Fijne dag allen
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
wat reageer je gepikeerd?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In jouw wereld blijkbaar
Negeer me dan
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, denk dat we een goed zingend duo kunnen vormen
Dat bovenste schreef je hier boven ook al..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In jouw wereld blijkbaar
Negeer me dan
[..]
Ik heb geen CVS
Ik word moedeloos van de onaardige mensen
lekker makkelijk om dingen in te vullen en lezen zoals jij het wilt.. onaardig..
terwijl het niet eens zo bedoeld is.
Hou op !quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat bovenste schreef je hier boven ook al..
lekker makkelijk om dingen in te vullen en lezen zoals jij het wilt.. onaardig..
terwijl het niet eens zo bedoeld is.
Met jesmileys en suggestieve opmerkingen
♡♡♡♡![]()
I knowquote:
Opstaan en moe zijn is kut ja. Tast je gemoedstoestand wel aan ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen slapen meestal ook echt veel, maar zijn gewoon nooit uitgerust. Heel akelig lijkt me dat ja. Ik heb zwaar pfeiffer gehad, dus kan me er wel iets bij voorstellen.![]()
Kan je toch gewoon om wandelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef DJMO het volgende:
Het is toch godverdomme niet te geloven?
Ik had 4 dagen geleden al ongesteld moeten worden. Vanochtend nog geen spoor te bekennen. Ik stap bij Rob thuis naar binnen, ga naar de plee en hoppa. Hallo oma!terwijl ik vanmiddag had willen gaan wandelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Jij moet niet overal een sneer in zien, dat is ook al eens tegen je/jullie gezegd..![]()
![]()
ZZorgen moet je doen en niet maken.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zulks een wijsheid!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Stop hiermee je blijft maar doorgaan.. met sneren en invullen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kissingbird is niet bezorgdSmile, it's free therapy.![]()
Maar vind je het zelf niet vervelend dan dat je best vaak moe bent en hoofdpijn hebt?quote:
Ik zelf heb ook geregeld hoofdpijn, maar meld het niet altijd..
Misschien gewoon eens naar de HA gaan en bloed laten prikken?Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
ZZorgen moet je doen en niet maken.Eendenwijsheidquote:![]()
![]()
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
ZZorgen moet je doen en niet maken.![]()
![]()
SBEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stop hiermee je blijft maar doorgaan.. met sneren en invullen.
♡♡♡♡![]()
al gedaan uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf niet vervelend dan dat je best vaak moe bent en hoofdpijn hebt?
Ik zelf heb ook geregeld hoofdpijn, maar meld het niet altijd..
Misschien gewoon eens naar de HA gaan en bloed laten prikken?♡♡♡♡![]()
Zei mijn moeder altijd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh lekkerquote:
Waarmee ga je dat maken? En wat voor een smaakje heb je?
Kwam deze week nog nieuw in de doos een ijsjesmaakapparaat van Zoku of zoiets tegen bij het opruimen![]()
Vergeten dat ik dat ooit had gekocht om ijs te maken
En daar kwam dus niks uit? Bijv vitaminen te kort of iets dergelijks?quote:Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:51 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
En daar kwam dus niks uit? Bijv vitaminen te kort of iets dergelijks?♡♡♡♡![]()
Mijn moeder zei "van huilen wordt het ook niet beter, stop er mee"
Zie haar ook maar weinig huilen.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Kom maar terug als je een goede mood hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
maar goed
ik ga wel weer
de slechte mensen winnen toch
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:52 schreef CrazyMind het volgende:
Deze is best wel prijzig
https://www.bol.com/nl/nl(...)i-tkEBRoC5ksQAvD_BwE![]()
moet je wel veel ijsjes maken omdat eruit te halen
Nou de hele lente en zomer maand ijsjes makenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet je wel veel ijsjes maken omdat eruit te halen
Nee joh, niks aan de handquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
maar goed
ik ga wel weer
de slechte mensen winnen toch![]()
![]()
Maar geloof dat je ook wel schepijs kan maken zonder een apparaat..Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Mijn mood was prima tot bepaalde mensen het nodig vonden om onaardig te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:52 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een goede mood hebt♡♡♡♡![]()
Maar wel met een schepquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:53 schreef CrazyMind het volgende:
Maar geloof dat je ook wel schepijs kan maken zonder een apparaat..![]()
![]()
ik eet niet vaak ijs.. gister toevallig wel een ijsje gaan kopen bij een ijszaak die iedere dag vers ijs maaktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:53 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nou de hele lente en zomer maand ijsjes maken![]()
rode bessenijs bolletje en yoghurtijs bolletje
Ik heb 2 bakken ijs in de vrieser.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar dan negeer je dat toch gewoon, als je vind dat ze onaardig zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn mood was prima tot bepaalde mensen het nodig vonden om onaardig te doenLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Schept wel handiger dan met de blote handen jaquote:
Wat een gezelligheid weer hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik eet niet vaak ijs.. gister toevallig wel een ijsje gaan kopen bij een ijszaak die iedere dag vers ijs maakt![]()
rode bessenijs bolletje en yoghurtijs bolletjemaar idd ook wel sorbet/schepijs
Ik zie niet in waarom iemand bewust sneaky onaardig zou willen doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Maar dan negeer je dat toch gewoon, als je vind dat ze onaardig zijn..
Dus ik trap er steeds in♡♡♡♡![]()
Maar dan was het ook blote handen ijs geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Schept wel handiger dan met de blote handen ja![]()
![]()
Waterijsjes vind ik wel lekkerder als het heeel warm isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinmaar idd ook wel sorbet/schepijs
en dan ook alleen maar die dingen in plastic
Ik heb al 5 jaar een strippenkaart van de ijscoboer hier, heb nog geen enkele strip gebruikt
Maar dat is wat jij elke keer ziet in een post van iemand..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom iemand bewust sneaky onaardig zou willen doen
Dus ik trap er steeds inLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waterijsjes vind ik wel lekkerder als het heeel warm is
Doe eens niet zo bijdehand jijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan was het ook blote handen ijs geweestLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Dubbellikkers?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al 5 jaar een strippenkaart van de ijscoboer hier, heb nog geen enkele strip gebruikt![]()
![]()
Is die nog wel geldig?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al 5 jaar een strippenkaart van de ijscoboer hier, heb nog geen enkele strip gebruikt
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnumsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinmaar idd ook wel sorbet/schepijs
Zo'n kutlap tussen je dijen wandelt? Juist ja. Kut.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik alleen perenijsjes als het heel warm isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en dan ook alleen maar die dingen in plasticWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet geprobeerd geloof ik..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnumsLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Maar dat is wat jij elke keer ziet in een post van iemand..
Als je t niet ziet.. tja..
But once you know♡♡♡♡![]()
Ze zeiden dat hij onbeperkt geldig was.quote:
Nou, dat ga ik uittesten!
Een strippenkaar bij de ijsboer, o die was bij mij zo opgemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
oh jaa was jij dat die dat laatst zei denk het wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnumsSmile, it's free therapy.![]()
Meteen maar heel veel ijs halenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij onbeperkt geldig was.
Nou, dat ga ik uittesten!
Perenijsjes als het warm is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen perenijsjes als het heel warm is
Ik denk dat ze je gaan vragen naar een OV chipquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij onbeperkt geldig was.
Nou, dat ga ik uittesten!![]()
![]()
Nooit geen last van die lappen gehad Heb er gewoon altijd alles mee gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo'n kutlap tussen je dijen wandelt? Juist ja. Kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer maar eens, ze hebben ze ook met nootjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind mini magnums sowieso wel genoeg dan zo'n grote magnum..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer maar eens, ze hebben ze ook met nootjesLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
ja die dingen en die heb je ook zonder suiker erinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
AH Vrieslollies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi793Smile, it's free therapy.![]()
Oooh onverwerkte trauma's hoor, dat ik mn busstrippenkaarten opeens niet meer kon opmakenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gaan vragen naar een OV chip(ok, die had ik ook al jaren ongebruikt liggen
)
Ja heb het al eerder verteld inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh jaa was jij dat die dat laatst zei denk het wel..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie wel een patroonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh onverwerkte trauma's hoor, dat ik mn busstrippenkaarten opeens niet meer kon opmaken(ok, die had ik ook al jaren ongebruikt liggen
)
Wil je erover praten?
![]()
![]()
Deze?https://www.jumbo.com/pro(...)s-15-x-40ml-500593ZKquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die dingen en die heb je ook zonder suiker erinLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Wil je de story of my life weten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie wel een patroonWil je erover praten?
Ik hou niet zo van oreoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vanilla met stukjes oreo leek me wel een leuke combiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter lang dan kort?quote:
Even in de vriezer gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:02 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Deze?https://www.jumbo.com/pro(...)s-15-x-40ml-500593ZK
jaaa dat zijn ze
die zijn lekker
Ook maar eens uit testen danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even in de vriezer gaan kijken
jaaa dat zijn ze
die zijn lekker
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even in de vriezer gaan kijken
jaaa dat zijn ze
die zijn lekker
Dat is wel lekkerquote:
Geen zon te bekennen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ik naar buiten en blazen, geen zin inquote:
Misschien gaan zingen, dat ie dan zelf vertrektquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Moet ik naar buiten en blazen, geen zin in![]()
![]()
Ola
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Latersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier ook niet, ik twijfel of ik met de kleintjes naar de speeltuin gaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blij dat je mn dubbelzinnigheid snaptquote:
Hier is t grijsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mn dubbelzinnigheid snapt![]()
![]()
Bolk vanuit de douche!I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gezien het tijdstip dat ik postte, weer verdomd slecht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Micky!
Hoe gaat het met jou?
Bijna 6 uur geslapen!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mickquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip dat ik postte, weer verdomd slecht.
Bijna 6 uur geslapen!!![]()
En een dikke knuffel![]()
![]()
quote:quote:
Wil je kijken hoe Justin me inzeept?quote:
I'm surrounded by morons!
Oh ja hoorquote:
MVM'tje doen?
Bij de eerste ontmoeting al? Achja, waarom ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de eerste ontmoeting al? Achja, waarom ook niet.
Op Knäckebröd...?quote:
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die had ze ook weleens![]()
Eet wel onhandig
Maar leek mij niet lekker. iig niet op het knackebrod wat ik in gedachten heb
•Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is lekker hoor van bolletje zijn die crackersquote:Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Uitkijken dat ze haar zeepje niet laat vallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, denk dat we een goed zingend duo kunnen vormen
Uitkijken voor je rug bedoel ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: