Ga wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nivea..
[..]
je stelt een vraag waar je het antwoord al op weet
Nee ik ook niet, denk dat we een goed zingend duo kunnen vormenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Kattengejank is er niks bij
Zing jij wel onder de douche?
Niemand is volgens jou bezorgd..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kissingbird is niet bezorgd
Vis halen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Bally-b het volgende:
Was zomaar laat wakker en heerlijk uitgeslapen
Snel nog even naar de markt
Fijne dag allen
wat reageer je gepikeerd?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In jouw wereld blijkbaar
Negeer me dan
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, denk dat we een goed zingend duo kunnen vormen
Dat bovenste schreef je hier boven ook al..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In jouw wereld blijkbaar
Negeer me dan
[..]
Ik heb geen CVS
Ik word moedeloos van de onaardige mensen
Hou op !quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat bovenste schreef je hier boven ook al..
lekker makkelijk om dingen in te vullen en lezen zoals jij het wilt.. onaardig..
terwijl het niet eens zo bedoeld is.
I knowquote:
Opstaan en moe zijn is kut ja. Tast je gemoedstoestand wel aan ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen slapen meestal ook echt veel, maar zijn gewoon nooit uitgerust. Heel akelig lijkt me dat ja. Ik heb zwaar pfeiffer gehad, dus kan me er wel iets bij voorstellen.
Kan je toch gewoon om wandelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef DJMO het volgende:
Het is toch godverdomme niet te geloven?
Ik had 4 dagen geleden al ongesteld moeten worden. Vanochtend nog geen spoor te bekennen. Ik stap bij Rob thuis naar binnen, ga naar de plee en hoppa. Hallo oma!terwijl ik vanmiddag had willen gaan wandelen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Jij moet niet overal een sneer in zien, dat is ook al eens tegen je/jullie gezegd..
Zulks een wijsheid!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
ZZorgen moet je doen en niet maken.
Stop hiermee je blijft maar doorgaan.. met sneren en invullen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kissingbird is niet bezorgd
Maar vind je het zelf niet vervelend dan dat je best vaak moe bent en hoofdpijn hebt?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Eendenwijsheidquote:
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
SBEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |