Ik zag twee tegenstrijdigheden en post een 'ik snap het niet meer' cq. 'ben ik nou gek' smiley.quote:
Was niet onaardig bedoeld valt alleen op dat er iedere dag een zwaar lichamelijk ongemak is waar je last van schijnt te hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig?
Er is geen thema.
Ik zeg gewoon dat ik hoofdpijn heb
Mwa niet echtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zag twee tegenstrijdigheden en post een 'ik snap het niet meer' cq. 'ben ik nou gek' smiley.
Volgens mij weet je best dat ik dat niet zo bedoel
Een zwaar lichamelijk ongemak? Bij hoofdpijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld valt alleen op dat er iedere dag een zwaar lichamelijk ongemak is waar je last van schijnt te hebbenlijkt me vervelend
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twijfelde of ik het zou doen maar jij doet het![]()
![]()
Hangt ook van de mate van CVS af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:35 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid snappen veel mensen niet.
Schijnt heel erg te zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.
Maar neehoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twijfelde of ik het zou doen maar jij doet het![]()
![]()
Ja die geldt absoluut voor jou iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf
Ik heb geen cvsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt ook van de mate van CVS af.
Sommigen kunnen echt maar een uurtje iets doen en moeten dan weer dagen op de bank liggen.
Wel eens gelezen van iemand met CVS die daarom euthanasie pleegde.
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een zwaar lichamelijk ongemak? Bij hoofdpijn?
Doe eens aardig
Ik kan me wel voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je dat 24/7 hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt ook van de mate van CVS af.
Sommigen kunnen echt maar een uurtje iets doen en moeten dan weer dagen op de bank liggen.
Wel eens gelezen van iemand met CVS die daarom euthanasie pleegde.
In jouw wereld blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaan
komt dan over als een flink lichamelijk ongemak.
Lijkt me erg vervelend.
je sneert... en vult inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar neehoor
Je bent heeeeel bezorgd om mij
En er is niks onaardige aan
Uhuh
In jouw wereld blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar anders zou het niet een dag over misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn moeheid etc gaan
komt dan over als een flink lichamelijk ongemak.
Lijkt me erg vervelend.
Ik heb geen CVSquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je dat 24/7 hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |