Maar dan negeer je dat toch gewoon, als je vind dat ze onaardig zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn mood was prima tot bepaalde mensen het nodig vonden om onaardig te doen
Schept wel handiger dan met de blote handen jaquote:
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik eet niet vaak ijs.. gister toevallig wel een ijsje gaan kopen bij een ijszaak die iedere dag vers ijs maakt![]()
rode bessenijs bolletje en yoghurtijs bolletje
Ik zie niet in waarom iemand bewust sneaky onaardig zou willen doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:54 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Maar dan negeer je dat toch gewoon, als je vind dat ze onaardig zijn..
Maar dan was het ook blote handen ijs geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Schept wel handiger dan met de blote handen ja
Waterijsjes vind ik wel lekkerder als het heeel warm isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinmaar idd ook wel sorbet/schepijs
Maar dat is wat jij elke keer ziet in een post van iemand..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom iemand bewust sneaky onaardig zou willen doen
Dus ik trap er steeds in
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waterijsjes vind ik wel lekkerder als het heeel warm is
en dan ook alleen maar die dingen in plastic
Doe eens niet zo bijdehand jijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan was het ook blote handen ijs geweest
Dubbellikkers?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al 5 jaar een strippenkaart van de ijscoboer hier, heb nog geen enkele strip gebruikt
Is die nog wel geldig?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al 5 jaar een strippenkaart van de ijscoboer hier, heb nog geen enkele strip gebruikt
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnumsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:55 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Lekker, ik ben gek op waterijsje of magnums met nootjes etc erinmaar idd ook wel sorbet/schepijs
Zo'n kutlap tussen je dijen wandelt? Juist ja. Kut.quote:
Ik alleen perenijsjes als het heel warm isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd geloof ik..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnums
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Maar dat is wat jij elke keer ziet in een post van iemand..
Ze zeiden dat hij onbeperkt geldig was.quote:
Een strippenkaar bij de ijsboer, o die was bij mij zo opgemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
oh jaa was jij dat die dat laatst zei denk het wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Magnums, ik haal die van de lidl vind ik lekkerder dan de echte magnums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |