Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Er komt binnenkort wel een geweldig huis te koop voor weinig geld, maar de eigenaren hebben geen haast met de sleutel te zoeken voor de makelaar.![]()
Kan je niet zonder makelaar zaken doen? Scheelt je ook nog kosten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
Er komt binnenkort wel een geweldig huis te koop voor weinig geld, maar de eigenaren hebben geen haast met de sleutel te zoeken voor de makelaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben we ook een keer geprobeerd; eerst een huis zoeken voor ons huis verkocht was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je woning dan al zo snel verkopen als je nog niet iets nieuws hebt?
Zegt de makelaar heel leuk: "Nou we accepteren jullie bod, maar we blijven proberen het huis alsnog aan iemand anders te verkopen die niet eerst nog z'n eigen huis kwijt moet zien te raken."![]()
Ah, of dat er een oud iemand woonde en het nu voor de erfenis verkocht moet worden?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Voormalige huurwoning, lijkt me zo.
En ik zie wel meer van die verwaarloosde voormalige huurwoningen.
Kan ook zijn dat het wel bewoond was, maar dat de bewoner allergisch was voor het vasthouden van een poetsdoek.
Maar die verrotte kozijnen? Een woonstichting laat het meestal niet zo ver komen.
Het huis van mijn ouders wordt ook steeds slechter onderhouden (al doen we er wel af en toe wat aan en noodzakelijk onderhoud regelen ze wel, maar schoonmaken is lastig en een poetshulp willen ze niet)Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja beetje lastig; degenen die er woonden zijn 2 jaar geleden overleden en de kinderen ervan verkopen het nu als deel van de erfenis, en weten niet waar de sleutel is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet zonder makelaar zaken doen? Scheelt je ook nog kosten.
Ik heb geen idee wie die mensen zijn en of ze direct te benaderen zijn.![]()
Zou kunnen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, of dat er een oud iemand woonde en het nu voor de erfenis verkocht moet worden?
Het huis van mijn ouders wordt ook steeds slechter onderhouden (al doen we er wel af en toe wat aan en noodzakelijk onderhoud regelen ze wel, maar schoonmaken is lastig en een poetshulp willen ze niet)
Anyway, Mini-ToT wil weer met me fietsen en is heel ongeduldig!![]()
![]()
Je hebt nog een paar maanden toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we ook een keer geprobeerd; eerst een huis zoeken voor ons huis verkocht was.
Zegt de makelaar heel leuk: "Nou we accepteren jullie bod, maar we blijven proberen het huis alsnog aan iemand anders te verkopen die niet eerst nog z'n eigen huis kwijt moet zien te raken."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien weten de buren het wel?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje lastig; degenen die er woonden zijn 2 jaar geleden overleden en de kinderen ervan verkopen het nu als deel van de erfenis, en weten niet waar de sleutel is.
Ik heb geen idee wie die mensen zijn en of ze direct te benaderen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot strakkies ToTquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou kunnen idd.
Anyway, Mini-ToT wil weer met me fietsen en is heel ongeduldig!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Nee het is eerder raar om al meer dan 2 jaar te wachten met het betreden van een woning omdat je de sleutels niet hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee daar is niks raars aan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?
Het is een uitkomst op het voorgegane 'stel dat er wat mocht gebeuren'. Dan kun je zo naar binnen.Google is your friend, abuse your friends![]()
Je kunt ook gewoon bolk roepen..quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
mann mann 5 min kutgatje vor mutz
hoezo?? gaa wegGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Dat was de laatste keer dat je mij mutz noemdequote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo?? gaa wegTrotste mama van Ambar
Opgelet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de nieuwe update zou de Sims sneller laden. Ik merk het
Trotste mama van Ambar
Kutgatje op je pizzaquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo?? gaa wegF.K.A. SuperwormJim![]()
Whoop whoopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
🙈quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb net salami pizza op
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
oeh ook zin in de simsquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Met de nieuwe update zou de Sims sneller laden. Ik merk het
dat is lang geleden♡♡♡♡![]()
Daar is SBEquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Schakel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
heb ik zo gevecht vanochtend
nu werd ik weer uit de 20 vallenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik snap dit beentje vooruit pose niet zo. Krijg je dan een betere kont oid?
Google is your friend, abuse your friends![]()
Kijk zelf.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagenTrotste mama van Ambar
Jeetje wat een ellende!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
heb ik zo gevecht vanochtend
nu werd ik weer uit de 20 vallenF.K.A. SuperwormJim![]()
Laptop, tablet en telefoon zijn allemaal in paraatheidTrotste mama van Ambar
Nou ja zeg..quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagen![]()
one woman armyquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptop, tablet en telefoon zijn allemaal in paraatheidGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik sidder van angst.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Linksquote:
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feministTrotste mama van Ambar
wie zegt dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aandachtshoer
Gevaarlijk meisje
Tutje![]()
Naaislet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aandachtshoer
Gevaarlijk meisje
Tutje
..single?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feministGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
met dit lijstje zou je verwachten van wel
Trotste mama van Ambar
Amybolk!quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Vetgemest?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:56 schreef BPS70 het volgende:
Woorden met b.v. mes daar doet ie moeilijk over...heel vreemd.
Nog steeds trage wifi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Messias?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:56 schreef BPS70 het volgende:
Woorden met b.v. mes daar doet ie moeilijk over...heel vreemd.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En @:devzero vindt overduidelijk werk belangrijker![]()
Waar gaat het over?
![]()
Nee, ik ben zelf traag.quote:I'm surrounded by morons!
Hij is zelluf traag.quote:
Ik denk dat ik mij vanmiddag verveeldequote:
Trotste mama van Ambar
quote:
Jij ookquote:
I'm surrounded by morons!
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.quote:Trotste mama van Ambar
quote:![]()
ik wilde al hetzelfde posten, maar dacht eerst even checken of niet al iemand anders dat gedaan heeft
Ik probeer je bij te houden.quote:
In Nederland?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.
en vervolgens lopen bolken met de quote van degene die het bericht heeft gepost, netjes hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
ik wilde al hetzelfde posten, maar dacht eerst even checken of niet al iemand anders dat gedaan heeftGoogle is your friend, abuse your friends![]()
En best wel liefquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feminist![]()
![]()
ik sta nergens meer van te kijken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.Google is your friend, abuse your friends![]()
Ik moet eigenlijk ook nog.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef BPS70 het volgende:
Naar de winkel of niet. Als ik de keus heb gemaakt is ie vast al dicht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb 2 vergaderingen vandaag. Maar 2. En dan is het bijna weekendquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij vanmiddag verveelde![]()
![]()
Ik ben een net meisjequote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en vervolgens lopen bolken met de quote van degene die het bericht heeft gepost, netjes hoor
Maar genoeg niet-single mensen verder in deze woke enclave van gemeentes hoorTrotste mama van Ambar
2 maar? Dat is veel te weinig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 vergaderingen vandaag. Maar 2. En dan is het bijna weekendTrotste mama van Ambar
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha is ook zo, stomme vraag van mequote:
Waar zullen we het over hebben tussen 15 en 16 uur mijn tijd? De nieuwe sims? Jammer dat ik je geen tour door mijn sims huisje kan gevenquote:![]()
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebtquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben tussen 15 en 16 uur mijn tijd? De nieuwe sims? Jammer dat ik je geen tour door mijn sims huisje kan geven
Trotste mama van Ambar
Doe dat maar in LIT.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog 8 pagina's. Of te wel 3 hoofdstukken. Ik wilde het laatst uit lezen, maar was aan iets anders begonnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebt![]()
![]()
Dat is nog geen 20 min leeswerkquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet nog 8 pagina's. Of te wel 3 hoofdstukken. Ik wilde het laatst uit lezen, maar was aan iets anders begonnenen zo spannend kan het boek dan niet geweest zijn als je het laatste stuk niet uit hebt gelezen
Trotste mama van Ambar
Oh, en een van de FBI agenten raakt een teen kwijt (afgesneden) en de huichelachtige man van de Russische spionne, wordt doodgeschoten door een omgebouwde lipstick pistool![]()
Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is overquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog geen 20 min leeswerken zo spannend kan het boek dan niet geweest zijn als je het laatste stuk niet uit hebt gelezen
![]()
Mijn teen was er bijna afgevroren laatst
Trotste mama van Ambar
Oh rare spanningsboog danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is overTrotste mama van Ambar
maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn teen was er bijna afgevroren laatstGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik vind het ook maar frisjes buiten
Het water was toch net niet koud genoegquote:Trotste mama van Ambar
Welk merk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het echt zo koud?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water was toch net niet koud genoeg![]()
![]()
Ik denk dat ik voor morgen mijn tuinbroek maar uit de kast pakTrotste mama van Ambar
Had je die expres thuis gelaten?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik voor morgen mijn tuinbroek maar uit de kast pak![]()
![]()
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzakquote:Trotste mama van Ambar
hi ha ho wat een humorquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kun je vast een mooie TT van maken: Gezellig cliquejeGoogle is your friend, abuse your friends![]()
In de auto gaat het nog wel, maar bij lange wandelingen is spijkerstof niet fijn. Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzak![]()
En daarnaast ben ik uber sexy in een tuinbroek en dan mocht ik het land niet inTrotste mama van Ambar
Uhuh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van wie nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ben ik uber sexy in een tuinbroek en dan mocht ik het land niet inGoogle is your friend, abuse your friends![]()
TSA agenten zijn streng. 1 fout antwoord, blik e.d. en je toegang wordt ontzegdquote:Trotste mama van Ambar
ik snap er niks van. wat is TSA en waarom wordt jou de toegang ontzegdquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TSA agenten zijn streng. 1 fout antwoord, blik e.d. en je toegang wordt ontzegdGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Immigratie agenten op het vliegveld van USAquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik snap er niks van. wat is TSA en waarom word je toegang ontzegdTrotste mama van Ambar
wat moet je nou weer in de USAquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Immigratie agenten op het vliegveld van USAGoogle is your friend, abuse your friends![]()
oke dus een tuinbroek mag nietquote:
en als je trui er overheen doet, mag het dan welGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
oke dus een tuinbroek mag niet
en als je trui er overheen doet, mag het dan welTrotste mama van Ambar
Soms vergeet ik dat het een autistenforum is en sommige mensen alles letterlijk nemenTrotste mama van Ambar
we hebben het over jou, niet over mijquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.Google is your friend, abuse your friends![]()
Met een polo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoeltquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms vergeet ik dat het een autistenforum is en sommige mensen alles letterlijk nemen
met alleen tekst gaat dat HEEL moeilijkGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoelt
met alleen tekst gaat dat HEEL moeilijk
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoelt
met alleen tekst gaat dat HEEL moeilijk![]()
Aber naturlichquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Wordt der mario weer eens uit de Top 20 weggepest?Trotste mama van Ambar
ja weet ik veel, muis zei hetquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.Google is your friend, abuse your friends![]()
Er niet zijn is geen punten scorenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Wordt der mario weer eens uit de Top 20 weggepest?![]()
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.Trotste mama van Ambar
dat is wel erg vergezochtquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?Google is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Wordt der mario weer eens uit de Top 20 weggepest?
Kerel!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Goed punt. Je zou het eens uit moeten proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?![]()
![]()
Mini-ToT heeft weer voer voor de hertjes bij een paar oude dames afgetroggeld (paar uur geleden ook al voor de ganzen), en heeft ook nog een glas limonade gekregen die voor wandelaars van de 4-daagse bedoeld was!
Hij keek zo enorm schattig, daar konden ze geen nee tegen zeggen!![]()
![]()
Geef eens wat.quote:
Ik zal zelf ook maar even de afwas doen nu ik er geen slaafje voor hebTrotste mama van Ambar
wie deed het normaal gesproken danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal zelf ook maar even de afwas doen nu ik er geen slaafje voor hebGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik douw gewoon mijn parkiet onder het afwaswater, door het gespartel wordt alles weer schoon.
@devzero is heel bekwaam in afwassenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wie deed het normaal gesproken danTrotste mama van Ambar
ah mijn vaatwasser doet het meestalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik douw gewoon mijn parkiet onder het afwaswater, door het gespartel wordt alles weer schoon.!
![]()
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snelquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassen![]()
![]()
Het is ook westwood. Dozen vol, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.![]()
Toen ik op kamers woonde, wilde een huisgenoot een mega lading servies van de kringloop kopen zodat we nooit meer hoefden af te wassen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.![]()
![]()
stuk beter na die gelquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het vandaag met onze @:hemarookworst zijn pootje?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kwalitatief accuraat ook?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snelGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Dan gaat het afwassen snel over in soppen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snel![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik op kamers woonde, wilde een huisgenoot een mega lading servies van de kringloop kopen zodat we nooit meer hoefden af te wassen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga daadwerkelijk even soppen met afwaswaterTrotste mama van Ambar
Moet je mijn parkiet lenen? Ze is net weer opgedroogd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga daadwerkelijk even soppen met afwaswaterActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
In een tuinbroek?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Florida zit je toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, het blijft raar dat het hier 's nachts warmer is dan bij jullie overdag![]()
Tuinbroek en een badeendjesbloes.
Geen idee, hier in het dorp in ieder geval wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
komen die beesten daar in het wild voor ja![]()
![]()
we hadden vroeger van die hawaii shirtsquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Tuinbroek en een badeendjesbloes.Google is your friend, abuse your friends![]()
Ik heb deze:quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
we hadden vroeger van die hawaii shirts
Ik had zo'n oneill ding met het logo er voor en palmbomen in het blauwzwart achtig en witquote:Google is your friend, abuse your friends![]()
Dikke fik daar laatst.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Sneek is tien keer niks idd.
Ze verwachten wel een serieus zwaar orkaanseizoen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sneek is leuk manquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Sneek is tien keer niks idd.
Ze verwachten wel een serieus zwaar orkaanseizoen...Google is your friend, abuse your friends![]()
Met mini ToT aan boord.quote:
Ver weg van dat hele Friesland wegblijven.
meteorologsich gezien is dit niet raarquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, het blijft raar dat het hier 's nachts warmer is dan bij jullie overdagUw ADH vitamine Worst
Dat gaan dan weer wat te verquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ver weg van dat hele Friesland wegblijven.![]()
![]()
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.quote:
Ik als masturbatiequote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.Uw ADH vitamine Worst
Ik kreeg eens ruzie met een conducteur omdat ik een wegwerp OV-chipkaart in zijn gezicht smeetquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.Uw ADH vitamine Worst
Zijn daar opleidingen voor?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.![]()
Vunz.quote:
Jep, de universiteit van Harderwijk.quote:
dolfinarium?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, de universiteit van Harderwijk.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ik dacht al wanneer deze zou komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ver weg van dat hele Friesland wegblijven.Google is your friend, abuse your friends![]()
Ja het is sowieso al eigendom van iemand.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ver weg van dat hele Friesland wegblijven.![]()
![]()
Stel je voor dat je FF tegenkomt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik dacht al wanneer deze zou komen
de provincie is best groot, kans is vrij kleinquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je FF tegenkomt.Google is your friend, abuse your friends![]()
Ja, je hebt verouderde luchtdoel raketten gebruikt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
qua oppervlakte komt het overeen met Parijs en al haar voorstedenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, je hebt verouderde luchtdoel raketten gebruikt.![]()
Ja ach, overblijfselen van Oekraïne.![]()
![]()
Daar hebben we nu patriots voor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nergens naar toe, als Poetin zich maar weer een beetje gaat gedragen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik vrees van niet...quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nergens naar toe, als Poetin zich maar weer een beetje gaat gedragen.![]()
Maar ja, wat schiet ie dan terugquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan krijgt-ie dus wat van deze verouderde raketten in z'n reet!![]()
![]()
Jij.quote:
Zwakke enkels?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo de dagafsluiting en daarna heerlijk in bad
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
samen met??quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
premiere van Armin van Buuren voor EK
of alleen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
echt zo'n liedje die je luistert omdat het net voorbij komt op de radio terwijl je vastzit op de A4 op een regenachtig maandag om 17.30Uw ADH vitamine Worst
snollebollekes met donnie is leuker?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
echt zo'n liedje die je luistert omdat het net voorbij komt op de radio terwijl je vastzit op de A4 op een regenachtig maandag om 17.30Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij ook hoor!quote:
Eeeeeeeeentjuuuuh
https://www.538.nl/de-538(...)rlands-elftal-anthemquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
snollebollekes met donnie is leuker?Uw ADH vitamine Worst
Als hij ja zegt onterf ik hem.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
snollebollekes met donnie is leuker?
aaah op Q hadden ze het er al over jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.538.nl/de-538(...)rlands-elftal-anthem
ben sowieso niet zo van de voetbalnummers
die ene kunnen ze nooit overtreffenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Welke ene?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah op Q hadden ze het er al over ja
ben sowieso niet zo van de voetbalnummers
die ene kunnen ze nooit overtreffenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Even aan de wandelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wij houden van oranje natuurlijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lijkt dat begin nu op het EK of WK anthem van x aantal jaar geleden??Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja dezequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
lijkt dat begin nu op het EK of WK anthem van x aantal jaar geleden??
Uw ADH vitamine Worst
jaquote:
beetje jammer verzin dan zelf wat goedsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
enige die een goed EK landen lied maakte was Stromea
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Dit liedje is ook weer relevantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die van Nelly Fortado vond ik ook wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
enige die een goed EK landen lied maakte was StromeaActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
dat is een anthemquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die van Nelly Fortado vond ik ook wel goed.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tevens top ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer dat ze meer rap begon te zingen, ik mocht haar liedjes wel.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer dat Timberland geen muziek meer maakt top producer altijd lekkere vibes in zijn songs.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat ze meer rap begon te zingen, ik mocht haar liedjes wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: