quote:
Jij ookquote:
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Ik probeer je bij te houden.quote:
In Nederland?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.
en vervolgens lopen bolken met de quote van degene die het bericht heeft gepost, netjes hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
ik wilde al hetzelfde posten, maar dacht eerst even checken of niet al iemand anders dat gedaan heeft
En best wel liefquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feminist
ik sta nergens meer van te kijken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven maar er zijn mannen die dat aantrekkelijk vinden.
Ik moet eigenlijk ook nog.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef BPS70 het volgende:
Naar de winkel of niet. Als ik de keus heb gemaakt is ie vast al dicht
Ik heb 2 vergaderingen vandaag. Maar 2. En dan is het bijna weekendquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij vanmiddag verveelde
Ik ben een net meisjequote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en vervolgens lopen bolken met de quote van degene die het bericht heeft gepost, netjes hoor
2 maar? Dat is veel te weinig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 vergaderingen vandaag. Maar 2. En dan is het bijna weekend
Haha is ook zo, stomme vraag van mequote:
Waar zullen we het over hebben tussen 15 en 16 uur mijn tijd? De nieuwe sims? Jammer dat ik je geen tour door mijn sims huisje kan gevenquote:
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebtquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben tussen 15 en 16 uur mijn tijd? De nieuwe sims? Jammer dat ik je geen tour door mijn sims huisje kan geven
Doe dat maar in LIT.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebt
Ik moet nog 8 pagina's. Of te wel 3 hoofdstukken. Ik wilde het laatst uit lezen, maar was aan iets anders begonnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt maar een boekbespreking over je spy novel als je hem tenminste uit hebt
Dat is nog geen 20 min leeswerkquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet nog 8 pagina's. Of te wel 3 hoofdstukken. Ik wilde het laatst uit lezen, maar was aan iets anders begonnen
Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is overquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog geen 20 min leeswerken zo spannend kan het boek dan niet geweest zijn als je het laatste stuk niet uit hebt gelezen
Oh rare spanningsboog danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is over
maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn teen was er bijna afgevroren laatst
Het water was toch net niet koud genoegquote:
Welk merk?quote:
Was het echt zo koud?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water was toch net niet koud genoeg
Had je die expres thuis gelaten?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik voor morgen mijn tuinbroek maar uit de kast pak
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzakquote:
hi ha ho wat een humorquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kun je vast een mooie TT van maken: Gezellig cliqueje
In de auto gaat het nog wel, maar bij lange wandelingen is spijkerstof niet fijn. Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |