Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is overquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog geen 20 min leeswerken zo spannend kan het boek dan niet geweest zijn als je het laatste stuk niet uit hebt gelezen
Oh rare spanningsboog danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Naja, dit zijn soort van de nabesprekingen. De actie is over
maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn teen was er bijna afgevroren laatst
Het water was toch net niet koud genoegquote:
Welk merk?quote:
Was het echt zo koud?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water was toch net niet koud genoeg
Had je die expres thuis gelaten?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik voor morgen mijn tuinbroek maar uit de kast pak
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzakquote:
hi ha ho wat een humorquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kun je vast een mooie TT van maken: Gezellig cliqueje
In de auto gaat het nog wel, maar bij lange wandelingen is spijkerstof niet fijn. Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want spijkerstof is niet fijn om in te reizen en tuinbroek is niet fijn in combinatie met een rugzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |