Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Er komt binnenkort wel een geweldig huis te koop voor weinig geld, maar de eigenaren hebben geen haast met de sleutel te zoeken voor de makelaar.![]()
Kan je niet zonder makelaar zaken doen? Scheelt je ook nog kosten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
Er komt binnenkort wel een geweldig huis te koop voor weinig geld, maar de eigenaren hebben geen haast met de sleutel te zoeken voor de makelaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben we ook een keer geprobeerd; eerst een huis zoeken voor ons huis verkocht was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je woning dan al zo snel verkopen als je nog niet iets nieuws hebt?
Zegt de makelaar heel leuk: "Nou we accepteren jullie bod, maar we blijven proberen het huis alsnog aan iemand anders te verkopen die niet eerst nog z'n eigen huis kwijt moet zien te raken."![]()
Ah, of dat er een oud iemand woonde en het nu voor de erfenis verkocht moet worden?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Voormalige huurwoning, lijkt me zo.
En ik zie wel meer van die verwaarloosde voormalige huurwoningen.
Kan ook zijn dat het wel bewoond was, maar dat de bewoner allergisch was voor het vasthouden van een poetsdoek.
Maar die verrotte kozijnen? Een woonstichting laat het meestal niet zo ver komen.
Het huis van mijn ouders wordt ook steeds slechter onderhouden (al doen we er wel af en toe wat aan en noodzakelijk onderhoud regelen ze wel, maar schoonmaken is lastig en een poetshulp willen ze niet)Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja beetje lastig; degenen die er woonden zijn 2 jaar geleden overleden en de kinderen ervan verkopen het nu als deel van de erfenis, en weten niet waar de sleutel is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet zonder makelaar zaken doen? Scheelt je ook nog kosten.
Ik heb geen idee wie die mensen zijn en of ze direct te benaderen zijn.![]()
Zou kunnen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, of dat er een oud iemand woonde en het nu voor de erfenis verkocht moet worden?
Het huis van mijn ouders wordt ook steeds slechter onderhouden (al doen we er wel af en toe wat aan en noodzakelijk onderhoud regelen ze wel, maar schoonmaken is lastig en een poetshulp willen ze niet)
Anyway, Mini-ToT wil weer met me fietsen en is heel ongeduldig!![]()
![]()
Je hebt nog een paar maanden toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we ook een keer geprobeerd; eerst een huis zoeken voor ons huis verkocht was.
Zegt de makelaar heel leuk: "Nou we accepteren jullie bod, maar we blijven proberen het huis alsnog aan iemand anders te verkopen die niet eerst nog z'n eigen huis kwijt moet zien te raken."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien weten de buren het wel?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje lastig; degenen die er woonden zijn 2 jaar geleden overleden en de kinderen ervan verkopen het nu als deel van de erfenis, en weten niet waar de sleutel is.
Ik heb geen idee wie die mensen zijn en of ze direct te benaderen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot strakkies ToTquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou kunnen idd.
Anyway, Mini-ToT wil weer met me fietsen en is heel ongeduldig!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Nee het is eerder raar om al meer dan 2 jaar te wachten met het betreden van een woning omdat je de sleutels niet hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee daar is niks raars aan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gewoon zelf alle sleutels van het huis van mn ouders en mn broer en zus ook, is dat raar?
Het is een uitkomst op het voorgegane 'stel dat er wat mocht gebeuren'. Dan kun je zo naar binnen.Google is your friend, abuse your friends![]()
Je kunt ook gewoon bolk roepen..quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
mann mann 5 min kutgatje vor mutz
hoezo?? gaa wegGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Dat was de laatste keer dat je mij mutz noemdequote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo?? gaa wegTrotste mama van Ambar
Opgelet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de nieuwe update zou de Sims sneller laden. Ik merk het
Trotste mama van Ambar
Kutgatje op je pizzaquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo?? gaa wegF.K.A. SuperwormJim![]()
Whoop whoopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
🙈quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb net salami pizza op
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
oeh ook zin in de simsquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Met de nieuwe update zou de Sims sneller laden. Ik merk het
dat is lang geleden♡♡♡♡![]()
Daar is SBEquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Schakel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
heb ik zo gevecht vanochtend
nu werd ik weer uit de 20 vallenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik snap dit beentje vooruit pose niet zo. Krijg je dan een betere kont oid?
Google is your friend, abuse your friends![]()
Kijk zelf.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagenTrotste mama van Ambar
Jeetje wat een ellende!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
heb ik zo gevecht vanochtend
nu werd ik weer uit de 20 vallenF.K.A. SuperwormJim![]()
Laptop, tablet en telefoon zijn allemaal in paraatheidTrotste mama van Ambar
Nou ja zeg..quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagen![]()
one woman armyquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptop, tablet en telefoon zijn allemaal in paraatheidGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik sidder van angst.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu dus met opzet de hele avond bolken om mario te plagen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Linksquote:
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feministTrotste mama van Ambar
wie zegt dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aandachtshoer
Gevaarlijk meisje
Tutje![]()
Naaislet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aandachtshoer
Gevaarlijk meisje
Tutje
..single?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links
woke
Deugdkneus
zuur
Muis
vrouw
feministGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
met dit lijstje zou je verwachten van wel
Trotste mama van Ambar
Amybolk!quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Vetgemest?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:56 schreef BPS70 het volgende:
Woorden met b.v. mes daar doet ie moeilijk over...heel vreemd.
Nog steeds trage wifi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Messias?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:56 schreef BPS70 het volgende:
Woorden met b.v. mes daar doet ie moeilijk over...heel vreemd.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En @:devzero vindt overduidelijk werk belangrijker![]()
Waar gaat het over?
![]()
Nee, ik ben zelf traag.quote:I'm surrounded by morons!
Hij is zelluf traag.quote:
Ik denk dat ik mij vanmiddag verveeldequote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: