Kerel!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed punt. Je zou het eens uit moeten proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?
Geef eens wat.quote:
wie deed het normaal gesproken danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal zelf ook maar even de afwas doen nu ik er geen slaafje voor heb
@devzero is heel bekwaam in afwassenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wie deed het normaal gesproken dan
ah mijn vaatwasser doet het meestalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassen
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik douw gewoon mijn parkiet onder het afwaswater, door het gespartel wordt alles weer schoon.
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snelquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassen
Het is ook westwood. Dozen vol, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.
Toen ik op kamers woonde, wilde een huisgenoot een mega lading servies van de kringloop kopen zodat we nooit meer hoefden af te wassen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.
stuk beter na die gelquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het vandaag met onze @:hemarookworst zijn pootje?
kwalitatief accuraat ook?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |