van wie nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ben ik uber sexy in een tuinbroek en dan mocht ik het land niet in
TSA agenten zijn streng. 1 fout antwoord, blik e.d. en je toegang wordt ontzegdquote:
ik snap er niks van. wat is TSA en waarom wordt jou de toegang ontzegdquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TSA agenten zijn streng. 1 fout antwoord, blik e.d. en je toegang wordt ontzegd
Immigratie agenten op het vliegveld van USAquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik snap er niks van. wat is TSA en waarom word je toegang ontzegd
wat moet je nou weer in de USAquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Immigratie agenten op het vliegveld van USA
oke dus een tuinbroek mag nietquote:
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
oke dus een tuinbroek mag niet
en als je trui er overheen doet, mag het dan wel
we hebben het over jou, niet over mijquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.
Met een polo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima een tuinbroek aan mag hoor.
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoeltquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms vergeet ik dat het een autistenforum is en sommige mensen alles letterlijk nemen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoelt
met alleen tekst gaat dat HEEL moeilijk
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik kan goddomme toch niet in jouw geest kijken om te zien of je nou wel of niet iets bedoeld op de wijze waarop je iets bedoelt
met alleen tekst gaat dat HEEL moeilijk
Aber naturlichquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Wordt der mario weer eens uit de Top 20 weggepest?
ja weet ik veel, muis zei hetquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.
Er niet zijn is geen punten scorenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt toegang tot een land worden ontzegt als je een tuinbroek draagt? Hooguit Saudi Arabia misschien.
dat is wel erg vergezochtquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
Kerel!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed punt. Je zou het eens uit moeten proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er te goed in uit ziet en ze bang zijn dat je dan met je feministische tuinbroek ideeën alle mannen verleid en ompraat tot het mannenhatende gedachtengoed?
Geef eens wat.quote:
wie deed het normaal gesproken danquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal zelf ook maar even de afwas doen nu ik er geen slaafje voor heb
@devzero is heel bekwaam in afwassenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wie deed het normaal gesproken dan
ah mijn vaatwasser doet het meestalquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassen
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik douw gewoon mijn parkiet onder het afwaswater, door het gespartel wordt alles weer schoon.
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snelquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero is heel bekwaam in afwassen
Het is ook westwood. Dozen vol, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.
Toen ik op kamers woonde, wilde een huisgenoot een mega lading servies van de kringloop kopen zodat we nooit meer hoefden af te wassen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, elk servies kan je wegwerpen.
stuk beter na die gelquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het vandaag met onze @:hemarookworst zijn pootje?
kwalitatief accuraat ook?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder tuinbroek gaat het wel 3x zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |