Sneek is leuk manquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Sneek is tien keer niks idd.
Ze verwachten wel een serieus zwaar orkaanseizoen...
Met mini ToT aan boord.quote:
meteorologsich gezien is dit niet raarquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, het blijft raar dat het hier 's nachts warmer is dan bij jullie overdag
Dat gaan dan weer wat te verquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ver weg van dat hele Friesland wegblijven.
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.quote:
Ik als masturbatiequote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.
Ik kreeg eens ruzie met een conducteur omdat ik een wegwerp OV-chipkaart in zijn gezicht smeetquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.
Zijn daar opleidingen voor?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In te ver gaan ben ik goed. Masterstudie gevolgd.
Vunz.quote:
Jep, de universiteit van Harderwijk.quote:
dolfinarium?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, de universiteit van Harderwijk.
ik dacht al wanneer deze zou komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja het is sowieso al eigendom van iemand.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Stel je voor dat je FF tegenkomt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik dacht al wanneer deze zou komen
de provincie is best groot, kans is vrij kleinquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je FF tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |