Wie is Menno Swart?quote:
Wow, dat zou wel een hele bizarre manier van zelfmoord zijn..quote:
Als je per ongeluk in de buurt van een draaiende motor komt zuigt hij je zo naar binnen, en dan wordt je aan schijfjes gehakt door de turbine-bladen. En "in de buurt" is verrassend ver.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe heeft dit dan weer kunnen gebeuren
Ja wtf. Heftig om te zien ook wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef StateOfMind het volgende:
Damn, dan blijft er echt niks van je over
https://www.regeringsvliegtuigdeskundige.nl/quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is Menno Swart?
Zou wel een gruwelijke zelfmoordpoging zijn geweest dan? Met meerdere mensen die het gezien hebben als het tijdens het boarden van een cityhopper was.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is Menno Swart?
Zou wel een gruwelijke zelfmoordpoging zijn geweest dan? Met meerdere mensen die het gezien hebben als het tijdens het boarden van een cityhopper was.
Het ziet er een beetje zo uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Joppiez op 29-05-2024 16:43:58 ]
Nee joh.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
Lijkt me sowieso dat de motor zelf ook meteen met pensioen kan. Een eend kan al een hoop schade aanrichten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg flashbacks naar de Saw films. Denk dat het beeld in mijn hoofd aardig klopt. Lijkt me heel heftig voor iedereen die dit ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb wel eens beelden gezien van de aftermath van zoiets. Dat eh...laat ik het zo stellen, als je bij het raampje zat waar dit gebeurde is de kans groot dat je er ptss aan over houdt.
Nee, dat wordt geen open kistquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb wel eens beelden gezien van de aftermath van zoiets. Dat eh...laat ik het zo stellen, als je bij het raampje zat waar dit gebeurde is de kans groot dat je er ptss aan over houdt.
Goed punt. Dacht direct aan een passagier maar personeel is misschien logischer. Zou het dan niet alsnog een ongeluk kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch? Die motoren draaien niet of amper terwijl passagiers in en uitstappen.
Jezusquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
Hier een animatie van wat er met een mens gebeurt.
Je bent 'gelukkig' in een fractie van een seconde veranderd in soep, dus je voelt er niks van.
https://geektyrant.com/ne(...)to-a-airplane-engine
Nee, die deed er veel langer over joh, man man, heel verhaalquote:
Nouquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij wordt men dan dusdanig in stukken geshreddered en verdampt dat er weinig meer overblijft.
Geen hollywood-achtige gory horrorscenes o.i.d.
Ga ik dit aanklikken terwijl ik net een ijsje heb gepakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Niet klikken als je een gevoelige maag hebt.
Dit was schijnbaar een medewerker die een motor in is gezogen (niet op Schiphol overigens).
https://groups.google.com/g/kdsara6/c/sa9q8imynWs/m/o-4FZJXfDmYJ
Damn,quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Dit was schijnbaar een medewerker die een motor in is gezogen (niet op Schiphol overigens).
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik dit aanklikken terwijl ik net een ijsje heb gepakt.
Nee die is gekruisigdquote:
Waarschijnlijk omdat hij niet meer wilde leven.quote:
Hij ging toch omhoog naar de hemel? Lijkt me lastig zonder vliegtuig. Dus misschien toch idd in de motor terecht gekomen.quote:
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjesquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?
Filet Americanquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Tomatensoep heb je voorlopig geen trek meer in nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik skip wel even.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.
Iedereen heeft vet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.
Jezus fuckquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Oké bedankt, dan klik ik ff niet want ik eet toevallig tomatensoep straksquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjes
Niks echt herkenbaars te zien hoor:quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja. Dat hele vliegtuig kan voorlopig niet gebruikt worden tot de motor vervangen is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
Die motor is nu ook wel toe aan revisie lijkt me.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat lijkt me sowieso wel verstandig als je er niet tegen kuntquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan klik ik ff niet want ik eet toevallig tomatensoep straks
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een nare manier van komen te overlijden
Dat klinkt om een of andere reden nog veel erger.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Wel van een ongeluk met duikers in een decompressiekamer. Daar was ook weinig meer van over behalve smurrie.
Nou, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het zijn foto's.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar dat jullie allemaal zo'n filmpje gaan kijken dit topic kan direct door naar R&P!
Ligt eraan of je eerst met je hoofd of met je voeten in die motor terecht komt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.
Welk filmpje? Vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar dat jullie allemaal zo'n filmpje gaan kijken dit topic kan direct door naar R&P!
Dat verandert precies niks!quote:
Denk nog voor je het misschien goed beseft.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.
De animatie is wel een filmpje.quote:
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja. Dat hele vliegtuig kan voorlopig niet gebruikt worden tot de motor vervangen is.
Ook feet first gaat het heel erg snelquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst met je hoofd of met je voeten in die motor terecht komt.
Animatie. Staat in het topic.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Welk filmpje? Vraag dit voor een vriend
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.
Even schoonspuiten met de tuinslang en weer gaan
Ik las KLM Chopper.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357
Ik vraag me ook af hoe dit heeft kunnen gebeuren
Nee, dankjewel. Waarom zoek je zoiets op?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Nee totaal niet. Bird strikes zijn echt verschrikkelijk gevaarlijk en hebben al eerder toestellen naar de grond gehaald.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.
Explosieve decompressie is geen grap neequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klinkt om een of andere reden nog veel erger.
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Lawl. Ik denk dat een stuk bot nog best wat schade kan aanrichten als het ergens middenin vast komt te zitten tussen alle draaiende onderdelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Paar jampotten is genoegquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, dat wordt geen open kist
Is nog niets over bekend gemaakt volgens de NOS: Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben er meer in geďnteresseerd wie die persoon was en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een ongeluk of zelfmoord?
Als het zelfmoord is zal er denk ik ook verder weinig info komen over de persoon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nog niets over bekend gemaakt volgens de NOS: Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Wel van een ongeluk met duikers in een decompressiekamer. Daar was ook weinig meer van over behalve smurrie.
t vliegtuig ging net weg. Maar idd, dan draait het nog maar een fractie van de snelheid bij het daadwerkelijk opstijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:59 schreef nostra het volgende:
Aan de gate? Hoe hard draaien die dingen dan nog?
Oh die animatie heb ik dan weer niet gekeken, maar ik zit wel weer aan mijn max voor gore vandaag.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De animatie is wel een filmpje.
Maar "the real deal" zijn foto's inderdaad
En?quote:
Vermoedelijk gaat het dan om een medewerker lijkt me.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
t vliegtuig ging net weg. Maar idd, dan draait het nog maar een fractie van de snelheid bij het daadwerkelijk opstijgen.
klinkt als:quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.
1 Was door de enorme druk door een opening van 30 centimeter of zo gezogen
Heb die foto's ook gezien
Zoiets ja, alleen stuk sneller, waren allen op slag dood.quote:
Ohja zie je reactie, lekkere beschrijving wel.quote:
Even de Frisse Kater bellen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand die moet gaan schoonmaken.˛
Zijn gasten die goed op dit soort plaatsen ongeval binnen lopen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand die moet gaan schoonmaken.˛
Mss sterkere maag.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
dat mensen dit ook echt gaan filmen als dit gebeurd
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn gasten die goed op dit soort plaatsen ongeval binnen lopen.
Ja en toch zijn ze er. Laten we "blij" zijn dat er mensen zijn die dit soort werk kunnen doen überhaupt als het toch nodig is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.˛
Of dat je patholoog bent die erbij geroepen wordt. "Ja, die is wel dood ja".quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand dit moet gaan schoonmaken.˛
Deze persoon voor altijd in die motor laten plakken? Met motor en al begraven? Wat stel je voor?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.˛
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en toch zijn ze er. Laten we "blij" zijn dat er mensen zijn die dit soort werk kunnen doen überhaupt als het toch nodig is.
Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.
Denk je? Ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.
Omdat er genoeg mensen zijn die dat wel interessant vinden misschien?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dankjewel. Waarom zoek je zoiets op?
Als ik de omschrijvingen mag geloven van die foto's dan geloof ik het wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb er geen verstand van.
Heb je hier misschien wat meer info over?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.
Ik heb nog een domme vraag voor je: is ‘interessant’ een goede woordkeuze?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat er genoeg mensen zijn die dat wel interessant vinden misschien?
Wat een domme vraag
Wat is er raar aan interessant?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een domme vraag voor je: is ‘interessant’ een goede woordkeuze?
Dat maakt het extra naar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Szura het volgende:
Minister heeft net over een ongeval. Geen zelfdoding.
[ x ]
Ja, en als een paar grote vogels erin terecht komen houdt je vliegtuig op een vliegtuig te zijn, en verandert in een zweefvliegtuig. Hopelijk zijn de omstandigheden en de piloten ernaar dat je zweefvliegtuig dan normaal kan landen, of desnoods in een boot kan veranderen, zoals https://nl.wikipedia.org/wiki/US_Airways-vlucht_1549.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Heeft niks met interessant te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is er raar aan interessant?
Kom op zeg
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Solotovski vindt dat interessant.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...
No way dat ik ooit zulke beelden hoef te zien, dat gaat op zeker je hoofd niet meer uit.
Wat een volwassen reactie van je.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Solotovski vindt dat interessant.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik niet gekker dan iemand die bij letterlijk elke gebeurtenis in elk topicdeel te vinden is en de gekste speculaties de wereld in helpt over wat er misschien wel of niet gebeurd kan zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft niks met interessant te maken.
Je kunt je wel afvragen hoe zo iemand om het leven komt, en er hier over praten, maar er echt foto’s over opzoeken en bekijken gaat wel wat verder in mijn ogen.
Werd zelfs al een poll over gemaakt in dit topic.
In het echt is het ook een rode splashquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...
No way dat ik ooit zulke beelden hoef te zien, dat gaat op zeker je hoofd niet meer uit.
Ik blijf het bizar vinden Ama. En schijnbaar mag die betreffende user daar wel erg onvolwassen over reageren.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen leven nee, maar jij ook niet dat je me zo goed volgt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik niet gekker dan iemand die bij letterlijk elke gebeurtenis in elk topicdeel te vinden is en de gekste speculaties de wereld in helpt over wat er misschien wel of niet gebeurd kan zijn
Hou op zeg
Ja, en dat is op zich voor mij precies genoeg informatie, daar heb ik de visuele ondersteuning niet voor nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks echt herkenbaars te zien hoor:
[..]
Je mag het bizar vinden. Ik mag het interessant vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden Ama. En schijnbaar mag die betreffende user daar wel erg onvolwassen over reageren.
Byford Dolphin accident.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je hier misschien wat meer info over?
Ik moest die foto's wel bekijken voor ik jou die info kon gevenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dat is op zich voor mij precies genoeg informatie, daar heb ik de visuele ondersteuning niet voor nodig.
Take one for the teamquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest die foto's wel bekijken voor ik jou die info kon geven
Nja k hoef maar een livetopic te openen over een aanslag/ongeluk/whatever en het halve topic staat vol met speculatieposts van jou dus zoveel moeite is dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen leven nee, maar jij ook niet dat je me zo goed volgt.
Ik zie wel een opening voor een smeuďge Heinz Ketchup reclamequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar jampotten is genoeg
Wel goed oppassen dat je goede pakt als je brood gaat smeren.
Klopt, maar het is niet alsof je als personeel zijnde ook maar in de buurt mag komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:31 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als je per ongeluk in de buurt van een draaiende motor komt zuigt hij je zo naar binnen, en dan wordt je aan schijfjes gehakt door de turbine-bladen. En "in de buurt" is verrassend ver.
Of pastasausquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik zie wel een opening voor een smeuďge Heinz Ketchup reclame
Valt weinig tegen te doen, Iemand loopt er naar toe en springt erin..quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:27 schreef bianconeri het volgende:
Whut....
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Daar is echt een zeer ernstige fout gemaakt door het grondpersoneel (dan wel de overledene dan wel de dispatcher) of verkeersleiding.
Moet ook wel echt vreselijk zijn geweest voor het werkende personeel en de passagiers die het zagen.
Dat zal er echt afgrijselijk uitgezien hebben.
Solotovski vindt het interessant om die beelden te zien, jij vindt het interessant om te weten wie de persoon was en waarom dit gebeurd is. Kan toch.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee wat hier de achterliggende 'grap' is, maar prima dat hij dat interessant vindtquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ene 3 minuten zijn de andere niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:34 schreef recursief het volgende:
Voor wie dit intrigerend vindt: zoek eens op "Officer J.D. Bridges", misschien wel de enige persoon die een vliegtuigmotor ingezogen werd en er na drie minuten slechts met wat schrammen weer levend uit kwam.
Hey dat hoor ik vaker!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De ene 3 minuten zijn de andere niet.
Ik moest ook direct aan Molly denken jaquote:
https://theaviationgeekcl(...)s-engine-design/amp/quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:34 schreef recursief het volgende:
Voor wie dit intrigerend vindt: zoek eens op "Officer J.D. Bridges", misschien wel de enige persoon die een vliegtuigmotor ingezogen werd en er na drie minuten slechts met wat schrammen weer levend uit kwam.
Het FOK! prinsesje is weer gepikeerd hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het zelfmoord is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:29 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Valt weinig tegen te doen, Iemand loopt er naar toe en springt erin..
Die zou dat overleven, past nooitquote:
Denk vrijwel total loss, een turbine is een delicaat apparaatquote:
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:44 schreef TanteMathilde het volgende:
Vorig jaar nog is er iemand in Texas in een vliegtuigmotor gesprongen:
Airport worker ‘ingested’ into plane engine in Texas died by suicide, medical examiner’s office says
En begin 2023 is er in Alabama ook een medewerker in een motor gezogen, maar dat was een ongeluk.
Montgomery, Alabama, airport worker died after being ‘ingested’ into aircraft engine, NTSB says
Ligt eraan hoe hard je draait, maar een meter of 10 is mogelijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Taalnazi's ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzameltd.
Tuurlijk wel. Is gewoon een gehaktmolen. Aangezien het bij de gate is, neem ik aan dat die motor ook bij lange na niet op vol vermogen draait.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij wordt men dan dusdanig in stukken geshreddered en verdampt dat er weinig meer overblijft.
Geen hollywood-achtige gory horrorscenes o.i.d.
ik verwacht Benno Baksteen vanavond in een talkshowquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzamelt.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omvergeblazen en ingezogen worden is de andere kant hequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:00 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijn
Vind je dat niet in een menstruatiecup?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou is de fraaiheid van de manier meestal niet de afweging die mensen maken bij suďcide.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
YOLOquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
Het is wel relatief snel en je merkt er vrij weinig van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Waarom? Veel sneller krijg je het nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Het vergt wel wat voorbereiding.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Veel sneller krijg je het niet
Ging me meer om dat je meteen dood bent en dus geen pijn zal voelen. Niet of het voorbereiding kost.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Het vergt wel wat voorbereiding.
Het valt op als je daar rondloopt.
Enfin we weten de toedracht niet ...
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Als je een snoekduik maakt, past het makkelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nooit gedacht dat zoiets mogelijk zou zijn bij een relatief kleine Embraer. Bij een GE90 motor van een 777 ok, maar bij dit type...
Wel uitermate triest natuurlijk.
Was dus een dude die dat overleefd hadquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.
Denk dat de vliegtuigmotor een 100% score op overlijden heeft.
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch? Die motoren draaien niet of amper terwijl passagiers in en uitstappen.
De ex governor van californiaquote:
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpjequote:
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topicquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpje
Ja. En die was governor van california Dus graag gedaan!quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topic
Schiphol heeft wel platformen waar de passagiers per bus heen gaan en dan zelf naar het vliegtuig lopen. Vroeger vloog Cityhopper altijd vanaf dat platform. Maar aan de foto's te zien was het nu gewoon aan de slurf idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.
Kans dat het een passagier is lijkt mij klein, tenzij dat iemand de nooduitgang heeft gebruikt.
In het Engels zou dat toepasselijk dubbelzinnig zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch?
Deze opstelposities maken ook gebruik van bussen en trappen. Zowel de gate waar dit toestel vandaan is vertrokken als de rij erachter. Echter zie ik daar op de foto’s geen toestellen staan, dus kans dat het een passagier is lijkt me niet heel erg groot idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Schiphol heeft wel platformen waar de passagiers per bus heen gaan en dan zelf naar het vliegtuig lopen. Vroeger vloog Cityhopper altijd vanaf dat platform. Maar aan de foto's te zien was het nu gewoon aan de slurf idd.
Blazen is gericht, bij zuigen komt de lucht uit alle richtingen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:00 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijn
Tenzij ze het zelf heeft zien gebeuren vind ik dat nou niet bepaald een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:41 schreef Kriegel het volgende:
Schijnt dus wel een ongeluk met een personeelslid te zijn geweest, veel ooggetuigen helaas.
Bron: zus is KLM stewardess.
Dat lijkt me nog wel wat heftiger, daar zie je nog echt dat het een mens geweest is, dit zijn gewoon stukken vlees.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:31 schreef TLC het volgende:
Net als bij een suicide door een trein.. je zult maar degene zijn die alles bij elkaar moet rapen
Snap ik, maar ze heeft daardoor wel toegang tot interne berichtgeving die de pers nog niet heeft bereikt. Uiteraard is er nog een boel onduidelijk maar ze weet net iets meer dan wij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:48 schreef FvanS het volgende:
[..]
Tenzij ze het zelf heeft zien gebeuren vind ik dat nou niet bepaald een betrouwbare bron.
Dat nou ook weer niet, maar ze zullen die motor wel renoveren, en niet afschrijven zoals ik hier eerder las. Is altijd nog goedkoper dan volledig vervangen, en de schade hoeft niet perse heel groot te zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Nope, deze overleefde het, maar dit is wel een ander type jet natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.
Denk dat de vliegtuigmotor een 100% score op overlijden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tamtam op schiphol is een goede. Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:48 schreef FvanS het volgende:
[..]
Tenzij ze het zelf heeft zien gebeuren vind ik dat nou niet bepaald een betrouwbare bron.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
Er is beeld.
NSFW!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leeft ie nog?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je bent inmiddels de 4e, maar dat is natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met een motor met turbinebladen. Daar kan geen helm tegenopquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Deze heeft het miraculeus overleefd door z'n helm.
Nou ja, en dat dus. Apps met collega's, en die kent weer die en die bij grondpersoneel, en die kent een getuige, trust me bro. Je weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De tamtam op schiphol is een goede. Daar is niks mis mee.
Het zijn de inlaatschoepen die een knauw krijgen. Maar die kunnen gereplaced worden. Vergt wel een overhaul.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso dat de motor zelf ook meteen met pensioen kan. Een eend kan al een hoop schade aanrichten.
Ja hoor, die kent die die die weer kent en die kent die, heel betrouwbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, en dat dus. Apps met collega's, en die kent weer die en die bij grondpersoneel, en die kent een getuige, trust me bro. Je weet hoe dat gaat.
Joh, dan niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja hoor, die kent die die die weer kent en die kent die, heel betrouwbaar.
Hard genoeg om het toestel te kunnen laten taxiën. Denk toch wel 1000 rpmquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:59 schreef nostra het volgende:
Aan de gate? Hoe hard draaien die dingen dan nog?
Regelmatig springers voor de trein. Brandweerwerk. Hetzelfde werk, alleen schijnen de stukken dan grover te zijn en vaak ledematen die kan oppakken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand dit moet gaan schoonmaken.˛
Takkenshredders. Die hooiblazers hebben ze o.a. nog in Zwitserland.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:07 schreef Idisrom het volgende:
Vroeger had je hooiblazers. Dat waren ook gevaarlijke dingen qua zuigkracht.
Brandweer doet dat eigenlijk nauwelijks hoor, daar heeft Pro rail professionals voor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Regelmatig springers voor de trein. Brandweerwerk. Hetzelfde werk, alleen schijnen de stukken dan grover te zijn en vaak ledematen die kan oppakken.
Ik weet hoe die tamtam gaatquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, en dat dus. Apps met collega's, en die kent weer die en die bij grondpersoneel, en die kent een getuige, trust me bro. Je weet hoe dat gaat.
Heb een paar jaar terug een kist van erg dichtbij gezien van toen nog arkefly welke een birdstrike had gehad met een zwerm ganzen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:49 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel wat heftiger, daar zie je nog echt dat het een mens geweest is, dit zijn gewoon stukken vlees.
Vanaf de neus is het echt gevaarlijk. Als hij opstart. Dat is een beetje de stelregel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Motoren mogen én worden bij KLC tijdens de pushback maar ook tijdens afkoppelen gestart. Kan natuurlijk afhankelijk zijn van vliegtuigtype, maar bij de Embraer is dit niet verboden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanaf de neus is het echt gevaarlijk. Als hij opstart. Dat is een beetje de stelregel.
Maar de pushbacker en zeg maar de communicatie ondersteuner weten dit als geen ander. Ook mag de piloot pas de motoren echt starten als die gasten uit de buurt weg zijn. Als die de communicatie aansluiting en de tag weghalen mag de piloot niks doen qua dat.
Sorry voor de wiki bron, zit mobiel.
Ik zie nu van die Fargo-taferelen voor me.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Takkenshredders. Die hooiblazers hebben ze o.a. nog in Zwitserland.
Vraag me toch af wat dat soort baantjes nou betalen.quote:
Tevens zijn laatste werkdag 😱quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:21 schreef Elan het volgende:
Op TikTok () kwam een berichtje voorbij dat er een moslimbroeder zou zijn omgekomen en dat het zijn eerste werkdag was als pusher/puller? Iets met bagage vermoed ik.
Volgens het AD klopt dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:21 schreef Elan het volgende:
Op TikTok () kwam een berichtje voorbij dat er een moslimbroeder zou zijn omgekomen en dat het zijn eerste werkdag was als pusher/puller? Iets met bagage vermoed ik.
Ik speelde vroeger met Lego en dat komt uit Denemarken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:04 schreef FvanS het volgende:
Wat ook vreselijk is, er komen steeds meer verhalen naar buiten van betrokkenen.
[ x ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:04 schreef FvanS het volgende:
Wat ook vreselijk is, er komen steeds meer verhalen naar buiten van betrokkenen.
[ x ]
Ik zag gisteren Kenneth Perez op televisie, die komt ook uit Denemarken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger met Lego en dat komt uit Denemarken.
Dus ja, dit nieuws hakte er flink in gisteren
Sterktequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Kenneth Perez op televisie, die komt ook uit Denemarken.
Schrikken hoor.
Ik heb iets van LEGO in de woonkamer. Was toch even slikken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Kenneth Perez op televisie, die komt ook uit Denemarken.
Schrikken hoor.
Wij hebben in april gevlogen vanaf Schiphol, en hadden serieuze vertraging, maar moesten daardoor ook vertrekken vanaf de busgate (G1), je raadt het al: met de bus naar het vliegtuig en dan dus over het terrein lopend naar de trap het vliegtuig in.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.
Kans dat het een passagier is lijkt mij klein, tenzij dat iemand de nooduitgang heeft gebruikt.
Er klopt wel meer niet.quote:
Mijn Hans Olsen stoelen voelen nu toch ook wel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb iets van LEGO in de woonkamer. Was toch even slikken.
‘Ik was gisteren op de verjaardag van mijn buurvrouw en haar schoonzusje werkt op Schiphol en die zag laatst twee politieagenten iemand naar een vliegtuigmotor slepen en hem erin gooien.’quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:04 schreef FvanS het volgende:
[ x ]
Dat was ook een Embraer. Toeval, of meer kans op zo'n ongeval door de locatie van de motoren? Op de foto's die ik zie lijken de motoren erg laag te hangen, maar ik heb geen idee hoe dat bij andere toestellen is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:44 schreef TanteMathilde het volgende:
En begin 2023 is er in Alabama ook een medewerker in een motor gezogen, maar dat was een ongeluk.
Montgomery, Alabama, airport worker died after being ‘ingested’ into aircraft engine, NTSB says
Komt zo wel erg dichtbijquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger met Lego en dat komt uit Denemarken.
Dus ja, dit nieuws hakte er flink in gisteren
Dat is niet ongebruikelijk en Embraer is er zeker niet de enige in, er is een minimale afstand die een motorgondel van de grond moet hangen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat was ook een Embraer. Toeval, of meer kans op zo'n ongeval door de locatie van de motoren? Op de foto's die ik zie lijken de motoren erg laag te hangen, maar ik heb geen idee hoe dat bij andere toestellen is.
Identificatie is ietwat lastigquote:
Natuurlijk wel, maar waarom moet dat meteen in het nieuws?quote:
Dat laatste denk ik. Bij een noodlottig ongeval zou er ongetwijfeld meer naar buiten komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:31 schreef FvanS het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar waarom moet dat meteen in het nieuws?
Daarbij is in het geval van zelfmoord de kans groot dat je hier nooit meer wat over hoort.
Mijn god zeg. Is een zekere dood, maar wat doe je er anderen mee aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Stupidisco het volgende:
Onderzoek naar dodelijk incident op Schiphol afgerond
Op Schiphol heeft woensdagmiddag een incident plaatsgevonden op het platform waarbij een man in de draaiende motor van een vliegtuig is terechtgekomen en is overleden. Het vliegtuig had net de pushbackprocedure voltooid en stond op het punt om te taxiën naar de startbaan.
De overleden man is geďdentificeerd. Het slachtoffer was werkzaam bij een bedrijf op de luchthaven. Uit onderzoek is gebleken dat hij bewust in de motor is geklommen. Het betreft een geval van zelfdoding. Uit piëteit voor het slachtoffer en de nabestaanden doen wij geen verdere mededelingen.
Bron: Marechaussee
https://www.marechaussee.(...)op-schiphol-afgerond
Wtfquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Stupidisco het volgende:
Op Schiphol heeft woensdagmiddag een incident plaatsgevonden op het platform waarbij een man in de draaiende motor van een vliegtuig is terechtgekomen en is overleden. Het vliegtuig had net de pushbackprocedure voltooid en stond op het punt om te taxiën naar de startbaan.
De overleden man is geďdentificeerd. Het slachtoffer was werkzaam bij een bedrijf op de luchthaven. Uit onderzoek is gebleken dat hij bewust in de motor is geklommen. Het betreft een geval van zelfdoding. Uit piëteit voor het slachtoffer en de nabestaanden doen wij geen verdere mededelingen.
Er hangen overal camera’s op de tarmac dus ze hebben de beelden gezien waarin hij dus doelbewust erin geklommen is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo, dat is snel afgerond, dat onderzoek. Maar goed, ze zullen het wel zeker weten dan.
Dit is met camerabeelden en getuigenverklaringen niet heel lastig vast te stellen toch.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo, dat is snel afgerond, dat onderzoek. Maar goed, ze zullen het wel zeker weten dan.
Stukje Mile high club.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:30 schreef Kriegel het volgende:
Damn, dat is wel ziek man. Dat je zo'n manier nodig vindt.
Hoe in godsnaam kun je in de motor klimmen zonder ladder? Zo motor hangt aardig hoog.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er hangen overal camera’s op de tarmac dus ze hebben de beelden gezien waarin hij dus doelbewust erin geklommen is.
Heftig...quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Stupidisco het volgende:
Dat valt bij de nieuwere generatie regionale verkeersvliegtuigen met grote turbofan motoren dus best wel mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kun je in de motor klimmen zonder ladder? Zo motor hangt aardig hoog.
Zelfs Roel van Velzen kan daar zelf in springenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt bij de nieuwere generatie regionale verkeersvliegtuigen met grote turbofan motoren dus best wel mee.
Weinig klimwerk nodig hoor.
Embaer E190-E2:
[ afbeelding ]
Bij een Embraer hangen de motoren vlak boven de grond:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kun je in de motor klimmen zonder ladder? Zo motor hangt aardig hoog.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Al denk ik dat het ‘klimmen’ vanzelf gaat als je op die plek met een draaiende motor staatquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt bij de nieuwere generatie regionale verkeersvliegtuigen met grote turbofan motoren dus best wel mee.
Weinig klimwerk nodig hoor.
Embaer E190-E2:
[ afbeelding ]
Misschien wel een beetje een domme vraag inderdaad. Maar wat zou er gebeuren als jij een biefstuk in een gehaktmolen stopt die niet aan staat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een domme vraag: is hij er nou ingeklommen toen de motoren aan stonden of toen ze nog uit waren?
Hij zou toch kunnen wachten tot de motoren aangaan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje een domme vraag inderdaad. Maar wat zou er gebeuren als jij een biefstuk in een gehaktmolen stopt die niet aan staat?
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Stupidisco het volgende:
Nou, was wel weer duidelijk dusquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:41 schreef Kriegel het volgende:
Schijnt dus wel een ongeluk met een personeelslid te zijn geweest, veel ooggetuigen helaas.
Bron: zus is KLM stewardess.
Ja maar de berichtgeving eerder was al dat men in het vliegtuig zat en ze zagen dat er iemand in sprong toen ze net zouden vertrekken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij zou toch kunnen wachten tot de motoren aangaan?
Oh dat had ik niet meegekregen. Thxx in ieder geval.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:23 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja maar de berichtgeving eerder was al dat men in het vliegtuig zat en ze zagen dat er iemand in sprong toen ze net zouden vertrekken.
Ja kweenie, heb je met zelfmoordgedachten nog echt affiniteit met de omgeving? Bij een treinspringer heb je ongeveer hetzelfde. Er blijft dan iets meer heel van je lichaam, maar zou je daar nog echt om geven?quote:
Motoren stonden aan:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een domme vraag: is hij er nou ingeklommen toen de motoren aan stonden of toen ze nog uit waren?
Je kunt dat in zekere mate wel hebben, hoor. Er zijn ook mensen die daarom een slepend proces van euthanasie op basis van psychisch lijden ingaan. Zo geven ze hun omgeving de kans om afscheid te kunnen nemen (en vice versa) omdat ze ook niet willen dat zij plotseling geconfronteerd worden met een dode geliefde die in het trapgat hangt, allerlei pillen heeft genomen, zichzelf vergiftigd heeft, van het spoor geplukt moet worden, of ehh.. uit een vliegtuigmotor geschraapt moet worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:25 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja kweenie, heb je met zelfmoordgedachten nog echt affiniteit met de omgeving? Bij een treinspringer heb je ongeveer hetzelfde. Er blijft dan iets meer heel van je lichaam, maar zou je daar nog echt om geven?
@Kriegel is een smerige fantast en volksmenner. Beetje roddels verspreidenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, was wel weer duidelijk dus
Klopt. Afhankelijk van het type motor en de motorstand waar die op draait moet je denken aan ergens tussen de 2,5m en 5m.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:39 schreef Gremen het volgende:
Hoe klim je in een draaiende motor? Dan wordt je er toch gewoon al, van een afstandje, in gezogen?
Hoezo, het was toch een personeelslid? Van een partij in dienst van de luchthaven dan. Achteraf misschien niet het beste woordkeuze, maar daar bedoelde ik expliciet niet mee 'personeelslid van KLM', gewoon dat het geen passagier of random indringer was. M'n zus noemde ik als relevante bron omdat er een toestel van KLM bij betrokken was.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:kriegel is een smerige fantast en volksmenner. Beetje roddels verspreiden![]()
Lekker dingen verspreiden omdat je iets via-via-via hebt gehoord. Ken je het spelletje waarbij je iemand iets in het oor moet fluisteren en die zegt het dan door aan de volgende en dat zo dan nog een keer of 5 en dat de laatste dan iets heel anders zegt dan de eerste gezegd heeft? Nou dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo, het was toch een personeelslid? Van een partij in dienst van de luchthaven dan. Achteraf misschien niet het beste woordkeuze, maar daar bedoelde ik expliciet niet mee 'personeelslid van KLM', gewoon dat het geen passagier of random indringer was. M'n zus noemde ik als relevante bron omdat er een toestel van KLM bij betrokken was.
Afijn, zo'n argument zal me nu wel goed uitkomen volgens jou en die andere vliegenvanger, best hoor.
Voor de duidelijkheid: wat ik op dat moment wist was dat er iets gruwelijk misgegaan was na de pushback, een jongen in opleiding, mogelijk weer uit de truck gestapt toen de Embraer startte voor het taxieën. Maar zelfs dat laatste was niet helemaal duidelijk, laat staan of het zelfmoord was of dat ie nog iets dacht te moeten doen daar, en 'medewerker van pushback' vond ik gewoon al iets te persoonlijk worden. Dus waar houd je het even bij: er is een ongeval geweest met een personeelslid. Dat stond wel vast. Alleen niet het handigste woord nogmaals.
Zoals ik eerder al aangaf was het niet om te scoren ofzo, dan had ik die details ook wel gedumpt. Dus waarom jullie zo achter me aanzitten snap ik niet helemaal.
Flikker op gast. Ze heeft blijkbaar een of ander onderdeel van de KLM site voor personeel, en dit was wat hun eigen berichtgeving aangaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker dingen verspreiden omdat je iets via-via-via hebt gehoord. Ken je het spelletje waarbij je iemand iets in het oor moet fluisteren en die zegt het dan door aan de volgende en dat zo dan nog een keer of 5 en dat de laatste dan iets heel anders zegt dan de eerste gezegd heeft? Nou dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |