klinkt als:quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.
1 Was door de enorme druk door een opening van 30 centimeter of zo gezogen
Heb die foto's ook gezien
Zoiets ja, alleen stuk sneller, waren allen op slag dood.quote:
Ohja zie je reactie, lekkere beschrijving wel.quote:
Even de Frisse Kater bellen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand die moet gaan schoonmaken.˛
Zijn gasten die goed op dit soort plaatsen ongeval binnen lopen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand die moet gaan schoonmaken.˛
Mss sterkere maag.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
dat mensen dit ook echt gaan filmen als dit gebeurd
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn gasten die goed op dit soort plaatsen ongeval binnen lopen.
Ja en toch zijn ze er. Laten we "blij" zijn dat er mensen zijn die dit soort werk kunnen doen überhaupt als het toch nodig is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.˛
Of dat je patholoog bent die erbij geroepen wordt. "Ja, die is wel dood ja".quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand dit moet gaan schoonmaken.˛
Deze persoon voor altijd in die motor laten plakken? Met motor en al begraven? Wat stel je voor?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommigen dingen moet je voor geen geld willen doen. Dit is zoiets.˛
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en toch zijn ze er. Laten we "blij" zijn dat er mensen zijn die dit soort werk kunnen doen überhaupt als het toch nodig is.
Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.
Denk je? Ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg hoor. Juist omdat er weinig herkenbaar menselijks over is gebleven.
Omdat er genoeg mensen zijn die dat wel interessant vinden misschien?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dankjewel. Waarom zoek je zoiets op?
Als ik de omschrijvingen mag geloven van die foto's dan geloof ik het wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb er geen verstand van.
Heb je hier misschien wat meer info over?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.
1 Was door de enorme druk door een opening van 30 centimeter of zo gezogen
Heb die foto's ook gezien
Ik heb nog een domme vraag voor je: is ‘interessant’ een goede woordkeuze?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat er genoeg mensen zijn die dat wel interessant vinden misschien?
Wat een domme vraag
Wat is er raar aan interessant?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een domme vraag voor je: is ‘interessant’ een goede woordkeuze?
Dat maakt het extra naar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Szura het volgende:
Minister heeft net over een ongeval. Geen zelfdoding.
[ x ]
Ja, en als een paar grote vogels erin terecht komen houdt je vliegtuig op een vliegtuig te zijn, en verandert in een zweefvliegtuig. Hopelijk zijn de omstandigheden en de piloten ernaar dat je zweefvliegtuig dan normaal kan landen, of desnoods in een boot kan veranderen, zoals https://nl.wikipedia.org/wiki/US_Airways-vlucht_1549.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.
Even schoonspuiten met de tuinslang en weer gaan
Heeft niks met interessant te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is er raar aan interessant?
Kom op zeg
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb wel eens beelden gezien van de aftermath van zoiets. Dat eh...laat ik het zo stellen, als je bij het raampje zat waar dit gebeurde is de kans groot dat je er ptss aan over houdt.
Solotovski vindt dat interessant.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...
No way dat ik ooit zulke beelden hoef te zien, dat gaat op zeker je hoofd niet meer uit.
Wat een volwassen reactie van je.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Solotovski vindt dat interessant.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik niet gekker dan iemand die bij letterlijk elke gebeurtenis in elk topicdeel te vinden is en de gekste speculaties de wereld in helpt over wat er misschien wel of niet gebeurd kan zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft niks met interessant te maken.
Je kunt je wel afvragen hoe zo iemand om het leven komt, en er hier over praten, maar er echt foto’s over opzoeken en bekijken gaat wel wat verder in mijn ogen.
Werd zelfs al een poll over gemaakt in dit topic.
In het echt is het ook een rode splashquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de film is het gewoon een rode splash, maar ja. Dat zijn films...
No way dat ik ooit zulke beelden hoef te zien, dat gaat op zeker je hoofd niet meer uit.
Ik blijf het bizar vinden Ama. En schijnbaar mag die betreffende user daar wel erg onvolwassen over reageren.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen leven nee, maar jij ook niet dat je me zo goed volgt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik niet gekker dan iemand die bij letterlijk elke gebeurtenis in elk topicdeel te vinden is en de gekste speculaties de wereld in helpt over wat er misschien wel of niet gebeurd kan zijn
Hou op zeg
Ja, en dat is op zich voor mij precies genoeg informatie, daar heb ik de visuele ondersteuning niet voor nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks echt herkenbaars te zien hoor:
[..]
Je mag het bizar vinden. Ik mag het interessant vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden Ama. En schijnbaar mag die betreffende user daar wel erg onvolwassen over reageren.
Byford Dolphin accident.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je hier misschien wat meer info over?
Ik moest die foto's wel bekijken voor ik jou die info kon gevenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dat is op zich voor mij precies genoeg informatie, daar heb ik de visuele ondersteuning niet voor nodig.
Take one for the teamquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest die foto's wel bekijken voor ik jou die info kon geven
Nja k hoef maar een livetopic te openen over een aanslag/ongeluk/whatever en het halve topic staat vol met speculatieposts van jou dus zoveel moeite is dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen leven nee, maar jij ook niet dat je me zo goed volgt.
Ik zie wel een opening voor een smeuīge Heinz Ketchup reclamequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar jampotten is genoeg
Wel goed oppassen dat je goede pakt als je brood gaat smeren.
Klopt, maar het is niet alsof je als personeel zijnde ook maar in de buurt mag komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:31 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als je per ongeluk in de buurt van een draaiende motor komt zuigt hij je zo naar binnen, en dan wordt je aan schijfjes gehakt door de turbine-bladen. En "in de buurt" is verrassend ver.
Of pastasausquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik zie wel een opening voor een smeuīge Heinz Ketchup reclame
Valt weinig tegen te doen, Iemand loopt er naar toe en springt erin..quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:27 schreef bianconeri het volgende:
Whut....
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Daar is echt een zeer ernstige fout gemaakt door het grondpersoneel (dan wel de overledene dan wel de dispatcher) of verkeersleiding.
Moet ook wel echt vreselijk zijn geweest voor het werkende personeel en de passagiers die het zagen.
Dat zal er echt afgrijselijk uitgezien hebben.
Solotovski vindt het interessant om die beelden te zien, jij vindt het interessant om te weten wie de persoon was en waarom dit gebeurd is. Kan toch.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee wat hier de achterliggende 'grap' is, maar prima dat hij dat interessant vindtquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ene 3 minuten zijn de andere niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:34 schreef recursief het volgende:
Voor wie dit intrigerend vindt: zoek eens op "Officer J.D. Bridges", misschien wel de enige persoon die een vliegtuigmotor ingezogen werd en er na drie minuten slechts met wat schrammen weer levend uit kwam.
Hey dat hoor ik vaker!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De ene 3 minuten zijn de andere niet.
Ik moest ook direct aan Molly denken jaquote:
https://theaviationgeekcl(...)s-engine-design/amp/quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:34 schreef recursief het volgende:
Voor wie dit intrigerend vindt: zoek eens op "Officer J.D. Bridges", misschien wel de enige persoon die een vliegtuigmotor ingezogen werd en er na drie minuten slechts met wat schrammen weer levend uit kwam.
Het FOK! prinsesje is weer gepikeerd hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het zelfmoord is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:29 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Valt weinig tegen te doen, Iemand loopt er naar toe en springt erin..
Die zou dat overleven, past nooitquote:
Denk vrijwel total loss, een turbine is een delicaat apparaatquote:
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:44 schreef TanteMathilde het volgende:
Vorig jaar nog is er iemand in Texas in een vliegtuigmotor gesprongen:
Airport worker ‘ingested’ into plane engine in Texas died by suicide, medical examiner’s office says
En begin 2023 is er in Alabama ook een medewerker in een motor gezogen, maar dat was een ongeluk.
Montgomery, Alabama, airport worker died after being ‘ingested’ into aircraft engine, NTSB says
Ligt eraan hoe hard je draait, maar een meter of 10 is mogelijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Taalnazi's ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzameltd.
Tuurlijk wel. Is gewoon een gehaktmolen. Aangezien het bij de gate is, neem ik aan dat die motor ook bij lange na niet op vol vermogen draait.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij wordt men dan dusdanig in stukken geshreddered en verdampt dat er weinig meer overblijft.
Geen hollywood-achtige gory horrorscenes o.i.d.
ik verwacht Benno Baksteen vanavond in een talkshowquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzamelt.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omvergeblazen en ingezogen worden is de andere kant hequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:00 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijn
Vind je dat niet in een menstruatiecup?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjes
Nou is de fraaiheid van de manier meestal niet de afweging die mensen maken bij suīcide.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
YOLOquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
Het is wel relatief snel en je merkt er vrij weinig van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Waarom? Veel sneller krijg je het nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Het vergt wel wat voorbereiding.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Veel sneller krijg je het niet
Ging me meer om dat je meteen dood bent en dus geen pijn zal voelen. Niet of het voorbereiding kost.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Het vergt wel wat voorbereiding.
Het valt op als je daar rondloopt.
Enfin we weten de toedracht niet ...
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Als je een snoekduik maakt, past het makkelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nooit gedacht dat zoiets mogelijk zou zijn bij een relatief kleine Embraer. Bij een GE90 motor van een 777 ok, maar bij dit type...
Wel uitermate triest natuurlijk.
Was dus een dude die dat overleefd hadquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.
Denk dat de vliegtuigmotor een 100% score op overlijden heeft.
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch? Die motoren draaien niet of amper terwijl passagiers in en uitstappen.
De ex governor van californiaquote:
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpjequote:
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topicquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpje
Ja. En die was governor van california Dus graag gedaan!quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topic
Schiphol heeft wel platformen waar de passagiers per bus heen gaan en dan zelf naar het vliegtuig lopen. Vroeger vloog Cityhopper altijd vanaf dat platform. Maar aan de foto's te zien was het nu gewoon aan de slurf idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.
Kans dat het een passagier is lijkt mij klein, tenzij dat iemand de nooduitgang heeft gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |