Hey dat hoor ik vaker!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De ene 3 minuten zijn de andere niet.
Ik moest ook direct aan Molly denken jaquote:
https://theaviationgeekcl(...)s-engine-design/amp/quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:34 schreef recursief het volgende:
Voor wie dit intrigerend vindt: zoek eens op "Officer J.D. Bridges", misschien wel de enige persoon die een vliegtuigmotor ingezogen werd en er na drie minuten slechts met wat schrammen weer levend uit kwam.
Het FOK! prinsesje is weer gepikeerd hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Solotovski vindt dat interessant.
Als het zelfmoord is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:29 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Valt weinig tegen te doen, Iemand loopt er naar toe en springt erin..
Die zou dat overleven, past nooitquote:
Denk vrijwel total loss, een turbine is een delicaat apparaatquote:
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:44 schreef TanteMathilde het volgende:
Vorig jaar nog is er iemand in Texas in een vliegtuigmotor gesprongen:
Airport worker ‘ingested’ into plane engine in Texas died by suicide, medical examiner’s office says
En begin 2023 is er in Alabama ook een medewerker in een motor gezogen, maar dat was een ongeluk.
Montgomery, Alabama, airport worker died after being ‘ingested’ into aircraft engine, NTSB says
Ligt eraan hoe hard je draait, maar een meter of 10 is mogelijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe ver kun je van een draaiende turbine af staan voor je er letterlijk ingezogen wordt?Dan moet je sowieso al veel dichterbij een draaiend vliegtuig staan dan überhaupt wenselijk of toegestaan is.
Taalnazi's ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzameltd.
Tuurlijk wel. Is gewoon een gehaktmolen. Aangezien het bij de gate is, neem ik aan dat die motor ook bij lange na niet op vol vermogen draait.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij wordt men dan dusdanig in stukken geshreddered en verdampt dat er weinig meer overblijft.
Geen hollywood-achtige gory horrorscenes o.i.d.
ik verwacht Benno Baksteen vanavond in een talkshowquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
Alle aviation experts hebben zich hier weer verzamelt.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Omvergeblazen en ingezogen worden is de andere kant hequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:00 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Bij Jackass hadden ze een sketch waar ze allerlei dingen naar mensen toe lanceerden door ze los te laten bij een vliegtuigmotor, en ze op flinke afstand nog steeds omver geblazen werden. Als dat ding dus net zo hard zuigt als blaast kan dat best een afstand zijn
Vind je dat niet in een menstruatiecup?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjes
Nou is de fraaiheid van de manier meestal niet de afweging die mensen maken bij suïcide.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
YOLOquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Zelfmoord zou me verbazen, er zijn fraaiere manieren om te gaan zullen we maar zeggen .
Het is wel relatief snel en je merkt er vrij weinig van.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Waarom? Veel sneller krijg je het nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Het vergt wel wat voorbereiding.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Veel sneller krijg je het niet
Ging me meer om dat je meteen dood bent en dus geen pijn zal voelen. Niet of het voorbereiding kost.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Het vergt wel wat voorbereiding.
Het valt op als je daar rondloopt.
Enfin we weten de toedracht niet ...
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Als je een snoekduik maakt, past het makkelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nooit gedacht dat zoiets mogelijk zou zijn bij een relatief kleine Embraer. Bij een GE90 motor van een 777 ok, maar bij dit type...
Wel uitermate triest natuurlijk.
Was dus een dude die dat overleefd hadquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is niet een manier die vaak voorbij komt, maar ik denk wel effectiever dan bv. een treinsprong. Dat laatste kan ook een puinzooi worden (fraaiheid zal een suicide persoon dus weinig boeien), maar dat kun je tegelijkertijd ook overleven.
Denk dat de vliegtuigmotor een 100% score op overlijden heeft.
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch? Die motoren draaien niet of amper terwijl passagiers in en uitstappen.
De ex governor van californiaquote:
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpjequote:
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topicquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Is zo. Of had je het niet over het filmpje
Ja. En die was governor van california Dus graag gedaan!quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Arnold Schwarzmans! En nu weer on topic
Schiphol heeft wel platformen waar de passagiers per bus heen gaan en dan zelf naar het vliegtuig lopen. Vroeger vloog Cityhopper altijd vanaf dat platform. Maar aan de foto's te zien was het nu gewoon aan de slurf idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Op kleinere vliegvelden wel, maar op Schiphol heb ik nog nooit iemand over het terrein naar het vliegtuig zien lopen. Alles via zo'n slurf.
Kans dat het een passagier is lijkt mij klein, tenzij dat iemand de nooduitgang heeft gebruikt.
In het Engels zou dat toepasselijk dubbelzinnig zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch?
Deze opstelposities maken ook gebruik van bussen en trappen. Zowel de gate waar dit toestel vandaan is vertrokken als de rij erachter. Echter zie ik daar op de foto’s geen toestellen staan, dus kans dat het een passagier is lijkt me niet heel erg groot idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Schiphol heeft wel platformen waar de passagiers per bus heen gaan en dan zelf naar het vliegtuig lopen. Vroeger vloog Cityhopper altijd vanaf dat platform. Maar aan de foto's te zien was het nu gewoon aan de slurf idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |