abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213718285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef Hexagon het volgende:
Opvallend trouwens hoeveel kiezers beweren ooit van Dick Schoof gehoord te hebben. :')

[ afbeelding ]
Deze vraag is ook meer volg je elke dag het politieke nieuws.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 23:18:52 #102
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213718378
Uitstraling van niets.
Ik krijg alleen psycho vibes van hem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 23:37:11 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213718509
Maar Frans Timmermans zal blij zijn. Dick Schoof is nu ineens het nieuwe grote kwaad van domrechts. _O-
  dinsdag 28 mei 2024 @ 23:45:14 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213718568
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Viel mij ook op. Nou is het Engels van Rutte ook niet geweldig, maar ik zou Schoof toch echt even naar Vucht sturen voor 26 juni.
Vught :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213718599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Maar Frans Timmermans zal blij zijn. Dick Schoof is nu ineens het nieuwe grote kwaad van domrechts. _O-
Nou ja, het geeft de gelegenheid om de pvda, of waarschijnlijker, "links" alsnog de schuld te geven van de dingen die niet goed gaan voor dat soort mensen.
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:00:25 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213718607
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, het geeft de gelegenheid om de pvda, of waarschijnlijker, "links" alsnog de schuld te geven van de dingen die niet goed gaan voor dat soort mensen.
Alsof dat simpele volk ooit nog PvdA gaat stemmen. Die hoppen gewoon scheldend van messias naar messias,
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213718618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Alsof dat simpele volk ooit nog PvdA gaat stemmen. Die hoppen gewoon scheldend van messias naar messias,
Dat is niet een puur impulsief proces ofzo.
pi_213718642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
M'n tenen zijn nog steeds krom van z'n antwoord in het Engels, trouwens. Dit wordt echt lachen op het internationale toneel. _O-
Mark Rutte’s Engels is ook niet denderend, Jeroen van der Veer was CEO van Shell en had ook niet het meest denderende Engelse accent…
pi_213718679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is niet een puur impulsief proces ofzo.
Johan Derksen moet eerst zijn veto uitspreken of hoe werkt dat?
pi_213718696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:21 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Johan Derksen moet eerst zijn veto uitspreken of hoe werkt dat?
Zullen we het even omdraaien? Het gaat zeg maar om een kwart tot een derde van het electoraat, dus die hele grote generalisaties alsof het allemaal kwijlende mongolen zijn (nog los van onze persoonlijke ervaringen waar we allemaal wel mensen kennen die zo stemmen en die dat niet zijn ...) gaat simpelweg niet op. Dus, hoe werkt het?

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 29-05-2024 00:33:40 ]
pi_213718857
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:10 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Mark Rutte’s Engels is ook niet denderend, Jeroen van der Veer was CEO van Shell en had ook niet het meest denderende Engelse accent…
Het hebben van een accent hoeft niet te betekenen dat je grammaticaal onjuist Engels praat......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_213718867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is niet een puur impulsief proces ofzo.
Nee dat klopt het volk wordt door hun volksmenners tot die keuze gedwongen :')
pi_213718881
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zullen we het even omdraaien? Het gaat zeg maar om een kwart tot een derde van het electoraat, dus die hele grote generalisaties alsof het allemaal kwijlende mongolen zijn (nog los van onze persoonlijke ervaringen waar we allemaal wel mensen kennen die zo stemmen en die dat niet zijn ...) gaat simpelweg niet op. Dus, hoe werkt het?
Ik ken geen enkele PVV'er. Dat kan ook niet want ik ga met hoog opgeleide mensen om. Intelligentie is normaal verdeeld, de helft van het volk is altijd minder slim dan gemiddeld. Waarom dan een kwart geen slechte keuze zou kunnen maken zul je moeten uitleggen.

Maar ik geloof nog wel dat er ook mensen op PVV stemmen die niet bij de sociale werkplaats werken. Die snappen niks van politiek.

Laten we niet doen alsof er ook PVV'ers zijn die Nobelprijzen binnenslepen.
pi_213719182
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 02:26 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Het hebben van een accent hoeft niet te betekenen dat je grammaticaal onjuist Engels praat......
Dat klopt helemaal. Mijn post was ook een beetje uit ergernis geboren. Heb altijd het idee dat wij Nederlanders kampioen zijn in mensen afschrijven op het Engels.
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 06:52:05 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213719263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De eerste indruk is vaak alles bepalend
Meestal niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213719356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 06:31 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Dat klopt helemaal. Mijn post was ook een beetje uit ergernis geboren. Heb altijd het idee dat wij Nederlanders kampioen zijn in mensen afschrijven op het Engels.
Ik denk ook niet dat hij zich in zijn AIVD tijd beperkt heeft tot wat maandagochtendmietins met wat Nederlanders.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 mei 2024 @ 07:10:57 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_213719379
Elk land heeft z'n eigen accent in Engels, kijk eens naar Fransen of Duitsers. Of Spaans Engels, is ook niet te verstaan. Zou het wat uitmaken allen.
  woensdag 29 mei 2024 @ 07:12:52 #118
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213719388
quote:
D66 wil de inzet van politieagenten rond voetbalwedstrijden halveren. De partij wil dat betaalde voetbalclubs zelf verantwoordelijk worden voor de veiligheid in en rond stadions. Desnoods moeten zij minder supporters op de tribunes toelaten.

"Het is niet meer uit te leggen aan de rest van Nederland dat agenten niet aan hun normale werk toekomen omdat ze doorlopend supportersgeweld rond het voetbal in goede banen moeten leiden", zegt D66-Kamerlid Hanneke van der Werf tegen RTL Nieuws.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)heid-voetbalstadions

Goed plan, al zal de motie geen meerderheid halen verwacht ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213719435
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 20:03 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik zie Dick vooral als wegbereider, excuus als dat niet duidelijk is.

Zijn blazoen bevat wel meer soortgelijke smetten. Onder andere:
- De aparte rechtsspraak voor asielzoekers in Ter Apel (juridisch niet houdbaar)

Heeft hij dan ook afgeraden, dat ministers en staatssecretarissen niet altijd luisteren naar hun SG kan hij niks aan doen.
pi_213719469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)heid-voetbalstadions

Goed plan, al zal de motie geen meerderheid halen verwacht ik.
Alleen het kan niet. Van het weekend bij Utrecht is er nog geschoten. Dat geweldsniveau is gewoon politiewerk. Punt.

Dan moet je het lef hebben om gewoon zo’n club uit de competitie te halen. Dat kan. Maar anders zie ik geen oplossing.
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 07:33:05 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213719485
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:10 schreef Pino112 het volgende:
Elk land heeft z'n eigen accent in Engels, kijk eens naar Fransen of Duitsers. Of Spaans Engels, is ook niet te verstaan. Zou het wat uitmaken allen.
Nederlands Engels pluk je er ook zo uit.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 29 mei 2024 @ 07:33:30 #122
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213719488
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Heeft hij dan ook afgeraden, dat ministers en staatssecretarissen niet altijd luisteren naar hun SG kan hij niks aan doen.
Dat blijkt nergens uit. Juist via de hoogste top van J&V is het doorgedrukt nadat een politiechef het niet wilde uitvoeren omdat het "gewoon discriminatie" was.
Antifa
pi_213719489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)heid-voetbalstadions

Goed plan, al zal de motie geen meerderheid halen verwacht ik.
Slecht plan, de politie heeft het geweldsmonopoly op straat en moet dat houden, in de stadions zijn dat al geen agenten. Je kunt niet hebben dat clubs rondom hun stadion een privé-leger hebben.

De enige manier om het aantal agenten te halveren rondom voetbalwedstrijden, is zorgen dat die hooligans allemaal een meldplicht hebben tijdens de wedstrijd. En eventueel door het volledig verbieden van uitplubliek: drastisch, maar het helpt wel (zie Ajax-Feyenoord). Dan zijn die agenten niet meer nodig.
  woensdag 29 mei 2024 @ 07:35:14 #124
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213719493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alleen het kan niet. Van het weekend bij Utrecht is er nog geschoten. Dat geweldsniveau is gewoon politiewerk. Punt.

Dan moet je het lef hebben om gewoon zo’n club uit de competitie te halen. Dat kan. Maar anders zie ik geen oplossing.
Het kan inderdaad niet, al was het maar omdat veiligheid een publieke zaak is. Lastige kwestie met die voetbalsupporters.
Antifa
pi_213719495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 07:33 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat blijkt nergens uit. Juist via de hoogste top van J&V is het doorgedrukt nadat een politiechef het niet wilde uitvoeren omdat het "gewoon discriminatie" was.
Dat blijkt uit interviews met hem, dat blijkt ook uit adviesstukken die naar de kamer zijn gegaan. Net als bij het afstappen van gezinshereniging, daar adviseerde Schoof ook om het niet te doen. "De hoogste top" op een ministerie is niet de SG, dat zijn de bewindspersonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')