Tegen beter weten in, maar a la:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Demonstreren is niet illegaal, ook al heb jij uiteraard een hekel aan de progressieven van XR.
Maar als het bewijs van antisemitische demonstraties in Nederland dat filmpje op de dam is waar het met die demonstratie eerder rustiger lijkt dan op een normale dag kunnen we wel concluderen dat het een schijnprobleem is.
Altijd grappig dat mensen denken dat repressie enkel toe te passen is op mensen waar ze het niet mee eens zijn. Dat ze zelf daar geen last van zullen hebben
Je bedoelt: er komen nu mensen met andere meningen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga weer want het word weer bullshit bingo en ik had al twee kaarten vol gisteren.
Het was zijn eerste dag op 't werk, hè. Give the man some slack.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 mei 2024 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
hij moet een simpel tekstje vanaf een blaadje lezen![]()
ik weet genoeg
[ afbeelding ]
Ik zie Dick vooral als wegbereider, excuus als dat niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij een nogal overdreven stelling die je daar inneemt, volgens mij heeft Schoof nooit iemand laten arresteren of veroordeeld.
En laten we nu niet doen alsof fake accounts gebruiken om verdachten te volgen een halsmisdrijf is wat de rechtsstaat in gevaar brengt want dat is schromelijk overdreven.
Dit wordt een fiasco.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was zijn eerste dag op 't werk, hè. Give the man soms slack.
Maar mijn dochter van 12 vroeg zich af of je een ex-baas van spionnen wel kunt vertrouwen.
Tegenpool van Rutte. In zijn doen en laten, en hoe hij overkomt.quote:
We gaan je niet missenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga weer want het word weer bullshit bingo en ik had al twee kaarten vol gisteren.
Vermoedelijk wel. Maar veel betere opties heeft deze coalitie ook niet…quote:
Er kan maar één premier tegelijk zijn lijkt me. Dus hij moet zijn regeringsploeg nog compleet maken en de regeringsverklaring afleggen voor hij Rutte kan vervangen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom is hij beoogd dan? In die persco zegt hij dat hij door de 4 fracties gevraagd is.
Moet er dan een hoofdelijke stemming in de 2e kamer komen die dus eigenlijk al vaststaat ofzo?
De eerste indruk is vaak alles bepalendquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was zijn eerste dag op 't werk, hè. Give the man soms slack.
Maar mijn dochter van 12 vroeg zich af of je een ex-baas van spionnen wel kunt vertrouwen.
Omdat Rutte officieel nog onze MP is? Eerst moeten alle nieuwe bewindslieden nog beëdigd worden enzo. Er kan altijd iets tussenkomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom is hij beoogd dan? In die persco zegt hij dat hij door de 4 fracties gevraagd is.
Moet er dan een hoofdelijke stemming in de 2e kamer komen die dus eigenlijk al vaststaat ofzo?
Tuurlijk wel, motie voor nieuwe verkiezingen en stuk voor stuk de politiek verlaten. Opzich is zon vent die compleet onuitgesproken wel wat ze nodig hebben om het bij elkaar te houden voor even.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel. Maar veel betere opties heeft deze coalitie ook niet…
Wat dat betreft is het gewoon een doodgeboren kindje.
This comment will selfdestruct in 5 seconds.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was zijn eerste dag op 't werk, hè. Give the man some slack.
Hopen dat ie niet wegbezuinigd wordt, nu het aantal ambtenaren flink omlaag moet én dat de overheid meer in dienst van de burger moet staan (mooi ook hoe die zin zichzelf opvreet).quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:06 schreef capricia het volgende:
Deze man zie ik met een briefje van de coalitie naar de EU gaan.
Als uitvoerend ambtenaar.
Ik vind die stelligheid zo frappant. Er zou nooit een akkoord komen, de onderhandelingen zouden niet lukken, er zou nooit een premierskandidaat gevonden worden... Als je zo vaak mist wellicht is bescheidenheid een keer aan de orde?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel. Maar veel betere opties heeft deze coalitie ook niet…
Wat dat betreft is het gewoon een doodgeboren kindje.
Aldus een uitgerangeerde ouwe viespeuk in Thailandquote:
Bespeur ik enige gelijkenis?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
This comment will selfdestruct in 5 seconds.
Als dat formeren lang duurt, en Rutte moet weg zie ik het gebeuren dat hij zijn stokje voor bordesscene overneemt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat Rutte officieel nog onze MP is? Eerst moeten alle nieuwe bewindslieden nog beëdigd worden enzo. Er kan altijd iets tussenkomen.
Staatsrecht is niet mijn beste kant maar volgens mij moet er eerst gescreend worden, dan gestemd en dan beëdigd door de koningquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |