Volgens directeur Evelyn Austin woon je zelf ook in zo'n land:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je mischien overwegen om naar een land te verhuizen waar dat de handelswijze van de overheid is, in het Westen is daar niet echt plaats voor, wij hebben allemaal van die vervelende grondrechten en EU rechten.
quote:Burgerrechtenorganisatie Bits of Freedom maakt zich grote zorgen over de voordracht van Dick Schoof als premier. "In het hele domein waar hij actief is geweest, wint repressie het van rechtsbescherming. Vaak speelt discriminatie een grote rol. Dit is een man die vindt dat hij boven de wet staat, dat de overheid boven de wet staat. Daar zouden mensen zich veel meer zorgen over moeten maken dan ze doen", zegt directeur Evelyn Austin.
Rechtsbescherming heb je niet zo hoog in het vaandel? In ieder geval zolang het jou niet raakt?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Repressie, dat klinkt mij als muziek in de oren moet ik zeggen.
Die ironie is wel leuk jaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens directeur Evelyn Austin woon je zelf ook in zo'n land:
[..]
Ik dacht vooral aan repressie van antisemitische demonstraties, dat soort repressie.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Rechtsbescherming heb je niet zo hoog in het vaandel? In ieder geval zolang het jou niet raakt?
Precies, repressie van zaken waarbij jij repressie wel een goed idee vindt. Slecht idee. Daarvoor hebben we dus een rechtsstaat en rechtsbescherming.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik dacht vooral aan repressie van antisemitische demonstraties, dat soort repressie.
Maar die hebben we niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik dacht vooral aan repressie van antisemitische demonstraties, dat soort repressie.
Slordig dat snoer in beeldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
The name is Bond, James Bond.
Prachtige foto overigens.![]()
David had wel ff de ruis wat minder mogen maken en als je dan toch bezig bent die arm wegshoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
The name is Bond, James Bond.
Prachtige foto overigens.![]()
Antisemitisme is illegaal in Nederland. Er bestaan geen antisemitische demonstraties.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niks antisemitisch aan. Maar die discussie hebben we hier al vaker gevoerd.quote:
Snelwegen blokkeren is illegaal in Nederland. Er bestaat geen XR.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Antisemitisme is illegaal in Nederland. Er bestaan geen antisemitische demonstraties.
Daar worden dan ook mensen gearresteerd en er is nog nooit toestemming gegeven voor zo'n blokkade.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snelwegen blokkeren is illegaal in Nederland. Er bestaat geen XR.
Ja, dat is dus niet antisemitisch. Het goede nieuws voor jou is: in je favoriete politiestaat maakt dat allemaal toch niet meer uit want dan bepaalt de regering gewoon wie er schuldig is aan wat en waarom, ongeacht de werkelijkheid. En dan heb je aan Dick vast een goede.quote:
Bij die demonstraties van de UvA ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar worden dan ook mensen gearresteerd en er is nog nooit toestemming gegeven voor zo'n blokkade.
Demonstreren is niet illegaal, ook al heb jij uiteraard een hekel aan de progressieven van XR.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snelwegen blokkeren is illegaal in Nederland. Er bestaat geen XR.
Weet je dit heel zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Antisemitisme is illegaal in Nederland. Er bestaan geen antisemitische demonstraties.
Lijkt mij een nogal overdreven stelling die je daar inneemt, volgens mij heeft Schoof nooit iemand laten arresteren of veroordeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet antisemitisch. Het goede nieuws voor jou is: in je favoriete politiestaat maakt dat allemaal toch niet meer uit want dan bepaalt de regering gewoon wie er schuldig is aan wat en waarom, ongeacht de werkelijkheid. En dan heb je aan Dick vast een goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |